Beoordelingen over Iberostar Santa Eulalia - Adults Only 4-sterren

Mestral, 42, 07840 Santa Eularia des Riu, Spanje

#14 van de 47 hotels in Santa Eularia des Riu

Het hotel is mooi gerenoveerd.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Wij hebben voor 1 week hotel met ontbijt dik €1900 betaald (zonder vlucht). Best prijzig dus. En de kamer is klein. Dan moet je ter plekke nog het kluisje in de kamer a €4,- per dag betalen. En wil je aan het strand liggen mag ja nog €15,- per bedje per dag betalen voor de beachclub. Als je zoveel betaalt verwacht ik dat dit bij de prijs erin zit. Prijs kwaliteit daarom niet goed beoordeeld.

Het hotel is mooi gerenoveerd. Het ontbijt is prima. De tuin is mooi en mooie ligging aan zee.

amazing
    • Star Prestige Kamer met Zijdelings Uitzicht op Zee en Toegang tot de Executive Lounge

smorgens buj vertrek geen ontbijt, dus ietsje vroegere uren om te ontbijten

prachtige locatie,vriendelijke mensen, lekker en veel keuze bij het ontbijt

Fijn verblijf en genoten van het mooie eiland Ibiza
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De bedden hadden beter gekund en de gang naar de kamer ruikt niet fris.

Fijn hotel, zonder kinderen. Nette kamers wat ook geldt voor de gemeenschappelijke ruimtes. Zeer vriendelijk personeel met diverse animatie voor overdag en savonds.

heerlijk en bijzonder uitgebreid ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Bedden zijn afzonderlijk en schuiven weg van elkaar wat niet aangenaam is als koppel. ook de lakens zijn afzonderlijk per bed. We hadden dit moeten melden dat zouden ze een pont d'amour plaatsen

heerlijk en bijzonder uitgebreid ontbijt. Mooi nette moderne en comfortabele kamer

Luxe gevoel.

Kamers erg gehorig. Toilet en douche van de buren luid te horen, evenals gasten die over de gang lopen.

Heel schoon,vriendelijk personeel, veel service en de handdoeken gevouwen tot bv vogel op ons bed.

Fantastisch, luxe verblijf met een uitgebreid ontbijt buffet

Fitness ruimte aan de kleine kant,

Mooie kamers , vriendelijk personeel, schoon, aan het strand, heerlijke beachclub bij het hotel, rustige ligging, geen kinderen, hele goede WiFi in en rondom het hotel

Goed hotel, ik zou er weer boeken bij mijn volgend verblijf.

Wij waren vroeg op het jaar en het was nog fris s avonds en dan was het te koud in de bar ( deuren open en geen verwarming) tip : een pendelbusje naar Santa Eulalia ( eventueel betalend) Wij hadden huurauto, maar je hebt er wel vervoer nodig om naar Santa Eularia te gaan.

het hotel is zeer mooi gelegen aan een azuurblauwe baai en het hotel heeft naast het zwembad nog een privé strandje met luxe ligbedden. De kamers zijn mooi ingericht, goeie douche, apart toilet en mooi terras. De maaltijden zijn uitstekend en zeer afwisselend. Rustig om te slapen

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Het personeel was bijzonder attent.Elke avond was er een ander gerecht toegevoegd aan het diner.

De bewegwijzering naar het hotel. Voordat je het namelijk wist, was je de straat die je moest inslaan alweer voorbij gereden.

