Beoordelingen over Catalonia Born 4-sterren

Rec Comtal, 16-18, Ciutat Vella, 08003 Barcelona, Spanje

#74 van de 516 hotels in Barcelona

Leuk hotel op de goede plaats in Barcelona.

Vriendelijke en correcte mensen. Nette kamers, goed onderhouden. Het hotel ligt uitstekend in de wijk El Born, en vlakbij de Triomfboog. Belangrijke bezienswaardigheden als het Palau de la Musica Catalana op wandelafstand.

Geen spijt van dat ik daar gelogeerd heb
    • Tweepersoonskamer met Terras

Niets eigenlijk ik vond het spijtig dat we naar huis moesten

Lekker ontbijt mooie kamer groot terras van 4 op 6 meter plus 4 lig stoelen plus tafel en 2 stoelen plus verlichting op het terras tot middernacht gezeten op de 9 verdieping zoals het zwembad (klein) verblijf van 4 nachten

Prachtig hotel op een mooie plaats in Barcelona

Eigenlijk geen tegenvallers te melden. Hooguit dat de badkamer misschien een kleine vernieuwing kan krijgen. Maar dat is maar een kleine kanttekening en geen tegenvaller.

Erg netjes, mooi gelegen en prachtig hotel. De kamer was zeer groot en had echt superfijne bedden. Mooi Frans balkon om de sfeer van de wijk te proeven en alles was op afstand die te belopen is. Vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Erg schone kamers, zeer vriendelijk personeel en heerlijk...

Kamer was op de 8e etage, prima kamer maar miste een buiten of op zijn minst een raam dat open kan.

Erg schone kamers, zeer vriendelijk personeel en heerlijk zwembad(je) om even de drukte van de stad te ontvluchten.

Super ligging en heel leuk dakterras met zwembad.

Helaas was er nogal veel lawaai 's nachts in de gangen en het leek alsof de kamer slechts kartonnen muren had, dus voor de nachtrust was dat iets minder ok

Super ligging en heel leuk dakterras met zwembad. Personeel was heel vriendelijk en het ontbijtbuffet wel heel mooi en uitgebreid.

Super locatie, mooie en schone kamers, prima ontbijt,...

Super locatie, mooie en schone kamers, prima ontbijt, zwembad met prachtig uitzicht, en fantastisch restaurant(je) recht tegenover hotel (Elsa & Fred)

Geen parkeerplaats bij het hotel. Parkeren moest in een nabij gelegen parkeerplaats. Bovendien was t parkeren niet inbegrepen in de kamerprijs.

Ontbijt was heerlijk. Bed heerlijk.

De locatie is geweldig.

Ik was er voor een mix van vakantie en werk. Het minuscule bureautje in een hoek gepropt onder de gordijnen, maakt werken wat onhandig.

De locatie is geweldig. Vlakbij de metro (Arc de Triomphe), en midden in El Born

De locatie.

Het personeel in de ontbijtzaal was niet klantgericht en niet vriendelijk in het contact. Het 'zwembad' is een pierenbadje. Superklein. Ontbijtzaal is in de kelder. Weinig sfeervol.

De locatie. Verder wel schoon. Groot bed.

bankjes in lobby aan vervanging toe. (backkillers)

Niet overnacht in Catalonia Born, echter in zusterhotel van hun 70 meter van placa de catalunya, de ingevulde waarderingen betreffen dan ook het zusterhotel

Aanrader.

Helaas was het zwembad niet beschikbaar.

De bedden waren goed. En ruime badkamer. Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt. Dat kan ook prima in de buurt. Centraal gelegen en vriendelijk personeel!

Voor 130-150 euro per nacht een super optie

Zwembad was helaas gesloten door werkzaamheden. Dit was niet van te voren noch bij het inchecken aangegeven.

Goed bed Top locatie Hygiënisch Aardig personeel Super ontbijt

Er waren op de site van booking twee soorten prijzen...

Er waren op de site van booking twee soorten prijzen beschikbaar met en zonder ontbijt Ik heb zeker weten gekozen voor de optie met ontbijt. Alleen is dit niet zichtbaar op de bon die het hotel noch ik had. Dus moest het ontbijt betalen. Het was Eem goed ontbijt maar voor mij gevoel hebben het ju dubbel betaald

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Top locatie met hoge kwaliteit standaard, heerlijk!

