Beoordelingen over Hotel Costabella 3-sterren

#8 van de 21 hotels in Girona

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima overnachting!

nvt

Op doorreis een nacht verbleven. Prima ontvangst, zeer vriendelijke receptie en uitstekende kamers en restaurant. Niet echt een gezellig hotel c.q. directe omgeving o.i. voor langere tijd. Gezien ons late tijdstip van aankomst Girona niet bezocht en dus ook niet ervaren hoe de afstand tot het centrum is. Zeer goede en veilige parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Het oude centrum was 20 minuten lopen, niet veel te doen in de nabije omgeving. Maar bushalte was precies voor het hotel, dus was niet echt een minpunt.

Mooi hotel, erg netjes, personeel vriendelijk, lekker ontbijt, kortom het was top!

prima start van de vakantie

Heerlijke kamer, we waren met 3 personen in de familiekamer. Heerlijk ontbijt. Prima hotel voor een korte tussenstop om twee dagen Girona te bezoeken. Centrum Griona is 10 minuten lopen.

Prima hotel op loopafstand van centrum Girona. Veel faciliteiten en goede service en hygiene.

Het hotel grens direkt aan een drukke verkeersweg die naar het centrum van Girona leidt. Er is een prima zwembad maar je ligt dus vrij dicht bij de autoweg. Maar op het hotel zelf is niets aan te merken.

Prima hotel met zeer goede faciliteiten. Alles zag er netjes en verzorgd uit. Het ontbijt was uitstekend te noemen. Met verse (zelf te persen) jus dorange en nespresso koffie met eigen keuzen voor cups. Airco op de kamer was erg welkom. Goede voorziening om de auto te parkeren en op loopafstand van het oude centrum van Girona.

geweldige dagen doorgebracht in geweldig hotel, nabij de heerlijke stad Girona

Geweldige kamers, zeer modern hotel, zeer vriendelijk personeel, geweldig ontbijt en lunch, toplocatie, op korte afstand van de geweldige stad Girona. Relaxte sfeer, zeer redelijk geprijsd. Korton, ben je op doorreis of wil je Girona bekijken voor 'n paar dagen: doen! Boeken dit hotel

Super hotel!

Er zijn relatief weinig bedjes bij het zwembad. Het hotel is redelijk groot, dan voldoen nog geen 20 bedjes niet, zwembad is relatief klein.

Prachtig hotel, gastvrij, schoon. Fijne kamers, mooie badkamer met shampoo en douchegel. Airco op verschillende standen. Lekker eten, top ontbijt. Op 20 minuten lopen van het mooie centrum van Girona.

Voldeed perfect

Buitenkant kan wel een opknapbeurt gebruiken, maar uiteraard niets waar ik last van had.

Schone kamers, mooie gemeenschappelijke ruimtes, gerenoveerd. Goed ontbijt en prima dinerkaart met goed menu tegen lage prijs met verse producten. Prima te wandelen naar het centrum.

Fijne en voortreffelijke meevaller.

De 55/60 jarige man aan de balie nors en ongeinteresseerd geen voorbeeld voor jong personeel in opleiding !

Aangename keuken wel beperkte kaart met lekkere gerechten, verzorgd en voldoende.

Een korte stop-over op de weg terug naar huis waar het goed eten en drinken is.

De receptionist, we hebben hem nu al twee jaar ontmoet, komt wat humeurig over, maar is achter die maskerade best vriendelijk en humoristisch.

De totale aankleding van het hotel maakt het aantrekkelijk. De receptie, de lounge, het restaurant en de kamers stralen een zekere "luxe" uit. Het restaurant heeft een leuke kaart en goede wijnen. Het zwembad was bij de hogere temperatuur tijdens ons verblijf een prima verkoeling.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Het was dichter bij het centrum dan we hadden verwacht.

Kamer was te gehorig, we hoorden buurman praten en snurken. Ook tijdens nacht continue storende geluiden van andere gasten.

Het was dichter bij het centrum dan we hadden verwacht. Uitstekend ontbijt met lekkere koffie. Bar op basis van vertrouwen (pak wat je wil en geef dit door aan de receptie) werkt plezierig.

Al met al goed hotel.

Bij aankomst na een zware reis werden we even genegeerd omdat een van de werknemers tegen de receptionist bleef praten. Fanta limon was over datum.

Inc. Sauna en gym. Kamers waren mooi en schoon.

Gewoon goed

Het a la carte menu. Wij hadden een soep en een kipspies,beide waren net niet koud maar zeker niet heet.

Geweldig uitgebreid en goed ontbijt, verse jusd'orange,ruime kamer

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Vooral de ligging maakt alles goed : perfect om Girona te verkennen!

De kamer ligt aan een zeer drukke straat waardoor de raam openzetten moeilijk is, omwille van het lawaai.

Het ontbijt was een goed mix van zoet(zuiders) en zout (meer noordelijk). De koffie was alleen niet zo lekker, maar dat is smaak.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

prima hotel om de mooie stad Girona nader te verkennen

-De prijs was 10 euro hoger dan 1 maand geleden -We hadden nu een kamer met 3 bedden waardoor er weinig bergruimte was -We hadden itt de heenweg geen inloopdouche maar een ouderwets bad met hoge rand

We waren op de heenweg naar Spanje ook in dit hotel en toen waren we meer dan tevreden ( over de prijs , de ruime kamer, de mogelijkheid de fietsen binnen te stallen , de vriendelijkheid van het personeel )

Jammer.

