Beoordelingen over Catalonia Atenas 4-sterren

Avenida Meridiana, 151, Sant Marti, 08026 Barcelona, Spanje

#375 van de 516 hotels in Barcelona

Teleurstellend!
    • Premium Familiekamer

De geboekte kamer was niet beschikbaar vanwege lekkage, iets wat al een week geleden bekend was. Dit werd niet gemeld bij initieel inchecken maar om half acht in de avond, toen ik de sleutel ging halen.

Mini zwembad

Het zwembad was ongelofelijk veel kleiner dan op de foto. We voelden ons daarom belazerd. Als wij dit van te voren hadden geweten, hadden wij een ander hotel geboekt.

Het personeel was vriendelijk.

Ligging tegenover het metro station

Ligging tegenover het metro station Vriendelijk personeel Schone kamers Super leuk zwembad op dak van het hotel mee super mooi uitzicht over dr stad.

De parkeergelegenheid laat te wensen over,de garage van het...

De parkeergelegenheid laat te wensen over,de garage van het hotel was vol waardoor we naar een andere locatie werden gestuurd.Hier zijn we een uur naar op zoek geweest maar niet kunnen vinden door afgesloten straten.

Schone ruime kamer en vriendelijk personeel.

Niet rustig kunnen ontbijten, weggekeken worden door het personeel en om de haverklap je bordje weghalen van de tafel. Het was luidruchtig op de gangen maar dat lag meer aan de andere gasten. De locatie is prima maar niet meer dan dat.

Schone ruime kamer en vriendelijk personeel.

Zwembad aan de kleine kant voor zo’n groot hotel, omgeving was niet veel te doen waardoor je altijd met de metro moet reizen

Prima kamer, uitzicht vanaf het dak, metro op loopafstand, treinstation op loopafstand ideaal als je met het vliegtuig komt. Spa was lekker rustig.

Prima, schoon hotel, maar geen veilig gevoel over eigendommen.

Als er schoon was gemaakt, rook het daarna erg chemisch op de kamer. Het meest vervelende is dat de schoonmaakster onze "lege" tasjes van het shoppen weg had gegooid, maar deze niet leeg was. Een van onze aankopen is dus weggegooid, en toen wij dit meldden werd er niets mee gedaan, behalve duizend maal excuses (maar dat brengt niets terug). Naar onze mening heeft een schoonmaakster van winkeltasjes af te blijven, ongeacht of deze leeg zijn of niet.

Het hotel was enorm makkelijk bereikbaar met de metro! Het was erg netjes schoon binnen en het personeel achter de receptie was vriendelijk. De kamer was ruim genoeg, ook om met drieën in te verblijven.

Zeer prettig verblijf gehad!

Kamer rook "muf" bij aankomst, er leek gerookt in de kamer. De airco maakt veel lawaai, wat slapen moeilijk maakt. Het pand is erg gehorig, bovenburen en de lift worden zeer duidelijk gehoord.

Heerlijk en compleet ontbijt buffet. Metro en bus praktisch voor de deur. Behulpzaam personeel Veel faciliteiten aanwezig.

Helemaal prima!

De parkeergarage was ongelooflijk krap en met € 20 per dag aan de prijs. Entree ook op ietwat ongebruikelijke plaats (naast ingang, maar je moet over de stoep rijden)

Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De massage die ik boekte in de spa was echt goed en ontspannend. Ontbijtbuffet zeer uitgebreid.

Slecht.

Ik had een kamer op de begane grond, waar er zeer veel lawaai was van de metro's. Hetgeen niet prettig is als je moet werken en dus concentreren. Wanneer ik vroeg om een oplossing was dit simpelweg niet mogelijk en moest ik het maar voor lief nemen. Er werd niet eens de moeite gedaan om naar een oplossing te zoeken.

Teleurstellend

Het hotel was in algemene zin een enorme tegenvaller. Kamers zijn enorm klein en de basis ontbreekt: geen kledingkast, geen spiegel, lekkende douche. De airconditioning functioneert amper, ook op standje vrieskist bleef het 26 graden. Eerste nacht van kamer gewisseld omdat het raam niet dicht kon. Alle 3 de nachten slecht geslapen wegens de extreme gehorigheid (badkamers zijn verbonden middels ventilatieroosters dus je hoort vanalles). Ook alles van de gang en kamers naast je is letterlijk te verstaan. Het zwembad is in werkelijkheid super klein (3x3?) en de spa kost 10 euro per 2 uur toegang. Al met al een teleurstellend verblijf, ondanks dat Barcelona erg mooi is. Ik begrijp niet waarom dit hotel 4 sterren heeft en een 8 gemiddeld.

