Beoordelingen over Ilunion Valencia 3 3-sterren

Valle de Ayora, 5, Benicalap, 46015 Valencia, Spanje

#83 van de 95 hotels in Valencia

Veilig gelegen hotel, niet duur
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zwembad erg klein en volledig in de schaduw, bed lag lekker maar kraakte erg

Dichtbij metro, restaurantjes dichtbij, vriendelijk personeel. Ontbijt prima

Wel okay voor de prijs maar geen aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het matras was heel slecht. We hadden een tweepersoonsbed. Als ik aan de ene kant lag dan kwam ging het matras aan de andere kant omhoog. En ik weeg niet meer dan 60kg. Daarnaast waren de kamers erg gehorig. De badkamer was niet groter dan een douchecabine. Het hotel ligt best ver van het strand als je met de fiets gaat.

Het personeel is erg vriendelijk. We kwamen om 11 uur al aan in het hotel en mochten al gelijk inchecken ipv 14 uur.

Kamer klein.

Kamer klein. Zeker als een klein kinderbed wordt bijgeplaatst dat enorm piept en kraakt. Er is geen ruimte voorzien om kleren in op te bergen. Geen kast. De kamers zijn zeer slecht gehoorsgeisoleerd.

Prima hotel, uitstekende service
    • Standaard Driepersoonskamer (2 volwassenen + 1 kind)

Afstand tot centrum te voet is wellicht niet voor iedereen ideaal. Prima alternatieven zoals de bus.

Hotel ligt centraal, prima kamers, uitstekende service. We konden de auto gratis parkeren in de garage onder het hotel. Er zijn een paar huurfietsen tegen een schappelijk bedrag.

prima prijs/kwaliteit verhouding wel wat ver van het centrum maar als je fietsen huurt is het prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het lag wat verder van het centrum en er was geen bar in het hotel waardoor je 's avonds genoodzaakt was erop uit te gaan, gelukkig zitten er aan de achterkant van het hotel wat restaurantjes en een café.

ontbijt was prima, niet uitgebreid maar voldoende

Spanjaarden kunnen geen engels
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Engels van het personeel, Airco die niet werkt en waar ze niks aan konden doen Matras en bed niet goed

Grote open kamers Gezellige locale restaurants en bars om de hoek

Goede keuze!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ondanks de frisse (Scandinavische inrichting) uitstraling van de kamer en de kraakheldere witte lakens, was het daartussen liggende dekbed smoezelig met (bloed?)vlekken. Badkamer was ruim en ingenieus ontworpen maar miste een wc-borstel en prullenbakje. (Open) Kastruimte in de kamer is ruim voldoende voor 1 of 2 nachten maar te weinig als je spullen voor meer dagen bij je hebt. Een hoop wordt echter goed gemaakt door het vriendelijke personeel en de rust in het hotel

Locatie was super ivm metro en bus dichtbij. Vlakbij supermarkt en lokale (eet)tentjes/terrasjes/barretjes. Personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Prima en aan te bevelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor het diner moet je naar het naburig Ilunion 4. En daar kun je pas laat eten! Omdat er weinig gasten waren ook ongezellig in een grote eetzaal. En het zwembad....schoon maar geen enkele ambiance.

Een goed verzorgd hotel! Eenvoudig en een ZEER strakke uitstraling. Ook van de kamer. Daar moet je even aan wennen. Verder een uitstekende parkeergarage. Het ontbijt was prima, niet overdreven maar lekker. Goede verbinding met de stad en behulpzaam personeel. En...’s nachts rustig! De kamers zijn beperkt gehorig.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Basic hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eenvoudige kamer, erg klein en onstabiel bed, kleine badkamer, geen ijskastje op de kamer, geen bar in het hotel.

Propere kamer met elke dag propere handdoeken, vriendelijk personeel, mooi uitzicht vanop de 11de verdieping.

vriendelijk personeel, propere kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

slechte isolatie (veel lawaai van andere kamers, gang en verkeer), ontbijt OK maar toch beperkte keuze, inrichting kamers heel basic, we hadden precies een kampeerbed, badkamer/cabine in plastic? Geen 3 sterren waard

vriendelijk personeel, propere kamers

De prijskwaliteitsverhouding is slecht.
    • Standaard Driepersoonskamer (2 volwassenen + 1 kind)

De prijskwaliteitsverhouding is slecht. Voor de prijs die je betaalt, hadden wij wel wat meer verwacht. Het zwembad was gesloten zonder dat wij dit wisten.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

zwembad

Ontbijt was prima, helaas ligt het zwembad ingesloten binnen hoge gebouwen. Niet echt een aanrader. Verder lag het hotel dicht bij de metro, prima.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

het overtrof mijn verwachtingen

Wat?

