Beoordelingen over Catalonia Park Putxet 4-sterren

Putget, 68, Sarrià-St. Gervasi, 08023 Barcelona, Spanje

#459 van de 526 hotels in Barcelona

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Goede verbinding met heel Barcelona.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Personeel mag iets vriendelijker zijn. Beheersing van Engelse taal is matig. Badkamer is wat klein.

Goede verbinding met heel Barcelona. Midden in de stad. Naast groot park. Rustig. Zwembad op het dak.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Redelijk onderkomen.

Helft personeel sprak geen Engels. Kamer was niet schoon, vooral de douche was vies. Zwembad was wel héél klein en maar korte tijd open.

Ontbijt was prima! Je kunt de koffers in bewaring geven. Vriendelijk balie-personeel. Heel behulpzaam.

Leuke hotel op goede locatie

De prijs van het eten was wel echt duur. Een pizza voor 15 euro en ontbijt buffet voor 14 euro p.p. Per dag

Het dak terras met een mooi uitzicht over Barcelona en een heerlijk zwembad! Ook de kamer beviel prima, mooie badkamer en fijn bed.

Zwembad op het dak

Airco lounge bar was defect... Te ver van Ramblas Gevaarlijk om de ondergrondse garage te verlaten: oprit is heel steil met een nog een bocht erbij... Ontbijtzaal heel luidruchtig

Zwembad op het dak Lekker ontbijt

We hebben het heerlijk gehad.

de afstand naar het centrum is wel een stukje, maar wij hadden fietsen gehuurd en dat was prima te doen!

Mooi net hotel, met goede service! Schitterend dakterras met zwembad.

Goed hotel voor een stedentrip, maar geen 4 sterren

Schoonmaak had beter gemunt Badkamer was vrij krap Ontbijt erg duur Wat gehorig In verhouding wat aan de prijs

Goede bedden Ruime kamer Koelkastje op de kamer Vriendelijk en behulpzaam personeel Goed restaurant voor avond eten Dicht bij de metro

Prima voor 1 nacht, zeer vriendelijk personeel
    • Familiekamer (4 Personen)

Zeer luidruchtig hotel, je hoort de mensen praten vanuit alle hoeken, deuren die hard dichtvallen, watergeluiden....

Prima hotel voor 1 nachtje (vlucht was geannuleerd).

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam!

Prijs/kwaliteit verhouding was niet goed. Ik zou dit hotel geen 4 sterren geven. De bedden en kamers waren niet erg comfortabel.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam!

Koude kamer (verwarming was stuk) Raam was stuk waardoor je veel geluid van buiten kon horen. Dunne muren waardoor je de tv van de buren kon horen

goede prijs kwaliteit !

heerlijk ontbijtbuffet, het dakterras (jammer enkel open van 10 u tot 20 , zou beter zijn dat het s ochtends open was vanaf 8 uur , om even te kunnen relaxen indien je een kamer hebt zonder terras. Heerlijke bedden, mooie badkamer, rustig in het hele hotel, vlakbij de metro.

De kamer was zeer geschikt voor een kort verblijf, alles wat...

De kamer was zeer geschikt voor een kort verblijf, alles wat je nodig hebt voor een aantal dagen was aanwezig. Ook was de kamer zeer netjes, geen viezigheid ontdekt. Het personeel van het hotel was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Geen rust.

Erg veel lawaai, zeker in de nacht. Vrachtwagens halen om de 2-3 uur vuilnis op, dit in de nacht, heel veel lawaai. Slechte ramen, geen geluidsisolatie. Mensen lopen snachts pratend , roepend door de straat. Ik ben geen slechte slaper, maar toch was het onmogelijk een goede nachtrust te hebben.

Degelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Niet zo content.

Kamer en badkamer wat gedateerd. Muren te dun...wij hebben moeilijk geslapen a.g.v lawaai van buren en gasten in gang. Wij hebben ook water gehoord.

Wij hadden een twin room met twee grote bedden. Badkamer was ook groot.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Er was een probleem in het hotel en we kregen een...

Kleine details in het hotel wat betreft onderhoud. Maar daar moet je wel oog voor hebben.

Er was een probleem in het hotel en we kregen een fantastische andere locatie binnen de keten met vervoer erheen geregeld.

Boven verwachting

Van de buitenkant ziet het hotel er absoluut niet uit (ik schrok dus ook even toen ik aan kwam lopen). Gelukkig is de entree wel weer 4-sterren waardig. Airco deed het niet in de kamer, wat vervelend kan zijn in de zomer.

Geweldig mooi hotel vlakbij de stad. Goed ontbijt (wel prijzig) en een (klein) rooftop zwembad met een grandioos uitzicht over Barcelona, vergeet je zwembroek dus niet! Kamers zijn prima en personeel is behulpzaam. Prijs-kwaliteit is meer dan uitstekend!

