Beoordelingen over Hotel Cordoba Center 4-sterren

Avenida de la Libertad, 4 Esq. Avenida Gran Capitan, 14006 Córdoba, Spanje

#26 van de 63 hotels in Córdoba

Top verblijf

De uitstraling van het hotel is erg hetzelfde, we hebben genoten van de luxe maar voor de sfeer hoef je er niet te komen.

Het comfort en de faciliteiten bevielen mij het meest. Daarbij was alles heel schoon en netjes.

De locatie is top.
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Het zwembad is een beetje klein en er zijn niet zoveel bedjes, zeker aan het eind van de dag is het erg druk.

De locatie is top. Het is goed te bereiken met de auto. Het parkeren is wat prijzig, maar dat is het overal. En je loopt binnen 10 minuten het centrum in. Op 5 minuten lopen zitten al wat leuke tapasrestaurants. De kamers zijn heel ruim en netjes. Het ontbijt is erg uitgebreid en alles was goed bereid. Het personeel sprak goed Engels, iets wat we weinig zijn tegengekomen in zuid Spanje.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

De 7,9 die uit mijn keuzes komt weerspiegelt niet mijn...
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Weinig..slechte Engels was t enige.

De 7,9 die uit mijn keuzes komt weerspiegelt niet mijn ervaring die wij hadden. Ik zou het een 8,5 geven maar booking gaf dit aan. Wij hebben bij aankomst gelijk geupgrade naar een junior suite voor 50,- euro per nacht extra en dit was een fantastische keuze. Wat mij tegenviel is dat een gedeelte van het personeel gewoon geen engels sprak en Spanjaarden een betere behandeling gaven. Uiteraard niet bij de receptie maar bij de poolbar, het restaurant was t gewoon slecht. Wij hebben zelfs een nacht bijgeboekt omdat het verder gewoon een superleuk hotel is en we zouden zo weer teruggaan! Zwembad op het dak is fantastisch! Afstand naar centrum 5/10 min lopen of taxi voor 5 euro. Parkeergarage onder hotel

Zwembad op het dakterras.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Geen gratis koffie/thee/water op de kamer => Verwacht je toch van een 4* hotel. Donkere interieur van lobby, kamer en ontbijtruimte komt gedateerd over. Parking is handig maar zou iets goedkoper mogen.

Zwembad op het dakterras. (Wel iets te krap qua ligplaatsen volgens de grootte van het hotel) Comfortabele bedden. Gerenoveerde, ruime badkamer. Prijs/kwaliteit is top. Ontbijt is ok.

Op doorreis. Goede slaapaccomodatie voor een nacht of twee.

De afstand naar het echte centrum was wel te belopen, maar toch meer dan een kilometer.

We hebben elders ontbeten gezien de prijs. Is verder een klassiek modern hotel.Mooi zwembad met bar op het dak. Goede garage. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Top prijs-kwaliteitverhouding

Omdat we er op zondag waren, was de winkelstraat dicht en was het een stukje lopen naar het 'centrum'.

Mooi hotel met vriendelijk personeel en erg mooi zwembad met uitzicht over de stad. Zeker de prijs-kwaliteitverhouding was top.

Mooi hotel met zwembad op het dak
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Pizza in restaurant is niet best. Denk niet zelf gemaakt maar alleen opgewarmd.

Fijne / ruime kamer, voorzien van alle gemakken. Zwembad op het dak is super. Lekker bijkomen! Goede wifi.

Super en heerlijk hotel voor een stedentrip naar Córdoba.
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Super hotel, wel erg groot. De ligging is zeer goed, 10 a 15 minutes lopen en je bent bij de mezquita. Parker garage onder het hotel. Prachtige kamers!

Zeer mooi hotel

Zwembad in de warme middaguren erg druk bezocht, waardoor water zwembad minder hygiënisch en te weinig ligbedden.

Kamer zeer mooi, groot en hygiënisch. Geruisloze airconditioning. Koelkastje op de kamer. Algemene ruimten mooi en netjes. Mooi zwembad op dak. Prijs kwaliteit verhouding in de zomer zeer goed. Op kwartier loopafstand van centrum, half uurtje van de Mezquita. Rondom het hotel mogelijkheden om de auto op straat (gratis) te parkeren.

