Beoordelingen over Sercotel Hotel Ciudad de Burgos 3-sterren

Carretera N-1 Madrid-Irun km 249, 09199 Rubena, Spanje

#1 van de 1 hotels in Rubena

aanrader!!

Het eten in het restaurant was super, het uitgebreide ontbijt++, vriendelijk personeel zeer goede ligging veilige parking ruime kamers en kraaknet

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Nacht verblijf,op terugreis naar België

De kamers waren super proper en de bedden zeer comfortabel,er is gratis parking voorzien voor het hotel.ontbijtbuffet voor ieder wat wils,een tophotel

Heerlijk geslapen!!

Schone en comfortabele kamers. Hotel ligt naast de snelweg. Wij hebben rond middennacht ingecheckt .Dit ging soepel er was een vriendelijk en gastvrij receptie aanwezig. Wij verbleven met onze kinderen ( 4 en 6 jaar) in een familiekamer op onze doorreis naar Marokko. Er was een groot tweepersoonsbed aanwezig en een stapelbed.

De familiekamer was prima, Niet heel ruim maar prima voor...

De familiekamer was prima, Niet heel ruim maar prima voor een overnachting op weg naar de vakantiebestemming. Bedden waren goed, badkamer ook, geluidsarme kamer en WIFI werkte goed. Ontbijtbuffet was uitgebreid en boven verwachting.

Prima hotel voor als je op doorreis bengt

Het was enigszins rumoerig. Laten we zeggen Spaans

Heel goede kamers. Zeer ruim en schoon. Goed eten in en restaurant zowel diner als ontbijt. Goede parkeergelegenheid. Hotel dicht bij de snelweg. Vriendelijk personeel.

Wat moet doorgaan voor een “junior suite” is een verouderde...
    • Executive Junior Suite

Wat moet doorgaan voor een “junior suite” is een verouderde grote kamer waarvan zowel de buitendeur als de binnendeur niet konden afgesloten worden. Het diner was ronduit zeer slecht.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Een voor de doorreis goed bereikbaar hotel met ruime parkeergelegenheid en fijne kamers.

Ik heb heerlijk gegeten in het restaurant, maar de uitstraling van het restaurant is niet echt geweldig. Dat viel toch wel een klein beetje tegen. Het personeel was heel vriendelijk, maar stonden toch met twee linker handen in de dienstverlening. Je schrikt er gewoon van als ze opeens achter je staan en zonder begroeting je bord neerzetten of weghalen. De aanbevolen wijn was overigens geweldig! Het desert was een plaatje en erg lekker.

Het hotel is heel goed bereikbaar. Het ligt tussen het kruispunt van 2 snelwegen de A1 en de E5. De geluidsisolatie aan de buitengevel is perfect. Het langs rijdende verkeer op de snelweg hoor je absoluut niet. Als warmer weer wordt is het echter wel zaak dat de Airco van het hotel aangezet wordt want een open raam is dan echt geen optie. Het hotel heeft ruime parkeermogelijkheden. Mijn brandschone kamer met heerlijke bedden was heel goed ingericht, met bijvoorbeeld een slimme oplossing voor de laptop middels een uitklapbaar bureaublad. De Wifi is snel. Ik kon derhalve prima Ziggo TV On Demand kijken op mijn iPad.

verhouding prijs/kwaliteit was uitstekend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

verhouding prijs/kwaliteit was uitstekend. Bediening / receptie uitstekend. Prima hotel voor op doorreis naar Portugal. Direct bij de snelweg. Gemakkelijk te vinden. Geen verkeersgeluid in de grote slaapkamer op de 5de verdieping. Alles erg schoon!

Vriendelijk personeel.
    • Kamer met 2 Aparte Bedden - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Te weinig mindervaliden parkeerplaatsen. Er is er maar één en voor zo'n hotel (goed) te WEINIG!! Bij ons bezoek was de mindervalide parkeerplaats al bezet, zodat het toch een klein probleem was voor ons.

Vriendelijk personeel. Goede locatie direct aan de snelweg voor doorreis van en naar Portugal.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Perfect gelegen als doorreishotel maar verder niets te doen in de omgeving

Kamers erg gehorig, personeel sprak nauwelijks engels, restaurant leek wel een helverlichtte personeelskantine. Niet gezellig dus. Nooit gerealiseerd dat het zo koud is in Burgos in de winter. Dus dikke trui en jas meenemen.

