Beoordelingen over Cala Blanca By Diamond Resorts 3-sterren

Albaicin, 12, 35138 Taurito, Spanje

#1 van de 7 hotels in Taurito

• Betaald WiFi

3,9

hebben het algemeen gezien goed gehad,maar waren in vergelijking met andere jaren teleurgesteld
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

We logeerden er van 28 februari tot 14 maart 2018. We werden vooraf verwittigd dat de lift in herstelling was tot 8 maart. Op 10 maart was de lift voor 1 dag hersteld. Wij hebben de ganse overige tijd -meestal- geen lift of maar 3 verdiepingen lift gehad. Op onze vraag wanneer de lift weer zou werken : morgen. Wij zagen veel mensen daardoor op de sukkel langs de trappen. Het appartement waar wij vroeger ( wij gaan reeds voor het 4de jaar) zo vol lof over waren, viel eveneens tegen. In appartement 217 hing voortdurend een penetrante rioolgeur in de keuken en living. Er werd meermaals daarvan verwittigd en dan kwam men een geut bleekwater in de afvoer gieten, wat overigens weinig hielp. De keukenkastjes hebben hun beste tijd gehad en bij het in gebruik nemen van het appartement stonden wij al van het eerste moment met een kastdeur in de handen. Die werd wel hersteld maar de veroudering is er sterk van af te lezen. De afwasmachine maakte een oorverdovend lawaai. Er is een merkbaar verschil wanneer men boekt met een organisatie als RCI ( 1 week) als met booking.com (1 week). De periode geboekt via booking.com biedt merkelijk minder faciliteiten zoals het pas om de 3 dagen verversen van handdoeken, bed opmaken,... in tegenstelling tot elke dag verversen van handdoeken... We kiezen deze locatie steeds omdat Mogan pas 4 km ver af is. Maar door het noodweer de periode voor ons was deze weg (GC500) vernield en moesten wij telkens de autoweg naar Puerto Rico nemen om dan terug te keren naar Mogan (24 km om). En het ziet er niet echt naar uit dat deze weg gauw hersteld zal worden.

Het super-hulpvaardige, top-vriendelijke personeel!!!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Een rustig comfortabel verblijf.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het parkeren bij het hotel is echt niks, vooral als je 's avonds je auto wilt parkeren dan moet je een eind lopen en de weg is slecht verlicht en behoorlijk stijl en wil je een plek huren, dan is er een wachtlijst.

Het is een comfortabel appartement, met een heerlijk groot bed en een uitgebreide keuken en groot terras. Bij het zwembad kun je heerlijk in de zon liggen.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Kleinschalig, schoon, momenteel slecht te bereiken I.v.m. werkzaamheden aan de weg.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Een van de liften wordt momenteel gerepareerd of gerenoveerd. De vele trappen, zeker met bagage, vielen erg tegen...

Vriendelijkheid Medewerkers erg behulpzaam Resort goed beveiligd

Heerlijk voor een weekje relaxen in fantastisch klimaat met prima service
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het ontbijt was sober. Taurito ligt vrij geïsoleerd nu de weg naar Mogán is ingestort, jammer.

Het 2-kamer apartement was ruim en had alles wat we nodig hadden. Een lekker groot terras/balkon zodat we veel buiten konden zijn. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Uitermate positief
    • Appartement met 1 Slaapkamer (1 Volwassene)

Het ravijn is volgebouwd met hotels en appartementencomplexen, is over the top. Maar dat staat los van Diamond resorts

Uitzicht is fenomenaal. Jonge medewerker Christobal verdient een groot compliment, zo hoor je iemand te verwelkomen! Balkon was super

Zeer aangenaam verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het ontbijt. Niet uitgebreid. 1 koffie, 1 glas fruitsap, 1 croissant met boter en confituur. we hadden een kamer met ontbijt geboekt. Dat viel tegen.

De kamer was kraaknet. Hele goede bedden. Ook het keukentje was heel goed uitgerust , op terras zeer goeie Ligbedden. Alles is aanwezig . Alles was tip top in orde.

ligging
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

buiten de trottoir....en de verlichting langs trottoir was met twee dames 80 en 86 jaar.... erg gevaarlijk om er te lopen.

ligging hygiene uitzicht

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Ruim appartement.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Locatie met name geschikt voor intern verblijf. Geen makkelijke toegang tot de omgeving door hekken en ontbreken looproute naar strand of dorp.

Ruim appartement.

rustige ligging

defect lift veel trappen

rustige ligging

• Beoordeeld op: 18 november 2017

het was héérlijk, fantastisch weer, fantastisch verblijf!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

appartement was uitstekend, zeer confortabel

• Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Groot balkon, ruime accomodatie, goed bed.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Een wat karig ontbijt voor zo n dure en luxe accomodatie.