Elke dag weer netjes schoongemaakt en bedden opgemaakt.

Eigenlijk niets. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je hier niet wilt zitten áls je midden in het centrum wilt zitten. Maar dit is echt prima te bereiken: met de metro max 5 minuten vanaf centrum. Vervolgens 10 minuten lopen naar het hotel.

Elke dag weer netjes schoongemaakt en bedden opgemaakt. Vriendelijk personeel, geen geluidsoverlast, rustige buurt. Alles heel mooi, schoon en netjes!

Super hotel!

Het avondeten van het restaurant was best slecht. dus ik zou dit mijden en in de stad ergens gaan eten.

Zeer mooi hotel met mooi panoramisch uitzicht op het dak. Op het dak bevindt zich een mooi zwembad met voldoende plaats om te liggen. Het hotel heeft een nette uitstraling en zit dichtbij de metro 'lesseps'. vanaf hier een minuut of 10 naar Catalunya. Goedkoopste mogelijkheid om te reizen is een T10 ticket te koop voor een tientje. niet persoonsgebonden en goed voor 10 ritten met metro, trein, bus etc. Taxi's ook erg goedkoop, handig te regelen met de App MyTaxi vooraf een vast bedrag betalen dus geen gedoe met Oplichting etc. Ontbijt was een voldoende, niet super maar goed genoeg. Houden veel rekening met allergieën. Nette bar, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Genieten

Enig minpunt is de heuvel die je op moet wanneer je terug komt van de Metro Lesseps. De metrolijn staat overigens in verbinding met La Rambla, een station dicht bij de zee en Placa Espanya.

Het zwembad was top. De bedden waren goed en de douche,hoewel in de badkuip, was erg goed. Harde straal. Op 500 meter lopen zit tapas restaurant Blavis, een absolute aanrader, wel van te voren reserveren. Ontbijt was zoals in ieder ander 3 of 4* restaurant. Parc Guell op loopafstand. (10 minuten ).

Geweldig luxe hotel

Ontbijt is € 20 pp, best prijzig

Mooie luxe schone kamer! Heerlijke gratis spa , geen ontbijt gehad vonden we te duur.Midden in het centrum, geweldig. Genoeg plekjes waar je kan ontbijten voor lagere prijs!

Heerlijk genoten

Het vinden van het hotel viel tegen. De kamer was erg gehorig. Ik hoorde de buren douche en er kwam `s morgensvroeg veel geluid van boven. Hier was het dakterras met zwembad.

Het ontbijt was goed en er was een ligbad aanwezig. Ook het dakterras met zwembad was heerlijk. Het personeel heeft mij goed en vriendelijk geholpen bij al mijn vragen. Aan de balie wordt goed Engels gesproken.

Veel te duur hotel, twee sterren waard.

De ontvangst en het personeel waren zeer slecht. Kamers muf, bedden te klein en niet proper. Het was helemaal niet zoals op de foto's vooraf, ze tonen enkel hun 'luxe'kamers. Ontbijt ondermaats, zeer vettig.

De ligging stond ons toe ook een ander deel van Barcelona te laten zien. Er zijn veel lokale, kleine restaurantjes en caféetjes in de buurt.

Mooi uitzicht vanop het dakterras (met zwembad)

Badkamer was 'pover' uitgerust, snachts lawaai van vuilkarren (wellicht omdat we aan de straatkant van het hotel een kamer hadden).

Mooi uitzicht vanop het dakterras (met zwembad)

Duur voor wat je krijgt

De kamer was echt heel erg klein, een bed, bureau en een reepje om op te lopen. Het zwembad was zout, en voor mijn gevoel niet echt schoon. Ik vond het erg duur voor wat je krijgt.

Het ontbijt was goed en de metro was op redelijke loopafstand.

Prima hotel op een bereikbare locatie.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamer werd door de schoonmaakster niet goed afgesloten. Het zeembad was heel erg klein en koud.

De kamers waren ruim en personeel was vriendelijk. Ik was mijn ereader vergeten en die kon ik later ophalen, heel netjes!

Slechte hygiëne in badkamer
    • Familiekamer (4 Personen)

Badkamer was smerig. Ruikt naar urine en liepen kakkerlakken. Meerdere malen aangegeven bij receptie maar deze ondernam geen actie.

Genoeg faciliteiten

Ronduit fantastisch!

De metro is best een stukje lopen

De kamer was geweldig. Strijkplank en strijkbout op de kamer. Grote badkamer. Zwembad op dakterras biedt uitzicht over heel Barcelona en de zee. Zo mooi!

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

superleuk
    • Tweepersoonskamer met Terras

zwembad....toezicht dat er minder lawaai is en de mensen niet drinken in het zwembad. er zijn mensen die willen genieten en rusten aan een zwembad. nadeel de bergop naar het hotel...pffff

ontbijt en personeel super.

