Beoordelingen over Hotel THe Corralejo Beach 4-sterren

Victor Grau Bassas, s/n, 35660 Corralejo, Spanje

#15 van de 22 hotels in Corralejo

6,4

Correlejo is heerlijk, en dit hotel (met zeezichtkamer) is echt een aanrader.
    • Superior Appartement met zeezicht

Wat erg jammer was was de etenslucht die je sterk ruikt op het dakterras. Soms wel en soms niet, maar het kwam volgens mij van de afvoerpijpen op het dak of van de restaurants. De geur was soms echt te sterk waardoor je niet lekker meer zit op het dakterras. Verder werd er volgens mij niet gedwijld/gestofzogen. Hetgeen wel eventueel wenselijk is met zand op de vloer.

Prachtig uitzicht op de zee en midden in centrum + Strand voor de deur. Heerlijk alles dichtbij en aan de boulevard. Ook het dakterras met uitzicht op de zee is fantastisch.

Uitstekend hotel met zeer goede faciliteiten en personeel voor een nette prijs.

Bedden waren niet 2 persoons, En de kamers leken iets verouderd/ gebruikers sporen. Verder zeer weinig kritische noten...

Zeer goed personeel, met afstand zeer goed ontbijt, faciliteiten waren uitstekend! Zelfs badhanddoeken service met borg (scheelt bagage).

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Kamer 26 heeft een prachtig uitzicht!
    • Superior Appartement met zeezicht

Het onderhoudt van faciliteiten was achterstallig en slordig. Hier melding van gemaakt als tip voor volgende gasten want niets was urgent . Hier werd eerst niet op gereageerd, elke dag iets van gezegd met als argument : ik zeg het liever hier direct, dan dat het op booking.com verschijnt. Wat ik verwacht is een dankjewel voor de tip met een gratis drankje aan de bar. Maar het werd pas bij dag 3 echt opgepakt en er werd 1 dingetje gerepareerd en al helemaal werd de bedoeling gemist. Jammer.

De locatie van het hotel, de rust aan het zwembad, geen storende muziek, het uitzicht van onze kamer 26, de ruimte van het appartement, het werd goed schoongehouden. Fijne douche, stevig bed, heerlijk plekje. Het Italiaans restaurant MiCasa is geweldig, reserveer vooral en ga genieten. Locatie restaurant is onder het hotel. Gereserveerde parkeerplaats is superhandig en nodig.

beste plek op het hele eiland....

Het uizicht op de ontbijtzaal zorgde ervoor dat je je wat bekeken voelt als je lekker buiten zit.

Het eten was geweldig, en zowaar goed geslapen omdat het s'nachts erg rustig was.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Heerlijk genoten, geen minpunt te vinden.
    • Superior Appartement met zeezicht

Wij hadden een superior appartement met eigen terras en zeezicht geboekt. Dat overtrof onze verwachtingen en zeker het verwarmde privé zwembad dat erbij hoorde.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goede ligging.

Restaurant was te klein waardoor je geregeld diende te wachten voor je aan tafel mocht.

Goede ligging. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Ontbijt en diner (buffet) waren goed en voldoende keuze.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Tevreden over leuke vakantie maar hotel maakte de viersterren verwachting helaas niet helemaal waar.

Wifi was zeer slecht op de kamer. Balkon was erg klein, konden net 2 stoeltjes en een tafeltje op, je kon er amper langs lopen om te gaan zitten. Matig uitzicht op zee. Capaciteit eetzaal was regelmatig te krap voor het aantal gasten omdat het soms te fris was om buiten te zitten. Bij de ligbedden rondom het zwembad en terras veel last van wind.

Personeel was vriendelijk. Hygiëne en poetsen van de kamers was prima. Inrichting kamer was netjes, bedden waren goed. Ligging in centrum. Genoeg te doen in Correlejo.

We hebben het ondanks hotel naar onze zin gehad, maar 4 sterren voor dit hotel is belachelijk.

Geen airco (ondanks dat dat site wel zo leek te zijn), lawaai live muziek restaurants recht onder raam, werkzaamheden aan hotel (niet aangekondigd bij boeken, om 8 uur 's ochtends boren en zagen in belendende kamer), een van de zwembaden buiten werking, stank van schoorsteen afzuigkap restaurant hotel kwam recht de kamer binnen, herrie van de schoorsteen, keiharde bedden, waardeloze meubels, slechte onvolledig ingerichte keuken. Kosten van kluisjes (2 euro per dag) niet gecommuniceerd. Buitendeur klemde op vervelende manier. Parkeren was een dagelijkse zoektocht die minstens 20 minuten in beslag nam. Het is nu de tweede keer achter elkaar dat ik via in Booking.com een hotel boek waar bouwwerkzaamheden zijn met veel herrie, dat niet wordt gecommuniceerd. Slechte ontwikkeling. Jammer dat booking.com onbetrouwbaar lijkt te worden.

Het uitzicht vanuit de kamer was prachtig en was ruim genoeg. Doordat het midden in het dorp lag was alles makkelijk bereikbaar.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Kamer was prima

Het eten was slecht. Wij hadden hp geboekt, maar dat zou ik niemand aanraden. Voldoende eetgelegenheid in de buurt. Veel beter en veel gezelliger

Kamer was prima

Geweldig!
    • Premium Tweepersoonskamer (3 Volwassenen)

Het avondeten was niet onze smaak. We hoopten op een keer een hamburger of vleesspies of lekker toetje, maar helaas. Met het eten en de diversiteit was verder niets mis.

