Beoordelingen over Citadines Ramblas Barcelona 3-sterren

Las Ramblas, 122, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spanje

#288 van de 516 hotels in Barcelona

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

• Studio (2 Volwassenen)

De service en bereidheid van de receptie c.q. service desk om mij (degene die boekte vanuit Nederland ter betaling rechtstreeks een activatielink te zenden) om mijn zoon (de gast) daar te laten overnachten!.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Heel geschikt voor een verblijf in het centrum van Barcelona.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij een verblijf van meer dan 1 nacht wordt er niet elke ochtend schoon gemaakt in de kamer of je moet daar extra voor betalen.

Het hotel is aan de 'ramblas'. Als het centrum je interesseert zit je dus goed. En wij zaten extra goed, want het aanbod van Booking.com was €65 per nacht en normaal zijn de prijzen dik boven de €100.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Behalve het uitzicht was het prima.
    • Studio (2 Volwassenen)

Het uitzicht was slecht, we keken tegen een blinde muur en zagen slechts een klein stukje (blauwe) lucht. De eerste nacht hadden we een vervelend geluid in de kamer, dit is de volgende dag na het gemeld te hebben opgelost.

Kamer was prima, ideaal om een kleine keuken tot beschikking te hebben. Fijne badkamer.

Heel fijn verblijf gehad
    • Studio (2 Volwassenen)

De airco leek het niet erg goed te doen. De kitranden in de douche zijn aan vervanging toe

De kamer was ruim, netjes en van alle gemakken voorzien. Hotel lag zeer strategisch op de ramblas, om de hoek het openbaar vervoer

Erg warm - hotel lekker koel - geweldig lokatie
    • Studio (2 Volwassenen)

€15,- extra voor schoonmaak van kamer Schoonmaak niet nodig, maar verse handdoeken om de dag had beter geweest.

Uitzicht was top! Heel schoon - mooi ruime kamer met goede badkamer

• Beoordeeld op: 15 september 2016

We waren er voor een paar dagen heerlijk relacsen en dat is zeker gelukt Barselona is een geweldige
    • Studio (2 Volwassenen)

De bedden waren een beetje aan de harde kant. De douch had schoner gekund (haren). Deze vond ik ook tussen de lakens, die verder prima schoon waren hoor.

De locatie was geweldig. Vriendelijk personeel. De studio is zeker een aanrader. Heel makkelijk via de metro bereikbaar.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

uitstekende locatie en vriendelijk personeel
    • Studio (2 Volwassenen)

Het schoonmaken van de kamer. Dit zat niet in de prijs inbegrepen. Voor ruim 150 euro per nacht vind ik het niet meer dan normaal dat je elke dag koffie en schone handdoeken moet krijgen.

De kamer en de locatie waren uitstekend

Mooi in centrum gelegen hotel, ruime studio en comfortabele bedden.
    • Studio (2 Volwassenen)

De ligging in het centrum

Harde bedden, geen uitzicht uit kamer.
    • Studio (2 Volwassenen)

Harde bedden, geen uitzicht uit kamer.

Behalve dat er geen housekeeping kwam beviel alles...
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen housekeeping

Behalve dat er geen housekeeping kwam beviel alles uitstekend.

Dakterras is heel relaxt!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer zat schimmel, op de kamer rook het naar riool en op diverse plekken lag er stof/kruimels.

Dakterras is heel relaxt!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

ruime kamers
    • Studio (2 Volwassenen)

Bedden zijn enorm hard, slapen niet lekker

ruime kamers

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

De locatie is heel goed.
    • Studio (2 Volwassenen)

Het is jammer dat het hotel geen balconnetjes heeft.

De locatie is heel goed. Midden in de stad aan de Ramblas. Prima kamer.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

uitstekende locatie voor een stedentrip

Gehorigheid van het hotel Sommige kamers kijken uit op een blinde muur Servicegerichtheid personeel

uitstekende locatie voor een stedentrip Starbucks en Supermarkt aan de overkant Dakterras met ligbedden met een fantastisch uitzicht

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Kamer schoon en fijn keukentje.

Het ontbijt, maar dat kwam omdat de Ontbijt zaal werd gerenoveerd. We moesten in een restaurant naast het hotel eten en dat vond ik nogal karig voor de prijs van €12,-

Kamer schoon en fijn keukentje. Geen herrie van de Ramblas als de ramen/deuren gesloten zijn.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

De locatie is perfect en de kamers zien er modern uit.

In de 6 nachten dat wij er waren werd er maar 1 × schoongemaakt. Normaal is dit niet zo erg maar wij hadden een kind bij van 10 maanden dn hechten nu wat meer waarde aan hygiëne.

De locatie is perfect en de kamers zien er modern uit. Wij zaten achter in het hotel en daat was geen geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 29 april 2016

Ruime, gezellige kamer met uitzicht op de Ramblas.

Douche werd af en toe koud.

Ruime, gezellige kamer met uitzicht op de Ramblas. Eigen keuken met koelkast en afwasmachine. Beschikking over een waterkoker.

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Mooie kamer met handig keukentje

Gebruik van. WC was niet mogelijk nadat wij de kamer hadden ontruimd en wij nog een dagdeel in de stad bleven en onze koffer wel bewaard kon worden.

Mooie kamer met handig keukentje

• Beoordeeld op: 12 april 2016

Leuk concept.

Leuk concept. Mooie appartementen met hotelfaciliteiten indien gewenst. Appartementen zijn volledig en zeer goed uitgerust, inclusief vaatwasser, kookplaat, microgolfoven, borden bestek, potten, pannen, vaatdoek,.... We werden in het nederlands ontvangen en ze namen de tijd om ons enkele mooie tips mee te geven. Alleen al voor de ligging en bereikbaarheid zou ik het aan iedereen aanraden die een citytrip naar Barcelona plant.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

De ligging van dit hotel is ideaal!