Prima vriendelijk hotel met 3 negatieve punten
    • Tweepersoonskamer met Terras

100 mtr lopen naar garage, met stationcar Ford Focus moeilijk indraaien en te krap met kolommen. Geen gebruik gemaakt van eten in het hotel. Vonden we in verhouding te duur. (pizza €15,-). Maar het zwembad is een lachertje op het dak. Veel te klein!!!

Prima ontbijt. Kamer goed en heel ruim terras op 5e verd (kamernr 506) Prachtig uitzicht. Hotel ligt wat verscholen in de wijk maar heel rustig en binnen bereik van Metrostation ong 1.2 km met stevig klimmetje op terugweg naar hotel. Twee goede restaurants met leuke menuutjes binnen loopafstand 2km. Terwijl wij een menu ook in de haven van Barcelona 3 gangen incl flinke bier of wijn ook voor €15,- pp scoorden op meerdere plaatsen en veel gezelliger!!!!! Alleen voor slapen en ontbijt een prima hotel.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Het zwembad(je) op het dak

De prijs van Booking.com klopt niet. We moesten ter plekke veel meer bijbetalen! Dat is niet fair van Booking.com, die had ons beter moeten voorlichten.

Het zwembad(je) op het dak

Goede basis voor slapen

Ik zou graag wat meer activiteit willen hebben gezien bij de reseverings vraag voor een parkeerplaats. Hier moesten we achteraan bellen en bleek bij inchecken nog een vraag te zijn?

Een goed onderkomen , prima gelegen, en het bied veel meer dan waar we gebruik van hebben gemaakt.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima uitvalsbasis om Barcelona te voet te bezoeken

onvoldoende warm water in sanitair, kleine parkeerplaats in ondergrondse garage met erg steile toegang, niet simpel met een grote wagen

Erg uitgebreid ontbijt, parkeergelegenheid in hotel zelf (wel erg krap), vriendelijk personeel, propere ruime kamer

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Goedkoper hotel met basis comfort

Geen extras of je moest bij betalen Luidruchtig in het hotel ook personeel Geen water op kamer Oud Niet zo netjes ( stoffig )

Uitzicht vanop dakterras Sushi in room service

Ga ik nooit meer heen

Afstand vanaf metro te ver ook niet aangeven hoe te lopen. Badkamer was niet goed onderhouden op foto balkon nou die was er niet keek zo bij andere hotelkamers naar binnen dus andere ook bij ons geen uitzicht.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Het was goed.

De ligging. Het ligt op een vrij stijle heuvel. Als je met opbaar vervoer reist moet je deze op en af voor metrostation of bus. Het zwembad was ieneminnie meer een dompelbad.

De kamers waren geweldig wat een brede bedden. Het ontbijt was erg goed (buffetvorm) en werd geserveerd op het overdekte dakterras. Wij konden ontbijt bijboeken als wij dat wilde. 14 Euro pp. De prijzen van booking.com. zijn exclusief. Heel aardig personeel. Receptie 24 uur bemand.

Redelijk

Misleiding. Een zwembad ter grootte van een badkuip op het dak van het hotel zonder ligbad is een aanfluiting. Alle kinderen klaagden daarover.

Kamer klein maar ok. Ontbijt niet goedkoop maar goed.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Te hoge prijs voor de gekregen kwaliteit

Airco werkte niet op de kamer. Kamer was aan de trappenhal gelegen, gans de nacht licht onder de deur en voortdurend lawaai doordat het hotel ook in trek is bij groepen. Bedlinnen: lakens met een ouderwets deken. Zwembad is zeer klein en zonnestoelen aan het zwembad kunnen niet in de zon worden gezet enkel onder een veranda.

Vriendelijk personeel Propere kamers met frisse degelijke badhanddoeken

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Lawaai na middernacht in kamer naast ons (kartonnen muren) en 2 singlebedden ipv 1 double bed

Locatie bij parken, promotie op ontbijt bij directe beslissing na inchecken, goede prijs en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Tevreden

In de nacht was het erg gehorig en kwam er een vrachtauto het vuil ophalen. En wij hadden volgens mij een dove buurman in het hotel, zijn TV stond nogal hard.

Kamers waren goed, badkamer was netjes. Locatie was goed, dichtbij metro en dichtbij Parc Guell.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Mooie ruime kamer, goede faciliteiten in de kamer, schoon.

Moeilijk te komen met een auto, echt bedoeld door citytrips in Barcelona zelf.

Mooie ruime kamer, goede faciliteiten in de kamer, schoon.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Het dakterras

De kamers waren matig onderhouden. Het putje in de badkamer was half verstopt, waardoor de badkuip vol stroomde tijdens het douchen.