Ligging was perfect voor mij, hotel heeft zeer vriendelijk personeel en zijn zeer behulpzaam. Designvol ingericht met heldere en schone kamer, een geweldig uitzicht. In een woord een geweldig hotel dat ik zeker aan mijn vrienden en kennissen zal aanbevelen.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Verblijf voldoet prima voor n stadsvakantie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De receptie werkte traag bij het inchecken en was weinig klantgericht.

Ontbijt niet speciaal. Elke dag hetzelfde aanbod. Geen eitje. Na 3 dagen gaat het vervelen. Wel keurig verzorgd.

Goede lokatie
    • Standaard Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

We hebben geen ontbijt genomen in het hotel omdat alleen continental ontbijt wordt geserveerd.

Het bed voor de derde persoon is niet stevig. Geen goede deken voor de eerste avond. Volgende dag gingen we vragen.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Perfect!
    • Standaard Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Ontbijt was nogal duur (8 euro) voor wat het maar was: koffiekoekjes die allemaal eentonig smaakten en brood met beleg. Dit laatste hebben we nu niet geproefd aangezien we na het eerste ontbijt altijd in de stad gaan eten zijn.

De hygiëne was op en top! Voldoende toiletartikelen en handdoeken :-). Ook het personeel was heel vriendelijk. Algemeen: mooie en heldere kamer.

leuk verblijf gehad

wel weinig bergruimte

Kamers waren heel netjes, sanitair heel proper. Ontbijt was oke. Dicht bij het hotel kon je met het openbare vervoer heel gemakkelijk de stad verkennen.

Kamer was basic maar zeer proper.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was geen kleerkast en koelkast op de kamer.

Kamer was basic maar zeer proper. Het ontbijt was heel lekker. Personeel was zeer vriendelijk en hielp bij problemen.

Goed hotel, vriendelijk personeel, goede kamers en een fijne...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is niet helemaal in het centrum dat was jammer. Klein zwembad en weinig ligruimte.

Goed hotel, vriendelijk personeel, goede kamers en een fijne parkeergarage.

Fijn hotel, vriendelijk personeel, nette kamers. Vlakbij de metro.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De metro rijdt maar tot 22-23u waardoor je op tijd terug naar het hotel moet vertrekken. Te voet is te ver en taxi vrij duur.

Goed hotel, geen grote luxe, maar nette kamers, vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

We hebben genoten van een fijne vakantie in Valencia in een leuk hotel
    • Standaard Driepersoonskamer (2 volwassenen + 1 kind)

Wat we misten op de kamer was een kleerkast. We verbleven met drie personen een week in het hotel en dan mis je wel een kast om je kleren wat fatsoenlijk op te bergen. Mijn zoon vond de badkamer iets te klein (wij hadden er minder problemen mee). Het zwembad is niet zo groot maar dat vonden we niet zo erg. Het was vooral jammer dat het water redelijk koud was.

Het hotel ligt zeer dicht bij de metro, via de metro ben je ook heel snel in het centrum van Valencia. Net om de hoek liggen heel leuke restaurantjes en bars. Je hebt ook dichtbij een leuk openluchtzwembad (op 10 minuten stappen en helemaal niet duur). Het personeel van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn heel netjes.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Wat een leuke short trip moest worden bleek achteraf een ramp!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op dag van vertrek bleek er een taxi staking aan de hand te zijn waar we niet over geïnformeerd waren door het hotelpersoneel, die op de hoogte waren dat we per taxi naar luchthaven zouden gaan. Anderhalf uur staan wachten bij taxi staanplaats. Vervolgens vlucht gemist, extra hotelovernachting plus nieuwe tickets voor volgende dag moeten boeken.

Bed was prima

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Openbaar vervoer naar het centrum was zeer dicht bij.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onpersoonlijke kamer. Een buslading reizigers plunderde het volledige ontbijtbuffet en alle tafels van servetten om een picknick in te verpakken zonder dat het personeel tussenkwam. Het buffet werd wel terug aangevuld.

Openbaar vervoer naar het centrum was zeer dicht bij.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was niet te eten. Rot fruit, water smaakte naar pompwater. Appelsiensap was met een poedertje gemaakt. Was niet te smaken. Geen eitjes, worstjes, granen... De koffiekoeken waren oké. Maar daar is ook alles mee gezegd.

De kamers waren hygiënisch.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Voor zakenreizigers met auto zeker een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel spreekt nauwelijks Engels. Geen informatie te krijgen over de stad in het hotel.

Snelle lift. Elke morgen koffiekoeken. Ruime douche, perfect warmte te regelen. Prima ontvangst wifi

goed en proper hotel,alleen het ontbijt en de parking worden extra aangerekend !!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

dat ik nog extra moest bijbetalen voor o tijd en parking.

Op 4 dagen geen eitjes gekregen, veel mensen eten graag s'morgens eitjes,ik heb het gevraagd maar kreeg er geen. Is echt spotgoedkoop toch ?

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Erg gehorig, oncomfortabele kamer, slecht ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor het eerst geef ik een beoordeling via Booking.com, omdat we erg teleurgesteld waren en graag anderen dat niet gunnen. Erg gehorig, veel lawaai op de gang. Bed was een stretcher wat erg kraakte, iedere keer werd ik wakker van het omdraaien. Enorm kleine badkamer. Slecht ontbijt. Jus d'orange was sinaasappellimonade, slechte automatenkoffie, weinig keus en weinig vers. Wifi slechts op één apparaat te gebruiken. We hadden zo last van alles dat we na twee nachten (ipv vier) de reservering hebben laten omboeken naar het 4*hotel (wat overigens ook geen aanrader was).

Dichtbij de metro.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Prima prijs-kwaliteit met goede verbinding naar het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Plaatsing van het toilet was wat ongelukkig, weinig ruimte tussen wc en muur.

Mooie kamer met goeie faciliteiten in het hotel. Goede ligging, vlakbij een metrostation met goede verbinding naar het centrum.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Prima net hotel in goede omgeving
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was te druk. Mensen moesten wachten op een tafeltje. Kwam omdat er een groot of meerdere busgezelschap(pen) waren.

Keurig hotel met vriendelijk personeel. Locatie dicht bij metro en in leuke veilige omgeving. Moet geen hoogtevrees hebben.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Op de site van Booking staat dat het hotel op 900m van de...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op de site van Booking staat dat het hotel op 900m van de oude stad ligt, maar toen we aankwamen bleek dat veel verder te zijn. We gingen eenmaal te voet naar de stad en zijn bijna een uur onderweg geweest. Gelukkig was er een metrostation vlakbij!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Prijs-kwaliteit ok, maar niet meer dan dat
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine badkamer zonder badmatje, straatlawaai door het drukke rondepunt naast het hotel en matige keuze bij het ontbijt (bv. geen bruin brood, geen choco en geen eieren).

Grote en propere kamer met airco, volledig ontbijtpakket als je een vroege vlucht hebt, metro- en bushalte in de buurt, alsook winkelcentrum en vele restaurants in de nabije omgeving.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Aandachtpunten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer, De kamer was goed alleen we waren met 2 personen. Alles voor 1 persoon bestemd. Bv 1 stoel, douche benodigheden voor 1 persoon. Handdoeken voldoende aanwezig.

Zwembad en terras

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Onpersoonlijk en basis, In een afgelegen locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer kille en ongeïnspireerde kamer met de goedkoopste materialen, bed is een lattenbodem op poten, minimale uitrusting (niet eens een deken, geen extra kussens, geen glazen), minuscule badkamer, ook de gangen leken eerder op een ziekenhuis. Bijzonder onpersoonlijk en in geen geval de oorspronkelijke prijs van 110 euro waard. De buurt is oninteressant en ver weg van het centrum.

Ruime frisse inkomhal, garage aanwezig voor de fietsen, goed internet op de kamer. Stille en lichte kamer.

• Beoordeeld op: 2 september 2016

Voor een kort verblijf is dit hotel goed te doen qua prijs kwaliteit
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Weinig keuze betreft ontbijt, 2 keuze broodjes ,yoghurt en 3 soorten beleg, niet eens Nutella of eieren bijvoorbeeld, viel ons wel tegen. Van Spanje ben je normaal anders gewend. Zwembad erg klein.

