Beoordelingen over Barceló Castillo Beach Resort 4-sterren

Avenida del Castillo, s/n, 35610 Caleta De Fuste, Spanje

#19 van de 77 hotels in Caleta De Fuste

6,1

Mooie vakantie.Jammer dat het redelijk bewolkt was.

Aan het zwembad was een animatie van een Franse organisatie Jet Tours. Deze vond ik toch wel irritant aanwezig maar alleen voor de Fransen. Anderen werden er eigenlijk niet bij betrokken doordat ze alleen maar Frans bleven praten.

Mooi park met zwembad en heel dicht aan het strand. Wij hadden alleen met ontbijt. Was heerlijk.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

gevallen door defecte verlichting,dat bedierf onze vakantie
    • Bungalow (2 Volwassenen)

de helft van de verlichting bij de paden is defect, daardoor zijn wij beide gevallen van een van de vele lage trappetjes en waren kreupel gedurende de gehele 18 dagen van ons verblijf wel gemeld bij Fransien maar er werd niets een gedaan nu nog steeds last van de de val , dat bedierf onze vakantie

het eten was erg goed , de bedden goed, appartement ruim,

Goede afsluiter van onze vakantie!
    • Bungalow (2 Volwassenen)

Te massaal naar mijn smaak. Vooral tijdens het eten! Eten was erg goed maar het was erg druk

Erg netjes resort! Mooi aangelegd! Geweldig dat er CatCafe’s staan van een stichting die de zwerfkatten populatie in de gaten houd!!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Fijn verblijf met een nette accommodatie, maar wij gaan de volgende keer voor bed and breakfast.
    • Bungalow (2 Volwassenen)

We hadden achteraf liever voor bed and breakfast gekozen. Het buffet restaurant viel erg tegen. Lauw eten en flauwe smaak. Ook bleek achteraf dat je los voor het drinken moest betalen als je half pension had. Vonden wij onnodig gedoe. Niet klantvriendelijk. Had dan gewoon de prijs wat hoger gemaakt. In het stadje zelf waren overigens ook genoeg restaurants waar je voor een prima prijs lekker kon eten.

De bungelow was zeer netjes en schoon. Erg fijne accommodatie. Ook alle faciliteiten waren netjes en goed verzorgd. Het hotel zeer goed te bereiken vanaf het vliegveld. Met de taxi was je er zo.

Prima vakantie!
    • Bungalow (2 Volwassenen)

De routing in het restaurant was niet logisch. Kwaliteit van de koffie was niet geweldig en de koffie machines zelf waren zeer traag.

Ontbijt was heerlijk, met als de cocktails! Zwembaden okee en het appartement schoon en ruim!

Locatie voor herhaling vatba
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Buffet is zeer slecht, een vreetschuur waarbij kids overal rennen en alles zelf pakken waardoor in ons geval zelf kotsende kinderen voorbij lopen omdat ze teveel kunnen en mogen pakken. Het buiten terras oogt zeer sfeerloos. Kwaliteit eten laat veel te wensen over. Te weinig plaatsen zwembaden (de cultuur 's ochtends vroeg handdoek neerleggen is hier blijkbaar erg hip ). Zwemwater niet schoon. Personeel niet altijd even vriendelijk. Hele complex is eigenlijk veel te groot....

Locatie is prima. Dichtbij strand en rustige centrum. Supermarkt op terrein complex is super ! Heerlijke wandel mogelijkheden Locatie is prima uitvalbasis voor verder ontdekken eiland

Al bij al zeker de moeite waard
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Strand is aangelegd: moeilijk om hier met blote voeten op te lopen - het zand bestaat uit stukjes schelpjes en steentjes. Voor 2 ligstoelen en parasol moest je per dag 10,50€, wat wij totaal niet verwacht hadden.

Super buffet, zowel 's ochtends als 's avonds. Vriendelijk personeel. Kamer werd iedere dag gepoetst + nieuwe handdoeken. Heel wat te doen in en rond het resort.

