Beoordelingen over Hotel Convento La Magdalena 5-sterren

Urbanización Santa Catalina, s/n, 29200 Antequera, Spanje

#5 van de 21 hotels in Antequera

Missed oportunity

Sauna/Turks bad kunnen schoner. Achtergrondmuziek door vrijwel het hele hotel en over een deel van het terrein. Niets mis mee, totdat hetzelfde nummer steeds werd herhaald. Heeft zeker een uur geduurd voor ik het personeel zover kreeg dat ze die klacht serieus namen, want ze hadden dit zelf niet in de gaten en geloofden niet dat er een probleem was met de geluidsinstallatie. Voor de tigste keer "Ave Maria" moeten horen is een kwelling. Restaurant matig van kwaliteit. Er is een enorm terras voor het hotel, maar dat is helemaal leeg. Waarom geen tafels, stoelen en parasols, zodat gasten in de zon kunnen zitten? Het weer was er goed genoeg voor en nu staan er buiten slechts vier tafeltjes met niet al te comfortabele stalen stoelen. Cleanliness in Sauna and Turkish bath could do with some improvement. Background music is played inside and outside large parts of the hotel. This gets very annoying when the music is on a loop, and the same song is being played over and over again. It took me the best part of an hour for the staff to take me seriously, as at first they didn't believe me and insisted there was nothing wrong with the sound equipment. Listening to "Ave Maria" for the umpteenth time amounts to mental torture! Restaurant is nothing special. There is a great big terrace in front of the hotel, but it is not accessible and is completely empty. Why not put some tables, chairs and umbrella's out and enable people to sit in the sun? Weather was suitable enough! Now there were only four tables with uncomfortable metal chairs in front of the hotel.

De ligging is prachtig Beautiful location

Gemiste kans

Het ontbreekt aan focus bij dit hotel. Wat wil men nu daar? Geen leuk terras buiten, echt zonde op die mooie locatie. Hotel lijkt vooral gericht op feesten en partijen. We kwamen aan temidden van een groot communie feest dat in het hele hotel werd gehouden. Wij voelden ons een beetje verloren. Beslist niets te merken van de perfectie die je verwacht bij 5 sterren. Rommelige boel. Jammer.

De ontvangst was vriendelijk. De kamer goed.

Best wel goed, maar zeker niet super.

De kamer viel wat tegen, oude spullen en niet zo praktisch ingericht. De koelkast werkte alleen als de deur van het meubel open stond, anders dreigde oververhitting. In het complex is het nogal zoeken waar alles is. Het hele complex heeft een opknapbeurt nodig, ook het zwembad. Buiten klinkt continu klassieke muziek, wat in de kamers aan de voorzijde goed hoorbaar is. Dat is overbodig. Verder is er alleen aan de voorkant een klein terras met tafels en stoelen, daar kun je op deze locatie veel meer van maken.

Mooie locatie. Heerlijke zonneweide.

Van een 5 sterren hotel mag je meer verwachten.
    • Suite met Toegang tot het Wellness-centrum

-Ontbijt is onder de maat voor een 5 sterren hotel. Theewater smaakt naar chloor. Keuze in brood is beperkt. -Ondanks via email aangegeven dat onze zoon meekwam deelde men pas bij de aankomst mee dat er een extra bedrag voor hem nog betaald moest worden. -Eten was behoorlijk duur.

Suite die wij hadden was luxe en ruim; echter geen extra bed voor onze zoon terwijl we wel vantevoren duidelijk hebben aangegeven dat hij meekwam.

Een hotel waar je tot rust komt.

Op de kamer was geen mogelijkheid tot het maken van koffie of thee. Iets wat normaal is bij vijf sterren accomodaties. De spa was echt aan onderhoud toe en miste sfeer. De toegang tot de spa zat in onze kamerprijs, maar deze zou gratis moeten zijn. Doordat het hotel ook voor feesten en partijen wordt gebruikt, zag je door heel het hotel spullen in het zicht opgeslagen. Dit vermindert onbewust de fantastische sfeer van het hotel.

Het hotel straalt rust uit. Het ligt op een bergtop maar de stad is met de auto snel te bereiken. Wij kregen een zeer ruime kamer en suite terwijl we een gewone kamer hadden geboekt. De nette kamer grensde aan een terras, waar we s avonds in de zon zaten. Het personeel is erg vriendelijk en altijd bereid een praatje te maken en inlichtingen re geven. Het ontbijt is uitgebreid en goed.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Prachtig oud klooster met rustgevende uitstraling, verscholen in de bergen.

