Beoordelingen over Hotel Continental Barcelona 3-sterren

La Rambla, 138, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spanje

#283 van de 516 hotels in Barcelona

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Top locatie midden op de ramblas
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In hotel hing een heel overheersende parfumlucht. Eenmaal binnen rook je het gelukkig niet meer

Lekker ontbijt, niet al te uitgebreid .Maar dat is ook niet belangrijk wat mij betreft.Een buffet aanwezig met 24 uur vers bereide producten en wat broodje.Je kunt pakken wat je wilt. Ook koffie,bier ,wijn 24 uur per dag verkrijgbaar

Op een balkon boven La Rambla
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het wat oudere hotel mag zeker eens worden gerenoveerd al zou een laagje witte verf in de gangen en de kamers al wonderen doen. Enigszins tegenvallend was het ontbijt met iedere dag hetzelfde - zeker niet hoogstaande – beleg en het in plastiek verpakte brood. Naar bestek moest je niet zoeken want dat was er niet, wel onsmakelijke kartonnen bordjes en plastieken messen en vorken. Een vers eitje was zelfs niet verkrijgbaar. Het dag en nacht doorlopende buffet was eveneens steeds hetzelfde van een lage kwaliteit en zonder afwisseling. Enig pluspunt was dan wel de uitstekende koffie, terwijl de frisdranken het predicaat “goed” meekregen. Gelukkig zijn er ruim voldoende mogelijkheden in de onmiddellijke omgeving om lekker te ontbijten en/of iets te eten in de loop van de dag.

Hotel Continental Barcelona wisselt uitstekende punten af met zwakke zodat een juiste score heel moeilijk weer te geven is. De ligging is super. Vanop het balkon kijk je direct op de Rambla, het kloppende hart van Barcelona, een stad die eigenlijk ook nooit slaapt. Onze kamer was zeer proper, ruim genoeg en met alle benodigdheden aanwezig. Bed en kussens waren uitstekend. De Daikin-airco was niet geluidloos maar zeker niet storend en werkte perfect. Van het nochtans steeds aanwezige straatlawaai hoorde je helemaal niets in de kamer. Of we bij een volgend bezoek aan Barcelona opnieuw voor dit hotel zouden kiezen? Moeilijk te beantwoorden gezien de toch belangrijke positieve punten die zwaarder wegen dan de minder goede.

Genieten van de Ramblas?

Af en toe Geluid van gasten uit badkamer naastgelegen kamer. Geen issue om de kamer niet te boeken.

Gastvrijheid personeel en goede kamers (inloopdouche en prima bed) met uitzicht op de Ramblas

Tof
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het all inclusive concept laat sterk te wensen over. Receptionistes (behalve Tatjana; superr meid) zijn niet echt klantvriendelijk. De man voor vulling koffie e.d. super klantgericht. Vrouw voor de catering ook. Voor het geld wat je betaald is het eten onder de maat.

De lokatie en het uitzicht is super

Comfortabel en compleet!

Wij vonden persoonlijk de geur die in de gangen hing vanwege de geurstokjes erg penetrant, maar is een kwestie van smaak.

Locatie is echt perfect. Wij hadden een kamer aan de achterkant met uitzicht op het terras, dus erg rustig gelegen. Personeel zeer correct en vriendelijk. Lekkere bedden, beetje kort alleen, en prima ontbijt. Door de all-inclusive formule is het mogelijk een biertje of wijntje te drinken zonder extra kosten, erg klantgericht.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Ideaal gelegen, mogelijkheid om 24u/24u iets te eten/drinken.

Hotel Continental ziet er misschien wat ouderwets uit vooral in lobby/eetgelegenheid/gang . Wij hebben gezien dat men bezig was het papier aan het behangen! Maw het is de keuze om Hotel Continental een bepaald stijl te geven. De kamers waren verrassend modern gemaakt. 2 aparte bedden, met stevige matrassen. Een badkamer met inloopdouche, rainshower,... alles netjes en iedere morgen verse handdoeken. Wij zouden zeker nog terugkeren!

Hotel Continental ligt ideaal aan de Rambla, 200 m van Placa Catalunya, van waaruit zowel de aerobus, de toeristische bussen aankomen en vertrekken en alsook een metro knooppunt aanwezig is. Het ontbijt buffet minder uitgebreid dan in andere hotels maar de mogelijkheid om 24/24 iets te kunnen drinken en eten maakt heel veel goed. Het was vers en lekker. Vanaf 12 u, worden er zelfs 3 warme gerechten klaargezet. We kwamen toe om 11 uur, wij mochten zelfs aanschuiven aan het ontbijt en onze kamer was reeds vrij! We vertrokken s'avonds laat, we hadden reeds uitgechecked in de voormiddag en toch mochten we nog blijven eten en drinken.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

wat een lieve vrouw is die viviane,,,ze droeg zelfs onze...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

wat een lieve vrouw is die viviane,,,ze droeg zelfs onze bagage naar boven terwijl we dat zeker zelf wilden doen,,,en het all in is zeker een pluspunt ,,,heerlijke wijn en bier en frisdranken,,,de ganse dag door kan je eten van het buffet,,heb al geboekt voor einde dit jaar

• Beoordeeld op: 14 december 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren niet erg goed. Er is veel lawaai vanaf de straat, onvermijdelijk als je in het centrum bent, maar wel iets om rekening mee te houden

De ligging was prima, midden in het centrum. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Prettig dat je de hele dag iets aan het buffet kon halen.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

TOP locatie

Onbijt is ok, is hele dag beschikbaar, ook koffie/thee ed. brood/cake zit in plastic zakken, bordjes,bestek is karton/plastic, wegwerp, doet een beetje aan wegrestaurant denken, ok maar niet super, je gaat hier voor de locatie, Personeel is supervriendelijk. Tijdens dat we gingen ontbijten en voor het uitchecken was onze kamer al gepoetst, en van nieuwe lakens en handdoeken voorzien, voor de volgende gasten, terwijl onze bagage er nog stond en we nog gebruik wilde maken van badkamer ed. ...

Top locatie aan de Ramblas, dat is super ! Erg vriendelijk personeel. Onze bagage konden we na het uitchecken perfect nog een paar uur veilig achterlaten.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

vatbaar voorherhaling
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de foto's van de kamers toonden groter en mooier

de ligging, de ontvangst, vriendelijkheid, ganse dag een klaar buffet met eten en drank, ok goed voor herhaling

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Fantastisch en aan te bevelen !

Werkelijk niets ..

Alles is uirstekend , het bed en badkamer verdienen een negen ! Ontbijt is meer dan voortreffelijk en de hapjes over de hele dag ( !) Gewoon voor het grijpen evenals drsnkjes , koffie en bier .

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Fantastisch hotel

De oorspronkelijk toegewezen gezinskamer net vier bedden in één kamer in hotel Continental aan de Ramblas.

De prima service bij het oplossen van een probleem met onze gezinskamer door het inboeken naar zuster-hotel Continental Palcette.

Duur voor wat het uiteindelijk is
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eetzaal was enorm klein en ongezellig ontbijt was niks speciaal ? zeer weinig variatie

Locatie is zeer goed gelegen

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Locatie en concept

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

Top locatie

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Goed ontbijt en top locatie voor city trip
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed te kort, lawaai werken, en badkamer mag vernieuwd , en tapijt op kamer is min punt voor mijn allergie .

Locatie top

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Perfecte uitvalsbasis

Perfecte uitvalsbasis

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

eten altijd hetzelfde

ligging aan rambla en gratis drank 24/24

• Beoordeeld op: 16 januari 2016

GOEDE LOCATIE-vivian is zeer vriendelijk en behulpzaam-ook...

kleine kamer-

GOEDE LOCATIE-vivian is zeer vriendelijk en behulpzaam-ook het ander personeel helpt u waar ze maar kunnen-voor de prijs inbegrepen goed buffet-lekkere wijn

• Beoordeeld op: 31 december 2015

De ligging van het hotel en het personeel is uitstekend.

Buffet stelt niet veel voor, opwarmen in de magnetron is zeer ongezond, voedsel ligt te lang, hotel mag opknapbeurt hebben, er is geen servies in de kamer, s´avonds niks te beleven in het hotel.

De ligging van het hotel en het personeel is uitstekend. Het ontbijt is goed. Koelkast is perfect. Je kunt doen wat je wil in het hotel bv. eten buiten kopen.

• Beoordeeld op: 4 december 2015

Midden in het centrum.

Buffet was teleurstellend slecht. Magnetron eten. Brood niet vers. Kamers zijn gehorig. Uitzicht: we keken tegen een muur aan. Geen daglicht. Vroeg in de ochtend geluidsoverlast van boren en luidruchtige schilders.

Midden in het centrum. Dichtbij openbaar vervoer. Gratis drankjes. Buitenterras. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

De receptioniste Vivian was het zonnetje zelf en niets was...

De ontbijt was slecht en het eten die 24 uur beschikbaar was was niet best. :(

De receptioniste Vivian was het zonnetje zelf en niets was te veel. Super hulpvol. 10+

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Oude glorie.

Alles!

Oude glorie. Het hotel is ronduit vuil en smerig. Veel te duur voor wat je krijgt (179€ per nacht). Ontbijt is enorm beperkt en papieren borden en plastiek bestek zijn not dobe voor de zogenaamde standaard van Continental. Hier zie je ons nooit meer terug.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

De locatie was perfect, konden s'avonds gelijk van de...

De slaapkamer viel tegen, we hadden een 4 persoons kamer. Volgens ons was het gewoon een 3 persoons kamer en 1 matras op de grond. Totaal niet hoe de foto's het laten zien.

De locatie was perfect, konden s'avonds gelijk van de Ramble genieten. Ook was het erg prettig dat er ontbijt/lunch en snacks en drankjes te krijgen zijn.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

Het hele hotel was oud. Oud interieur, vieze oude geur hing er, vieze inrichting. Alles was zwaar gedateerd. Nee, voor ons niet nog een keer.

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Prima ontbijt en nette badkamer.

Kleine bedden met vering.

Prima ontbijt en nette badkamer. Goede ligging aan de Ramblas en snel bereikbaar met aerobus

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Redelijk ontbijt en prima

Zeer kleine kamer

Redelijk ontbijt en prima

• Beoordeeld op: 27 september 2015

locatie, vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel

locatie, vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Veroudert in tegenstelling van de site op de foto's was het veel mooier

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

locatie

locatie incl drankjes goed werkende airco vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

Perfecte ligging, drankjes all inclusive,prima kamer

Het ontbijt was niet zo erg uitgebreid.

Perfecte ligging, drankjes all inclusive,prima kamer

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

overal dichtbij

overal dichtbij heel leuke receptioniste, Vivian!

• Beoordeeld op: 15 mei 2015

1. Zeer goede wifi- en internetverbinding.

Toegang is onaantrekkelijk.

1. Zeer goede wifi- en internetverbinding. 2. Locatie aan La Rambla vlakbij Plaza de Catalunya.

• Beoordeeld op: 15 april 2015

Goed bed

Goed bed

• Beoordeeld op: 25 februari 2015

Locatie, lift aanwezig.

Ontbijtbuffet, douche

Locatie, lift aanwezig.

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.