Goede prijs en kwalitietsverhouding.

Zwembad

Zwembad was wel heel klein. Hotel ligt niet echt binnen centrum maar door het feit dat je dicht bij metro station zit is dit een prima locatie. Kamers zijn netjes, Ontbijt is zeker goed!

Ontbijt was zeer goed.

Het lawaai in het hotel..

Ontbijt was zeer goed. Anderzijds veel lawaai in de gangen.. andere gasten zijn niet stil en de poetsvrouwen beginnen heel erg vroeg.. En ze verschuiven de bedden en dit zorgt wel voor heel veel lawaai

Short trip at Barcelona

De kamers voldoen eigenlijk niet meer aan de prijs kwaliteit verhouding. In deze prijsklasse verwacht ik meer dan een inrichting die ca. 20 jaar oud is. Ook de prijzen voor roomservice zijn veel te hoog

De ligging is zeer goed alsook is de staff zeer vriendelijk.

Het ontbijt was divers en heerlijk.

Het zwembad op het dak viel wel wat tegen. Was wel heel klein.

Het ontbijt was divers en heerlijk. De SPA was uitermate fijn om in te vertoeven. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Geweldig hotel op uitstekende locatie vlakbij het metrostation Clot gelegen

Niks alleen mis ik in alle Spaanse hotels een wc borstel in de badkamer. Dat zou fijn zijn als die geplaatst zouden worden.

Het geweldige ontbijt in een prachtig mooie eetzaal met voldoende tafels en de kamer. Echt een geweldig hotel en heel gunstig gelegen op honderd meter lopen vanaf de metro station Clot niks

Heerlijk voor een korte vakantie.

de Spa ruimte, veel aanslag in bubblebad, en niet alles werkte.

de gehele opzet van hotel, leuk , modern , warm. Misschien iets verouderd maar nog in goede staat verkerende inrichting.

Dicht bij de metro Clot en rechtstreeks vd luchthaven...

Dakterras aan likje verf nodig

Dicht bij de metro Clot en rechtstreeks vd luchthaven bereikbaar naar treinstation EL CLOT-ARAGON. Kopp een Hola Bcn ticket en jouw vervoer met trein zit er ook in. Alsook het uitgebreide ontbijtbuffet echt super!

Dit hotel is aanrader

Het binnenzwembad kan je alleen in als je tien euro betaalt en dan ook nog maar voor twee uur. In mijn kamer was wifi niet optimaal.

Goed ontbijt; zwembad op het dak met fantastisch uitzicht over Barcelona; bed ligt goed; juiste temperatuur in de kamer. Ik had vanaf mijn kamer (etage 10) uitzicht op sagrada familia.

Goede ligging en ontbijt, maar lawaaihinder

Er was heel wat lawaaihinder door de slechte ligging bij de luidruchtige lift en enkel glas naar buiten toe bij drukke straat. De airco maakte veel lawaai en werkte niet voor warmte. De kastdeur was zeer gammel en voor het kluisje moesten we aan de balie een slot gaan vragen.

Het was een basic kamer met een zeer lekker en uitgebreid ontbijt. De ligging is zeer goed, vlak bij een metrostation (overkant straat).

De ligging was erg goed.

De airco werkte niet omdat het systeem eruit lag omdat het seizoen koeler was. Wij hadden het heel erg heet dat we steeds wakker werden van de hitte.

De ligging was erg goed. De metrolijn was om de hoek.

Aangenaam verblijf

We sliepen dicht bij de lift en deze hoorde je wel op en neer gaan.. maar was niet overdreven storend.

Breed ontbijt keuze (gezond—ongezond) wellness goed verzorgd + zeer goede masseurs! Personeel kan veel talen, één kon zelfs Nederlands. Er was iets mis met onze douche en ze stelde meteen voor om van kamer te veranderen of te wachten tot herstel + hebben we een gratis glaasje bubbels gekregen.