Als doorreis hotel is de locatie perfect, 200m van de snelweg, maar er is niets te doen want gelegen tussen 2 snelwegen. Ruime kamer, schoon en aardig personeel, voor zover ze verstaanbaar zijn want ze spreken gebrekkig engels. Ontbijt uitstekend en makkelijk parkeren

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Voor onze doorreis naar Malaga uitstekend. Tijdens de zomerperiode hadden we graag Burgos bezocht ma

Prijssupplement voor een huisdier van 5kg (10 €) te hoog eveneens voor de binnenparking 12€deze prijzen zijn niet in overeenstemming met de prijzen van de kamers . Restaurant is typisch Burgos en voor onze smaak te vettig. Maar dit is strik persoonlijke.

Aangenaam kader algemeen confort top voor een 3 sterren hotel

Kwaliteit voor prijs

Mooi hotel,goed gelegen voor doorreis naar portugal.mooie kamer, goed ontbijt en prima restaurant aan zeer schappelijke prijs.vriendelijk personeel !

Alles in orde!

Netjes, goed restaurant, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt. Perfect hotel voor doorreis. Parkeren kan ook in ondergrondse garage. Hond welkom!

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Alles was goed verzorgd maar de kwaliteit van het bed was ondermaats.

Het bed was erg hard en de kamer was erg warm. De temperatuur was instelbaar, maar het duurde een tijd voor het afkoelde.

Alles was aanwezig, restaurant, cafetaria, enz. Het personeel was erg vriendelijk en beschikbaar

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Relaxte tussenstop in omgeving van Burgos

Populair hotel in drukke perioden... dus op tijd reserveren.

Dit is voor ons een welbekend hotel, uitstekend gelegen voor een relaxte tussenstop op weg naar Portugal (of weer terug). Je kan er tot laat eten voor een zeer schappelijke prijs. De Morcilla de Burgos is een must om te proeven!! De kamers zijn ruim (overigens niet allemaal, maar kom je soms om te dansen??). Er is royale parkeergelegenheid, overdekt, inpandig, gewoon buiten. De snelweg is op enkele minuten.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

prettig omdat het precies aan de snelweg van onze route ligt

Het restaurant

Het ontbijt is gevarieerd met veel gebak (diverse soorten croissants) vers fruit. Restaurant is niet uitnodigend erg kil en matig eten. De locatie is geweldig vlak naast de autoroute naar Madrid en Sevilla.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

uitstekend voor herhaling vatbaar.

Uw site is vermeldt een parkeertarief van 10,50 euro. Dit is alleen als je op speciaal verzoek in de parkeergarage wilt parkeren. Bovengronds ruime parkeergelegenheid aanwezig op eigen terrein

5,5
    Het annuleren;

Het annuleren; wij zullen in het vervolg niet meer vooruit boeken; dit is absurd, als je drie dagen voor aankomst de boel niet kosteloos om kan zetten, speciale prijs is onzin een dag eerder kan ik 29 euro goedkoper. Booking is niet voor zakelijk gebruik. Wij hebben het vervolg niet meer met booking gedaan maar mer Expedia ; jullie zijn buiten alle proporties dreigen en de vele mails echt absurd. Jullie hebben niet met kleine kinderen te maken, Ik heb het bedrijf opdracht gegeven Booking zo veel mogelijk te mijden.

Heel goed ontbijt, de locatie was mooi en goed gelegen om...

De douches

Heel goed ontbijt, de locatie was mooi en goed gelegen om verder te reisen naar het zuiden. De kamers waren goed behalve de badkamers die heel klein waren. Anders was alles prima ook het avondeten in het restaurant.

zalige tussenstop op weg naar het zuiden
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

Misschien thee en koffie op kamer, cafetaria is om 7u open en mensen op doorreis vertrekken soms vroeg.

Zeer rustige kamers, heerlijke bedden, heel proper en verzorgd!

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Schone, ruime kamer met goed bed en badkamer

's morgens vroeg om 6 uur werd centraal de airco uitgezet. Het werd toen erg benauwd. Er was veel herrie buiten door bussen met schoolkinderen.

