Beoordelingen over Jardín Botánico Hotel Boutique 3-sterren

Doctor Peset Cervera, 6, Extramurs, 46008 Valencia, Spanje

#22 van de 95 hotels in Valencia

Prima, niets op aan te merken!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De omgeving van het hotel was niet erg florissant. Veel graffiti en lege panden. De afstand tot het oude centrum was echter goed 5 min, lopen

De kamers waren prima, goed verzorgd, iedere dag schone handdoeken, ontbijten gingen wij in de buurt v/h hotel.

Een aanrader!

Niks.

Heerlijk rustig wijkje met metro en oude stadscentrum op loopafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel, die wat extra deden vamwege onze huwelijksdag tijdens het verblijf.

Een heerlijk hotel met ruime kamers, heerlijke bedden en een...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn een beetje gehorig

Een heerlijk hotel met ruime kamers, heerlijke bedden en een zeer hartelijk ontvangst van het personeel. Ligt op een toplocatie vlakbij het centrum en het park.

Heerlijk hotel op perfecte locatie met fijne kamers, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Het hotel ligt echt op een perfecte locatie; om de hoek van het centrum maar totaal geen last van het "lawaai" van het toerisme in de nacht, vriendelijk personeel, fijne kamers met heerlijke bedden, goed ontbijt.

Heerlijk, kleinschalig hotel

Ons verblijf was prima in dit hotel, wij verbleven in de familie kamer. Personeel is zeer aardig, attent en behulpzaam. Ontbijt was prima, er was veel keuze. In het hotel zelf kost het €7,00 p.p Fietsen kon je ook huren in het hotel. Elke dag werden de handdoeken vernieuwd. Hotel ligt op loopafstand van de oude centrum, en langs de Botanico Tuin, wat ook een bezoekje waard is. Kortom; een aanrader!!

Kamer was groot en schoon aan rustige straat.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt. De ruimte leek ons niet zo gezellig dus hebben we om de hoek in een van de vele koffie tenten ontbeten.

Kamer was groot en schoon aan rustige straat. Zeer dicht bij het oude centrum.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Innig minpunt ontbijt was niet goed maar natuurlijk voor de...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Innig minpunt ontbijt was niet goed maar natuurlijk voor de prijs van 7 euro !!!!!! Kan je niet meer verwachten.vooral het brood en koeken waren taai.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Eenvoudig ontbijt, goede ligging, vriendelijk personeel

De eerste nacht was er een festival voor de deur. Jammer was er geen kamer aan de andere kant van het hotel beschikbaar

Eenvoudig ontbijt, goede ligging, vriendelijk personeel

Voor een kort verblijf is het een goed hotel.

De eigen parkeerplaats van het hotel was duur en andere parkeerfaciliteiten zijn er niet. Wij konden ook niet voor het hotel parkeren om de koffer uit te laden - het hotel staat in een smalle drukke straat en dus heel even dubbel parkeren om in- of uit te laden kan dus niet. De kamer biedt geen uitzicht en de lamellen konden niet geheel sluiten, zodat het al vroeg licht is in de kamer.

Het hotel zelf is prima, maar biedt geen uitzicht.Het ontbijt was heerlijk en voldoende. De kamer was O-Kay. Het hotel was op loopafstand van het centrum.

Prima locatie vlakbij het stadscentrum met aardig personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- De verwarming was niet te reguleren (zo leek het) en stond erg hoog. Toen we 's avonds vroegen om assistentie kwam deze niet. Dit was ander personeel dan overdag. We hebben het maar laten gaan, maar is wel enige opbouwende feedback.

- Aardig en behulpzaam personeel - Lekkere bedden - Prima prijs-kwaliteitsverhouding - Prima ontbijt voor € 8

Erg netjes en fijn!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er staat op de site dat er een hottube is deze is er helaas niet (wel een bubbelbad)

Goede service! Mijn vriend was ziek waardoor we langer in de hotelkamer mochten blijven. Verder verwezen ze ons naar de dokter en hielpen ze met het vertalen (de dokter kon alleen spaans).