Het dakterras

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Iedereen zeer vriendelijk, tof ontbijt.

Iedereen zeer vriendelijk, tof ontbijt. Leuk

Enkel voor vaste slapers.

Sanitair klein en oud, maar geen probleem. Enorm veel lawaai van buren of andere hotelgasten, muren zeer dun en zeker niet geluidsdicht.

Kamer OK.

Fijne plek bij een leuke wijk, mooi uitzicht vanaf het...

Veel geluidsoverlast ervaren helaas, donkere kamer

Fijne plek bij een leuke wijk, mooi uitzicht vanaf het dakterras

Net buiten Barcelona.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Openbaar vervoer is best stukje lopen.

Net buiten Barcelona. Mooie kamers, lekkere bedden

• Beoordeeld op: 7 september 2018

De teras

Kleine kamer

De teras

Zeer goede uitvalsbasis voor een paar dagen Barcelona!

Heerlijk ontbijt, goede bedden, voldoende voorzieningen, open vervoer op loopafstand en zeer behulpzaam personeel

geweldig hotel

niets in het hotel,

het personeel was echt geweldig en een top ontbijt, heerlijk dat je pas om 12:00 uur de kamer mocht verlaten.

Ruime kamer, dakterras met klein zwembad en uitzicht op de...
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onpersoonlijke sfeer

Ruime kamer, dakterras met klein zwembad en uitzicht op de Sagrada Familia

De ligging was perfect om overal naar toe te gaan.

De ligging was perfect om overal naar toe te gaan.

Aanbevolen

Ontbijt, zwembad

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Zeker aan te raden

Vriendelijkheid van het personeel

Fijn en comfortabel!

Fijn en comfortabel! Heel fijn!

Aardig personeel

Locatie. Badkamer was erg smerig

Aardig personeel

Fijn verblijf in familiekamer, vriendelijk personeel en erg behulpzaam
    • Familiekamer (4 Personen)

Dicht bij de bezienswaardigheden van de stad (korte metrorit)

Net hotel

Klein bed en ligging (afgelegen)

Schone kamer

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prettig en goed personeel

Personeel

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Het was over het geheel genomen een heel prettig hotel.

Het was over het geheel genomen een heel prettig hotel.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Mooi hotel, heel uitgebreid en goed ontbijt

Mooi hotel, heel uitgebreid en goed ontbijt

Ontbijt is erg goed.

Zwembad is maar 3 meter lang

Ontbijt is erg goed. Vlakbij Park Guel

Kon beter, maar ben tevreden.

Geluidoverlast van de ventilatie, bedden waren klein. Afstand tot de fc Barcelona stadion was te groot.

Personeel en super goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Rook gedeelte in de ontbijt zaal

Rook gedeelte in de ontbijt zaal

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Vriendelijk personeel prijs kwaliteit ok maar hotel heeft nood aan renovatie

Kamer

Locatie voor mijn bezoek

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Parkeren is een ramp, verschrikkelijk. Alle bezienswaardigheden moeten met metro of taxi ivm afstand

Alles! Heerlijk ontbijt en geweldig personeel

Je kan horen wanneer de buren de badkamer gebruiken

Kamers waren goed schoon

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Mijn verblijf was uitstekend en het hotel is erg mooi!

Op mijn verjaardag kreeg ik een mooie dienblad met champagne en fruitsalade voor 2 personen.

Super vriendelijke personeel

Geluidsoverlast, heel dunne muren waardoor we alles konden horen

Super vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Goed hotel

nvt

Fijne kamer met een mooi uitzicht, heerlijk uitgebreid ontbijt. Goede bedden en elke dag een schone kamer

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Goede prijs voor locatie en hotel

Bad was erg klein en het raam in de badkamer kon niet open

Ontbijt was erg goed

Prima voor elkander,

De Bar

Erg gezellig, goed eten, zeer vriendelijk personeel

Niet de mooiste plek waar het hotel lag.

Eten was erg goed, wel beperkt maar goed, ontbijt was helemaal top, super vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Vrij dicht aan de metro, wel een flink klimmetje naar boven.

Kamers zijn aan renovatie toe, er lag een vloertegel los en de douche lekte. De wcbril zat los.

Vlot en vriendelijk personeel en goede wifi

• Beoordeeld op: 23 september 2017

• Tweepersoonskamer met Terras

Gehorige buren, matig wifi, kitnaden badkamer slecht

Goede matrassen, Prima ontbijt

Goed verblijf en zeer goede service!

Service was zeer goed! Er was een lek in ons badkamer en we kregen onmiddellijk een nieuwe kamer.

aan te bevelen hotel

geluidsisolatie van de kamers was slecht. Storend lawaai van buren

Schitterend buffet. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel