Beoordelingen over Hotel Ferrer Concord 3-sterren

Isaac Peral 89, 07458 Can Picafort, Spanje

#5 van de 47 hotels in Can Picafort

5,9

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Een goed hotel, voldoet aan de verwachting van de drie sterren.

Het was handig geweest als er bij het inchecken aan ons verteld was dat de kluishuur nog apart erbij kwam. Nu gingen we ervan uit dat dit geregeld was en leverde de niet werkende kluis irritatie op. Na een telefoontje met de receptie voor activering konden we nog een kleine 30 euro extra schuiven, wat ik geen kattenpis vind. Tip voor het hotel: doe niet zo moeilijk en verdisconteer dit gewoon in je all-in prijs. Ook het feit dat de badlakens voor een euro per keer omgewisseld konden worden getuigt van een kruideniersmentaliteit en is gewoon jammer. De foto's op de site van het zwembad en de ruimte met bedjes erom heen zijn ronduit misleidend. Een beetje met een groothoeklens sjoemelen, a la, maar het zwembad ziet er nu uit alsof het olympische afmetingen heeft en alsof er een enorm terras met bedjes is. NOT, het zwembad is gewoon klein en het was zaak om al vroeg bij de bedjes te zijn, want het lag al snel vol. En dan te bedenken dat het nog geeneens hoogseizoen was. Wil je aan het strand liggen, hou er dan rekening mee dat je 7 euro per dag per bed kwijt bent. De cocktails waren wisselend van kwaliteit en samenstelling. Af en toe was er even twijfel of we nu echt wel de cocktail met alcohol hadden besteld als de fles er kennelijk overheen gevlogen was, of zaten er onderdelen niet in. Op een uitzondering na (af en toe erg traag) was ook hier de bediening wel goed.

Lobby, restaurant en bargedeelte zien er goed uit. Kamers ook. Het eten was prima, ik heb in andere hotels uitgebreidere buffetten gehad, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de variatie die er dagelijks (bij het avondeten) was. Een leuke wijnkaart. Zeer vriendelijke bediening en een keurige afhandeling van iets dat was misgegaan bij ons. Kamers waren netjes en schoon, niets op aan te merken. Airco werkte bij aankomst niet, maar na melding bij de receptie was dat in no time verholpen. Strand op loopafstand, heerlijk! Vaak live muziek 's avonds, wat gezellig was. Wat we enorm hebben gewaardeerd was het feit dat er geen muziek bij het zwembad was, waardoor het heerlijk rustig was. Dat werd door meerdere gasten erg op prijs gesteld. Niets vervelender dan de hele dag muziek aan je hoofd waar je niet op zit te wachten zoals ons in eerdere vakanties wel is overkomen. Dagelijks werd er gevraagd of we aan diverse activiteiten mee wilden doen, maar werd er gelukkig niet aangedrongen als je daar nee op zei. Wel zette een dame af en toe dan een box neer met de volumeknop op tien inclusief dreunende bassen in de hoop de gasten alsnog over te halen, maar dat werkte eerder tegengesteld. Can Picafort is een leuk toeristenplaatsje, niet al te druk maar gezellig. Vanuit daar kun je leuke uitstapjes maken, waarvan we Alcudia van harte aanbevelen. De gasten in het hotel zijn voornamelijk Duitsers, we hebben er geen Nederlanders gezien tijdens ons verblijf. De receptie heeft echter een aantal medewerkers die Nederlands spreken, best prettig. Het hotel heeft geen eigen parkeerplaatsen, je moet je auto op de openbare weg parkeren. Het is ons aardig goed gelukt hoewel het wel vol staat op straat.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Zeer vriendelijk onthaal, receptie.

Zeer matig restaurant Enkel gratis wifi in de lobby Betalende wifi op de kamers is niet meer van deze tijd in dit niveau hotels!!!!!!! Bovendien werkt de betalende wifi blijkbaar zeer slecht....... Zeer klein zwembad Sauna en bubbelbad in de kelder zijn gratis, maar werken niet, of niet goed.

Zeer vriendelijk onthaal, receptie. Schitterende kamer Gemoedelijke sfeer Bushalte voor het openbaar vervoer vlakbij om de hoek. Goede en voldoende strandstoelen op het terras en rond het (te) kleine zwembad. Snelle in-uitcheck Welkomstdrankje We konden de kamer vroeger betrekken bij aankomst rond 13.00u.

Vriendelijk personeel de cocktails van Sergio:-)

Geweldige vakantie gehad

Handdoekje leggen bij het zwembad niet toestaan

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Recht aan het strand.

Ligging was geweldig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Parkeerplaats heel moeilijk te vinden. Er was een nespresso app. maar geen stopcontact.

Ligging was geweldig

Het grote buffet

Het grote buffet

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

mengkraan douche

eten was goed, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

Uitzicht vanaf hotelkamer

Erg druk bij ontbijt, nauwelijks een tafel vrij Vaste tijden voor diner (18u of 20u) waarbij je verplicht bent ingedeeld

Uitzicht vanaf hotelkamer Prima eten Rustige locatie aan rand van het dorp

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

prima ligging;

Bedden waren te hard en kussen niet comfortabel. Geen NL TV zender.

prima ligging; direct aan rustige boulevard met strand dichtbij. Geen massale vakantie toestroom. Alcudia; Pollenca en Acta binnen 30 minuten met auto. Parkeren op straat geen enkel probleem

• Beoordeeld op: 18 mei 2016

Het ontbijt en het avondeten en niet te vergeten het...

De bedden zijn echt keihard

Het ontbijt en het avondeten en niet te vergeten het vriendelijke hardwerkende personeel.