Fijne, nette en schone locatie

Water was ‘s ochtends niet goed warm te krijgen, later op de dag wel. Metrolijn L2 liep recht onder onze kamer en dat was duidelijk te horen. Alles rammelde om de paar minuten. Maar we hebben er ons niet door laten leiden/lijden...

Ruime kamer en schoon

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

gezellig

ons kamer was net naast de lift waar er werken aan was. die al rond 7-8u begonnen was. we hebben dan onze muziek box aan gedaan, kamer meid is komen aan kloppen dat onze muziek zachter moest omdat we misschien de bezoekers stoorde.. terwijl we alleen op de verdieping zaten.

Het ontbijt buffet is de moeite waard in dit hotel! lekker, voor de eerste keer dat ik fatsoenlijk ontbijt heb gehad in een hotel in Spanje van alle 5 keren dat ik geweest bent.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Uiteindelijk goed gekomen en ervan genoten!

Receptionist ontving ons goed. Alleen vond ik het jammer dat hij ons een super kleine kamer had gegeven! Ik moest eerst weer terug naar beneden om een andere kamer te vragen! Zo bleek dat ze genoeg andere kamers vrij hadden die een betere uitzicht hadden en veeel! Groter waren! Had hem nog gevraagd of deze kamer goed was en hij antwoordde ‘ ja de beste die we hebben!’ Nou dat was dus helemaal niet zo! Één lift was kapot en de lift die het deed was super traag !!!!

Spa en massage was gwn heerlijk! Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Zou hier niet nogmaals verblijven, of in elk geval niet op de 1e verdieping.

Stank in de kamer bij binnenkomst, muziek uit de lobby de gehele dag luid te horen in de kamer op de 1e verdieping. De andere kamer van collega's had elke ochtend veel last van de naastgelegen ontbijtzaal. Douches zijn gemaakt voor mensen tot 160 cm, veel te laag.

Alleen het bed was prima.

Kamers wat gedateerd, maar keurig schoon en netjes...

Kamers wat gedateerd, maar keurig schoon en netjes onderhouden. Prima ontbijt, teveel om op te noemen. Op een kleine 50 meter van de metro, perfecte verbinding.

Het was heel leuk

Het lawaai van auto's

Het ontbijt was tip top in orde,het personeel was zeer vriendelijk en de kamer was zeer netjes. Er was wel wat lawaai vanwege de straatkant.

prima hotel tegen een keurige prijs. goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Licht in de kamer was veel te vel en ongezellig. wit tl/led licht, doet af aan de prettige ervaring op de kamer.

Ontbijt was goed, uitgebreid en voldoende keuze. prima bedden, en aardig personeel. Jammer dat het binnenzwembad enkel tegen betaling te betreden was.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Goede en rustige locatie voor een bezoek aan Barcelona.

Op de tweede dag was de kamer overgeslagen met schoonmaken, dat was wel jammer! Wel was het makkelijk nieuwe handdoeken te krijgen bij de receptie.

De kamer was best ruim, zelfs met 3 personen en we hebben geen last gehad van lawaai van buitenaf. De kamer en het hotel waren schoon. Het ontbijt was erg uitgebreid en goed, er was volop keuze en er werd steeds aangevuld. Het personeel was erg vriendelijk, we hebben genoeg tips gekregen voor reizen naar vliegveld of bepaalde locaties in de stad. Ook trips zijn via hun te boeken, erg netjes. De spa was iets klein en moest gereserveerd worden, maar ook prima om even bij te komen. Er zijn wat restaurantjes in de buurt van het hotel en de metro is erg dicht bij.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Drukte en lawaai van buiten, waardoor raam niet open kon, benauwend Zeer kleine kamer Zwembad en terras in slechte staat, verouderd

Breed aanbod faciliteiten Ontbijt

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Aangenaam verblijf!

Niet veel in de buurt qua restaurants, bars (of ze toch niet gevonden)

Mooie propere kamers, ondanks drukke straat geen geluidsoverlast, vriendelijk personeel, leuke bar met heerlijke rode wijn aan spotprijs, de metro aan overkant vd straat.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Hotel viel tegen, maar Barcelona is een prachtig, mooie stad.