Het uitzicht vanuit onze kamer. Wij hadden een upgrade naar een grotere kamer gekregen en konden op die manier genieten van het prachtige uitzicht op zee, op het zwembad en op de tuin.

kort weekendje Ibiza
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

het ontbijt was degelijk maar niet uitmuntend, ook het diner was niet echt een wauw effect. Buiten eten op het terras was prima maar de inrichting en belichting kan veel beter, Ook het personeel mag wat vriendelijker zijn. Ook veel te veel lawaai vanuit de keuken. De kamer van de kinderen had geen zeezicht (op zich niet erg) maar lag wel vlak boven de goederen-inrit en afvalcontainers. die 's morgens vroeg leggemaakt werden

de ligging van het hotel was zeer goed, wel een beetje moeilijk te vinden als je zelf met de auto komt, een klein strand maar zeer leuke pier met ligstoelen. De vriendlijkheid aan receptie is zeer goed, ze zijn zeer behulpzaam. Vlakbij het schitterende 5* Me Ibiza hotel :-)

prijs-kwaliteit verzekerd

jammer dat je moet betalen voor op de pier te liggen

heerlijk ontbijt, nette mooie kamers, prijs-kwaliteit heel interessant, dicht bij hippiemarket, mooi uitzicht, goed onderhouden zwembad

Prima hotel in een wat minder bruisend gedeelte van Ibiza

Locatie was wat afgelegen. Geen tot weinig leuke restaurantjes en barretjes in de buurt. Ontbijt is opzich oke en er is veel keus, echter vond ik de kwaliteit van de producten of de gerechten die klaargemaakt werden toch weer wat minder. De vloer in de kamer werd elke dag met veel bleek schoongemaakt, waardoor de kamer erg stonk en je bijna high werd van de lucht.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Voorzieningen in het hotel zijn goed.

Het Terras werd al heel vroeg afgebroken dus buiten eten was de laatste dagen niet meer mogelijk terwijl het weer prima was. Bovendien was de leuke buiten bar al helemaal niet meer geopend toen wij er waren! Bij de beach club stonden nog een paar ligbedden maar ook daar al geen barretje meer, alles dicht. AL met al dus veel geld betaald voor weinig vertier!!!!HEEL jammer!

Personeel was top!

Rustige vakantie met heerlijk eten.

De bus verbindingen zijn omslachtig dus een auto huren is een must als je op deze locatie verblijft.

Zeer uitgebreid ontbijt en diner. Mooi en rustig hotel.

Het 'strand' bij het hotel is meer een soort steiger in zee. De badkamer zat onder de haren van eerdere gasten, ook de badkamer van mijn reisgenoot. En als je kamer aan de voorkant van het hotel ligt, dus aan de weg, hoor je de hele nacht verkeer en 's morgens vroeg de touringcars die gasten komen ophalen voor een dagtripje of om weer naar het vliegveld te gaan. Oordoppen dus mee en in. Bij mij waren snoepjes van mij gestolen uit een gesloten verpakking die in de kledingkast stond, die dus heel brutaal was open gemaakt en eruit was genomen.

Uitgebreid ontbijtbuffet met verse sappen en gebakken eieren etc. Héél vriendelijk en behulpzaam personeel. Ze spreken meerdere talen. De ligging is heel goed en het zwembad is lekker. Heerlijke kamers.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Wat een perfect verblijf!

Enige nadeel geen eten of Snacks te krijgen naast het ontbijt en standaard avond buffet. Jammer want dat past wel bij deze accommodatie. Maar verder perfect!

Geweldige faciliteiten! Super dakterras met zwembad en begane grond een groot zwembad. Tevens nog een kade aan de zee met bedden en bar!

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt was zeer slecht, Rauwe eieren, slechte omeletten. Geen verse sappen. Zeer slechte koffie. Personeel onprofessioneel en niet vakkundig en onaardig.

Badkamer van de hotelkamer was nieuw en prima, inloopdouche. Fijne wastafel en apart toilet. Kamer was wel erg klein.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Het was een fantastisch verblijf op Ibiza!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

De locatie was voor ons perfect. Wij wilde geen feest gedruis om ons heen. Het was een prachtig hotel met super omgeving. Wel hadden we een autootje. Dit maakte het makkelijker. Het personeel was erg vriendelijk, ze dachten goed mee en hadden goede tips.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Heerlijk verblijf in een prima hotel!