Groot balkon, ruime accomodatie, goed bed.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

alles ok
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Het grote terras heerlijk om te genieten

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

voor 1 nacht evengoed ontvangen als voor langer verblijf

voor 1 nacht evengoed ontvangen als voor langer verblijf

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Judith aan de balie is een parel!

We hebben 80 euro betaald voor het ontbijt (4 nachten) en het is een aanfluiting. 1 croissant of 1 tosti, met 1 kop koffie en aanmaaklimonade (sorry, kun je met goed fatsoen geen sap noemen). Voelde echt als oplichting! Alle extra's (zelfs tweede kopje koffie werd in rekening gebracht). Geen ontbijt boeken mensen! Dit kunnen jullie echt niet maken. Mensen vh restaurant zijn erg vriendelijk, maar please zorg dat er een eenvoudig buffet staat dit is echt schandalig voor die prijs.

Judith aan de balie is een parel! Veel dank aan Judith!

• Beoordeeld op: 14 november 2015

Prijs/kwaliteit appartement kamer niets op aan te merkem

Telkens we terug komen vinden ze wel iets nieuw om geld uit de klanten te halen . 2 jaar geleden gratis parking , gratis Wifi aan de receptie . nu 2 Jaar later €50 voor een week internet , geen gratis parking meer . (en het is een ramp om plaats te vinden) gingen we in receptie even internet vragen voor boardertickets te printen , Weer 5 euro te betalen voor 20 min internet . ook melden we graag dat de lift stuk was , zeker voor oudere klanten zeker lastig . Jammer want dit kan het beste van Gran Canaria zijn mits kleine ingrepen .

Prijs/kwaliteit appartement kamer niets op aan te merkem

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Heel vriendelijk personeel

We hadden kamer 212, op deze hoogte loopt er een weg voor je balkon langs. Niet heel vervelend maar een volgende keer zouden we voor een hoger gelegen appartement gaan.

Heel vriendelijk personeel Verwarmd zwembad Gratis DVD verhuur Kleine supermarkt tegenover Vanaf eind van de ochtend tot avond zon op balkon, bij zwembad al eerder.

• Beoordeeld op: 21 februari 2015

- Groot terras bij het appartement met o.

- Appartement ligt aan een drukke verkeersweg, waardoor veel geluidsoverlast - Erg veel klimmen op het complex, ongeschikt voor mensen die slecht ter been zijn - Parkeren is een groot probleem - Geen gratis wifi in het appartement, alleen bij het zwembad. Naar onze mening niet meer van deze tijd.

- Groot terras bij het appartement met o.a. ligbedden, hele middag zon - Fijn appartement met zeer uitgebreide keukeninventaris - Erg goede bedden

• Beoordeeld op: 4 februari 2015

Enorm genoten bij Cala Blanca, alle apartementen hebben een...

De kosten voor de wifi, wij vonden €6,95 per dag belachelijk. Wel is er prima gratis wifi in het restaurant

Enorm genoten bij Cala Blanca, alle apartementen hebben een erg mooi uitzicht over de baai van Taurito, apartementen zijn zeer ruim, eigen keuken en terras. Personeel was zeer vriendelijk.Gratis wifi in het restaurant.

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

Goede plek.

1 keer was het eten minder.aar normaal is het eten perfect

Goede plek. Mooi uitzicht op zee. Houdt er wel rekening mee dat als je zee auto Hebt je voor 2 euro per dag een plek moet huren. Anders kan het zijn dat je een kilometer de berg op moet lopen

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

Zeer warm zeembad, groot appartement, leuk voor de kindeten...

Zeer warm zeembad, groot appartement, leuk voor de kindeten en prima te doen voor ons omfat het niet mega groot is. Wij hadden two bedroom op 3de verdieping, echt goed met zeer groot terras

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

Het appartement liet niets te wensen over, was fantastisch

Het appartement liet niets te wensen over, was fantastisch

• Beoordeeld op: 23 december 2015

Barbeque

• Beoordeeld op: 8 november 2015

het appartement was vooral proper

ik snap niet dat in deze tijd nog apart te betalen is voor wi fi en wel 42 euro voor een week

het appartement was vooral proper

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Prachtig appartement met alles erop en eraan!

Prachtig appartement met alles erop en eraan!

• Beoordeeld op: 22 mei 2015

Het zwembad was heerlijk verwarmd.

Het zwembad was heerlijk verwarmd. Personeel allemaal erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Perfect.

Perfect.

• Beoordeeld op: 14 maart 2015

Geen auto parking aan het hotel .

Geen auto parking aan het hotel .

• Beoordeeld op: 3 februari 2015

Vriendelijk personeel.

Het eten in het restaurant waardeloos. De kelners wel vriendelijk. Wel jammer.

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 januari 2015