Beoordelingen over Vigilia Park 2-sterren

Avenida Quinto Centenario, 38683 Puerto de Santiago, Spanje

#24 van de 61 hotels in Puerto de Santiago

• Betaald WiFi

Een aangenaam verblijf in een geweldige omgeving met een super klimaat
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De badkamer was sterk veroudert maar dat wisten we op voorhand. En we hadden veel lawaai van het restaurant uit een naastgelegen straat daar is het elke dag feest ...

We wisten op voorhand dat het appartement aan renovatie toe was dat was ook duidelijk aangegeven. Toch was het prijs/kwaliteit zeker in orde. We hadden een prettige vakantie in een leuke omgeving. Ons zien ze hier zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Een gematigde en bekende vakantiebestemming waarbij we de sfeer zelf hebben gemaakt natuurlijk .
    • Appartement met 2 Slaapkamers

de kamer die ze ons eerst toewezen nr 113 , de meest afgeleefde kamer die ik al ooit gezien heb.

Dat we het resort reeds jaren kennen. De vervangende kamer die we toegewezen kregen was echt wel o.k. Wel alle dagen werken naast de deur , maar dat namen we er wel bij.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Dit appartement is nodig aan een opknapbeurt toe.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Dit appartement is nodig aan een opknapbeurt toe. Als eerste zou het bed/matras vervangen moeten worden.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Heerlijk genoten

WiFi

De zwembaden en de jacuzzi

• Beoordeeld op: 25 maart 2016

Fijne locatie, alles op loopafstand, leuke restaurantjes in...

Betalen voor WiFi is niet meer van deze tijd. Hebben we ook niet gedaan. De bedden zijn inderdaad verouderd, gelukkig sliepen we er nog redelijk op, maar eigenlijk kan dit niet. Het hotel ligt aan een drukke straat. Aan de andere kant zijn er kamers met uitzicht op zee en rustiger gelegen. Maar uitzicht aan de noordkant is mooier (zee en bergen!)

Fijne locatie, alles op loopafstand, leuke restaurantjes in de buurt! Ruim appartement, schoon, mooi uitzicht. Mooie zwembaden, waarvan eentje verwarmd en een fijn dakterras met super uitzicht. Goed ontbijtbuffet maar hebben we alleen eerste ochtend gedaan aangezien t best duur is en Lidl om de hoek zit!

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

de gemoedelijke en vriendelijke sfeer

de bedden zijn echt aan vernieuwing toe ,ik kreeg er rugpijn van ,heb ook enkele kakkerlakken gevangen ,vond ik heel viestoch een heel fijne vakantie

de gemoedelijke en vriendelijke sfeer

• Beoordeeld op: 11 januari 2016

De vriendelijkheid van het personeel .

Zeer verouderde en verwaarloosde infrastructuur . Zeer veel lawaaihinder zowel 's avonds laat(tot 24.00 h) als 's morgens vroeg (vanaf 5.00 h )

De vriendelijkheid van het personeel .

• Beoordeeld op: 31 december 2015

De vriendelijkheid van het personeel, zowel receptie,...

Het ontbijt was iets minder. Na 7 dagen werd je dat wel zat. De matrassen relatief hard.

De vriendelijkheid van het personeel, zowel receptie, restaurant als schoonmaak. De kamers werden erg goed schoongemaakt. Veel voorzieningen voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

De vriendelijke dames van de schoonmaak

De vriendelijke dames van de schoonmaak

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Mooie locatie.

Bedden niet zo goed. Iets verouderd, hier en daar aan vernieuwing toe.

Mooie locatie. Dicht bij Lidl. Proper.

• Beoordeeld op: 4 december 2015

De prijzen bij het zwembad