Restaurant: bijvoorbeeld Pizza € 15 ! Zo plat als een dubbeltje en keihard! Niet te eten. De ober zei:" de pizza komt uit de diepvries en wordt verwarmd in de magnetron! Niet te eten. Zwembad op de bovenste etage zéér klein! Op de foto ziet het er goed uit, maar in werkelijkheid viel het erg tegen.

Kamer was klein en benauwd. Tussen bed en muur kun je amper lopen. De muur komt op je af als in je bed ligt. Kamertemperatuur tussen 28.5 en 24.5 graden. ,!,!!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker.

Op de kamer was het gemiddeld 26 graden. In de herfst/winter kun je de airco niet gebruiken en de verwarming staat standaard op een bepaalde temperatuur in het hele hotel. Zwembad op het dak is niet verwarmd.

Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Personeel was erg vriendelijk. Metro is om de hoek. Binnen tien minuten ben je in het centrum.

Hygiënisch top.

Ondergrondse parking klein en nipt. Er waren werken bezig in het hotel. Dit mocht men op voorhand melden. De eerste twee nachten zijn we gewekt door een vals brandalarm dat om de 20 minuten afging startend rond 6u in de ochtend. Zeer droge kamers, slechte luchtcirculatie.

De locatie van het hotel is zeer goed. Buiten de stad. €7 met de taxi ‘s avonds vanuit het centrum. Metro vlakbij.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Heel tof hotel voor een aanvaardbare prijs.

De ligging van het Hotel is in een minder mooie buurt om eens te wandelen, maar ligt toch vlak aan een metrostation. Het zwembad is klein.

De kamers zijn prima. Het ontbijt is top. Men kan er een simpele goede maaltijd nemen.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

super al wat je nodig had was er niet de grote luxe ,en nette kamers

de lift die soms veel te lang duurd als die van boven naar beneden moet komen en geen balkon

de locatie direct aan de metro niet in al de drukte en toch alles er rond ,heel vriendelijk personeel keuken niet uitgebreid maar alles wat je nodig hebt ,een heel mooi uitzicht over Barcelona vanop de 11 verdieping waar een klein zwembad is

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Redelijk goed verblijf gezien de locatie, vriendelijk personeel en ontbijt.

Het derde bed was een kleiner bed, op de foto's staan nochtans 3 volwaardige bedden. De bar is niet supergezellig. Het zwembad boven was wat klein maar nog ok.

Het ontbijt was zeer goed. Vriendelijk personeel en de fitness was oké.

Ok

De kamers waren tegen 13u 30 nog niet gereinigd.

Naast het hotel kan je 24/24u ontbijt krygen en is veel goedkoper dan in het hotel. En allemaal vers.

Prijs/kwaliteit zeker aanrader. Localisatie heel goed.

Kamers wat verouderd. Ongemakkelijke douche in bad.

Uitgebreid ontbijt. Verzorgde snacks in de bar tot 23u. Vriendelijkheid personeel. Mooi zicht op dakterras. Localisatie met goede metroverbinding.

Erg goed hotel dichtbij het centrum

Catalonia Atenas is een erg goed en fijn hotel om in te overnachten tijdens je citytrip. Vanaf het vliegveld kom je makkelijk met de trein naar het hotel (ongv 30 min). Het is vanaf het station dan nog 5 minuten lopen. Kamers waren goed en schoon en er is een brede keuze aan roomservice. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar hebben naast het hotel bij de bakkerij prima broodjes gehaald (en was ook goedkoper). Enige minpunt was de te kleine douche in onze kamer. Al met al een zeer fijn verblijf hier gehad en zeker aan te raden!

Fijne accommodatie in het centrum van de stad, vlakbij metrostation CLOT

Soms lange wachttijden aan de liften (maar daar is niet direct iets aan te doen zeker?)

Ruime keus bij het ontbijt, niets op aan te merken. Ruime kamer voor drie.