Schitterende locatie voor een zorgeloze, rustige vakantie

Inchecken. Lawaai vliegtuigen.

Ideale, rustige locatie. Voldoende faciliteiten als aanvulling op het rijkelijk buffet restaurant. Voldoende variatie in de buffetten, voldoende tafels buiten.

Heerlijke vakantie gehad!!
    • Bungalow (3 Volwassenen + 1 Kind)

Voeten zwart van de vloer in het appartement. Niet schoon. De rest wel. Wi-Fi verbinding slecht in het appartement.

Mooie kamer, lekkere douche en fijne bedden. We kregen een gratis upgrade omdat we met 4 personen waren en we dan wat meer ruimte hadden. Dichtbij het zwembad en het strand. Eten was ook prima met voldoende keus. Wij hadden een auto gehuurd tijdens ons verblijf. Dan kan je nog meer zien van het eiland. Vooral de kust en stranden zijn op sommige plekken erg mooi.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

restaurant is prima, goede bedden, uitstekende ligging, all...
    • Bungalow (2 Volwassenen + 1 Kind)

geen luchtbedden of opblaasbanden toegestaan in de zwembaden, dat is een teleurstelling voor de kinderen

restaurant is prima, goede bedden, uitstekende ligging, all inclusive is aan te raden.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

ontbijt
    • Bungalow (2 Volwassenen + 1 Kind)

kakkerlakken op de kamer vriendelijkhed van het personeel hygiene aan het zwembad fitness bijbetalen water was betalend bij diner geen 2persoons bed koffie (instant) stadje/dorpje an sich is toeristisch

ontbijt aantal zwembaden locatie aan de haven verschillende lounge tentjes vlakbij strand gemakkelijk auto huren

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Halfpension is goede prijs kwaliteit verhouding, goede bedden en eten.
    • Bungalow (2 Volwassenen + 1 Kind)

In de woonkamer genoten wat miertjes van onze kruimels. Qua sfeer was het duidelijk een all-inclusive resort, als we onze zoon niet mee hadden, is dit niet onze keuze.

We zaten halfpension en mochten per dag kiezen of we lunch en diner deden. Het eten was een zeer goed afwisselend buffet. De bedden lagen heerlijk en ik ben zelf een heel moeilijk slaper! Het appartement werd dagelijks schoongemaakt. 1 van de zwembaden was verwarmd (helaas een vierkante bak water ipv de mooie baden), dat was heerlijk voor de kleine om te zwemmen.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Heerlijke vakantie in prachtig resortgoed
    • Bungalow (2 Volwassenen)

Animatie bij zwembad was te lawaaiig

We hebben een heerlijke vakantie gehad in een prachtig resort. Mooie ligging aan het strand en de haven. Heerlijke ontbijt en diner buffetten. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Perfect little winter getaway
    • Bungalow (2 Volwassenen)

werken aan het strand die niet vermeld werden en sofa niet echt comfortabel. Het hotel heeft een prima veiligheidssysteem met batches die de toegang beperken maar niet iedereen gaat hier even nauwkeurig mee om (laten poortjes openstaan), hierdoor zijn we één keer een onguur type tegengekomen die er rondhing. Alles goed afsluiten dus!

Ideaal gelegen om het eiland te verkennen of indien je dat meer ligt een weekje lekker te relaxen, enkel jammer dat het strand afgesloten was en nog 'under construction', perfecte service en zeer uitgebreid ontbijtbuffet, ruime bungalow met al het nodige comfort

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Geweldig !!!!
    • Bungalow (2 Volwassenen)

De bank in de woonkamer vond ik niet comfortabel om in te zitten. en het bed met plastic eronder lag ook niet fijn

het huisje was schoon, leuke ligging en de service was uitstekend. naar mijn mening ook heel belangrijk.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Genoten
    • Bungalow (2 Volwassenen + 1 Kind)

Strand was gesloten maar dit was vooraf bekend. Zwembad (ook het verwarmde bad) te koud voor kleine kinderen.

