Beoordelingen over Hotel Garbi Ibiza & Spa 4-sterren

De la murtra, 5, 07830 Playa d'en Bossa, Spanje

#4 van de 32 hotels in Playa d'en Bossa

Prima ontbijt ruime keuze.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank (2 Eenpersoonsbedden + 1 Slaapbank)

Prima ontbijt ruime keuze. Enig minpuntje is dat het hotel aan de aanvliegroute ligt van het vliegveld. Regelmatig kwamen er vliegtuigen vlak over. Voor de rest was het prima.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Schitterend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Bij het uitchecken heb je de mogelijkheid om je bagage in een aparte ruimte te zetten. Uiteindelijk kan iedereen hier gewoon binnen en buiten lopen en je koffer meenemen. Normaal krijg je een label met een nummer aan je koffer en zelf krijg je een reçu, aan de hand van dat reçu kan iemand van de receptie je koffer komen brengen. Dat is een veel beter systeem.

De vriendelijkheid van het personeel, lekker en uitgebreid ontbijt en mooie kamers, heel verzorgd!

Ontbijt zeer compleet;

Ontbijt zeer compleet; incl. prosecco; Flexibel met lunch en diner tegen bijdrage, terwijl we dit niet geboekt hadden Spa prima, strakke inrichting

Aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Er staat bij de kamer uitzicht op zee maar dan moet je op t balkon staan en helemaal naar 1 kant kijken om de zee te zien.. de tv op de kamer is heel klein tov de afstand om ernaar te kijken (ook al is dat maar voor even) er staat wel dat er parking is maar voor de grootte van het hotel is er niet voldoende parking aan t hotel. Wij waren er niet in het hoogseizoen en moesten al elders parkeren. De omgeving is aangenaam doch denk ik dat in het hoogseizoen er veel lawaai is. Bij ons was enkel zaterdag iets open en toen was t al boenke in bed..

Bij de ontvangst vroegen ze ons of we 1 of 2 matrassen wilde. We vroegen er 1 maar toen we op de kamer kwamen waren er toch 2.. we dachten dat ze ons niet goed verstaan hadden dus verder geen aandacht meer aan gegeven. Toen we later terug kwamen was er ineens maar 1 matras.. super dat je gewoon kunt kiezen!! Verder was de kamer tiptop , badkamer was heel aangenaam, ontbijt kon niet uitgebreider en ook t avondeten was super!! De bar aan t zwembad heeft n mooi uitzicht op de zee, personeel is vriendelijk en de drankjes superlekker

Heel goed bevallen! Voor herhaling Vatbaar !
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Avond eten, alleen buffet, graag a la carte Zitjes bij bar beetje stijf meer comfort zou top zijn. Temperatuur zwembad, te loud, is niet verwarmd!

Combinatie van gezellig, schoon, vriendelijjk, chill en betaalbaar

Fijn, nieuw hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Aan de binnenzijde lawaai als er muziek was en de overvliegende vliegtuigen

Nieuw, dicht aan het strand, bij halfpension heerlijk gegeten met afwisseling

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Erg vriendelijk personeel, superior kamer helemaal geweldig,...
    • Superior Tweepersoonskamer - 1 Tweepersoonsbed

Erg vriendelijk personeel, superior kamer helemaal geweldig, leuke ledverlichting, geweldige bedden en douche. Heerlijk balkon met zeezicht op 35 meter afstand. Eten super, Spa geweldig en massage ook

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Een hele fijne vakantie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

'S avonds geen leuke terrasjes aan het strand Er was geen gezellige boulevard

De kamers waren erg ruim. Eten was prima zeer ruime keuze en Het hele hotel was erg schoon

Ligging direct aan het strand, via Poolbar en zwembad.

Enorm lawaai van de zeer laag overvliegende vliegtuigen de hele dag en zelfs grote delen van de nacht. Daarom volgend jaar toch maar weer naar een meer rustige streek op Ibiza. Verder zitten de halve hotel/bad gasten vol met allerlei tatoeages en daar moet je natuurlijk wel van houden.......

Ligging direct aan het strand, via Poolbar en zwembad. Leuke muziek van DJ Don Andrew. Handige waterbus naar Ibiza Stad op loopafstand en veel winkels in de buurt. Gezellige Hippie markt om de hoek. Mooie kamers ook. Fris en schoon hotel.

Relaxen

temperatuur van het zwembad

De ligging aan het strand, dichtbij de restaurants en winkels, De clubs waren op loopafstand in de buurt, dichtbij vliegveld en oude stad !! De receptionisten ook erg aardig, zelfs ook een nederlands sprekende man. Maar iedereen was even behulpzaam.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Er was een zeer luidruchtige groep aanwezig die veel kabaal en vervelend gedrag lieten zien, natuurlijk kan het hotel hier niks aan doen maar was niet zo prettig en das gezien de uitstekende service, locatie en voorzieningen dan wel jammer.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Leuk ,modern en gezellig hotel!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het eten was goed maar voor een 4+ hotel verwacht ik net iets meer,toch was het eten opzich wel lekker Groot minpunt voor de sportievelingen onder ons .veel te kleine gym.enkel wat cardio toestellen en slechts 1 kracht toestelletje.dus echt wel jammer voor zo een groot hotel ,dit vind ik niet kunnen.

Leuk mooi verzorgd hotel! We hadden een hele goeie reis. Alles was netjes Vriendelijk personeel We komen zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Heerlijk verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Eigenlijk niet veel op aan te merken. Maar de airco binnen bij de bar staat wel erg koud. Dus daar ga je in de avond niet even lekker zitten.

Het buffet is prima met elke dag net wat andere gerechten. De bar aan het strand is ook heerlijk om even in de schaduw te zitten. Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Goed en fijn hotel met hoge service op een perfecte lokatie en heerlijke muziek voor jong & oud
    • Superior Tweepersoonskamer - 1 Tweepersoonsbed

enige de vliegtuigen die om de 5 minuten opstijgen of steeds landen is wel soms storend op de kamer heb je er geen last van.

Personeel, uitstekend goede DJ don Andrew speelde heerlijk muziek niet overweldigend maar met een twist met relax en toch ibiza style, kamers was perfect en hotel is modern met mooie kleuren ingericht en locatie is perfect , bedden bij zwembad was goed en er werd weinig gereserveerd met handdoeken dat is altijd wel fijn als je middags terug komt en er is gewoon plek aan het zwembad.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Mooi
    • Suite

Het diner buffet was vaak hetzelfde alleen het vlees veranderde dagelijks . Weinig variatie in groente

Kamers en hotel zeer schoon! Uitgebreid ontbijt buffet .

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Een zeer goed hotel met aangename bediening en top locatie

Helemaal niets

Zeer aangenaam modern hotel. Personeel heel vriendelijk en werkwillig. Ontbijt zeer goed. Locatie zeer goed. Kortbij ibizastad en direct aan het strand. Kamers groot , proper en modern. Een top hotel 👌

Prima uitvalsbasis in voor-en naseizoen voor dagtripjes over het eiland

Het was echt té koud in de lounge en in de bar (wij waren er eind april bij 18-20 graden buitentemperatuur); we konden er niet zonder lange broek en dikke trui zitten. Een paar mooie grote planten zouden de centrale ruimtes ook veel gezelliger maken. Het was kil en heeft weinig sfeer.

Locatie is in het voorseizoen rustig. Mooie hippe hotelkamers! Zwembad gedeelte en terras ruim en mooi.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Te grote ruimte ...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

De grote eet ruimte Had graag buiten ontbeten te massaal . Mooi terras buiten om te zitten is gezellig ontbijten . Moeten in Holland al binnen zitten .

Zwembad kamer bed top

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Super vakantie met top faciliteiten!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

De club was in mei helaas niet open. 's Avonds dus wel andere tenten opgezocht.

Kamers waren super! Overal uitmuntend wifi bereik! Heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Heerlijk verblijf in een TOP hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Alles klopt bij dit hotel ! Service personeel is geweldig, eten heerlijk en verzorgd, zowel ontbijt als diner. Alles is fris en modern ingericht, de kamer is compleet en heeft alles wat je nodig hebt. Locatie perfect, aan het strand, net even buiten de drukte. Ibiza stad en luchthaven dichtbij. Kortom een aanrader.

Prachtig hotel, grote kamer met mooi sanitair en uitzicht op...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Informatie over het hotel en omgeving op de kamer.