Niettegenstaande het context van de aanslagen, hebben wij een heel mooi en rustig verblijf beleefd

Niets dan lawaai eens van de gasten maar daar kan het hotel niets aan doen. Ik zou het leuk vinden moest je in het bad een mogelijkheid hebben om u vast te houden. Zou niet veel kosten en een groter veiligheidsgevoel geven bij douche

Het ontbijt is superlekker !!!!!! met verse appelsiensap. Er is van alles heel lekker klaargemaakt Zo'n ontbijt vindt je niet veel meer in onze landen. 's avonds een gewoon maar lekker hapje eten was leuk voor de eerste dag en ook als je met kids op reis bent

Ligging nabij treinstation en metrostation met vlotte...

Zwembad was aan de koude kant en weinig ligstoelen.

Ligging nabij treinstation en metrostation met vlotte verbinding naar luchthaven en centrum. Drie volwaardige bedden in voldoende grote kamer. Ontbijt was uitgebreid en lekker.

Kamers waren verouderd, niet 100 %?gepoetst.

Kamers waren verouderd, niet 100 %?gepoetst. Kast ontbrak 1 deur. Airco maakt ongelooflijk veel lawaai. Kamer naast ons , gezin met kinderen hebben ons één nacht wakker gehouden tot 1u door lawaai te maken, respectloze mensen deze Spanjaarden. Hotel kan hier weinig aan doen.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Fantastisch hotel

De kussens waren niet erg fijn. Smal, dun en lang

Er was een geweldig ontbijt, voor ieder wat wils. Naast een metrostation, dus je staat binnen 15 minuten op plaza catalunya. Het is dus iets uit het centrum, maar dat vonden wij fijn, omdat je dan ook nog wta rust hebt. Het personeel is enorm behulpzaam en vriendelijk.

alles wat je nodig hebt!

het zwembad was erg klein! !!! maar goed in de nabijheid strand!

Ontbijt was uitgebreid, personeel vriendelijk, schoon hotel, goede bedden, nette kamer!

het was leuk verblijven

Het eten in de bar was echt niet lekker,de moeilleux had koud en was echt niet vers had een goedkope smaak. de 1ste nacht heel veel nachtlawaai,wij sliepen naast de lift die immens veel geluid maakte en heel veel luidruchtige mensen midden in de nacht!

Het ontbijt was superlekker De monjito's waren superlekker Het was er niet superdruk

Was leuk dat een uitgebreid ontbijt was.
    • Premium Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Terras en Toegang tot de Spa

Dousche in de kamer kon beter.Het was moeilijk om de juiste temperatuur te vinden en dan was geen water meer en moest het wachten.En als je uw hotel noemt resort verwacht ik ook een Finse sauna niet enkel hamam.

Was leuk dat een uitgebreid ontbijt was.En hamam was super.De locatie was ook goed,makkelijk bereikbaar met de metro of bus.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Spa is veel te klein.

Spa is veel te klein. Er zijn maar 6 ligbedden beschikbaar. Dit terwijl er 10 man aanwezig waren. Naast de mini zwembad en sauna kon je nergens heen. Daarnaast was er maar één ruimte met één douche bij de spa. Hierdoor komen er wildvreemde mensen binnen die ook willen douchen. Dit maakt omkleden en douchen heel ongemakkelijk. Het kost je ook 10 euro extra per persoon om de spa binnen te komen.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prima hotel!

Wij verbleven 4 nachten in dit hotel ivm bezoek aan de F1 GrandPrix. Prima net hotel met schone kamer, vriendelijk personeel en zeer vriendelijk behulpzaam personeel. Locatie tegenover trein- en metro station is ideaal. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, omdat er naast het hotel een prima bakker zit (24x7 open) waar je heerlijk kunt ontbijten voor weinig geld. Prima broodjes, koffie en versgeperste sinaasappelsap.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Aan iedereen aan te raden!
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De premium kamer zag er super uit, heel schoon en lekker ruim. Bij aankomst een uurtje op de kamer moeten wachten en toen werd er een drankje naar keuze aangeboden. Voor de vlucht nog even gebruik kunnen maken van een douche in de spa. Op loopafstand van de sagrada familia en aan de overkant van de straat is een taxi standplaats die je voor 9 euro naar de haven brengt waar leuke restaurantjes zijn aan het strand. Er zit ook een treinstation op de hoek vd straat, die naar de luchthaven gaat, het formule 1 circuit etc.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Top-locatie.