Prima uitvalsbasis voor bezoek Cordoba.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Donker ingerichte kamers. Zowel thermisch als akoestisch zeer slecht presterende ramen. Zwembad is erg klein en weinig praktisch ingekleed.

Prima ligging: op 15 minuten wandelen van de Juderia en op 25 minuten van Mezquita en Alcazar. Maar ook zeer vlot met de wagen te bereiken en te verlaten. Ondergrondse parking is praktisch, maar spijtig genoeg ook duur. Enige stuurmanskunst is vereist. Zeer uitgebreid en verzorgd ontbijtbuffet.

Fijn hotel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Een waterkoker voor koffie of thee is misschien wel fijn om te hebben op de kamer.

Fijn hotel. Alles aanwezig. Zeer prettig was het zwembad boven op de top. Ligging hotel is perfect loopt zo naar het centrum.

Córdoba is een aangename en sfeervolle stad.

Veertien dagen voor afreis wordt de betaling van uw rekening gehaald, met de staking van Brussels Airlines was dit niet aangenaam, maar we hebben onze vlucht kunnen omboeken. Parking van het hotel veel te duur, 16,5O€ per nacht! Ontbijt kan beter. Weinig vers fruit.

Goede ligging, ook voor zij die de trein nemen ligt het station op 7 minuten te voet van het hotel. na een wandeling 20 minuten vind je meeste bezienswaardigheden. Ruime comfortabele kamers met minibar en kluisje inbegrepen.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Ben je goed ter been, dan kan je zo naar de binnenstad en...
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Het is een hotel keten. Hierdoor zijn de kamers niets zeggend. Daar is op zich niets mis mee, maar het zijn geen gezellige kamers. Je moet betalen om te parkeren, maar ja het is een grote stad.

Ben je goed ter been, dan kan je zo naar de binnenstad en de Mezquita lopen. Zo niet dan is deze lokatie iets minder geschikt. Uitgebreid ontbijt. Nette kamers.

Fantastisch hotel voor een bezoek aan Cordoba.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Het hotel ligt erg gunstig aan een ringweg rond Cordoba. Aan de overkant van de weg ligt het centrum. Rondom het hotel liggen veel restaurantjes en bars, Na een dag al het moois van Cordoba bekijken is het heerlijk om nog wat baantjes te trekken in het zwembad bovenop het dak. Het hotel heeft een luxe uitstraling en de kamers zien er erg mooi uit, met goede bedden en airco. Parkeren kun je gratis is de buurt als je geluk hebt. Of onder het hotel maar dat is erg prijzig. Wij hebben gedineerd bij Sibarita Fussion dat rechts langs het hotel ligt. En bij Capitan 37 in de Av. Del Gran Capitan 37, de straat tegenover het hotel. Het eten was daar erg lekker en niet duur.

Goede lokatie

Kamer was oubollig, donker, weinig licht in de badkamer. Personeel doet zijn werk maar niet echt vriendelijk. Zakelijk.

Goede locatie op loopafstand van het centrum, vooral als je met de auto komt. Goede parkeergarage.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Mooie kamer, zeer vriendelijk personeel, rustige ligging aan...
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Kamerprijs is stevig maar acceptabel, maar evengoed parkeren nog apart betalen

Mooie kamer, zeer vriendelijk personeel, rustige ligging aan de rand van de stad. (15 minuten lopen tot hartje centrum). Uitgebreid ontbijt.

Goeie plaats om Cordoba te bezoeken.

Personeel aan receptie helpt perfect verder, maar je verwacht vriendelijk personeel, dat lijkt er niet de gewoonte te zijn. Het is 15minuutjes stappen tot historisch centrum / kathedraal.

Mooie kamer, proper en zeer rustig (we zaten aan de binnenkant). Het is volgens mij de beste keuze als je graag verblijft in een groot internationaal hotel. Als je het leuk vindt in een klein romantisch hotelletje te zitten, zijn er betere opties vlakbij het historisch centrum.