Was zeker een aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt, bij het hotel zelf betaal je 6 euro. terwijl je via booking.com 8 euro betaald.

Mooie ruime kamer en alles was lekker op loopafstand te doen. winkels, ov en eetgelegenheden

Goede locatie, super personeel en schone/ruime kamers
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel is ontzettend aardig en behulpzaam. Uitgebreide uitleg en tips over Valencia. Mijn vriend was jarig tijdens ons verblijf en dat had iemand van het personeel gezien tijdens het registreren. Er werd op de dag zelf voor hem gezongen + een leuke verrassing op de kamer. Locatie is ook prima, paar minuten lopen tot begin van het oude centrum.

Fijne badkamer en de kamer en het bed waren groot.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was erg hard en de kussens heel dik, wat nogal onprettig was. Verder hadden we ook geluidsoverlast van de gasten boven ons. Je hoort ze goed lopen etc.

Fijne badkamer en de kamer en het bed waren groot.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Valencia is super, mede door de ligging van het hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden, prettige badkamer en lift in het hotel. Elke dag bedden opgemaakt en schone handdoeken. Verder hadden ze in de lobby een kluisje waar de toegangskaart van de kamer in lag, en je kon de voordeur met code openen. Prettig gevoel. 5 minuten naar de metro en vlak bij botanische tuin. Vanaf dit hotel is alles prima te bereiken.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

leuk
    • Confort Tweepersoonskamer

gelukkig hadden we geen ontbijt genomen, erg ongezellig zaaltje, direct bij het hotel diverse super leuke koffietentjes voor een paar euro geweldige koffie en broodjes.

erg vriendelijk personeel, zeer behulpzaam

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Even zeer fijn verblijf !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het viel niet echt tegen, het zijn andere gewoonten. Ontbijt in de vroege ochtenduren ging traag van start maar als dit de gewoonten van de streek/stad zijn, dan vinden wij dat je dit als bezoeker hebt te accepteren!

De dames aan de receptie zijn zeer vriendelijk, opgewekt, behulpzaam en gastvrij!

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Uitstekend verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotelletje dicht bij het centrum, in een wijk die wel aan renovatie toe is, uitstekende kamer met lift bereikbaar. Vriendelijk en behulpzaam personeel, parkeren in een grote garage dicht bij het hotel. Perfecte lokatie voor enkele dagen Valencia. Ontbijt kunnen wij niet beoordelen, dat hebben we elders in de stad genoten.

Het was een mooie ruime kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien mag er iets beter gepoetst worden

Het was een mooie ruime kamer. Alles erop en eraan. De badkamer was ruim. De prijs/kwaliteit verhouding was heel goed en boven verwachting, Het hotel lag dicht bij het historisch gedeelte. De verhuurde fietsen zijn best goed. Al het personeel was vriendelijk. Bij de receptie waren ze heel behulpzaam en bijzonder vriendelijk. Leuke adresjes voor te eten hebben we van hun doorgekregen. Het ontbijt stelt niet erg veel voor. Maar in het restaurant was het meisje ook erg vriendelijk. Als ik terug zou gaan kies ik weer voor dit hotel.

Uitstekend verblijf voor een gezin met twee pubers.

Het zou handig zijn geweest als er iets meer plek was om kleding op te hangen/leggen, bijv. in de nachtkastjes naast het tweepersoonsbed.

Zeer hulpvaardig en vriendelijk personeel, die uitstekend Engels spraken. Vanaf de accommodatie loop je gemakkelijk de oude stad en de wijk Carmen in.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima kleinschalig opgezet boetiekhotel.

De voordeur slaat vrij hard dicht en als je een aangrenzende kamer hebt dan zou je daar last van kunnen hebben. Verder heb ik niets aan te merken op dit hotel maar het blijft een persoonlijke mening.