De ligging van dit hotel is ideaal! Aan de Ramblas en dicht bij openbaar vervoer. De kamer was ruim van opzet en modern ingericht. Handig met kleine kitchenette.

• Beoordeeld op: 9 januari 2016

De aanwezigheid van koelkast en waterkoker (+ koffie en...

Stofvlokken op de kamer. Iets te harde bedden.

De aanwezigheid van koelkast en waterkoker (+ koffie en theezakjes en een fles water) op de kamer. De kamer was rustig gelegen t.o.v. de drukke Ramblas. (vooraf aangeven) Ligging t.o.v. bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

Ruime kamer (studio).

Ontbijt in hotel erg basic. Weinig keus. Zeker in relatie tot de prijs (17,00). Voor gasten die eerst willen ontbijten voordat ze de stad ingaan matig. Past niet bij verdere perfecte uitstraling en ambiance van het hotel.

Ruime kamer (studio). Schoon netjes en nieuw. Dakterras met heerlijk uitzicht en ruimte om te zonnen. Direct uitstappen midden in het centrum aan de Ramblas.

• Beoordeeld op: 10 september 2015

Locatie is super, direct aan de ramblas.

De kluis en TV werkten niet. Dit aangegeven bij receptie, maar er werd niets mee gedaan. Verder is 1x per week (gratis) schoonmaken veel te weinig, maar dat was vooraf bekend. Kamer aan ramblas is echt niet geluids dicht. Vooral 's nachts dus veel lawaai.

Locatie is super, direct aan de ramblas. Vervoer van en naar vliegveld met bus is heel makkelijk. Kamer was mooi schoon bij aankomst.

• Beoordeeld op: 13 mei 2015

Alles beviel aan deze accommodatie.

Er is niets wat tegenviel!

Alles beviel aan deze accommodatie. Het feit dat er een weegschaal aanwezig was om de koffers te wegen voor vertrek naar het vliegveld vond ik absoluut top!!!!

• Beoordeeld op: 28 april 2015

vriendelijk personeel.

Wifi is slecht, vaak haperend en niet op alle apparaten. Kamers zijn wat kleiner dan op de fotos

vriendelijk personeel. Goede lokatie. Vraag om rustige kamer, dat is aan achterzijde. Geen goed uitzicht, maar wel rustig

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Ideaal gelegen op de Ramblas, dus vlakbij alles.

Ontbijt is met €12 heel duur, maar er zijn tientallen bars in de directe omgeving waar je voor veel minder geld kunt ontbijten. Er wordt niet dagelijks schoongemaakt, maar dat wordt vooraf gemeld. Is geen probleem voor een kort verblijf, maar weet niet wat de mogelijkheden zijn bij een langer verblijf.

Ideaal gelegen op de Ramblas, dus vlakbij alles. Afgezien van een kerkklok, geen enkel geluid te horen, dus zalig geslapen. Fles water in de koelkast bij aankomst. Leuk!

• Beoordeeld op: 16 maart 2015

Mooie ruime schone kamer en badkamer, van alle gemakken...

De bedden waren keihard.

Mooie ruime schone kamer en badkamer, van alle gemakken voorzien. Erg vriendelijk personeel. De locatie is top tegenover het hotel zit een grote supermarkt, erg handig.

• Beoordeeld op: 2 maart 2015

Locatie aan de Ramblas is prima.

De bedden waren hard en het ontbijt relatief duur. Warme kamer die niet kon worden gekoeld en er was geen balkon om even buiten van de zon te genieten. relatief kleine slaapkamer om ook in te kunnen ontbijten.

Locatie aan de Ramblas is prima. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Bakker om de hoek heeft prima brood voor ontbijt/lunch en grote supermarkt is tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Gewoon een prima hotel.

Alleen jammer van die man bij receptie, die keihard zat te liegen dat alle kamers waren volgeboekt, na de vraag of we wat langer op onze kamer mochten blijven i.v.m. late terugvlucht. Op internet waren nog volop kamers te boeken voor die dag. Na ingrijpen van manager konden we toch wat langer blijven.

Gewoon een prima hotel. Ligging, personeel en kamers, alles was geweldig.

• Beoordeeld op: 30 november 2015

hadden twee nachten geboekt en handdoeken werden niet...

hadden twee nachten geboekt en handdoeken werden niet vervangen en bed werd ook niet opgemaakt en de badkamer had een onaangename geur

• Beoordeeld op: 27 november 2015

Perfect gelegen

Een beetje de drukte van de ramlas

Perfect gelegen

• Beoordeeld op: 13 september 2015

ligging, stille kamer, grote kamer

ligging, stille kamer, grote kamer

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Vriendelijk personeel, ruime propere en aangename kamers en...

Vriendelijk personeel, ruime propere en aangename kamers en toplocatie

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

goede locatie

slechte geluidsisolatie

goede locatie

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

hartje centrum

hartje centrum

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Héél ruim bed met een prima matras!

Voor 12 euro hadden we een iets uitgebreider ontbijt verwacht.

Héél ruim bed met een prima matras! Uitermate vriendelijk onthaal aan de receptie.

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

De ligging,de mooie studio, de WIFI , de stilte ,de netheid .

De ligging,de mooie studio, de WIFI , de stilte ,de netheid ...

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

Mooie kamer met ruime koelkast.

Mooie kamer met ruime koelkast. ligging op de ramblas, ideale ligging

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.