Zwembad is wat gedateerd. Niet alles werkt meer.

Mooi gebouw, rustgevende uitstraling. Luxe kamers met alle faciliteiten. Schone kamers en badkamers. Aardig personeel achter de balie. Omgeving van het hotel is betoverend.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Prettig hotel op mooie locatie.

De sauna en wellness faciliteiten vielen een beetje tegen. De douche op onze kamer deed het niet goed. We kregen wel meteen een andere kamer.

Prachtig verbouwd klooster op mooie plek in heuvelachtig landschap in Andalusië.

Super, zeker een aanrader. Wagen nodig om Antequera te bezoeken, geen busverbinding

Adres vermeld op reservatie via jullie site was niet correct: het juiste adres is Urb. Antequera Golf 29200Antequera. Bij het binnenrijden van Antequera staat de richting die moet gevolgd worden om het hotel te bereiken duidelijk weergegeven. Op onze reservatie stond Urb. Santa Catalina (is het adres van Hotel Antequera...)

De accommodatie op zich, een oud klooster was super. De ligging is uiterst rustig, eind buiten centrum van Antequera. Prachtig zicht op elk punt van het domein. Ontbijtbuffet was heerlijk met erg uitgebreide keuze!

Mooi hotel in verbouwd oud klooster met prachtig uitzicht ove de heuvels op ongeveer 10 km buiten Al

Kamer had klein raam waardoor nogal donker. Te weinig stopcontacten. Erg storend: De hele dag dezelfde muziek die nogal hard over de binnenplaats en door de eetzaal klonk. Kennelijk niemand van het personeel die erop lette.

Prachtige ligging, heerlijke ligweide met fantastisch uitzicht oud klooster waarvan verschillende originele elementen bewaard zijn gebleven.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Vergane glorie die absoluut niet waard is wat je ervoor betaalt.

Bij het douchen werden we opgeschrikt door een onbekend insect ter grootte van een volwassen mensenhand. Dat kan echt niet. Na melding kregen we direct een andere kamer toegewezen; echter die was niet goed schoon gemaakt. De derde kamer die we uiteindelijk maar accepteerden, had een vloer die was krom getrokken van het vocht, een gat in de vloer onder de wastafel en gaten in het plafond. De spa is sterk verouderd; vergane glorie zoals wij dat uitdrukken. De luxueuze indruk die van het hotel wordt gegeven op de foto's, klopt niet. Er was onderbezetting qua personeel; er stonden theekopjes en thee voor de sier, aangezien de theekannen de gehele dag leeg bleven. Absoluut niet het beeld dat je bij een vijf-sterren-hotel zou hebben en de prijs die wordt gevraagd, is echt buiten alle proportie voor wat je krijgt.

De ligging van het hotel is prachtig; buiten het stadje Antequera met mooie wandelroutes vanuit hotel. En op rijafstand (20 min met de auto) ook mooie wandelroutes voor bijv een dagtocht. Het restaurant is erg goed; jammer dat het niet opweegt tegen de minpunten die wij hebben ervaren.

Het is dat omgeving zo mooi is anders zou ik niet meer terug gaan.

Faciliteiten karig. Indeling hotel wonderlijk. Staf stug. En helaas wat luidruchtig door huwelijk op plaats voor onze kamer. Management bood ons wel alternatief hotel, maar we kwamen niet voor een minder hotel in een stad. Jammer.

Rust en omgeving

Het personeel was ongelooflijk vriendelijk.

Het hotel is wel erg verouderd. Het zwembad was aan de zijkanten redelijk afgesleten. Aan de randen van het zwembad lag ook redelijk veel vuil. De sauna en de hamam waren ook verouderde toestellen die verre van werkten zoals het moest. In de kamers waren de hygiëne prima, maar wanneer je naar de ramen keek en naar buiten keek vanuit de kamers, zag je ook veel slijtage en afval liggen. We namen in de avond het menu dat het restaurant aanbood. De lovende kritieken die we op voorhand lazen waren een beetje misleidend, aangezien de verwachtingen niet echt werden ingelost. Ook het ontbijt viel bij ons redelijk tegen, in die zin dat het aanbod er niet zo vers uitzag.