Top locatie met zeer vriendelijke staf. Op loopafstand van hartje centrum, sagrada en het strand. De wijk El Born bruist en is heerlijk om door de straatjes met de vele winkeltjes te struinen, heerlijk te eten en te genieten. Voor herhaling vatbaar.

Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Geen conditioner De nachten waren koud, het duurde even voor ik de verwarming gevonden had.

Zeer vriendelijk personeel aan de receptie. "Gratis" hapjes en (niet-alcoholische) dranken in de bar van 14h00 tot 23h00. Uitgebreid maar prijzig (20€) ontbijt met veel aandacht voor groenten en fruit en ook een glutenvrije afdeling. Een fles water en lekkere bonbons als verwelkoming.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Geweldig hotel in een leuke wijk met veel restaurants en dicht bij het openbaar vervoer.

Minibar prijzen mogen iets lager. Het is vreemd als je net in de bar een ‘gratis’ cola hebt gehad en je dan op de kamer €4,- moet betalen.

De goede service van al het personeel en de mogelijkheid tussen 2 en 11 pm een kleine snack en drankje te nemen, top! Verder ligt het hotel in een leuke wijk en dicht bij Estacio Nord.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Born is een toffe wijk met een heel mooi park dichtbij en veel keuze van restaurantjes.

Zeer mooie kamer en heel uitgebreid ontbijt. Prijs ontbijt was 20 euro (vind ik wel duur) maar er was een korting. We betaalden slechts 13 euro per persoon voor het ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Super ontbijt, slechte ramen, lawaai straat.

Hadde twee dubbele kamers geboekt, 2x2p. Moesten nog eens 2x 80 € bijbetalen. Bleven nog twee dagen in bcn maar ander hotel geboekt. Fout lag bij Booking. Ook te duur, want de twee volgende dagen wasxhet hotel bijna aan de helft !! En was weekend.

Super ontbijt, slechte ramen, lawaai straat. Kamer 307

Zeer aangenaam

Prijs ontbijt was niet inbegrepen in de kamerprijzen alhoewel ze in de namiddag gratis niet alcoholische dranken en snacks aanboden. Zouden ze niet beter ontbijt inbegrepen geven?

Ontbijt lekker Mooi dakterras

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Erg goed hotel

Kamer wat aan de kleine kant. Ontbijt (niet genomen) erg duur. Kamers zijn behoorlijk prijzig, maar met een beetje geduld vind je op Booking.com een scherpe prijs.

Het door mij oorspronkelijk geboekte hotel had m'n reservering spontaan gecancelled. Om 23u op zoek naar een alternatief. Via Booking.com dit hotel gevonden. Verder alles - midden zomer - in Barcelona volgeboekt. Naar hotel gelopen waar bleek dat er helemaal geen kamer beschikbaar was. Het receptiepersoneel ging aan de slag voor een alternatief en ik kom m'n volgende nacht wel bij ze verblijven. Top service! Heel fijn hotel. Prima locatie, vlakbij Arc de Triomph. Noot: Hotel Catalonia bij Placa Catalunya waar ik 1 nacht verbleef verdient een 10.

Super ontbijt,veel keuze

Eigenlijk niks We hadden ander hotel geboekt maar konden er niet terecht om welke reden weten we niet maar we waren hier zeker niet slechter!

Super ontbijt,veel keuze Ideaal gelegen voor elke uitstap Nette grote kamers Vriendelijk personeel

Super vriendelijk hotel, centrale lokatie, zeer confortabele...

Rumoer op de gang van gasten die in de nachts luid pratend laat naar hun kamer gaan. Verbaast mij telkens opnieuw dat mensen daar zelf niet bedenken om iets zachter te doen ivm de ander hotel gasten

Super vriendelijk hotel, centrale lokatie, zeer confortabele kamer. Gratis hapjes vanaf 14u waren heerlijk na dagje op stap. Zwembad klein maar fijn om nog even in te duiken om af te koelen

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

volgend jaar zeker terug

Moesten onverwacht naar catalonia magdalenen 4 sterren plus : UNIEK!!!Gingen elke dag eten in resto Elsa y Fred (kenden het van vorige keer) UNIEK voor 14,50 euro meni del dia

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Aanrader! Prijs/kwaliteit uiterst tevreden...