Prachtig hotel, grote kamer met mooi sanitair en uitzicht op zee. Ontbijt was heerlijk en erg uitgebreid! Buffet 's avonds was prima. Handdoeken in de Spa en voor het strand werden gratis verstrekt.

Supervakantie in een fantastisch hotel!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Wij hebben niets opgemerkt wat beter zou kunnen.

Erg mooi hotel, goede locatie, zeer vriendelijk personeel en goede faciliteiten. Een auto huren is zo geregeld, je heeft dit aan bij de receptie, iemandvan autoverhuur komt naar t hotel en aan het einde van de dag kun je de auto parkeren op het parkeerterrein van het hotel en de sleutels bij de receptie inleveren. Prima!

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Trendy accomodatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Heerlijke sfeer, uitstekend ontbijt(veel keuze), goede ligging ten opzichte van de luchthaven, de oude stad en Platja d'en Bossa. Ontspannen in de Spa.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Mooi strak relaxed hotel met goede service en super ligging!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Ik had vooraf contact met het hotel gehad, omdat ik mijn man voor zn 50e verjaardag verraste met een paar dgn ibiza. Ze beloofde mij vooraf om na aankomst Champagne (natuurlijk tegen betaling)naar de kamer te brengen en ballonnen op te hangen vooraf. Echter niks van dit alles is gebeurd.....viel me wat tegen omdat ze van tevoren alles leken te begrijpen

Heel mooi, schoon, strak, modern relaxed hotel aan het mooiste lange strand van Ibiza!

• Beoordeeld op: 20 april 2017

ontspannen en relaxed
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Minder informatie over openbaar vervoer vanuit het hotel en wat er zo al te doen is in de omgeving.

Vriendelijk personeel, goede bediening en heerlijk eten. Kamer was mooi. We hadden een kamer met balkon en zijzeezicht. Was prima voor ons. De Spa ruimte zag er goed uit. Zo ook het zwembad. Heerlijk langs de zee gewandeld. Wij zijn in april geweest en dan is het nog redelijk rustig in het hotel.

Vriendelijk en net.

Ontbijtruimte vond ik nogal refter-achtig.

We konden veel vroeger dan voorzien inchecken en veel later dan voorzien uitchecken zonder enig probleem. ik ervaar dit als een enorme meerwaarde. zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Jammer, hotel had goede beoordelingen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Medewerkers, heel onbeschoft, schoonmaakpersoneel verstopt je parfum flessen, receptie (vrouw) behandelt je als een klein kind als je een verkeerd kamernummer noemt. Vliegtuigen komen heel laag over. Wifi is echt heel slecht.

Ligging direct aan het strand. Bediening is echt heeeeel aardig zeker in vergelijking met de rest van het personeel.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Een prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding.

De enorme chloorgeur die bij eerste binnenkomst op de kamer hing. Slechte ontvangst WiFi bij zwembad en restaurant aan zee.

Mooie kamer voorzien van airco met uitzicht op zee. Dagelijkse schoonmaak en handoekwissel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Schoon zwembad en terras. Het ontbijt en diner in buffetvorm was uitgebreid en voldoende gevarieerd. De mogelijk tot bagageopslag en douche in hotel na uitchecken.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prachtig design hotel op super locatie

- groot hotel, dus druk bij het zwembad en het ontbijt

- Mooie locatie tussen populaire clubs en direct aan zandstrand - Naar Ibiza stad ca. 15 minuten met de bus (2,= pp) en 10 minuten taxi (ca. 12,=) - Erg vriendelijk personeel - Compleet hotel, alles is aanwezig, het ontbreekt je aan niets! (zwembad, bubbelbad, spa, heerlijke ligbedden, entertainment 's avonds - Gratis leen-handdoeken bij de receptie - Huurauto kan via hotel. Let op neem wel full insurance (ca 18,= per dag bovenop huurtarief) anders moet je een blanco creditcard afschrift tekenen (voor vergoeding van eventuele schade) - prachtige schone, moderne kamers met prachtig uitzicht op zwembad en/of zee - bijzonder compleet en wisselend ontbijtbuffet (wel enorm massaal)

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Dit hotel is een aanrader vanwege alles. Goede kwaliteit van kamer, voorzieningen, eten en service.
    • Suite

Bedden waren relatief hard maar kwestie van eigen voorkeur.