Kamer iets aan de kleine kant, doch heel goed ingedeeld.

Mooie kamer, goede badkamer, heerlijk ontbijt, fijn zwembad, leuke bar. Mooie rustgevende inrichting.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Massaal

Beetje te commercieel en massaal vooral bij t zwembad en ontbijt verschrikkelijk. Avond amusement echt heel kneuterig. Geen goede plek voor degene die houden van rust.

Lekker aan zee

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Vriendelijk personeel !

Vriendelijk personeel !!! Ontbijt was goed . Ligging was perfect . Mooie strand ! Rustige omgeving .nog geen 5 min lopen heb je de beach club Nikki beach en het hotel ME ibiza.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Heerlijk,super hotel

Star prestige,er waren te weinig schone glazen iedere keer bij de bar van star prestige,en de glazen bij het star prestige zwembad werden niet opgeruimd,dus gaf een rommelig gezicht!maar verder was het super

Ontbijt was super,en ligging super

Mooi direct aan zee gelegen hotel met bijzonder vriendelijk personeel!

wat was het personeel vriendelijk en behulpzaam! Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met verse smoothies en sapjes. Watersport mogelijkheden, restaurantjes op loopafstand.

Prima hotel, niet overdreven luxe

Wij hadden alleen een kamer waarvan de airco stonk en de schoonmaak was slecht. Bij aankomst was de kamer brandschoon maar tijdens het veblijf werd dat niet echt bijgehouden, jammer! De kamer was wel aan de kleine kant. Balkon is erg klein. De foto's lieten een prachtig mooi dakterras zwembad zien, maar die bleek alleen voor bepaalde gasten (extra betalende), ook jammer.

Mooi hotel, prima ontbijt (geen echte luxe verder, maar voldoende). Zeer vriendelijk personeel! Bij aankomst werd je verwelkomt met een heerlijke koude Cava. Hotel ligt aan het strand. Pluspunt is de aparte wc van de badkamer. Heerlijke bedden!

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima ...mooi hotel

Personeel achter de bar...sfeee dan ook minder..

Prima hotel..maar wel auto huren...dan kom je overal. Aan strand leuk maar 20 euro per bedje...ontbijt prima avond eten ook oke.

Uitstekend behalve het eten ging na enkele dagen achteruit.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Het eten. De eerste dagen was het eten merkelijk beter. Nadien was er minder afwisseling en producten die gewoon wegvielen.

De locatie en totale accommodatie. Ook adults only is eer aangenaam.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

aangenaam verblijf en goede prijs-kwaliteitsverhouding

Mooi proper zwembad, uitgebreid en lekker ontbijt en avondeten, mooi groot terras op de kamer, prachtige badkamer en wc, aangenaam personeel, leuke verrassing gehad voor verjaardag tijdens verblijf, rustige locatie

Heel vermoeiend door het weinige slapen ivm housekeeping

Elke ochtend de schoonmaaksters die om 9 uur tegen elkaar stonden te gillen en keihard aan het praten waren. Ook gooide ze meerdere malen de stofzuiger tegen de deur! Dit hebben we meerdere malen gemeld. Maar helaas elke ochtend begon het om 9 uur. Kortom nog nooit zo weinig geslapen in een vakantie. Wij werken op ibiza in de evenementen dus zijn daardoor erg laat terug. Erg jammer want ik zou dit hotel daardoor absoluut niet aanraden.

De suite was zeer aangenaam

Alles !

1 minpuntje maar dit is niet a de orde : ik mist cleenexdoekjes in de.badkamer.

Alles ! Zo vriendelijk personeel zo enthousiast ! Verdiend 10/10. Eten super lekker ! Mooie buffetten ! Alle comfort ! Alle rust !