Het uizicht was het minst, we keken uit op de muur van een ander deel van het hotel. Heel erg was dat nu ook niet aangezien we niet zo veel in het hotel waren. Dit uitzicht is natuurlijk niet op elke kamer van toepassing...

Supervriendelijk personeel, airco op de kamer was geweldig, niet alcoholische dranken waren prijs incl. Zelfs wanneer de gratis fles water op de kamer leeg was, stond er na de poetsbeurt een nieuwe... Ook de gordijnen op de kamer vond ik super. Je kan de kamer volledig verduisteren wanneer je dat zou willen. Ook het bed en de kussens waren heel comfortabel. Heel goed geslapen... Het zwembad op het dakterras was zeker ook een pluspunt. Het is niet zo groot maar een verfrissende duik kan toch eens deugd doen. Leuk is dat het hotel in een leuke buurt ligt met allemaal kleine straatjes waar telkens weer iets nieuws te ontdekken valt. Winkeltjes, restaurantjes... Het was ook verrassend stil op de kamer, dus zeker geen last van omgevingsgeluiden van het "centrum".

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Ideaal voor een citytrip naar Barcelona.

Enkel parkingmogelijkheid op straat of tegen betaling in de nabije ondergrondse openbare parking. Het hotel maakt het wel mogelijk om tegen een goedkoper tarief van 28 € per nacht te parkeren.

Schitterende locatie als uitvalsbasis voor bezoek aan Barcelona. Gratis tapas, snacks en drank tot 11 uur 's avonds! Enkele kleine attenties op de kamer.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Goed hotel op gunstige locatie

De kamer lag aan de straatkant en met raam open toch veel herrie van de straat gedurende de nacht. Met raam dicht viel het lawaai mee.

W e hadden een superior kamer en dat beviel ons erg goed.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Uitstekende uitkomst voor een verblijf in Barcelona

Kamers schoon en modern ingericht Ruime badkamer Heerlijk bed Zwembad op het dakterras Gratis snacks vanaf 15:00 uur, o.a. sandwiches en wraps etc. Uitstekende locatie > 5 min loopafstand van eerste metro station, 15-20min loopafstand tot het strand, 5 min loopafstand van de lekkerste en gezellige tapas bars in de wijk El Born.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Héérlijk verblijf midden het trendy El Born - oase van rust, vriéndelijk personeel en lekker ontbijt

Nogal "donker" binnenin - binnenterras beneden naast bar zou update mogen krijgen. Deuren hier en daar beetje gekrast, zouden mogen hersteld worden.

Rustig hotel - heerlijke bedden en kussens. Super lekker ontbijt - héél vriendelijk personeel. Oase van rust in de drukke stad. Proper zwembadje op het dak met ligzetels en stoeltjes. Gratis drankjes en versnaperingen in de namiddag ! Ligt in het hippe El Born, toffe wijk met locals & hipsters & "de betere" toerist. Wij keren zeker terug.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Zeer goed hotel, prima ligging, enkel één personeelslid(id ontbijtruimte) was erg onvriendelijk.

Alle personeel was vriendelijk BEHALVE de 'chef' tijdens het ontbijt( de blonde vrouw die deed alsof ze alles te zeggen had...).Iedereen moest zitten waar zij zei...We waren kwart voor 12 op zondag nog ah genieten van ons glaasje Cava( ontbijt op zondag is tot 12 uur), toen ze ons, niet al te vriendelijk, aanmaande om zo snel mogelijk elders ons glas uit te drinken....Zeer onvriendelijk mens...Het andere personeel was ZEER vriendelijk.

Het eten, de kamer, maar vooral de ligging in het gezellige El Born, dicht bij het stadspark en recht tegenover een UITSTEKEND tapasrestaurant "Elsa y Fred".

Fijn hotel

Klein zwembad en weinig plek/ stoelen om boven op het dak te zonnen.

Fijne superior room, behulpzaam personeel, gratis frisdrank in de bar, lekkere douche, goede locatie

De locatie is top!

De bedden en de kussens waren (te) hard en de kamer was (te) koud, vooral 's nachts.

De locatie is top! Aan de rand van La Ribera, op loopafstand van geweldige restaurants en bars, naast het park en om de hoek van de metro!