Het personeel was ongelooflijk vriendelijk. Je voelde je meteen welkom. De omgeving is betoverend, echt prachtig. Parkeerplaats was aan het hotel aanwezig. De kamers waren ruim. We kregen met drieën twee aansluitende kamers.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Zeer lekker ontbijt

Ik heb de indruk dat het hotel met een personeelsgebrek kampt. Noch bij de Spa noch in de bar was er voldoende personeel aanwezig om de gasten op een goede wijze te helpen. Het personeel zelf was wel vriendelijk, maar ze hebben ook maar 2 handen. Van een 5-sterren hotel verwacht je toch een betere service.

Zeer lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Een aanrader !

Heel mooie, ruime kamer (Junior Suite) groot ontbijt..... gebakken eitje a la minute voor uw ogen gebakken naar wens..... goede koffie Lekker avondeten Alles aan heel goedkope prijzen.....

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Ontspannen, rustig vakantieverblijf

Iets meer privacy op het piepkleine terrasje bij de kamer. Je deelt het 'pad' van de moestuinen met elkaar.

Een imposant gebouw met veel oude, originele elementen zoals muurschilderingen. Een prachtige, heel rustige locatie met een schitterend uitzicht. Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd, diner á-la-carte is mogelijk en is zeker een aanrader, want de gerechten zijn uitmuntend. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Fijne plek voor een ontspannen vakantie. Wandelen in de omgeving is mogelijk.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Door het lawaai geen prettig verblijf

Met name het lawaai; boven ons hoofd was er de eerste avond een disco gaande. Onze kamer was aangesloten op een andere kamer via een tussendeur, ook zeer gehorig, Niet alleen kon je letterlijk de mensen uit de andere kamer steeds goed verstaan, maar zelfs het ophalen van ritssluitingen was te horen. Terwijl in de beschrijving van booking.com staat dat het zou gaan om geluiddichte kamers!! Wat een misleiding. Bij de prijs van de kamer verwacht je beter!

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Bizarre waarneming toch de moeite waard ? ?

Onvriendelijk en nors kijkend personeel, zwaar verouderd interieur en erg vies, ( veel vogelpoep in de hal vanwege rondvliegende mussen ) de sfeer is onaangenaam vanwege weinig gasten. De eerste dag word je overweldigd door de buitenkant van het gebouw doch na 1 dag ontdek je de gebreken en algehele veroudering. Heel triest deze verloedering te moeten aanschouwen. Indien mij dit hotel gratis wordt aangeboden zal ik er geen gebruik van maken. Onbegrijpelijk dat dit hotel nog gasten ontvangt. Hopelijk komt er tzt een fikse renovatie temeer daar de omgeving, wegen, golfcourt etc ook al aftakelings verschijnselen tonen en alles bij elkaar geeft dit een triest beeld. Ik wens dit hotel en medewerkers alle sterkte toe om het hoofd "boven water te houden".

Moeilijk te omschrijven; misschien de totale bizarheid.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

wij hadden een prachtige en ruime suite met een grote...
    • Suite

Er waren verschillende communie-feesten. Wij kregen stellig de indruk dat de hotelgasten op het 2e plan kwamen. De hotelgasten moesten zich aanpassen aan het feest en medewerkers waren te druk en nauwelijks aanspreekbaar.

wij hadden een prachtige en ruime suite met een grote badkamer, maar daar was dan ook voor betaald. Ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Geen 5-sterren hotel!

Matige kwalititeit van matras, slechte staat van de jacuzzi in de badkamer. Wegens de airco een zeer koude ontbijt- en restaurantruimte. Het zwembadwater daarentegen was overdreven warm, ook heel veel chloor erin en overal schimmelplekken. De douches van het zwembad verkeerden in zeer trieste staat. De kleedhokjes hadden deuren die niet dicht konden, evenals de lockers die geen sleutel hadden om af te sluiten. Je moet speciale slippers en badmuts aan voor het zwembad. Evenals de handdoeken gratis te verkrijgen aan de receptie of in de fitnessruimte. De fitness hebben we echter nooit gevonden... De bar beneden was een leuke plek maar zelden personeel gezien. Ook de tafels werden niet schoon gehouden. Zelfs de glazen zaten vol opgedroogde vlekken van hun ritje in de vaatwasser. Het restaurant serveerde lekker, maar verder heel gewoon eten op koude borden. We hebben heel wat dingen gezien die niet door de beugel kunnen voor een 5-sterren hotel en eerder thuis horen bij een doordeweeks 3-sterren hotel. Jammer...

207 was een heel ruime kamer met stijlvol meubilair en een grote badkamer. Het ontbijtbuffet is uitstekend, zeer veel keuze. De omgeving van het Convento is mooi en rustig.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Fijn verblijf in een sfeervol hotel.

Knoppen in de badkamer hier en daar wat gammel. Hygiene in de badkamer niet optimaal

Heel goed ontbijtbuffet. Grootte van de juniorsuite was mooi. Heel fijne bedden

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Een aanrader!

Het ontbijt is er enorm uitgebreid en daarbij staat ook nog een kok die heel graag eieren, omelet, spek, pancakes voor je klaar wil maken. Het hotel ligt op een handig punt voor waar je ook maar naartoe wil (Antequera, El Torcal, de Dolmens, Mijas, Ronda, Cordoba, Malaga). Als je dan na zo'n dag 's avonds terug komt, is het werkelijk heerlijke eten in het restaurant echt een kroon op de dag. Ook de rust en het prachtige uitzicht zijn fantastisch.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Mooi hotel maar geen vijf sterren

Wel een spa maar geen masseur. We hadden hoge verwachtingen van het restaurant maar hebben zelfs een gerecht teruggestuurd naar de keuken. Serveerster sprak geen Engels terwijl het vijf sterren hotel is. Kamer was gehorig.

Buitenkant van het hotel is prachtig.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Rustig en interessante streek
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot de Spa

.Spa is aan herstelling toe : saunatemperatuur stond te laag, haman max 30 graden, douches aan zwembad werkten niet... ( eerste dag zelfs geen warm water)

.super ontbijt .zeer lekkere keuken... (soms wat traag qua bediening, maar alles wel supervers klaargemaakt). Verdient vermelding in de Michelin !

• Beoordeeld op: 20 september 2018

zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

zeer mooi gerenoveerd klooster zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Locatie en personeel

Zeer goed.

Ligging, accommodatie en eten.

viel tegen

hotel is de laatste 20 jaar niet onderhouden, wel een mooi gebouw maar binnen enorm ongezellig en achterhaald.

grote kamer, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Everthink

Het restaurant voor een dinner!

Het restaurant voor een dinner!

Tevreden

Ontbijd

Mooie ligging

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Een prachtig, stemmig hotel .

Een uitzonderlijke locatie met zwembad .

Mooie locatie, goede bedden, heerlijk ontbijt

Mooie locatie, goede bedden, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Geweldig hotel

Prachtig hotel in oud klooster. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk tapas gegeten op het terras. Mooie omgeving.

Prima verblijf in goed hotel met mooie ligging en uitstekend restaurant

Men vergat kamer schoon te maken. Antequera lag wat verder weg dan vantevoren gedacht

Mooie omgeving/uitzicht, mooi pand. Prima restaurant

Alles was perfect.

Alles was goed.

Receptie, bediening ontbijt, diner; kamer (wij hadden een suite), alles was uitstekend.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Super locatie in een voormalig klooster.

Geweldige kamer in een voormalig klooster met heerlijk diner en ontbijt. Binnen zwembad. Prachtig uitzicht in een zeer rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Een uitstekend hotel in een landelijke omgeving.

Het beste hotel wat we de laatste jaren zijn tegen gekomen!

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Prachtige locatie, maar geen 5 sterren

Koud (branders in restaurant) en weinig service voor 5 sterren. Welness groot, maar wat verouderd

Super mooie locatie en goed à la carte restaurant

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Goed ontbijt.

Avondeten en ietwat verouderde faciliteiten.

Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

het kader, de opzet van het geheel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Toegang tot de Spa

dat het behang los hangt en de spleten/speling tussen de deuren

het kader, de opzet van het geheel

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Kort verblijf in oud klooster!

Stilte en de rust waren niet in overeenstemming met gedachte van een oud klooster.

Uitzicht en ligging van het hotel. Ruime parking.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

zonde van het geld
    • Suite

alles viel tegen!

• Beoordeeld op: 14 april 2016

Ontbijt is redelijk een ruime kamer verwarmd door middel van...