Super goed hotel: mooie kamer, zeer lekker eten en super vriendelijk personeel

Op lunch time kan je niet in de bar aan het zwembad een snack of salade eten. Je bent verplicht naar het groot restaurant te gaan en dat vonden wij minder

Heel lekker eten en super vriendelijk personeel. Mooie omgeving

Echte aanrader!

Zeer vriendelijk personeel. Na eerste nacht andere kamer gevraagd omwille van lawaai vrachtwagens (leveranciers). Dit gaf geen probleem. Fitnessruimte ook in orde!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Fantastiche week en verwend als koningspaar

er had echt helemaal niets beter gekund

Ontbijt erg goed Lunch (1x gebruikt) fantastisch Diner 2x gebruikt ook heerlijk Personeel enorm vriendelijk en behulpzaam Alles zeer schoon

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Meer dan geweldig hotel!

Helemaal niks... Alles was TOP!!!

Het totaalplaatje... Alles klopt in dit hotel. Geweldige lief en behulpzaam personeel, hotel/kamer/zwembad/restaurant superschoon ! Heeeerlijk eten Service Locatie perfect Rust Luxe.. We komen zéker terug!

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Kamer was kleiner dan die leek op de foto's .Alleen een douche en geen bad.

Vriendelijk en behulpzaam personeel . Fijn zwembad en vlak bij zee. Goed ontbijt en ook de lunch en avondeten was goed. Echter van de lunch en avondeten hebben we éénmal gebruik gemaakt .Verder op andere plaatsen en gelegenheden gegeten.

Prima hotel met vriendelijk personeel, goede keuken en een prachtige ligging( locatie).

Het ontbijt was prima en een zeer uitgebreide keuze van gerechten! Evenals het diner, dat ook zeer goed was met vele mogelijkheden. De Beach Club van het hotel is een aanrader!

Tophotel waar we zeker nog eens terug gaan !

Geweldig mooi en verzorgd hotel , topontvangst met een drankje . Iedereen elke dag vriendelijk van poetsvrouw tot manager , elke vraag wordt dadelijk beantwoord en indien nodig opgelost . Lekker ontbijt en avondeten , en je kan makkelijk switchen van dinner naar lunch .

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Ideaal voor een korte break op Ibiza

Wij komen volgend jaar terug dus mooiste bewijs dat er eigenlijk niets tegen viel.

De kamers waren klein maar wel praktisch ingericht. Door de lichte kleuren oogde de kamer trouwens ruimer dan hij was. Wij hadden een leuk terrasje met zijdelings zeezicht. Erg vriendelijk onthaal! Ruim en zeer verzorgd ontbijt. Rustige ligging. Ook de strandaccomodatie was heel mooi! Ik was een deel van mijn bagage vergeten in het nachtkastje. Na telefonisch contact werd alles vlot geregeld om mij dit zo snel mogelijk op te sturen!

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Zalig relaxen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Ik vond de muziek s avonds wat aan de luide kant en heel dichtbij. Maar gelukkig stopte deze op tijd, ten laatste half 12.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt, zeer lekker en gevarieerd avondeten, alles heel netjes en verzorgd, heel vriendelijk personeel, je kan ook buiten eten, wat heel aangenaam is.

Hotel Iberostar Santa Eulalia is homecoming 💚

Helemaal niets.

Heerlijke vakantie gehad in het paradijs Iberostar Santa Eulalia! Lichte uitzonderlijke nette kamers die dagelijks gepoets werden, elke dag zuivere lakens, handdoeken en aanvullende toiletbenodigdheden. Overheerlijk uitgebreid ontbijt met verse fruitsappen. Steeds voor het diner werd je hartelijk ontvangen door het ongelooflijk vriendelijk personeel met een lekker drankje. Dineren was een festijn, niet alleen superlekker maar ook heel kunstig gepresenteerd. De bediening tijdens het dineren was ook top. Echt niets is voor hen te veel om mensen dat ietsje meer hartelijkheid te geven waardoor men zich daar onmiddellijk thuis gaat voelen. Señorita Carmen is daar een prachtig voorbeeld van. Ook aan Maria, Alexandra en Benji veel dank, jullie geven het beste van jezelf om anderen dat extra fijne vakantiegevoel te geven!