Genoten van de kamer met upgrade, buffet was prima. Modern en schoon complex. Iedere dag worden de appartementen schoongemaakt.

Heerlijke ontspannnende vakantie gehad, fijne wandelmogelijkheden langs het strand
    • Bungalow (2 Volwassenen)

Het buffet was in principe prima, het was niet altijd warm, maar geen reden om te klagen. Het water was niet echt warm, maar goed, dat kan ook aan ons liggen ;)

De keuze aan zitgelegenheid bij de verschillende zwembaden. Rondom het resort de keuze aan eet en drinkgelegenheden met 20% korting bij All inclusive

Het was een prima locatie,en het ontbijt was super !
    • Bungalow (2 Volwassenen)

Helaas zijn we beroofd in ons appartement toen we er zelf waren,dief gewoon door de slaapkamer naar binnen en de tassen uit de kamer gepakt terwijl wij op het terras zaten.Ik denk dat de beveiliging beter kan.!

Het was een prima locatie,en het ontbijt was super !

25 jaar getrouwd.
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Reageren op de klachten van het personeel in de receptie. We hebben drie keer een melding gemaakt dat er een bed stuk was maar er kwam niemand. op een gegeven moment zelf het bed op z'n kant gezet en opgelost. Erg slecht. ook het andere appartement dat we hadden klopte niet en daar kwam iemand pas na vier keer bellen en pas de volgende dag ook slecht.

Dat we met ons mooie appartement zo dicht bij het zwembad en het restaurant lagen en dat we prima Wi-Fi hadden in het appartement. En er stond een fles Champagne en een mooie fruitschaal klaar in ons appartement, erg attent!

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Zelden lekkerder gegeten op vakantie - een aanrader.

WI-FI niet stabiel.

Heel gevarieerd en lekker eten. Vriendelijk personeel. Comfortabele bedden. Ruime parking. Redelijk geprijsde drankjes bij het eten. Ontbijten kan al vanaf 7u30. Nieuwe en heel propere kamers. Rustige omgeving, vlak aan de zee.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Prima locatie voor gezinnen
    • Bungalow (2 Volwassenen + 1 Kind)

De water van de zwembaden is gevuld met zeewater. Onze dochter kreeg last van wegens haar eczeem. Zij kan niet tegen de zeewater. Verder vonden wij de huizen dicht op elkaar staan. Er is een appartement op de begale grote d en eentje boven. Gelukkig geen overlast gehad.

De miniclub was erg goed ingericht. Leuke activiteiten en vriendelijk personeel die goed Engels spraak. De appartementen worden elke dag schoongemaakt en krijg je schone handdoeken bij.

Perfecte ligging

Perfecte ligging

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Een matig onderhouden appartement en zeer gebrekkige keukenuitrusting. Bedden waren wel heel goed.

Het appartement

Het zwembad

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Prima verblijf gehad.
    • Bungalow (2 Volwassenen)

Prima ontbijt. Mooie ruimte kamer.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Locatie en accomodaties voldeden uitstekend
    • Bungalow (2 Volwassenen)

Locatie, ruim appartement, bedden, dagelijkse schoonmaak

Het was heerlijk!
    • Bungalow (1 Volwassene)

Nietshrt

Fijne zwembaden, vriendelijk personeel, smakelijke maaltijden, prachtig appartement (upgrade!)

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Wederom zeer geslaagd
    • Bungalow (3 Volwassenen + 1 Kind)

Kamers en faciliteiten zijn schoon en worden dagelijks goed bijgehouden, vriendelijk personeel

Barcelo hotel zeer aan te raden
    • Bungalow (2 Volwassenen + 1 Kind)

Kamers heel mooi en ruim, zeer goede matrassen en kussens! Heel uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel. Je kan er buiten eten.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Perfect een mooie vakantieweek
    • Bungalow (2 Volwassenen)

Mooie ligging, lekker en gevarieerd buffet.