Schone, ruime kamer met goed bed en badkamer Het restaurant was geweldig.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Zakenhotel goed voor 1 nacht

Airco werd afgezet om 11u 's avonds terwijl het nog snikheet was in het hotel (na telefoontje met receptie weer aan gezet). Paella in restaurant geen aanrader.

Grote lobby, alle faciliteiten van een zakenhotel

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima overnachtings hotel

Prima Hotel voor een overnachting tijdens de reis. Wij komen hier al meerdere jaren met veel plezier. Direct langs de snelweg en toch zonder geluidshinder Keurige aangepaste kamer met voorzieningen voor gehandicapten.

Heel fijn door reis hotel

We konden het raam niet open doen vanwege het verkeerslawaai. Maar als je t raam dicht houdt is t rustig, prima geluidsisolatie En er is airco dus t raam hoeft niet perse open.

Prima locatie voor door reis. Schoon, ruime kamer, goede geluids isolatie, grote parkeerplaats, vriendelijk personeel, fantastisch ontbijt.

Goed voor een goede nachtrust

Diner, voor de prijs van een menu € 22, - p/p had ik wel iets meer verwacht.

Nette kamer, ik ben in noord Spanje ook niet anders gewend. Vriendelijk personeel

Kom hier vaker en gelukkig maar voor 1 nacht.

Nagenoeg alleen Spaanse TV zenders. Internationaal ...... ???? Zeer ongezellige bar met slechts 4 barkrukken. Verwarming op kamer was aan. Laat dat aan de gasten over!! Diner: menukeuze niet internationaal

Ontbijt ok. Personeel wel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Prima hotel voor hondenbezitters.

Enkele planchetten in de badkamer zouden het makkelijker maken toiletartikelen neer te zetten. In de badkamer van kamer 508 is echt wel ruimte hiervoor.

De ligging bij de snelweg maakt dit hotel prima geschikt als stop over tijdens een autoreis. Voor ons is van belang dat dit hotel geen probleem heeft met honden en de vriendelijke houding van het personeel in het algemeen. Inmiddels hebben we hier de laatste drie jaar al zes keer overnacht en gegeten, steeds 1 nacht, onderweg tussen Nederland en Portugal.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

prima verblijf voor doorreis van/naar het zuiden

Prima ontbijt en restaurant. Gunstig gelegen t.o.v. snelweg. Vriendelijk personeel. Komen hier elk jaar voor een tussenstop naar/van Portugal.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Goed hotel op doorreis.

Waarom zijn de slaapkamers in veel hotels altijd zo warm? Met raam open slapen ging niet zo best vanwege de verkeersgeluiden. De airco was niet ingeschakeld, dus een wat onrustige nacht door deze warmte. Het restaurant viel tegen. De prijzen zijn aan de forse kant, wellicht omdat er in de directe omgeving geen alternatieven zijn. Restaurant komt kantine-achtig over, wellicht door de aanwezige Tl-verlichting. De medium tournedos die wij besteld hadden, werd rare opgediend. Na melding hiervan werden de borden teruggehaald en na ca. 10 minuten weer op tafel gezet. De borden waren best heet en het vlees ook, maar dit kwam door de behandeling in de magnetron. Het vlees was nog steeds niet goed. Nu toch maar opgegeten, incl. de 10 patatjes die er bij werden geserveerd.

Direct aan de grote weg. Voldoende gratis parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel. Prijs van het hotel heel redelijk. Redelijke keuze wat betreft ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Wij blijven hier terugkomen, een prima passantenhotel.

Men zou echt vroeger moeten beginnen met het ontbijt. Dit kan pas vanaf 07.30 en dat is te laat als je nog een flink eind moet rijden.

Gunstig gelegen bij de snelweg, voldoende parkeerruimte, hond is welkom. Kamers zijn ruim, badkamer heeft een klein bad. Supervriendelijke bediening in het restaurant met bovengemiddelde service. Tegenwoordig heeft men een driegangenmenu voor rond 20 euro.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Mooi super schoon hotel

Ontbijt kon iets uitgebreider. Maar koffie was goed

Bed lag heerlijk

Goed hotel. Goed eten

Goed bed. Ruime kamer

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Top plaats!