Het hotel ligt afgelegen tussen de bergen. De afvoer in de badkamer werkt bepaald niet goed er hangt daardoor een riool lucht.

Ontbijt is redelijk een ruime kamer verwarmd door middel van twee electrische straal kacheltjes.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Eetzaal ´s avonds koud en slecht verlicht.

Eetzaal ´s avonds koud en slecht verlicht. Kaarsjes op alle tafels en terrasverwarming zou wonderen verrichten. De suite die wij hadden (007) had diverse kapotte lampen, verbrande lampenkapjes, plafond badkamer zeer slecht, eettafel wankelde erg. Op de foto stond een jacuzzi voor 2 Personen. Op kamer 007 was de jacuzzi 1 persoons. Voor een vijf sterren accommodatie van die prijs mag men toch iets meer verwachten.

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

De omgeving en het mooie klooster van buiten.

Binnen ijskoud en veel mankementen. Kapotte verwarming 1 e dag.Kapotte gasleiding 2e dag.oncomfortabele stoelen.Nauwelijks mogelijkheden tot buiten zitten.Slechte verlichting eetzaal.kleine kamers

De omgeving en het mooie klooster van buiten.

• Beoordeeld op: 22 november 2015

De kamer was heel mooi in verschillende lage met een zit...

Kan helemaal niks bedenken

De kamer was heel mooi in verschillende lage met een zit gedeelte en beetje hoger een slaapgedeelte met een mooie badkamer met douche en bubbelbad Dubbelen wastafel met van alles er bij zelfs een tandenborstel Gratis gebruik van de sauna,zwembad met hydrodouche en stoomruimte en ook gratis thee om zo maar te pakken avond eten hebben wij er niet gedaan maar het ontbijt was voor treffelijk alles was er en vers wij gaan zeker nog eens terug

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Mooie kamer, prima zwembad, mooie omgeving, en als eerste...

Te weinig personeel. * duurde te lang aan de receptie, voor een bestelling aan de bar, afruimen in eetzaal en bar gebeurde veel te laat of niet. Sauna functioneerde niet

Mooie kamer, prima zwembad, mooie omgeving, en als eerste indruk een mooi hotel.

• Beoordeeld op: 28 september 2015

de rust en de relaxe spa

Lag erg afgelegen. Doordat er zich een deur bevnd tss de slaapkamers konden we meegenieten van een vrijpartij bij de buren...

de rust en de relaxe spa

• Beoordeeld op: 18 september 2015

Zwembad + zonneweide met fraai uitzicht.

Bij het uitchecken wilden we dit in 2 fases doen omdat we met de motor waren; eerst de bagage oppakken en daarna de jassen en helmen e.d. Echter na terugkomst waren de kamermeisjes al naar binnen gegaan, ondanks het kaartje "niet storen" op de deur, en hadden onze resterende spullen naar de receptie gebracht. Als reden gaven ze op dat we die vergeten zouden zijn. ?? Dus motrorrijders die wegrijden zonder helm en jas ??##!!!! Dat kan echt niet !!! Als dat kaartje op de deur hangt hebben ze niets in de kamer te zoeken !! Het was erg ver rijden vanaf het centrum, zo'n 5 a 6 km over een weg die op een paar plaatsen erg slecht was met scheuren en gaten. Soms was het asfalt helemaal weg. Niet handig met de motor.

Zwembad + zonneweide met fraai uitzicht. 5* hotel voor een goede prijs. Redelijk goed restaurant met (te) chique obers die zichzelf vooral erg goed vinden. Goeie parkeergarage.

• Beoordeeld op: 16 september 2015

stilte en de rust rond het hotel,ligt in een met olijfbomen...

hotel heeft zwembad maar binnen die als SPA ruimte wordt gebruikt,waar het verschrikkelijk naar chloor ruikt en volledig in glas overdekt is.dus onmogelijk te zwemmen!

stilte en de rust rond het hotel,ligt in een met olijfbomen plantage omgeving.je moet dan wel over eigen vervoer beschikken om er te verblijven. anteqeura is mooie streek en stad om een dag of drie te vertoeven maar niet meer

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

De heerlijke bedden, erg ruime kamers, prachtig uitzicht, de...

restaurant kelner onbeschoft. Michelin onwaardig. gedurende hele maaltijd huilende baby, zo wil je niet eten. Baby was overstuur, was moe en moest naar bed. Mijn vrouw is hierin zeer deskundig. personeel had moeten ingrijpen, wil wil er nu eten bij een huilend kind.