Prima kleinschalig opgezet boetiekhotel. Gelegen tegen de rand van het oude centrum. Na 10 lopen sta je middenin het centrum van de oude stad. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en netjes. Met een rolluik sluit je 's-nachts het raam af zodat het er lekker donker is en redelijk stil. Wat je nodig hebt is er en in de lobby kun je eventueel gebruik maken van een magnetron en Nespresso koffiezetapparaat. Tevens staat er een automaat voor drank en snoep. Ook kun je er prima een fiets huren voor 12 euro voor een hele dag.

Prima stadshotel

Vanuit het hotel loop je zo via de Torres de Quart de stad in. In het hotel worden ook fietsen verhuurd; voor 12 euro per dag fiets je zo het hotel uit. Aanrader is om direct richting de Turia te fietsen en deze helemaal uit te fietsen; soort van Vondelpark idee maar dan rustiger! Wij zijn de hele Turia uitgefietst naar het strand toe, heerlijk!

Valencia

Het ontbijt was beperkt. Prijs / kwaliteit ok

Rustige ligging, op loopafstand van het historisch centrum. 200 m van de Torres de Quart. Fiets huren in het hotel is een aanrader om overal makkelijk te komen. Valencia is een fiets vriendelijke stad met fietspaden. ' s avonds komt de stad pas echt tot leven. Paella in allerlei variaties mogelijk.

Prima verblijf lekker centraal bij de oude stad in Valencia

Bij het uitchecken zou personeel om 8 uur aanwezig zijn, om half 9 stond de taxi klaar en was er nog niemand. Het noodnummer van het hotel gebeld en toen konden we het pasje maar op de balie neer leggen.

Ontbijt was prima bij een cafeetje om de hoek.

Fantastische accomodatie zonder auto ( of parkeerplek in garage reserveren)

Parkeren. Gelukkig was er nog een parkeerplek vrij in de garage anders was het echt drama. De auto's in de straat staan tegen elkaar aan geparkeerd.

Keurige kamers en schoon, zeer vriendelijk personeel

Super!

Prachtig grote kamer, goede bedden, bubbelbad. En het ligt midden in het centrum! Zeer vriendelijke receptioniste. We mochten na het uitchecken de auto nog een paar uur langer laten staan in de parkeergarage! Fietsen te huur in het hotel is ook erg makkelijk!

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Heel goed gelegen en je kan uw auto goed parkeren in een garageparking van het hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zou gemakkelijker zijn als je in het hotel kon ontbijten, was geen noodzaak want in de nabije omgeving kon je goed en gezellig ontbijten.

Goede ligging om de oude stad en de botanische tuin te bezoeken.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

citytrip naar valencia
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

iets onnozels als een lage waterdruk van de douche, maar de badkamer verder was prima ruim en schoon

prima hotel op goede locatie ten opzichte van openbaar vervoer en oude stadscentrum

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Vooral erg vriendelijk personeel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Dit komt vaker voor in Spanje maar we vonden het bed echt te hard naar onze smaak.

Wij hadden de kamer met een tweepersoons bubbelbad, heerlijk! En het personeel was echt ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

mooie kamer, groot bed, wel wat hard maar dat werd meteen...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

mooie kamer, groot bed, wel wat hard maar dat werd meteen met een topper verholpen. Fijn bad en badkamer. Hele vriendelijke en behulpzame staf die goed engels spreken. Heel goed gelegen ten opzichte van de oude wijk, alles op loopafstand en rustig gelegen. Metrostation op 500 M, de ander op 800. Goede fietsen te huur. Ontbijt in nabijgelegen restaurantje niet bij geboekt, wel een keer geprobeerd, was ok maar niet erg gezellig, maar dat kan je overal in de stad op verschillende kwaliteitniveaus toch wel krijgen.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Zie bovenstaand opmerkingen.

Weten we niet want we hebben niets gemist.