Buitenzwembad is klein en niet verwarmd, binnenzwembad is onderdeel van de Spa waar 10 euro toegang voor gevraagd wordt.

Het ontbijt was fantastisch, zeer uitgebreid en goede kwaliteit. Locatie was super, tegenover metrostation waar twee verschillende lijnen aankomen, binnen 10-15 minuten ben je van het hotel op elke locatie in het centrum. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Mooie kamers, goede bedden, ontzettend uitgebreid en...

Mooie kamers, goede bedden, ontzettend uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet, dat je ter plaatse boekt aan 10 euro pp in plaats van de officiële prijs van 14 euro.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Fijn mooi schoon comfortabel hotel.

Het ontbijt was goed, vers en divers. Het hotel ligt tegenover de metro en ook nog in een leuke wijk met winkeltjes en restaurantjes. Het hotel heeft een mooi dak terras met schitterend uitzicht over de stad.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Voor herhaling vatbaar!

Zwembad is wel heel klein, weinig plaats om te liggen.

Super ontbijt: heel veel variatie, verzorgd en heel lekker! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer dichtbij metro Clot.

Leuke city trip gehad

Rottende appel die achter de zetel lag van vorige hotel bezoekers, blijkbaar wordt er oppervlakkig gekuist. Betalen voor ontbijt terwijl we uit moesten checken om 5uur in de morgen.Als we nog koffie wilden die ochtend aan de receptie moesten we die maar uit de automaat halen(betalend) Pinic box mee gekregen met 2 muffins,2 appels,banaan, flesje water, blikje fruitsap, brikje chocomelk.en nog wat koekjes. Van al dit hebben we bijna niets kunnen eten want dit mag niet door de controle. Dus heel veel geld betaalt voor ons laatste ontbijt.

Het ontbijt was heel goed , heel uit gebreid, bijna ne brunch. Heel lekkere koffie, je kon zelf koffie mee nemen. Ligging heel goed ten opzichte van de metro , alles heel vlot bereikbaar. S'avonds wel weinig te doen rond het hotel, ook weinig restaurants Taxi van luchthaven was wel 39€ naar het hotel. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Top verblijf mooie locatie

Ik vond een drankje doen in het hotel zelf prijzig. Verder weinig wat me tegen viel.

De locatie van het hotel is zeer centraal de metro stopt om de hoek en aan de overkant maximaal 2 minuten lopen. Je bent binnen 5 minuten op de ramblas en bij la sagrada familia. Vanuit het vliegveld van Barcelona is het hotel goed te bereiken. Het ontbijt buffet is zeer goed en uitgebereid en je kan tot 10:30 ontbijten. Wij hadden de simpelste kamer maar deze was prima 2 goede bedden en een ruime badkamer (bij de goedkoopste kamer geen balkon). Het zwembad op het dak is klein meer om af te koelen en t uitzicht is mooi.

Rampzalige parking maar vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Terras en Toegang tot de Spa

De ondergrondse parking is supersmall. Heel moeilijk om er met een normale auto binnen of buite te rijden. Dan betaal je er ook nog eens 20 euro per dag voor.

Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Het ontbijt was ongeloofelijk uitgebreid en kon tot 11u...

Temperatuur was moeilijk te regelen en onze eerste kamer was zeer klein. De omgeving van het Hotel is niet geweldig.

Het ontbijt was ongeloofelijk uitgebreid en kon tot 11u genuttigd worden. Onze kamer voor de eerste nacht was zeer klein maar we hebben deze probleemloos kunnen inwisselen voor een grotere kamer. Het hotel ligt op enkele stappen van een metrostation!

Fijne locatie, uitstekend verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Terras en Toegang tot de Spa

- Aantal mensen van het personeel kon geen of erg slecht Engels. Dit is geen minpunt, alleen een verbeterpunt.

- Erg vriendelijk personeel - Uitstekend contintentaal ontbijt - Gratis upgrade naar Suite - zee van ruimte, schitterend uitzicht - Wellness ruimte met heerlijk zoutwaterbad, turks stoombad en bubbelbad - Perfect bed

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

tophotel

mooi gerenoveerd hotel, dicht bij de metro. simpele kamer met zeer goede bedden. zeer uitgebreid ontbijt. vriendelijk personeel. 's nachts zeer rustig. een aanrader!!!!!!