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Mooie omgeving, lekker rustig

Geen koffie of theefaciliteiten op de kamer. Het bed en kussen waren niet zo. Toilet van kamer boven ons goed hoorbaar.

Gratis parkeren voor de deur. Aan het strand. Dichtbij centrum. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Bijna elke avond entertainment.

Super gastvrij personeel.

Super gastvrij personeel. Alles is dik in orde. Ook qua eten was alles top geregeld. De beleving van de gast staat voorop en dat merk je in alles!

Wat een super gastvrij personeel, dat maak je niet vaak mee. De bedden waren fantastisch net zoals de frisse en schone kamers. En de keuze bij het ontbijt was echt fantastisch heerlijk verse broodjes, sapjes etc.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Heerlijke dagen gehad!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Helaas zaten we dicht bij de airco waardoor er veel herrie was op het te kleine balkon! Eten was goed/lekker maar niet hoogstaand, redelijke afwisseling. Zou niet heel de week willen eten. Hotel ligt behoorlijk ver van het centrum.

Bij aankomst kregen we een upgrade! Met deze upgrade mochten we gebruik maken van het prachtige dakterras met zwembad! Geweldige plek!! Ook mocht je daar gebruik maken van gratis drankjes en kleine hapjes 👍 Hotelkamer was prima, balkon beetje klein! Is overigens alleen op 5de verdieping! Maaltijden in buffetvorm waren goed. Veel plekjes in de omgeving om te relaxen.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Fantastische vakantie!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Zijdelings Uitzicht op Zee

Afwerking van de kamers (kit e.d) kon iets beter, voor de rest dik in orde!

We hebben een upgrade gekregen naar prestige. Kamer was keurig, mooi licht. Fantastisch uitzicht op zee. 2x per dag schoongemaakt. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel! Ontbijt was fantastisch, te veel om uit te kiezen. Wij komen zeer terug, een echte aanrader!!

Fantastisch hotel, perfecte service & mooie, rustige Locatie

Perfect hotel, net geopend! Personeel onwijs vriendelijk en behulpzaam, schone kamers, goed en gevarieerd eten. Star Prestige is een aanrader, toegang tot dakterras met zwembad en onbeperkt toegang tot de bar met drank, fris en hapjes. Locatie is super, in het rustige gedeelte en met de auto ben je in een korte tijd overal op het eiland!

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Aangenaam verblijf in mooi aan zee gelegen hotel

Enkel de afstand tot het stadje (drie km) was iets te ver om te voet te doen.

Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Mooi gelegen aan zee. Sober maar stijlvol ingericht hotel. Kamers zijn klein maar alles is aanwezig. Je hebt wel aan auto nodig om tot in het stadje Eularia te geraken. Je kan wel wandelen langs de zee.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Top hotel, heel rustig en heel vriendelijk personeel

Jammer dat je bij het zwembad niets kon eten.. Alleen in restaurant, vol pensioen of Beachbar (weinig keuze)

Ontbijt was geweldig, en kamers heel netjes

• Beoordeeld op: 29 september 2016

mooie bestemming en proper hotel met zeer vriendelijk personeel

verwarring over prijs, jullie prijs hield rekening met kamer voor dubbel of voor individueel gebruik, bij hen koste de kamer evenveel voor 2 als voor 1, dit gaf verwarring maar uiteindelijk was de totale prijs gelijk met jullie totaal. Eten ook niet voldoende gevarieerd.

Ontbijt was ok, kamers klein maar net en met alles voorhanden.