• Beoordeeld op: 12 april 2017

fijn, schoon hotel op perfecte locatie

Sommige kamers zijn niet gerenoveerd en zijn van een totaal andere kwaliteit dan de gerenoveerde kamers. De eerste nacht zaten wij in een 'oude' kamer. Daarvan is de prijs-kwaliteitverhouding niet in orde. Na melding verhuisden we na de eerste nacht naar een mooie, nieuwe kamer.

locatie, schone, ruime kamer, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

De kamer was netjes.

Wij hadden een kamer naast de lift. Soms was dat gehorig, maar dat mag de hotelbeleving absoluut niet drukken.

De kamer was netjes. De faciliteiten waren goed. In de bar kon je ongelimiteerd lunch en drank consumeren. Het personeel was vriendelijk en professioneel. De locatie was top. Metro en bus op 1 minuut loopafstand.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Zeer goed en dicht bij het openbaar vervoer

Onze kamer lag aan de achterkant en was soms een beetje rumoerig van buitenaf, de volgende keer vragen wij een kamer aan de voorkant of binnenin. Maar we gaan in augustus weer terug

Ontbijt was goed en een mooie ruimte

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Een aanrader ! We keren zeker terug !

Vriendelijk personeel. Mooie kamer. Lekker en uitgebreid ontbijt. Zéér goede ligging, dichtbij Arc de Triomf. Op wandelafstand van het centrum. Het hotel ligt in een toffe buurt, El Born, gezellig om 's avonds te gaan wandelen tussen de toffe restaurantjes en bars. Echt een aanrader !

Ons verblijf was helemaal top

De ligbedden bij het zwembad

De kamer en hapjes in de middag

Onze aanrader!

Rustige ligging

Prima lokaties, dichtbij OV, zeer goed ontbijt.

Prima lokaties, dichtbij OV, zeer goed ontbijt. Het zwembad was klein maar heerlijk! Voor herhaling.

TOP
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het is echt een aanrader , we hadden kamer met terras en buitendouche , echt ZALIG !!!TOP

Aangenaam verblijf

Mooie kamer, lekker uitgebreid ontbijt, goede ligging Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, Steeds een fles water op de kamer, goede airco

Mooi modern hotel op een zeer gunstige locatie

De locatie, vlakbij de metro. Net, modern hotel. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Mooie ruime kamers, fantastisch ontbijt en een waanzinnig...

Mooie ruime kamers, fantastisch ontbijt en een waanzinnig dakterras. Ook de ligging is super

Goed hotel in een rustige omgeving op loopafstand van het levendige centrum en park cuitadella.

Doucheputje zat verstopt zodat het water niet wegspoelde.

Ontbijt, vriendelijk personeel, kamer, bedden, terras.

Ik boek nooit meer via booking, in het hotel had ik geen verweer tegen het ontbreken van een zwembad

Het zwembad werd verbouwd! Nochtans was het zwembad de reden voor deze boeking! Dit heeft de reis ontgoochelend gemaakt

Kamers ligging

Tevreden

Ik had het hotel gekozen vooral voor de ligging en voor het zwembad. Helaas ze waren het zwembad aan het renoveren

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Relaxed

Dat er niet was aangegeven dat er geen zwembad was..

Het bed was groot en comfortabel, het ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Opnieuw een zeer goede ervaring !

Opnieuw een zeer goede ervaring !

Zeer vriendelijk personeel, nette kamers, goed ontbijt.

Zeer vriendelijk personeel, nette kamers, goed ontbijt. Levendige buurt zonder geluidsoverlast in hotel.

Uitstekend!

Kamer langs de personeelslift was niet ideaal.

Zeer vriendelijke mensen, fijne ligging, proper, gratis frisdrank met hapje in de namiddag

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Uitstekend - kort - verblijf in mijn favoriete hotel.

Vriendelijk personeel. Mooie kamer. Grote badkamer. Stil. Locatie.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Locatie was top.

Locatie was top. Kamer mooi. Prijs/kwaliteit erg goed. Dakterras is ook erg leuk, maar we waren er in november, dus weinig aan gehad.

Super lokatie, vriendelijk personeel, schone kamers en...

Super lokatie, vriendelijk personeel, schone kamers en heerlijk ontbijt

Prachtig

Ja alles heel goed verzorgd

Heel vriendelijk personeel

Alles was ok

Heel vriendelijk personeel Super ontbijt

Luxueus, vriendelijk personeel, goede ligging

Luxueus, vriendelijk personeel, goede ligging

Super ontbijt en heel vriendelijk personeel + goede centrale...