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

We hebben een prima verblijf gehad in het hotel.

De bar van het hotel sluit om 12 uur 's avonds. ook als er nog klandizie is. Dat mag wel flexibeler en klantgerichter ! Het ontbijt is uitstekend, maar 14 Euro pp is naar mijn mening te fors. 10 Euro zou qua prijs beter zijn en meer gasten aan tafel uitnodigen.

Het hotel is perfect te bereiken met de metro. Dat mag in de brochure wel veel beter aangegeven worden. 1 minuut lopen is toch wel veel aantrekkelijker dan 5 minuten, zoals nu beschreven staat...

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Vriendelijke ontvangst.

Afwerking in de badkamer. was wat slordig en daardoor oogt het toch al gauw wat viezer.. Wat tegenviel was dat je 10 euro toegang moest betalen om gebruik te maken van het zwembad/ de Spa. was voor ons niet duidelijk vooraf.

Vriendelijke ontvangst. Geluidsdichtheid van ramen was fijn. We lagen namelijk wel langs een vrij drukke weg.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Zeer aangenaam verblijf !

Vriendelijke bediening. Ideaal gelegen dicht bij de metro. 8 min met de metro van station clot naar place de catalunya. Buiten het hotel heb je meteen een bakker en een klein winkeltje. Op het dak van het hotel heb je een prachtig uitzicht over Barcelona. De kamers waren proper en ideaal van grote voor een citytrip.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Mooie ruime kamers zeer netjes zeer vriendelijk personeel...

De buitenkant van het hotel is niet zo aantrekkelijk maar binnen is het mooi en zeer net

Mooie ruime kamers zeer netjes zeer vriendelijk personeel vlak aan een metrostation

• Beoordeeld op: 26 december 2016

teveel geld voor wat het maar is
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden, een Terras en Toegang tot de Spa

vochtplekken op het plafond welness? Koud zwembad klein, in de kelder personeel te beperkt voor hoeveelheid volk

Bereikbaarheid met openbaar vervoer

goed hotel, super ontbijt.

Alles was goed, ligging vlak bij de metro. Schoon hotel, ontbijt zeer uitgebreid, heerlijk. Vriendelijk personeel. Goede kamers, bedden en zelf een bad. Koelkast op de kamer, dat was top. Warmte in de kamer zelf te regelen met thermostaat. Echt een aanrader. Mochten al heel vroeg in de kamer.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Geweldig! !!

Niets, misschien enkel de lift die soms wat op zich liet wachten.

Alles, de ligging, vlakbij de metro. De bar, ontbijt, balkon aan de kamer met op het 8ste verdiep een geweldig uitzicht. Vriendelijk personeel. Kortom een ideaal hotel voor een short trip met een goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Ideale locatie in een prettig hotel

Niks, we hadden een uitstekend verblijf!

De locatie naast de metrohalte was echt ideaal! De kamer was kleiner dan verwacht maar de douche erg ruim. De bedden sliepen heerlijk en het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Goed maar vraag een kamer aan de achterkant en ver van de lift!

De herrie. Aan de voorkant veel verkeerlawaai wanneer je een raam opendoet. En dicht bij de lift hoor je dat ding de hele nacht.

Fijne kamer, heel netjes en schoon. Goede badkamer.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

basic hotel dat zijn 4 sterren niet echt waard is.

hygiene in de kamer was beneden alle maat. ik had zelfs een laken waar een opgedroogde bloedplek inzat, zwarte haren in de badkamer en schimmel in de douche. ook nergens in de kamer was er de nummer van de receptie te vinden, niet echt handig als je snachts een proper laken wenst.

hotel lag net naast de ingang van de metro en was heel handig. ofwel was het personeel heeeeel vriendelijk ofwel was het teveel dat je iets vroeg

Goede vakantie gehad en vlakbij metro

Spijtig dat het zwembad om 21 uur gesloten was

Het ontbijt was lekker en uitgebreid en een mooie, grote kamer

De vriendelijkheid van het personeel

Hoe goed je de kamer naast je kon horen babbelen, tv kijken zeker als ze wat luidruchtig zijn

De vriendelijkheid van het personeel

Niks !

Het personeel sprak Nederlands :)