• Beoordeeld op: 14 september 2016

Hotel Ibero star Santa Eulalia beslist een topper! Komen zeker nog eens terug ;)

Prijs/kwaliteit eten was geen 4 sterren waard! Voor mensen die HP ipv al inclusief is dit wel nadelig, drankjes merkelijk veel minder met alcohol zodoende wanneer men met HP een drankje besteld en moet betalen per drankje is dit niet prijs/kwaliteit. Opening bar was tot 24.00u, ook dank zij de formule al inclusive!

De kamer was heel mooi en hygiënisch. Personeel was toppie :) Zwembad was ook heel mooi, elke dag een propere handdoek, kortom heel verzorgd.

Fantastisch verblijf en voor herhaling vatbaar
    • Star Prestige Kamer met Toegang tot Executive Lounge

Het eten is voortreffelijk en met zorg bereid. De kamers zijn enorm schoon. Heel relaxed! Star prestige is een aanrader!

De beachclub aan zee is prachtig!

Best ver buiten het centrum

De beachclub aan zee is prachtig!

Prima verblijf dicht bij nikki beach
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Kamer is relatief klein. Na bijbetaling iets grotere kamer die goed beviel

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

was heel aangenaam

rustige locatie

Enorm galant en vriendelijk personeel, nette kamers, van...

Niets op aan te merken

Enorm galant en vriendelijk personeel, nette kamers, van alles voorzien, uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils

Geweldige locatie, vriendelijk personeel en heerlijk eten

Geweldige locatie, vriendelijk personeel en heerlijk eten

Heerlijk verblijf gehad.

Eten was prima en de kamers waren ook prima. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt was echt ondermaats

Ontbijt was echt ondermaats

Lokatie en vriendelijkheid personeel

Lokatie en vriendelijkheid personeel

Wederom genoten

Strand

Restaurant super en kamers en hotel schoon

Alles petfect

Alles petfect

Ons Verblijf was TOP in dit Hotel. Een aanrader!

Lounge Bar.

Het personeel is er super vriendelijk. Een plezier om er te verblijven.

• Star Prestige Kamer met Toegang tot Executive Lounge

Ideaal hotel om tot rust te komen. Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, star prestige echte meerwaarde.

Genoten en lekker uitgerust.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Personeel bij het strand is erg klant onvriendelijk.

Overige personeel vriendelijk en een prima buffet restaurant.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Heerlijk ontbijt! Prachtig hotel! Fantastische locatie!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Heel aangenaam rustig hotel vlak aan zee

Heel aangenaam rustig hotel vlak aan zee

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

geweldig! voor herhaling vatbaar.
    • Star Prestige Kamer met Toegang tot Executive Lounge

warm eten lauw/koud. Gerechten uitgedroogd. Vis/vlees niet gaar of te rauw.

star prestige - kamer en uitzicht prachtig. geweldig dakterras.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Super schoon, super goed ontvangen, vriendelijk personeel en heel rustig!

Beach Bar

Geen ventilatie in badkamer

Beach Bar

Top weekend gehad!

Alles Mooi netjes vriendelijk hotel Goed luxe ontbijtbuffet!

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Heerlijk verblijf met lekker zwembad, aan zee en ook het only adult principe is erg prettig.

Perfect en zeer uitgebreid ontbijt, prima bedden en badkamer. Centraal gelegen op het eiland.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Het ontbijt was heerlijk, de kamers proper en een grote...

Het ontbijt was heerlijk, de kamers proper en een grote terras

verlichting bij parkeerplaatsen

verlichting bij parkeerplaatsen

Zooi, strak hotel met zeer vriendelijk personeel en heel goed eten.

Mooi, strak hotel met zeer vriendelijk personeel en heel goed eten.

De rest was top

Kamer zeer rumoerig

Eten personeel

Goede locatie als je van rust houd

Teveel ouderen en t restaurant was qua inrichting simpel. Hadden wel planten of andere sfeermakers mogen staan

De rustige omgeving

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Fantastisch op mooi eiland

Beach bar, duur en in verhouding hotel minder goed schoon

kamer en zeer vriendelijk personeel