Geslaagd

Tafelkleed met vlekken bij het ontbijt werd niet vervangen. De ontbijtruimte vonden we niet gezellig. We verbleven 2 nachten ih hotel en het zeepje id badkamer was bij aankomst flinterdun en er kwam geen extra de volgende dag. Daar onze kamer op de 6 de verdieping lag en het dakterras met losliggende plaveien/bar/restaurant op de 7 de verdieping, hadden we veel last vd voetstappen boven ons, zelfs voorbij middernacht.

Kamer is eerder modern en groot. Geen last van straatlawaai. Er is een restaurant, bar en zwembad op t dakterras. Ontbijt gevarieerd. Snelle service bij t bestellen ve taxi.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Heerlijk verblijf in luxe hotel

Het hotel ligt net buiten het oude gedeelte van de stad Cordoba aan een drukke weg. Daar heb je als bezoeker geen last van, alleen is het niet de meest sfeervolle locatie. Daarnaast is het nog een aardig eindje lopen naar het oude stadscentrum.

Hotel heeft luxe en ruime kamers, voorzien van genoeg comfort. Daarnaast is het zwembad op het dakterras van het hotel erg fijn in het warme Cordoba.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima hotel met goed zwembad aan de rand van het centrum

Rare borg actie voor zwembad handdoeken. Noodzakelijk om € 20,00 per handdoek bij de receptie achter te laten. Doen ze in een envelop met je kamernummer. Schrijf het gewoon bij je kamer en verreken het eventueel later. Hotel Cordoba Center, ligt aan de rand van het centrum in een soort kantorenwijk. Naar het centrum is 20 min lopen.

Uitgebreid ontbijt. Lekker zwembad op het dak. Voldoende bedjes, zonder "handdoekje leggen". Ruime kamers

Leuk hotel, met alle gemakken voorzien en op loopafstand van het centrum.

De prijs van parkeren van auto, en het ontbijt kon wat vriendelijker naar mijn mening.

Gevarieerd ontbijt, goede ligging alles op loopafstand te bereiken. De kamers waren netjes en van alle gemakken voorzien. Het zwembad en bar op het dak is echt apart. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Goede locatie

Behalve de kei harde matrassen...eigenlijk niets.

Ruime kamer. Kluisje. Goede A/C...was wel nodig! Algehele indruk van het hotel : verzorgd en mooi.

Eigentijds hotel met veel troeven

Overbevolkt en troebel zwembad. In de bar op het bovenverdiep werkt het personeel zeer traag en inefficiënt (lange wachttijd vooraleer besteld te worden en om te kunnen afrekenen) en blinkt men niet uit door vriendelijkheid. De muziekkeuze in de bar zou ook hedendaagser kunnen zijn (ik heb 3 keer in een half uur "Strangers In The Night" moeten aanhoren...).

Mooie en ruime kamer. Gratis parking ondergronds.

Groot hotel met verfrissend zwembad
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

De hygiëne. Onze kamer en badkamer lagen vol met haren (van de poetsvrouw). Na het melden hiervan gingen ze alles grondig poetsen maar de volgende dag waren er weer overal haren. Het terras bij het zwembad, de ligstoelen en de tafeltjes werden amper/niet gepoetst. Het is een erg groot hotel.

Verfrissend zwembad met genoeg ligstoelen. Grote kamer met groot comfortabel bed. Goede locatie, net buiten het centrum. Perfect om Cordoba te verkennen.

Luxe hotel op perfecte locatie
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Badkamer was luxueus, maar instap bad was 'lastig'

De ligging was perfect, aan de rand van het centrum met prachtige winkels en veel terrasjes en 20 minuten van de oude binnenstad. Het hotel maakt z'n 4 sterren helemaal waar; zwembad op het dak was heerlijk!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

uitstekend hotel
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Wastafels liepen heel slecht door. Ook in de kamer die we eerder hadden.

Het was onze 3e keer in dit hotel. De auto geparkeerd onder het hotel en met lift naar de ontvangsthal. Receptie vriendelijk en behulpzaam. Het is een prima hotel met goede kamers, ruim en schoon, goed ingericht in klassieke stijl. We kregen een kamer met uitzicht op binnenplaats. Op ons verzoek kregen we de volgende dag alsnog een kamer met uitzicht op de stad, veel beter natuurlijk. Het ontbijt was prima. Verder funtioneerden zowel de wifi als de airco prima (buiten 40+ graden).