Het eten was voor een All-IN formule heel goed.
    • Bungalow (3 Volwassenen + 1 Kind)

1 hele kleine speeltuin op het hele resort.

Het eten was voor een All-IN formule heel goed.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Goed maar service in restaurant kan veel beter.
    • Deluxe Studio (2 Volwassenen)

Te veel volk in restaurant. Geen maître d'hotel aanwezig om u wegwijs te maken in de chaos.

De restaurants aan de haven. Veel rustiger.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

De kamer van binnen

. De luidruchtigheid en gehorigheid . Onbeschermde WiFi slechts in de lobby

De kamer van binnen

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Fijne vakantie op mooi eiland
    • Bungalow (2 Volwassenen)

De zee bij het strand is bij eb niet begaanbaar ivm de laagte van het water veel modder en stenen

Park is mooi en schoon. Huisjes zijn top en schoon

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Mooie bungalows, rustige straat/omgeving

Bed/matras

Mooie bungalows, rustige straat/omgeving

• Beoordeeld op: 22 mei 2016

Vriendelijk personeel.

Superior bungalow is niet echt groot en maar 1 aparte kamer. Bungalows liggen meestal naast 'uitgangsbuurt'. Tenzij je aan de zeekant zit.

Vriendelijk personeel. Zeer goede ligging om Fuerteventura te verkennen. Goede faciliteiten! Op loopafstand van een strand!

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Park is mooi aangelegd.

In de avond weinig mogelijkheden om nog wat na te praten in een gezellige bar.

Park is mooi aangelegd. Bungalows en faciliteiten op het park zijn prima.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

restaurant is prima voor 1 week maar het menu herhaald zich...

menu keuze

restaurant is prima voor 1 week maar het menu herhaald zich na 1 week dus bij langer verblijf als 1 week krijg je dezelfde keuze als de week ervoor

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

De ligging, direct aan het strand!

We hadden iets meer reastaurantjes in de directe omgeving verwacht.

De ligging, direct aan het strand! Variatie aan zwembaden, de muziek bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

het regelmatig, dagelijks , schoonmaken van het huisje,...

Wifi bereik in de huisjes zou een echte plus zijn.

het regelmatig, dagelijks , schoonmaken van het huisje, vriendelijk en behulpzaam personeel. prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Rustige ligging met ruime bungalows.

De afwerking van de kamers kunnen een vernieuwing gebruiken. De airco/verwarming werkte niet meer optimaal in onze bungalow.

Rustige ligging met ruime bungalows. De maaltijden waren zeer verzorgd en er was voldoende variatie.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

Goede ligging

Onderhoud hier en daar matig Veel huisjes zonder zon op terras/balkon Veel engelse toeristen Niet heel veel goede horeca in plaatsje

Goede ligging Appartementen prima voor 4 (2 vlwn, 2 knd) Klein, maar verwarmd zwembad Patkeergelegenheid ok Kleine supermarkt

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

- het ontbijt was heerlijk en voor de rest was er steeds...

- de inzet van het personeel aan de receptie was ronduit dramatisch. - wifi was erbarmelijk (iedereen moest naar de receptiehall om "een beetje" bereik te hebben - ik heb meerdere pogingen gedaan op diverse plaatsen maar kreeg nergens anders verbinding) - aan mijn vraag om een zonnige kamer bij een van de zwembaden te voorzien werd geen gevolg gegeven (alhoewel het in een stille periode was en er dus nog wel keuze genoeg was aan vrijstaande kamers)

- het ontbijt was heerlijk en voor de rest was er steeds ruime keuze aan vers en verzorgd eten. - De kinderanimatie was top. - bedden zijn zeer confortabel

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

De huisjes zijn erg leuk en schoon.

We hadden geen ontbijt/diner geboekt en de mogelijkheden om te dineren in de omgeving waren karig (snacks, slechte kwaliteit). Op het park zelf waren vooral snacks (pizza, hamburger) te krijgen. Misschien is dit anders in het all-inclusive-restaurant. Hier zijn we niet geweest. We hadden op meer activiteiten voor onze zoon van 2 gehoopt.