We genoten geen ontbijt. De ligging van het hotel was erg gunstig! We hebben geen aan-of opmerkingen, we kunnen het bij iedereen aanbevelen. Diverse plaza's liggen op loopafstand.

Fijn hotel, op goede locatie met super vriendelijk personeel!

Er viel niets echt tegen, maar het ontbijt dat via het hotel bij een cafetaria om de hoek geregeld was, was niet erg uitgebreid... je kunt beter een plekje in het centrum opzoeken.

De gastvrijheid van het personeel! Erg aardige dames. En de locatie was ook super.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Toffe stad. Groter dan ik verwacht had.

Het ontbijt is niet in het hotel zelf, maar in een buurtrestaurantje. Dat was maar "basic". Het waren de Fallas-dagen. Veel lawaai op straat. Moeilijk om goed te slapen. Maar daar kan het hotel weinig aan doen.

De kamer en de vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel. We hadden een zogenaamde familiekamer voor 3 personen met uitstekende bedden.

• Beoordeeld op: 7 december 2016

de vriendelijkheid van de medewerkers en hun service.

geen tegenvallers :)

de vriendelijkheid van de medewerkers en hun service. Goede ligging, niet pal in het centrum maar toch zeer goed bereikbaar en dicht bij het oude centrum

• Beoordeeld op: 3 november 2016

knus hotel met 16 kamers
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer kon opgeknapt worden, was wel royaal.

Het ontbijt om de hoek was goed, je kon nog extra vragen. De kamer was ruim en van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

We hadden de vlucht om 21.00 en om 19.30 werden de codes via mail gestuurd die avond...met als gevolg dat je bij geen internet bij aankomst in de nacht voor de hotel deur staat... en je kunt bellen naar de op de deur geplakte nummers... maar niemand neemt op.... dus zeker niet aan traden... en booking.com. geeft ook niet thuis...kort om na ruim een uur midden in de nacht buiten gestaan..zijn we door gasten binnen gelaten....vreselijk...nooit meer...waarom de codes niet smorgens verstuurd... Dan hadden we deze zeker bij de hand gehad..

Locatie..

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Gunstig gelegen hotel met behulpzame medewerkers.

Jammer dat de door ons gereserveerde parkeerplaats niet geregeld was. Dit werd echter perfect opgelost, door met ons mee te rijden en een plek bij een parking een eindje verderop te regelen. De meerkosten werden van onze hotelrekening af getrokken.

Vanuit het hotel loop je zo het oude centrum in. De kamer was compleet met airco en koelkastje (die wel wat bromde). Wel prettig, want het kan hier warm zijn. Ontbeten hebben wij hier niet, maar dat is wel mogelijk.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Fantastisch confortabel en rustig hotel

De badkamer kan iets moderner maar is ook prima

Kamer ziet er erg goed uit. Het is een leuke buurt vlakbij de botanische tuin en erg rustig. Heerlijk hotel.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Relaxt hotel op een gunstige plek.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Normaal comfort, schoon, netjes, aardig personeel. Super fijne locatie, oude centrum op 3 min. wandelen. Metro met alle bijna alle lijnen op 8 min. afstand wandelen.

Prima locatie, grote kamer. vriendelijk personeel.
    • Confort Tweepersoonskamer

Koelkastje deed het niet goed meer.

Dicht bij het oude centrum, grote kamer. Vriendelijk personeel.

Ons verblijf was rustgevend.

De lift was vrij oud

De kamer was prachtig en heeft alles wat je nodig hebt.

Plezierig hotel, centraal gelegen en
    • Confort Tweepersoonskamer

Goede ligging vlak bij het centrum en zeer behulpzaam personeel

Het hotel personeel is uiterst vriendelijk en zeer...

Het hotel personeel is uiterst vriendelijk en zeer behulpzaam.

Tophotel

Zeer vriendelijk personeel. Goede locatie en ruime, schone kamers.

Super!