Het ontbijt was heerlijk en de kamers waren geweldig.

Het personeel van de bar was niet zo actief bezig met bedienen in de lobby.

Het ontbijt was heerlijk en de kamers waren geweldig. De locatie was prima. Een hotel met klasse.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

schitterend hotel!

afstand van hotel tot oude centrum, reken toch 25 minuten te voet

zeer ruime nette kamers, vriendelijk personeel, rokerskamers beschikbaar van dezelfde goede kwaliteit als niet rokerskamer! schitterend ontbijt,

Moderne, ruime kamers.

Koude douches in de ochtend.

Moderne, ruime kamers. Geruisloze goede airco. Uitgebreid ontbijt. Parkeergarage onder het hotel. Mooi zwembad op het dak van het hotel, helaas niet verwarmd. Vanuit het hotel was het oude centrum in 15-20 minuten lopend te bereiken.

Prima uitvalsbasis om Cordoba te verkennen

Airco was moeilijk naar mijn zin ingesteld te krijgen.

De kamer was ruim en goed ingericht. De ligging was super voor mij: dichtbij treinstation en dichtbij het centrum van Cordoba.

Zeer goed
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

De kamers mochten lichter van kleur zijn. Voor de rest geen opmerkingen.

Een vriendelijk onthaal ondanks de matige kennis van het engels. De kamer was proper, ruim, goed werkende doch luidruchtige airco. De kamer was niet zo hedendaags meer. De kamer was geluiddicht. Het hotel heeft een mooi zwembad oo het dak maar was uiteraard nog niet gevuld. In de zomer zal dat zeker verfrissing geven. Het hotel had een betalende parking. Vrije parkeerplaatsen in de buurt zijn schaars. Het ontbijt was lekker en verzorgd. De prijzen aan de bar zijn zeer schappelijk.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

uitstekend ontbijtbuffet.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

slechts enkele mensen aan de balie spraken Engels. meer praktische informatie verwacht bv regelen van uitstappen, plan van buslijnen

uitstekend ontbijtbuffet. ruime verzorgde kamers. apart toilet in badkamer. vriendelijk personeel. bezienswaardigheden op15 minuten wandelen.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Ideaal voor stedentrip Cordoba.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Eten in Cafetaria was wisselend van kwaliteit. Wifi was kapot, duurde een dag voordat deze weer werkte op de kamer.

De ligging vlak bij het centrum. Parkeren in garage van het hotel mogelijk (wel tegen betaling).

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Het hotel ligt aan de rand van het centrum aan een brede...

De kamer was ruim en netjes, maar had wat onderhoud nodig (raam en kraan).

Het hotel ligt aan de rand van het centrum aan een brede boulevard. De stad kun je te voet verkennen (ca. 15 minuten naar de Mezquita). Parkeren ging eenvoudig onder het hotel. Het ontbijtbuffet was goed. Als je er gebruik van wilt maken, regel het dan bij het inchecken, dan is het goedkoper.

heel prettige verblijf

niks!

Het is een heel klantvriendelijk hotel, ook heel attent. Bij het inchecken hebben zij gezien dat onze zoon jarig zal zijn de volgende dag, dus avond heeft mijn zoon een cava op zijn kamer getroffen. Super!

Alles was prima.

N.v.t

Alles was prima. Geen opmerkingen

Teveel om op te noemen.

Het ontbreken van koffie- en theefaciliteiten

Teveel om op te noemen. Het hotel biedt een uitstekende service. Half pension is zeker aan te raden

Locatie als je zelf met je auto komt

Slechte bedden. Veel te zacht.

Locatie als je zelf met je auto komt

Kamers zijn prima, schoon, nette badkamer

Kamers zijn prima, schoon, nette badkamer

Zwembad is heel erg klein

Zwembad is heel erg klein

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Verder alles goed

Jammer hoge instap bad. Had wel een aparte douche verwacht

Verder alles goed

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Ligging goed....
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Kapotte en vieze ligstoelen bij het zwembad. Toilet spoelde niet fatsoenlijk door.

