Beoordelingen over Blau Colonia Sant Jordi Resort & Spa 4-sterren

Camino de los Estanques, s/n, 07638 Colonia Sant Jordi, Spanje

#17 van de 30 hotels in Colonia Sant Jordi

Holiday as it should be!
    • Suite

Kamer suite select : zeer proper doch afwerking bad kon beter betreft douchebaddcherm. Toe aan een paar andere esthetische upgrades (tegelvloer.. Meubilair) door insteek gebouw wel vrij gehorig.

Resort prachtig in omgeving opgenomen.. Ligt op een helling met zicht op Salinas en korte shuttle naar strand.. Prachtige zonsondergang.. Heel er gevarieerde mature tuin met pavilioenen die spacieuse verspreid zijn in de glooiing van het domein. Sport Faciliteiten zoals beschreven correct.. Fitness uitgebreid. Twee zwembaden waarvan een van de twee kan gebruikt worden om baantjes te trekken. In suite select is bedbank in de apart af te sluiten zitplaats een volwaardig bed voor volwassen persoon! Restaurant is een echte asset van het hotel.. Lekker eten.. 10d en steeds verschillende keuze.. Gezond en fijn van smaak top! Is buffet vorm en de gezellige drukte dient er bijgenomen te worden. Betreft laatste.. Dit is een familiehotel. Dus veel jonge gezinnen. Animatie prachtig voor hen met hoge standaard maar die toch nog in de avond variëteit laat voor shows voor volwassenen. Prijs consumpties is aanvaardbaar. Kortom prijs kwaliteit Aanrader!

Absolute topper en dit op alle gebied.

Niets maar dan ook werkelijk niets.

Heerlijke setting midden in park. Absolute rust in een hotel, verspreid over verschillende, kleine gebouwen. Alles straalt klasse en absoluut comfort uit. Topper binnen de zowat 70 hotels die we reeds boekten bij Booking.

Een degelijk hotel voor de prijs, maar niet al teveel luxe verwachten.

hygiëne toiletten in de SPA wisselen van de handdoeken was te omslachtig

Ontbijt was ok, kamers gedateerd, maar netjes. Eén groot minpunt: de shampoo en de bodylotion werden nooit aangevuld, ook niet wanneer de flesjes volledig leeg waren.

Prettig resort maar is toe aan een update
    • Tweepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Resort is behoorlijk gedateerd en is toe aan vernieuwing, dit geld zowel voor de kamers als de faciliteiten. Restaurant bij het zwembad stopt om 16 uur met het serveren van snacks. Zodoende ben je gehouden om je te conformeren aan de gezette tijden die zij hanteren voor ontbijt, lunch en dinner. De Spa is elke dag tussen 13 en 15 gesloten. Je kunt dan ook geen handdoeken omwisselen. Onze kamer zat In het blok dicht bij het zwembad, an sich prettig, maar het avond animatie programma start dagelijks pas om 21.45 en gaat door tot 23.30 wat best hinderlijk is met kleine kinderen. In onze optiek allen punten van aandacht.

Het ontbijt was prima. Ligging van het resort tov het stadje

Wat een heerlijk hotel: kamer, personeel, eten, voorzieningen, alles was tóp!

Helaas lag ons balkon in de schaduw. We kregen als tip om volgende keer een mail aan het hotel te sturen met het verzoek een balkon op de middagzon aan te vragen. Dat gaan wij zeker doen als we weer naar Blau Colonial Sant Jordi gaan.

Het Resort bood ons alles wat we wilden. Ten eerste een fijne, ruime tweepersoonskamer met een groot balkon. Goede bedden. Een ruime badkamer. Alles was superschoon. Het hele complex is zeer goed onderhouden. Er zijn schitterende tuinen. Het restaurant biedt geweldige ontbijt- en dinerbuffetten. Het Galabuffet op zaterdagavond en het Mallorcaans buffet op woensdagavond waren extra speciaal. De koks en het bedienend personeel doen alles voor je. En steeds met een vriendelijk gezicht en persoonlijke aandacht. De avondshows waren mooi en boden een goede afwisseling in amusement. Er zijn ook diverse dagactiviteiten voor volwassenen en kinderen, waaraan wij niet hebben deelgenomen. We hoorden wel dat andere gasten daar tevreden over waren.

Super vakantie!

Ontbijt en avondeten is overheerlijk. Alle ingrediënten zijn vers. Zoutmeren pal voor het hotel! Mooi!

De kwaliteit van de keuken us buitengewoon goed
    • Suite

De matrassen vonden wij veel te hard

De kwaliteit van de keuken us buitengewoon goed

• Beoordeeld op: 27 september 2015

rustig gelegen, prachtig en fraai aangelegd resort, fijne...

rustig gelegen, prachtig en fraai aangelegd resort, fijne kamer(s), prima eten, zeer vriendelijk personeel, gratis shuttle naar strand en Sa Rapita, goede WIFI

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

rustige ligging

rustige ligging

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Eten was super.

Eten was super. Accomodatie geweldig.

• Beoordeeld op: 25 april 2016

rustige ligging in Mallorca

bij late aankomst in HP, geen mogelijkheid om maaltijd te switchen naar middag

rustige ligging in Mallorca

• Beoordeeld op: 10 april 2016

Alles ok,zeer vriendelijk personeel.

Alles ok,zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

veel vrije ligbedden bij het zwembad