Het straatje waar het hotel zit is wat minder, jammer want het hotel is echt perfect

Super personeel en heerlijk bed!

De locatie en de bedden

De locatie en de bedden

Perfect verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel is onwijs vriendelijk, helpt je overal mee! Kamer was schoon, comfortabel. Kortom perfect verblijf. Niks aan te verbeteren.

Leuk dicht bij het oude centrum en de botanische tuin
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg vriendelijk personeel leuk ontbijt klein maar gezellig

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Grote moderne kamer aan de rand van het centrum en een ruime...
    • Confort Tweepersoonskamer

Grote moderne kamer aan de rand van het centrum en een ruime eigen parkeergarage om de hoek. Uiterst vriendelijk personeel.

Goed basic ontbijt.

Goed basic ontbijt.

Erg leuk.

Het uitzicht van de kamer.

De kamer was prima groot bed, bubbelbad en erg schoon!

Goede locatie,
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vieze lucht door die Smerige chemische luchtverfrissers , zelfs te ruiken op de kamers

Goede locatie, rolluiken voor de ramen

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Perfecte locatie en behulpzaam personeel .

Ontbijt is matig. Kan beter in de buurt (om de hoek) een lekker ontbijten pakken.

Perfecte locatie en behulpzaam personeel .

Schone kamer met een fijn bed.

Schone kamer met een fijn bed. Vriendelijk personeel.

Prettig kleinschalig hotel

Misschien een iets betere routebeschrijving?

Prettig personeel, uitstende bedden en een prima ontbijt. Dichtbij stadscentrum

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Aardig personeel
    • Confort Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel tegen. De 1st 2 dagen summier zelfs. Yoghurt bv op. Geen kommen. Andere 2 dagen was het beter.

Prachtige kamer

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Erg vriendelijk personeel, zeer proper

Erg vriendelijk personeel, zeer proper

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Heerlijk!

Fijne, gezellige ruime kamer en badkamer. Super aardig personeel. Goede locatie, op loopafstand van veel. Vlak bij prachtige botanische tuin.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Goede locatie, parkeermogelijkheid om de hoek, erg...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede locatie, parkeermogelijkheid om de hoek, erg vriendelijk personeel en uitstekende prijs-kwaliteit.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prijs/kwaliteit top.

Prijs/kwaliteit top. Mooie locatie, vriendelijk personeel.

Beste verblijf in Valencia!

Zeer lieve, behulpzame medewerkers. De locatie is meer dan perfect, de kamers schoon, ruim en goede bedden.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Een goed boutique hotel op loopafstand van oude centrum, mooie kamers zeer compleet

Locatie dichtbij oude centrum, service personeel, Engels sprekend

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Goed en comfortabel.

Thee/koffievoorziening. Na een dag niet meer aangevuld

Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Uitstekend hotel

Lawaai van de straat

Kamer en locatie Prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prima verblijf!

Uitzicht

De mooie hotelkamer en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Heerlijk bed

Oud sanitair

Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Ruime kamers, heerlijke badkamer

Mooi hotel dichtbij het centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Gehorig, veel geluiden vanuit de gang te horen.

Mooi hotel dichtbij het centrum

Ontbijt was matig

Personeel was vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Kamers ietwat gedateerd.

Ruime kamers. Schoon

Je bent zo in het centrum, alles was prima, mooie stad! Zeer aan te bevelen hotel!

Alles was perfect!

Heel vriendelijk personeel en hulpvaardig personeel!!

Absoluut voor herj

Hotel ligt in een 'lelijke' straat, maar wel op loopafstand van het oude centrum

Top prijs / kwaliteitsverhouding

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Kamers waren zeer schoon, vriendelijk personeel (uitleg over...

Kamers waren zeer schoon, vriendelijk personeel (uitleg over de stad), we mochten onze huurfietsen 's nachts binnen zetten, goede locatie

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Heel fijn en schoon hotel in leuke wijk!

Schone kamers Heel vriendelijk personeel Ideale locatie