Beoordelingen over BCN2STAY Apartments

#727 van de 1.300 vakantiewoningen in Barcelona

Gebaseerd op 313 beoordelingen over dit appartement

Oké
    • Studio

Op de foto's bij Booking.com stond op iedere foto een balkon, onze kamer had geen balkon. Na een regenbui bleek dat het plafond in de badkamer lekt. De douchekop was kapot, waardoor er water uit de zijkant spoot. De hele badkamer werd nat door het douchen, doordat de douchedeur kapot was. De schoonmaakster stofzuigde de kamer nooit, de vloer was daardoor vies.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Meer dan prima, met een goede prijs kwaliteit verhouding
    • Studio

Geluidsoverlast (een beetje onderschat dat je hier in het midden van de gotische wijk veel mee te maken hebt)

Service door de host bij aankomst was goed. Daarnaast ligt de accommodatie op een prima locatie

Enorm vrijgast personeel.
    • Studio

Enorm veel last van geluidsoverlast van de buurt. Rond een uur of 12 begint het lawaai uit een kroeg in de straat. Het gebulder van trommels en gezang staat gelijk aan die van de harde kern van een willekeurige voetbal club. Dit gaat door tot in de ochtend. Kamer is niet goed geïsoleerd tegen geluid. Dit houdt je echt wakker! De douche is erg klein en na elke douche ligt de hele vloer vol met water. Ook is het warme water erg snel op.

Enorm vrijgast personeel. De kamers waren super schoon.

Uitstekende locatie met basisvoorzieningen. Service kan veel beter.
    • Studio

Wij hadden geen balkon maar werden niet gewezen op het dakterras. Hier kwamen wij een dag later zelf achter. Daarnaast was er met uitchecken niemand aanwezig en kon ik op beide telefoonnummers niemand bereiken. Zelf maar de sleutels in de kamer achtergelaten en een alternatieve plek gezocht waar we onze bagage konden stallen. Als je gasten uitchecken, zorg je simpelweg dat je aanwezig bent.

Top locatie midden in het centrum. Klein maar leuk dakterras.

Locatie in centrum Gotische wijk, erg vriendelijke en...
    • Studio

Veel lawaai op straat s nachts. Badkamer is erg klein, weinig ruimte en de vloer is snel nat. De deur draait naar binnen open wat erg onhandig is. Minimaal keukengerei om te koken: een thermoskan zou erg prettig zijn

Locatie in centrum Gotische wijk, erg vriendelijke en behulpzame host.

Prima appartement met klein bed en kleine badkamer. Goed te doen voor 3 nachtjes.
    • Studio

We hadden een appartement op de 5e etage en er was geen lift. Het was een kleine smalle trapopgang en dat was een hele klim. Bovendien door de hoogte aardig wat geluidsoverlast s' nachts. Zorg dus dat je een appartement op de 2e of hooguit 3 e etage krijgt!

De ligging midden in het centrum was heel fijn

Perfecte plek om de Barcelona te beleven
    • Studio met Balkon

Het inventaris van de keuken viel ons tegen. We wisten dat deze niet uitgebreid zou zijn, maar er misten een paar dingen zoals bijv. een afwasborstel/spons. Ook waren de pannen aan de kleine kant waardoor we bijvoorbeeld twee keer pasta moesten koken.

De locatie was perfect en in gezellige wijk vol restaurantjes (heerlijke tapas bij Sensi vlakbij appartement). Je was snel in het centrum en anel op het strand. Kon niet beter. Plus de schoonmaakster kwam elke dag langs wat ook fijn was. En de host was ontzettend vriendelijk en liet ons al snel welkom voelen!

Het was een leuk appartement maar jammer van de bovenvermelde minder goede dingen!
    • Studio

De host spreekt geen Engels. Het poetsen was niet goed. De WiFi viel constant uit. Er lagen twee kakkerlakken in de kast met potten en pannen.

De centrale ligging

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Compacte maar verder prima studio om Barcelona te bezoeken.
    • Studio

Kleine defecten aan deurtjes en kasten. Zou even opgeknapt moeten worden.

Prima locatie op 300 meter van de haven. Bijna alles is op loop afstand te bereiken. Bakkerij met koffie direct aan de overkant.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Klein appartement
    • Studio

De badkamer is zeer klein. Zeer kleine doucheruimte waar je telkens tegen de kraan of wand aanstoot. Na het douchen alles behoorlijk nat. Schoonmaakpersoneel komt alleen je prullenbak legen. We waren er 4 nachten en kregen geen schone handdoeken na 2 dagen.

De locatie. Je bent snel in het centrum. De bakker (je kan ook take away koffie kopen) en de slager zitten tegenover het appartement

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Perfecte locatie - tof appartementje
    • Studio met Balkon

Hier kan het appartement natuurlijk niets aan doen, maar er was heel veel nachtlawaai. Zatte mensen, de vuilnis werd opgehaald, de straat werd gekuist, ... Wij werden - met oordoppen - toch nog een paar keer wakker 's nachts en 's ochtends.

- De ontvangst was super. We werden heel goed geholpen en mochten paar uur vroeger inchecken. We mochten op hun privé-WiFi zodat we geen last zouden hebben van eventuele overbelasting. - Het appartement op zich was klein maar fijn. We zaten op de 1e verdieping en hadden daardoor ook een balkon. Ook klein maar er konden twee stoelen op, was heel gezellig. - Alles qua voorzieningen was aanwezig: microgolf, borden en glazen, ... - De gang is smal (geen lift) maar wij geraakten zonder problemen met onze grote koffer boven. - Er werd elke dag schoongemaakt, wat een aangename verrassing was. - Je zit op 10 min wandelen van het strand (Barceloneta) en ook vlakbij de Ramblas (10 min) en Plaça Catalunya (15 min - handig omdat meeste bussen van het vliegveld daar stoppen). Ideale locatie dus. - Over het appartement is een bakker én een beenhouwer, en in het straatje een supermarktje, cafés, restaurantjes, ...

Leuke studio op een zeer goede ligging. Ideaal voor weekendje Barcelona.
    • Studio

De accommodatie ligt zeer gunstig. Op 10 min lopen van La Rambla en 5 min. van de haven.

Een lift in plaats van 5verdiepingen met de trap, en een...

Een lift in plaats van 5verdiepingen met de trap, en een balkon

Mooie locatie in hartje Barcelona, met alle bezienswaardigheden op loopafstand.
    • Studio

Gemis aan keukenspullen, lawaaierig nachtleven

De locatie in het oude centrum

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Dicht bij alles! Top locatie!!!

Nacht lawaai van buiten.

Locatie!

• Beoordeeld op: 27 september 2016

De plek

Traplopen

De plek

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Toplocatie en vriendelijke ontvangst.
    • Studio met Balkon

Mooi historisch pand maar daardoor erg gehorig, je hoort alles wat buiten gebeurt.

Toplocatie en vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

De prima lokatie
    • Studio met Balkon

Wel erg luidruchtige buurt: ''s nachts veel jeugd op straat

De prima lokatie

• Beoordeeld op: 8 juni 2015

warm welkom en extra info ivm de leuke dingen om te bezoeken

de beklimming tot de 5de verdieping op een smalle trap, gelukkig kon de bagage beneden worden achtergelaten.

warm welkom en extra info ivm de leuke dingen om te bezoeken

• Beoordeeld op: 1 februari 2015

De locatie.

De straat: donker/kil/smal. Appartement: smalle trappen, wel heel erg gehorig (rockcafé hele week geopend, dus herrie) en super koud.

De locatie. Bakkerij dichtbij, nabij de ramblas.