De ligging van het hotel en de parkeergarage onder het hotel

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Luxe hotel fijne kamers en prima ontbijt.

Niks aan te merken

Luxe hotel fijne kamers en prima ontbijt. En dan niet te vergeten het zwembad op het dak.

Lekker ontbijt en mooie kamer

Lekker ontbijt en mooie kamer

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Zwembad op het dak.

Bedden waren hard.

Zwembad op het dak.

2 Nachten prima om Cordoba te bekijken.

Ontbijt was prima, wel erg donkere zaal. Zwembad heerlijk na een dag in de stad. Ook fijn om 's avonds op het dakterras te eten.

Wij hebben genoten van ons verblijf

Locatie was perfect. Zwembad was ook erg mooi.

Leuk om na het bezoeken nog even te kunnen gaan zwemmen.

Het ontbijt.

Leuk om na het bezoeken nog even te kunnen gaan zwemmen. Handige parking.

Goed hotel

Zwembad was vuil.

Kamers zeer netjes. Ontbijt uitgebreid en goed

Prachtig hotel met grote mooie kamers.
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Prachtig hotel met grote mooie kamers.

Bar en zwembad op het dak.

Bar en zwembad op het dak.

De grote kamers, goed klimaat.

Beetje stoffig.

De grote kamers, goed klimaat. De zwembad.

formidabel

Het ontbijt was heerlijk

Hotel ligt centraal gelegen.

Hotel ligt centraal gelegen. Het zwembad op het dak is echt lekker om even bij te komen. Je loopt makkelijk naar alle highlights van Cordoba.

Fantastisch zwembad, super ontbijt, mooie kamer!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Fantastisch zwembad, super ontbijt, mooie kamer!! Net buiten het centrum!!

Prachtige kamers, busstop naar stad dichtbij, ons speet het...

Prachtige kamers, busstop naar stad dichtbij, ons speet het dat we niet langer bleven

Verhouding prijs / kwaliteit

Prijs van de parking

Verhouding prijs / kwaliteit

Prachtig nieuw hotel op uitstekende locatie 5 minuten lopen...

Prachtig nieuw hotel op uitstekende locatie 5 minuten lopen vanaf station en twintig naar oude stad

Goede locatie voor een stedentrip met eigen vervoer.

Het restaurant(ontbijt) was erg "massaal".

De locatie was uitstekend. Het comfort ook. Personeel was vriendelijk en accuraat.

prima hotel

voor die prijs vielen de extra kosten tegen (ontbijt en parkeren)

prima hotel

geweldig

De kamers waren geweldig en het ontbijt was goed verzorgd en er werd goed aangevuld

De ligging: alle bezienswaardigheden op loopafstand

Kamers vrij donker

De ligging: alle bezienswaardigheden op loopafstand Het zwembad Grote kamers

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Mooi hotel!

Gevarieerd ontbijtbuffet, livemuziek in bar 's avonds, dichtbij station

Goedmiddelmatig

Goedmiddelmatig

Prima hotel in een bijzonder leuke stad
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Ruime kamer en badkamer. parkeermogelijkheden onder het hotel.

Goede prijs, kwaliteit verhouding

ligging, ontbijt, parking

Fijn hotel met ruime kamer.
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Fijne ruime kamer. Op loopafstand van het centrum. Heerlijk en uitgebreid ontbijt.

super

heerlijk ontbijt

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet echt zijn geld waard

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Op loop afstand naar het centrum en een gesloten parking...
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

Op loop afstand naar het centrum en een gesloten parking garage

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Sanitair: douche niet te regelen

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Het was gewoon prima

Ontbijt geweldig.

Uitstekend hotel met garage

Warme kamer

Prima hotel aan rand van de stad. Uitgebreid ontbijtbuffet. Eigen parkeergarage onder hotel

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Positieve ervaring

Prima ontbijt. Ruime kamers. Rustige buurt. Centrum makkelijk per voet te bereiken. Goed cafertarie menu van goede kwaliteit.

Goed hotel in een aangename stad.
    • Tweepersoonskamer met Parkeerplaats

De goede ligging en het zwembad