De locatie en de accomodatie was super! Midden in het centrum en het strand aan je voeten. Ook de kamer was ruim en mooi met uitzicht op het zwembad. De schoonmaak was keurig en bij de receptie kon je met al je vragen terecht. Het zwembad was ook lekker. We hebben genoten van deze fijne week in Fuerteventura!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Ontspannend!

Er waren veel duiven in & rond het hotel. Er was een rooster op de bodem van het zwembad dat los lag.

We hebben ons elke dag over-eten tijdens het ontbijt wegens de overvloed aan keuze. Ook voor onze dochter van 3 jaar vond er eveneens haar keuze!

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Het was prima. Ik heb niks gemist.

Prima hotel. Kleine balkon alleen.

Heel rustig, zicht aan zee, propere zwembad buiten, een grote terras.
    • Superior Appartement met zeezicht

rustige omgeving, propere zwembad buiten, vriendelijk personeel, zicht aan zee, ruim genoeg in appartement.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

• Standaard Appartement

• Superior Appartement met zeezicht

Had zeezicht geboekt en kreeg zijdelings zeezicht

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

lekkere vakantie gehad

Personeel wat in het restaurant werkte was erg onvriendelijk

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid

Grote kamers, Nederlandse tv

WiFi verbinding

Grote kamers, Nederlandse tv

Dakterras.

Internet ronduit slecht

Dakterras.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Schoon en geweldige locatie.
    • Superior Appartement met zeezicht

Schoon en geweldige locatie.zee zicht groot dakterras(vip app. kamers)

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

De ligging van het hotel is uitstekend.
    • Premium Tweepersoonskamer (3 Volwassenen)

De slaapkamer was klein en het internet viel zeer geregeld weg.

De ligging van het hotel is uitstekend. Midden in het centrum. Alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

• Premium Tweepersoonskamer (3 Volwassenen)

Kamer met balkon zonder zon en boven de entree, volgende keer deze kamer niet meer

Appartementen zijn midden in het dorp dicht bij het strand

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Mooie locatie doordat hotel midden in stadje ligt.

Dit hotel is niet vier sterren waardig. In vergelijking met ander bezochte hotels is het maximaal 3 sterren. Accommodatie met vieze muren, lekkende douchekop, kleine kamer, koude douche, geen ruimte om koffer neer te leggen en last van buitenlawaai.

Mooie locatie doordat hotel midden in stadje ligt.

• Beoordeeld op: 8 december 2015

De ligging en zeer vriendelijk personeel.

Risico op een kamer aan de drukke straatzijde. Aan opfrissing toe.

De ligging en zeer vriendelijk personeel. Dankzij een upgrade naar een appartement met zicht op de baai en Los Lobos was deze vakantie onvergetelijk!

• Beoordeeld op: 5 november 2015

net, verzorgd hotel, dagelijkse intensieve schoonmaak.

volgens de folder gratis parkeermogelijkheid bij het hotel ; in realiteit moesten we in de naburige straten op zoek naar parkeermogelijkheid ... moeilijk te vinden. aanbod ontbijt bevat weinig variatie ... na 4 dagen heb je het gehad.

net, verzorgd hotel, dagelijkse intensieve schoonmaak. ligging pal in het centrum van corralejo, vlakbij de wandelpromenade langs de kust

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Al diegenen die in het verleden vonden dat er iets aan te...

De bedden en hoofdkussens kunnen naar onze mening iets beter .

Al diegenen die in het verleden vonden dat er iets aan te merken was op het dinerbuffet , die mogen dat nu vergeten , : wij hebben 14 dagen lang uitstekend genoten van alles wat het hotel te bieden heeft .. De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel en het management waren top . De prijs-kwaliteitsverhouding is voortreffelijk en wij vinden het hotel echt zijn 4 sterren waard .De renovatie van de kamers is zeer smaakvol uitgevoerd .

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Accommodatie midden in het centrum

Accommodatie midden in het centrum Niet al te groot complex

• Beoordeeld op: 22 januari 2016

locatie t.

Hotelkamers (achterzijde) zijn aan renovatie toe

locatie t.o.v. centrum Corralejo

• Beoordeeld op: 3 november 2015

goede ligging 'savonds geen lawaai

ontbijt wat sober erg engels veel vet en bonen

goede ligging 'savonds geen lawaai

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

Dichtbij het gezellige centrum en strand.

Helemaal niets. We hebben alleen maar genoten.

Dichtbij het gezellige centrum en strand. Lekker weer, eten, drinken.

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Half pension voldoet niet aan de 4 sterren van het hotel. Eenzijdige gerechten, weinig variatie.

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

ligging

vervoer van en naar de luchthaven

ligging

• Beoordeeld op: 11 maart 2015

Rust op het complex

Het chagrijn van de koks, onvriendelijke norse mensen

Rust op het complex Kwaliteit van het ontbijt Vriendelijkheid van het bedienend personeel

• Beoordeeld op: 10 maart 2015

De ligging was perfect

De ligging was perfect

• Beoordeeld op: 26 februari 2015

Internet en onze airco/heater deed het niet. Ook konden we niet vlakbij het hotel parkeren, met al onze spullen was dit niet handig.