Schone ruime suite voor 3 personen, 1 prima uitklapbank. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Dinerbuffer ook aanrader. Vriendelijk goed personeel in eetzaal en bij strandclub. Vlotte service receptie. Regendouche en badkamer super. Massage in spacentrum is geweldig als je klachten hebt.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Mooie kamers, erg schoon en netjes hotel en heel vriendelijk...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het buffet tijdens het avondeten was iets minder. Voor ons wat weinig keus uit gerechten

Mooie kamers, erg schoon en netjes hotel en heel vriendelijk personeel. In de avond was er leuk entertainment aanwezig.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Mooi hotel, vriendelijke bediening en super ligging
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het ontbijtbuffet was uitgebreid maar heeft gedurende de week geen tot weinig variatie. Het strand voor het hotel mist de fibe. Het is een ongezellig stukje waar weinig mensen langskomen. De 2 stoelen + parasol kost je 45€ voor dat geld kun je veel leukere plekken zoeken. Er is ook geen bediening op het strand.

De beachbar heeft normale prijzen, goed eten en je kunt er heerlijk hangen op het terras.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

• Superior Tweepersoonskamer - 1 Tweepersoonsbed

kamer ok met fijne badkamer.prima balkon.ontbijt uitstekend, voldoende plaatsen en prima staf tbv afruimen ed. Ruim voldoende bedden bij zwembad, heerlijk muziekje overdag.wijk rondom niet onze stijl maar met 10 min taxi zit je in de oude stad

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Heerlijk hotel, super locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

De spa, personeel daarvan was minder vriendelijk maar daar hadden we toch niets mee van doen.

Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Heerlijke matras.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Mooie kamers!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Te duur voor wat het is...prijs van 3 persoon kamer veel duurder voor de zelfde kamer als een twee persoon kamer. Zou verschil in moeten zitten qua m2

Mooie kamers! Ontbijt in orde...zwembad en faciliteiten waren in orde, heel mooi!

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Mensen die een strandstoel "claimen" door er een...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Mensen die een strandstoel "claimen" door er een handoek op te leggen en vervolgens uren wegblijven. Mag het personeel wel wat aan doen. En de wifi werkt niet overal helaas.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

aanrader
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Binnen ontbijten (Liefst lekker buiten eten op terras) Koelkast werd niet echt koud

Vriendelijk personeel waarvan 1 een heel vriendelijke heer die nederlands praat. Prima hotel ontbijt goed, Klacht van wc werd gelijk gerepareerd.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Vriendelijk personeel, kamers heel proper, super badkamer
    • Superior Tweepersoonskamer - 1 Tweepersoonsbed

Heel lawaaierig, hoort alles in de kamer, om de 5 minuten een vliegtuig dat opstijgt, handdoekje leg aan het zwembad, stoelen op strand nog eens extra betalen

Vriendelijk personeel, kamers heel proper, super badkamer

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

super
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Soms te weinig ligstoelen . Ik vind het niet kunnen dat je voor een dubbelle ligstoel met extra dik kussen aan het zwembad 30 euro per dag moet betalen.

alles was prima. lekker onbijt en veel variatie in het avondeten.

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer - 1 Tweepersoonsbed

IK heb liever vers fruitsap. Weinig kleine kinderen , zodat het tamelijk rustig is aan het zwembad. Ondanks het feit dat we op het einde van de gang sliepen, hadden we tot 2x toe last van lawaaierige buren! Na middernacht vonden sommigen het normaal om luide muziek te laten horen, meezingen, deuren hardhandig toeslaan. Andere jonge dames waren zich rond middernacht aan het klaarmaken om uit te gaan...hun deuren stonden open en ze liepen van de ene kamer naar de andere, luidop praten, enz. Te weinig ligstoelen aan het zwembad, waardoor er weer" handdoekje leggen" moest gebeuren 's morgens vroeg :)

Gevarieerde keuze. Mooi modern hotel, luchtig,sfeervol. Mooi zwembad.

Supper👍
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Zeer goed en schoon hotel en overal lekker dicht bij 👍😍

Erg goed hoetel vanwege de mooie schone kamers en de ligging
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Ontbijt en kamers waren grandioos!