De heerlijke bedden, erg ruime kamers, prachtig uitzicht, de rust

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

Het hotel is gevestigd in een gerenoveerd klooster.

De 5 sterren ambitie vind je niet terug in de dagelijkse bedrijfsvoering. De keuken haalt dat niveau zeker niet. Het avondeten is tamelijk boers en mist iedere verfijning.

Het hotel is gevestigd in een gerenoveerd klooster. De sfeer van een klooster is niet meer aanwezig, maar het is wel een mooi gebouw. Wel een beetje over de top gerenoveerd. De ambitie is een 5 sterren hotel. Dat zie je aan de royale kamers en de mooie badkamer. Het ontbijt is uitstekend. Het hotel biedt veel waar voor het geld.

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Prachtig gerestaureerd pand met veel originele elementen

(Ik ben wat strenger daar we het hier over een 5 sterren hotel hebben) Airco niet optimaal De eetzaal niet schoon Achterstallig onderhoud in zowel de kamer als in de verschillende vertrekken zoals het zwembad Fitness zaal was erg karig uitgerust (mag eigenlijk de naam niet dragen)

Prachtig gerestaureerd pand met veel originele elementen Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

De omgeving de rust een goed ontbijt.

brand alarm heeft storend licht bij nacht ligbad yacuzi werkte niet. bubbelbad water niet helder en zwembad is verouderd.

De omgeving de rust een goed ontbijt. Een goed bed.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

De ligging.

Er heerste een hittegolf en de airco werkt niet naar behoren.

De ligging. Super ontbijtbuffet. Badkamer met veel extra's (niet altijd nodig). Fijn avondmaal voor een zachte prijs.

• Beoordeeld op: 1 mei 2015

Groot oud klooster heel luxueus maar heel stijlvol tot hotel...

De 5 km lange kronkelige bergweg er naartoe, maar zeer goed bewegwijzerd.

Groot oud klooster heel luxueus maar heel stijlvol tot hotel en spa omgebouwd, met veel respect voor zijn vroegere functie. Vijf sterren meer dan waard. Uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Zeer ruime suites,zeer mooie omgeving,vriendelijk personeel.

Hadden geen privé terras,zoals men zou aannemen volgens de site.

Zeer ruime suites,zeer mooie omgeving,vriendelijk personeel. Prachtig oud klooster.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Uitstraling en ligging

Water zwembad veel te warm

Uitstraling en ligging

• Beoordeeld op: 25 maart 2016

Het ontbijt en de kamers waren zeer goed

Ontbijtruimte was fris

Het ontbijt en de kamers waren zeer goed

• Beoordeeld op: 1 november 2015

De gastvrije ontvangst, het vriendelijke personeel en de...

De gastvrije ontvangst, het vriendelijke personeel en de goede mogelijkheden tot lunch en diner.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2015

De mooie ligging en het lekkere eten.

De mooie ligging en het lekkere eten.

• Beoordeeld op: 29 september 2015

Mooi zwembad .

Bediening in restaurant was vriendelijk maar niet deskundig.

Mooi zwembad . Bijzondere ervaring in oud klooster

• Beoordeeld op: 25 september 2015

schitterende locatie, wagen noodzakelijk

schitterende locatie, wagen noodzakelijk

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Prachtige locatie, geweldig ontbijt en zeer vriendelijk...

Er was geen buitenzwembad.

Prachtige locatie, geweldig ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Hele mooie omgeving om te wandelen

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Fantastisch verblijf,

niets !!

Fantastisch verblijf, Uitgebreid ontbijt !!!! top 10/10, zeker en vast de moeite waard om hier te verblijven

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

De zeer ruime kamers en de prachtige ligging van het hotel.

Er zou een buitenzwembad mogen zijn.

De zeer ruime kamers en de prachtige ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 3 juni 2015

De rustige locatie in een prachtige omgeving.

De rustige locatie in een prachtige omgeving. Kamer en badkamer voorzien van alle comfort. Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

Overal, zowel binnen als buiten stond muziek aan. Binnen harde klassieke muziek, buiten popmuziek.Erg jammer in zo'n omgeving.

• Beoordeeld op: 13 april 2015

Comfort en eten

Comfort en eten

Er zijn ook 13 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.