De huisjes zijn erg leuk en schoon. De zwembaden zijn mooi. Het resort ligt aan een mooie, rustige baai, waardoor ook kleine kindjes veilig kunnen zwemmen/spelen. Het personeel is heel vriendelijk. Er is veel te doen in/nabij het resort, van tafeltennissen en poolen tot zwemmen met een zeeleeuw.

• Beoordeeld op: 1 februari 2016

mooi zwembad en ligging, mooi strand dichtbij, goed...

caleta de fuste is een prima uitvalsbasis, maar heel veel is er zelf niet te doen

mooi zwembad en ligging, mooi strand dichtbij, goed verzorgde accomodatie

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

Accommodatie, het ontbijt en de balieservice.

Alleen vrij internet in de openbare ruimte van het resort; dat kan beter

Accommodatie, het ontbijt en de balieservice. Prijs / kwaliteit verhouding is goed

• Beoordeeld op: 15 januari 2016

Verblijf is in een voor twee personen ruime bungalow met...

Op loopafstand van het hotel is weinig te beleven. Bijna alle andere restaurants in de buurt zijn van het doorsnee steak/pizza/hamburger type. De wifi van Barceló doet het alleen in de lobby van het hotel en op het terras van het nabij gelegen (ook goede) restaurant El Barco del Pescador dat bij een ander hotel hoort!

Verblijf is in een voor twee personen ruime bungalow met eigen terras. Ontbijt is wat massaal maar wel goed georganiseerd. Verwarmd zwembad. Het a la carte restaurant El Camarote is heel fijn qua eten, bediening en locatie. Fuerteventura is een verrassend mooi eiland dat je met een auto in een week goed kunt verkennen. Het hotel heeft een ruime parkeerplaats dus het is een goede uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Strand en de boulevard liggen heel prettig.

Aantal restaurants en de kaart van de restaurants. Van de 5 restaurants hebben 3 dezelfde snack kaart. Wat ook echt snacks zijn in de trant van pizza, broodjes, patat, hotdog etc. Type gasten: vooral veel schreeuwerige Engelsen uit Manchester... Wij hadden zelf gedacht dat gezien de prijs er wel wat ander volk zou rondlopen. Dus dat viel wel tegen aangezien ze behoorlijk een stempel drukken.

Strand en de boulevard liggen heel prettig. Geen drukke weg, maar direct autovrij gebied. Boulevard is mooi met veel palmbomen en je kunt een flink stuk lopen. Baai is heel kindvriendelijk en erg beschut.

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Elke dag een schoonmaakster en fijne bedden.

Het lopend buffet was niet van een geweldig niveau en de keuken in ons appartement was heel karig ingericht.

Elke dag een schoonmaakster en fijne bedden.

• Beoordeeld op: 11 november 2015

-leuke bungalows met zitje

-Slechte afwatering douche waardoor de badkamer continue blank stond. - Huis bar was bij aankomst om 2:00 uur leeg, dus geen water of iets van dien aard beschikbaar nar vlucht van 4.5 uur.

-leuke bungalows met zitje

• Beoordeeld op: 5 augustus 2015

Prachtige ligging, leuke restaurantjes bij de haven, aardig...

Niks viel ons tegen maar voor zo'n prachtig en groot complex 'viel' het zwembad in het niets. En er kan duidelijker aangegeven worden waar de kinderactiviteiten worden gehouden maar als je het vraagt dan wil iedereen je helpen. Top!

Prachtige ligging, leuke restaurantjes bij de haven, aardig personeel, super leuke kinderdisco.......Top! Eigenlijk niks op aan te merken.

• Beoordeeld op: 20 juni 2015

Heerlijk Beach Resort met diverse zwembaden en bars, nabij...

WiFi alleen in het hoofdgebouw van de receptie - jammer!