Superschoon ,goed en veilig ,vriendelijk personeel

Luxe hotel aan het mooie strand!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Kan eigenlijk niet echt iets bedenken

De luxe en prachtige ligging aan het strand

Jammer van het lawaai van de vliegtuigen maar daar kan het...

Jammer van het lawaai van de vliegtuigen maar daar kan het hotel niets aan doen natuurlijk

Prima hotel op en goede locatie

Diner matig.

Schone kamers en prima ontbijt.

Superrrr

Alles top

• Beoordeeld op: 8 november 2017

lekker een paar daagjes relexen
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

koud water zwembad geen muziek bij zwembad

lounge bed moderne uitstraling hotel

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

kamers prima, personeel zeer goed, strand restaurant top, locatie goed.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Ideale uitvalsbasis voor een weekendje Ibiza
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Het onthaal aan de receptie en de minder gezellige eetzaal

Netheid en de buitenzones (zwembad, terras, bar,..)

uitstekend verblijf

Omgeving is erg toeristisch en weinig authentiek

Schone kamers, goed ontbijt, lekker muziekje bij het zwembad en op het terras. Fijn hotel!

Iedereen is enthousiast over het hotel tijdens en na het verblijf.

Terras buiten om te eten bij warme avonden hebben we gemist.

De kamers waren heel mooi en het eten was iedere keer erg goed.

Een geweldig mooi verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

De kamers zijn netjes en mooi.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Prachtig, schoon hotel op top locatie

Heerlijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

• Superior Tweepersoonskamer - 1 Tweepersoonsbed

De kamer met zeezicht, superior kamer

• Beoordeeld op: 20 september 2017

De ligging en de decoratie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Muziek overdag op terras en zwembad veel te luid . Is storend . En lawaai van de deuren die toeslaan op de gang

De ligging en de decoratie

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Super fijn hotel op een uitstekende locatie op Platja d'en Bossa
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Locatie en kwaliteit, vooral het eten is erg goed en zeer smaakvol

De bar

De kamer

Heerlijk hotel aan het strand en de spa is ook super
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Ontbijt en het avondeten was heerlijk.

Heerlijk relax hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Ontbijt was heerlijk, bedden fantastisch, fijne badkamer alles heel ruim.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Een groep lallende Engelsen aan het zwembad. Personeel mag gasten op vervelend gedrag aanspreken.

Kamer super netjes en mooi modern

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Sportschool in de accommodatie stelt niets voor , veel te...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Sportschool in de accommodatie stelt niets voor , veel te weinig losse gewichten en kracht apparaten

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Prachtig en zeer net hotel! Ontbijt is zeer uitgebreid!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Ibiza Hotel Garbi

Zeer prettige sfeer!

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Het ontbijt was heerlijk.
    • Superior Tweepersoonskamer - 1 Tweepersoonsbed

Het avondbuffet viel enigszins tegen.

Het ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Wij komen zeker terug!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Top locatie 👍. Met scooter alle lokaties op eiland binnen het uur te bereiken!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Heerlijk ontbijt met cava en ook goede keuze buffet...

Onverwarmd buitenzwembad

Heerlijk ontbijt met cava en ook goede keuze buffet avondeten (halfpension)

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Alles was geweldig.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Heerlijk plekje, prima hotel en service.
    • Superior Tweepersoonskamer - 1 Tweepersoonsbed

Veel lawaai s'avonds vanaf het strand / boulevard.

Prima service / personeel, altijd vriendelijk. Ligging en entourage was perfect.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Heerlijke plek waar vandaan je (met auto) overal dicht bij zit.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

Grote, schone kamers met ruim balkon. Modern ingericht. Veel keuze bij het ontbijt. Zelfs Cava voor de liefhebber!

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Mooi hotel

Alles zag er modern en netjes uit

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

locatie, mooi zwembad, beachbar

We moesten 4 euro per dag betalen voor gebruik safe

locatie, mooi zwembad, beachbar

heerlijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Terras

kinderen mogen niet in het binnenzwembad

ontbijt was heerlijk

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Ons verblijf was kort maar goed, er heerst een leuke sfeer in Ibiza ;-)

Geen room service.

Mooi en gezellig hotel, vrij rustig, lekker ontbijt.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Garbi Ibiza & Spa