Kamer was iets te klein voor 3 personen.

Super ontbijt en heel vriendelijk personeel + goede centrale locatie.

Heerlijk verblijf na intensieve dagen in een toffe, levendige stad

Super ligging, we konden haast alles lopend doen, ruime & schone kamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

rooftop zwembad

rooftop zwembad

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Keurig net hotel met een prima ligging!

Attentie bij terugkomst op de hotelkamer voor de verjaardag van mijn dochter.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Kleine kamer en niet echt vriendelijk personeel

Kleine kamer en niet echt vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Goed hotel. Locatie was super!

Ontbijt was goed. De ontbijt ruimte was een beetje kil. Sfeerloos.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Prima hotel in een fantastische stad

Geen opmerkingen

Prima ligging hotel in Born. Goede kamer, prima ontbijt. Service personeel was ook goed.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Zeer vriendelijk personeel

Veel lawaai van buiten Schimmel in douche

Zeer vriendelijk personeel OK ontbijt Mooi dakterras

• Beoordeeld op: 1 november 2016

heel goed

de verluchting in de kamer was minpunt, indien raam niet open dan geur in de kamer

heerlijk en heel uitgebreid ontbijt; lekker vers

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Uitstekend hotel, met perfecte locatie om volop van Barcelona te genieten

Schoon, modern-ingerichte kamers. Vriendelijk, behulpzame personnel. Mis het ontbijt niet - uitstekend.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Kost een paar centen maar je hebt ook wat!

Duur

Perfecte ligging

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Dubbele ramen die het straatlawaai effectief verminderden

ontbijt was Oké - alleen de ruimte in de kelder was wat saai en kil

Dubbele ramen die het straatlawaai effectief verminderden

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Prachtige kamer met een heel goed bed/matras.

Prachtige kamer met een heel goed bed/matras. Heel vriendelijk personeel en het hotel is kraakproper! Het is een aanrader.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Prijs kwaliteit.

Prijs kwaliteit. zeker voor een upgrade naar Superieur!! Hadden veel meer luxe en ruimte verwacht voor dat geld! Viel erg tegen!

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Super locatie

Alles was naar wens!!!

Heerlijk ontbijt....Schoone kamer ....zeer vriendelijk personeel .

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Een super degelijke douche, goed uitgeruste badkamer!

Mij persoonlijk niks, vergeet niet hotels die er beter of leuker uitzien, kosten meestal ook veel meer, hier kan men door een sobere aanpak, de prijs drukken!

Een super degelijke douche, goed uitgeruste badkamer! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!!! En niet te vergeten, top locatie!

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Heerlijk ontbijt, veel keuze, ontbijten was mogelijk tot 11u.

De ramen hadden enkele beglazing, geluidsisolatie was nul. Ook de geluiden van de buurkamers waren goed hoorbaar. Hierdoor hebben we zo goed als niet geslapen, tot een stuk in de nacht werd er op straat geroepen, eerste helft van de nacht kwam een vuilniswagen (of straatkeerder) langs, en vanaf 's morgens vroeg was het een aan- en afrijden van vrachtwagens op een nabijgelegen werf. Wel jammer.

Heerlijk ontbijt, veel keuze, ontbijten was mogelijk tot 11u. Personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam, check-in en uit ging probleemloos. Kamer heeft het nodige comfort. Badkamer voldoende ruim.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

Super locatie, goede service en fijne bedden

Schoonmaakploeg is erg luidruchtig. Wanneer je dus lekker even uit wil slapen na een gezellige avond wordt je je om 09.00 je bed uit gebonkt door de schoonmaak in de omliggende kamers.

Super locatie, goede service en fijne bedden

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Het dakterras is, ondanks het kleine zwembad, fantastisch.

De kamer die wij hadden, welke zich bevond aan de voorkant van het hotel, was erg gehorig. We konden de gesprekken op straat woord voor woord volgen.

Het dakterras is, ondanks het kleine zwembad, fantastisch.

• Beoordeeld op: 15 november 2015

De locatie vond ik ideaal om de omgeving te ontdekken.

De locatie vond ik ideaal om de omgeving te ontdekken.je hebt zowel de metro, de bus en een fietsverhuur net om de hoek. Dus keuze genoeg om naar de verschillende locaties te gaan. Het hotel is zeer netjes en het personeel altijd even vriendelijk.

Er zijn ook 36 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.