Heerlijk Beach Resort met diverse zwembaden en bars, nabij een kleine baai met zandstrand. Op korte afstand bevindt zich een Centro Commercial met diverse winkels, restaurants en bars. Goede ontvangst bij de receptie. Mooi DeLuxe Studio met uitzicht op het zwembad; zeer schoon. All-inclusive: goed verzorgd, ruime keuze in eten - prima kwaliteit. Al met al een heerlijke ontspannen week gehad.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

erg vriendelijk en attent personeel.

grote afstand naar verschillende accomodaties (restaurant, theater, lobby) alleen een centrale parking, ver weg van verblijf. internet/wifigebruik is zoekwerk en niet overa beschikbaar.

erg vriendelijk en attent personeel. mooi luxe en aantrekkelijk ogend designappartement. recente constructies.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Comfortabele bedden.

Zeer groot complex, te massaal en onpersoonlijk. Alleen wifi bij de receptie. Zelfs het computergebruik waar je voor moest betalen (1 Euro per 10 minuten!) had slechte verbinding. Water in zwembad was erg koud. Wordt alleen in de winter verwarmd.

Comfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

De locatie en de ruime kamers

Ze gebruiken waarschijnlijk geen stofzuiger, de kamer wordt geveegd waardoor er haren achter blijven. Voor de rest een prima en zeer nette kamer.

De locatie en de ruime kamers

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Alles was piekfijn in orde op enkele kleine details na.

Water zwembaden een beetje koud, zouden allen mogen verwarmd worden, niet enkel 1 kleiner. Koffie aan ontbijt via machine in buffet : niet genoeg machines en koffie niet van goede kwaliteit

Alles was piekfijn in orde op enkele kleine details na. Eten super lekker. Animatie top.

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

Heerlijk verblijf!

De keuken is erg karig ingericht voor als je zelf wilt koken. Geen schilmesje, snijplank, koekenpan....

Heerlijk verblijf! Mooie ligbedden op het eigen terras.

• Beoordeeld op: 13 maart 2015

De locatie.

Het eten is enorm massaal. Het bereiden van grote hoeveelheden doet echt af aan de kwaliteit daarvan. Je zit s avonds toch in een grote drukke zaal met veel lopende mensen naar het buffet, je moet geen rustig diner verwachten. Wij boekten ontbijt en avond eten. Als impressie: bij los avond eten kun je gelukkig wel een glas wijn uit de fles bestellen, maar grootste aantal mensen eet allinclusive en haalt wijn uit de tap. Verwacht geen werkende wifi op de kamer, wel bij de receptie.

De locatie. Fijn dat er een verwarmd buitenzwembad is. De receptie is erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

Mooie zwembaden voor de kinderen

Dat de schoonmaakster lievelingsknuffel van de dochter bij beddengoed heeft weggetoverd, elke dag bij balie geïnformeerd, maar nog steeds niet terug

Mooie zwembaden voor de kinderen

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Rust en gezelligheid

Rust en gezelligheid

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

bijna alles

alleen in deze tijd moet een resort wifi hebben in het hele komplex en ook moet de winkel allergie produkten bevatten

bijna alles

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

eten, gewoonweg fantastisch

wifi zeer beperkt toegang enkel aan receptie

eten, gewoonweg fantastisch

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

De ligging en rust

All inn beperkt voor drank. Slechts twee bars op zo een uitgestrekt domein

De ligging en rust

• Beoordeeld op: 18 april 2015

ligbedden op eigen terras

all in bar el Puerto te laat openings uur

ligbedden op eigen terras

• Beoordeeld op: 4 april 2015

Het personeel en de plek

• Beoordeeld op: 25 februari 2015

Vriendelijk, net, veel faciliteiten.

Wifi enkel buiten, niet IN de kamers

Vriendelijk, net, veel faciliteiten.

• Beoordeeld op: 16 februari 2015

Clean, big and comfortable room.

Clean, big and comfortable room.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.