Ligging, dicht bij metro goede aansluitingen. Kamer erg hygiënisch, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Perfecte locatie,prima verblijf
    • Standaard Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Ruimte/plaats om natte handdoeken op te hangen.We waren met zijn 3 en,na het douchen konden we nergens onze natte handdoeken kwijt

Ideale ligging,vlakbij tram naar strand,metro naar stad,2 haltes verderop groot winkelcentrum.Personeel heel vriendelijk en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Goede airco in de kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed was slecht, matras was op zich goed maar bed kraakte enorm en als we op ene kant zaten ging de achterste deel van het bed naar omhoog

Goede airco in de kamer

Budget kamer voor niet budget prijs.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Luidruchtige airco. Zeer eenvoudige kale kamer. Smal hard bed. Kamer ruikt naar rook.

Redelijk op loopafstand van centrum. Ook dichtbij metro.

Dicht bij een metrohalte.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dicht bij een metrohalte. Gratis parkeren op straat. Supermarkt in de onmiddellijke omgeving.

Lekker ontbijt, propere kamer, ligging dicht bij metro, zeer...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lekker ontbijt, propere kamer, ligging dicht bij metro, zeer vriendelijk

Toch wel gehorig kamers

Ruimte ligging en ontbijt. Service van medewerkers is goed

Aan te bevelen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Beetje ver van de stad. Klein zwembad.

Hygiëne. Personeel.

De kwaliteit van de kamer,schoon en netjes.
    • Standaard Driepersoonskamer (2 volwassenen + 1 kind)

De kwaliteit van de kamer,schoon en netjes. De vriendelijkheid van het personeel.

Geweldig verblijf in een super mooie stad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen koelkastje op de kamer

Goede bedden, ruime douche, keurig hotel

Buiten het bed was alles goed
    • Standaard Driepersoonskamer (2 volwassenen + 1 kind)

Het bed. Was eigenlijk meer veldbed.

Ontbijt was goed, elke dag propere kamers en handdoeken

Verrassend Valencia heeft er voor gezorgd dat je weinig nodig hebt.

Kleine kamers en flexibiliteit

Locatie beviel goed , rustig gelegen hotel en je word dus niet wakker van je stadsgeluiden.

Personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed is zeer slecht met veel gekraak. Het is een logeerbed. De douche is afgeknepen tot en pisstraal

Personeel.Orde en netheid

Gratis parkeren, vriendelijk personeel en de mogelijkheid om...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gratis parkeren, vriendelijk personeel en de mogelijkheid om fietsen te huren.

Zo ver van t park ....

Ontbijt was prima kamers netjes gemaakt ....

heerlijk!

alles dik in orde

Vriendelijk personeel, schoon en ruim.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Weinig restaurants in de buurt.

Vriendelijk personeel, schoon en ruim.

Eenvoudig hotel voor een prima prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

vrij ver van het oude centrum

Eenvoudig hotel voor een prima prijs

Heerlijk genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed, kraakte erg. Lag wel prima.

Mooie kamer, grote douche, prima ontbijt.

Prima hotel 3 metro stations van oude centrum verwijderd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Airco deed het niet naar behoren.

De prijs, hygiëne en vlakbij metro station

Vriendelijke en beleefd

Hygiene

De ligging en faciliteiten

Parkeren

Gratis parkeergarage

Goed hotel en netjes.Met de auto is het 15min van het centrum.En een goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dat het netjes was.Bedden waren goed.

We hadden echt vakantie,toeristenbureau op loop afstand,goede parkeermogelijkheden,

Wij waren zeer tevreden

Geweldige service!zeker 'n plek om terug te komen!

Prima uitvalsbasis voor een stedentrip.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De liften kraakten enorm.

Prijs-kwaliteit verhouding

Aanrader voor citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Proper hotel, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Vlak bij metrostation. Gratis parking.

Goed maar er hing een reuk.

De Prijs.

Dicht bij Metro.

Vlakbij metro station
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluid van andere kamers, ontbijt was simpel

Vlakbij metro station

Matig hotel ,gezien de prijs

Lokatie

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Het parkeren

Uiterst tevreden. Heerlijk ontbijt en charmerende mensen.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Netjes en schoon

Netjes en schoon

Goed verblijf voor citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Dichtbij openbaar vervoer, ruime kamer

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Zeer proper, vriendelijk personeel, kortbij de metro.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

extra/dikkere dekens, meer opbergruimte in de kast op de kamer.

Zeer proper, vriendelijk personeel, kortbij de metro.

redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer was net een cabine van een stacaravan, geen prullenbak op de badkamer. Zeer eenvoudige kamer, klein tweepersoonsbed

Alles werd netjes elke dag schoongemaakt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was erg basic.

Alles werd netjes elke dag schoongemaakt.

Prima buget accomodatie

Klein zwembad maar wel lekker bij 35 graden