Alles was perfect zoals altijd. Geen negatieve punten op te merken.

Vriendelijkheid van de mensen achter de balie.

Neen

Neen

Locatie, comfort, vriendelijkheid

Top locatie en top organisatie!

Alles viel heel goed mee, ik ga hier elk jaar terugkomen

De flexibiliteit van het personeel, ze hebben een babypapje voor ons gemixt

Honden in de kamers

Prima hotel voor de doorreis

Voor het korte verblijf, geen.

Hygiënisch, prima bedden en vriendelijk personeel.

prima hotel dicht bij snelweg voor doorreis vanuit Zuid- Spanje naar Frankrijk

Uitgebreid ontbijtbuffet

goed voor doorreis

het restaurant met beperkte keuze en veel te duur

de ligging

Uitstekend,voor herhaling vatbaar

Een van de kamers rook muf en niet genoeg verlucht,maar de bedden waren proper.

Zalig brede eenpersoons bedden en vriendelijk personeel

Kamers zijn schoon met goede bedden en hygiene faciliteiten.

Kamers zijn schoon met goede bedden en hygiene faciliteiten. Ruime parkeerplaats met camera beveiliging. Ideaal voor doorreis

Personnel vriendelijk 👍

Personnel vriendelijk 👍

de ligging op weg naar huis.

het ontbijt was wel erg confectie.

de ligging op weg naar huis.

Top sfeer en hotel

Alles,gewoon top,ook het eten.Iedereen vriendelijk,dat kan dus nog voor heel weinig geld.Aanrader,doen dus.

Prima hotel aan de snelweg voor doorreis naar Portugal.

Te weinig mindervaliden parkeerplaatsen!!

De kamer was keurig en netjes schoon.

Netheid en kamers.

Ontbijt bij de kamer

Netheid en kamers. Perfect voor doorreis

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

prima overnachtingsadres op doorreis

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

super

eten perfekt

Goed bevallen en zeker een aanrader als je op doorreis bent

Verlichting restaurant (felle lampen)

Prima eten en heerlijke bedden. Bijna aan de snelweg, dus niet zoeken in het donker

Prima bevallen.

Geen balkon.

Bedden

naar onze zin

te kleine badkamer

Diner is redelijk

Prima bed, goed ontbijt

Krappe badkamer

Ruime frisse kamer. Heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

voor het tiende achtereenvolgende jaar, geweldige tussenstop op weg naar het zuiden.

n.v.t.

ruimte en comfort

• Beoordeeld op: 5 december 2017

prima hotel voor doorreis van/naar Portugal

ruime kamer vriendelijk personeel uitstekend ontbijt. zeer gunstige ligging gunstig geprijsd

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Geen

Ontzettend duur 48 euro voor 2 kleine hondjes

Was allemaal prima in orde

• Beoordeeld op: 11 november 2017

er waren nogal wat luidruchtige Amerikanen in het hotel

er waren nogal wat luidruchtige Amerikanen in het hotel

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Estupendo

Personeel kon ons op meerdere plaatsen in het Frans te woord staan.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima hotel voor doorreis!

Prima hotel voor doorreis! Ligt vlak naast de snelweg dus geen tijdverlies.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Locatie en kamers uitstekend.

Locatie en kamers uitstekend.

Uitstekend verblijf

Uitstekend!

Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Zeer goed

Heel goed hotel. Goed ontbijt en avondeten

• Beoordeeld op: 29 september 2017

aangenaam hotel, zeer praktisch gelegen als men op doorreis...

aangenaam hotel, zeer praktisch gelegen als men op doorreis is, aan de afrit autostrade. lekkere keuken en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 27 september 2017

voor doorreis perfect hotel

kamers zijn tot nog toe altijd goed.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

De ontvangst.

De ontvangst. De nachtrust

Goed ontbijt

• Familiekamer (2 Volwassenen + 3 Kinderen)

langs mijn route

lokatie rust

Kamer geweldig.

Vriendelijk onthaal.

Vriendelijk onthaal. Praktische kamer (uitstekend bed en badkamer - Uitstekend restaurant. Rustig en goed gelegen. Goede prijs kwaliteit.