Het eten. Veel allure, weinig smaak, een haar in de aardappels, broodje van kipburger en vlees superdroog. Geen excuses van bediening en geen nieuw bakje aardappels. Zij sprak eerst vloeiend Engels en daarna verstond ze het woord "hair" niet.

De kamer was mooi en compleet.

Uitstekend voor de doorreis

door de koude wind was het toch wel een pittige wandeling naar het centrum, langs een niet zo interessante route. Taxi terug, om ca. 22:00 u, was maar €6,50, zodat er genoeg overbleef voor een tip.

zeer vriendelijke receptioniste, uitgebreid ontbijt, parkeerplaats voor de deur

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Schone kamers, heerlijk diner,top ontbijtbuffet, lift,...

Het weer. Veel regen en dus niet veel van de omgeving gezien

Schone kamers, heerlijk diner,top ontbijtbuffet, lift, gratis parkeren en niet al te ver van de snelweg.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Geweldig ontbijt, grote smart tv op de kamer, prima bedden, rustig. Wij zijn er al 3 keer geweest en het is gewoon een goed hotel dat in de wintermaanden de juiste prijs heeft. In de zomer vinden wij het te duur voor wat het is. Her restaurant is prima, je mag echter niet vergeten dat je in Cataluña bent en dat niet de doorsnee frieten worden geserveerd zoals sommige mensen onterecht opmerken. Het eten is gewoon goed naar Catalaanse normen en je moet je gewoon open stellen voor de plaatselijke gewoonten en keuken ;-)

prima hotel voor bezoek aan het mooie Gerona

Hotel ligt dikke 20 minuten lopen van het centrum

-zeer vriendelijk receptie personeel -prima prijs kwaliteitsverhouding -uitstekend ontbijtbuffet bij de prijs inbegrepen -gratis parkeren op eigen terrein, niet afgesloten -buitenzwembad dat ook in de winter op was

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Alles was pico bello behalve die opmerking als de mensen toch de moeite doen .

Het was een beetje spijtig dat de baliebediende een opmerking maakte dat het spaans dat ik sprak geen catalaans was en als ik frans kon praten gemakelijker was om catalaans te leren.

Het ontbijt was heel heerlijk en de kamers waren super .

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Goed hotel met echter een lawaaiprobleem

Lawaai in de kamers. Om te beginnen is de airco veel te luidruchtig. Om te kunnen slapen moet je die echt uitschakelen. Geen groot probleem in februari maar in de zomer zou ik hier niet willen verblijven. Daarnaast was er in de kamer die ik eerst kreeg (118) ook nog erg veel ander storend lawaai. Ik vermoed van de motoren van de vlak ernaast gelegen jacuzzi die constant draaiden. Ik kreeg na melding daarvan onmiddellijk een andere, veel grotere kamer (109) maar die bleek dan weer naast een deur te liggen waarachter alweer duidelijk motoren stonden te draaien. (Ik denk vd een soort afzuiginstallatie) In de kamer zelf was dat gelukkig een ietsje minder te horen en met de hulp van tissupropjes in de oren en mijn eigen oververmoeidheid heb ik er uiteindelijk toch kunnen slapen. Al bij al alleen daardoor niet zo’n prettig verblijf in een voor het overige zeer behoorlijk hotel dat ik zeer kan aanraden voor mensen die wat doof of slechthorend zijn.

Zeer vriendelijk personeel. In het algemeen een zeer goed gerund hotel met slechts een probleem : het lawaai in de kamers.

Tussenstop autoreis Benidorm

Restaurant was lekker maar duur voor hetgeen je krijgt, bij voorgesteld menu zelfs geen frietjes bij het hoofdgerecht 😕

Vriendelijk ontvangst, ruim tv-aanbod incl. Netflix en YouTube, gratis wifi, voldoende keuze ontbijt en privé parkeren.

Het dagmenu was grandioos en ook een volledig verzorgd ontbijt

Jammer dat je voor wirlpool moet betalen en dat je daar te laat achter komt als je daar gebruik van wilt maken zeker na het douchen en na de sauna !

Grote bedden, heerlijke douche, sauna faciliteiten, schone kamers, mini bar,

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Een fijn hotel waar wij op de terugreis uit Zuid Spanje zeker terug zullen komen.

Waar het hotel niets aan kan doen zijn de zeer beperkte wandelmogelijkheden met een hond.

Een schoon en zeer comfortabele kamer. Op de kamer was een waterkoker (koffie/thee) en een minibar en kluisje.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Leuk en verzorgd adres om Gerona te verkennen op wandelafstandvan de oude stad

Weliswaar een vrij rustige buurt, maar zonder charme - tegenover ziekenhuis. Je wandelt naar het centrum langs het voetpad opzij van een verkeersader, evenmin een esthetische ervaring.

Vriendelijke ontvangst, comfortabele kamers, goed restaurant, uitgebreid ontbijtbuffet, parkeergelegenheid ... kortom alles viel best mee. Ook vermeldenswaard is de gezellige lounge met boeiende speelhoek voor de kinderen, het buitenzwembad en het zonneterras. Vrij rustige buurt op wandelafstand van het oude centrum van Gerona - ook een busverbinding. Sedert onze vorig verblijf 3 jaar geleden was het hotel stijlvol gerenoveerd. Laagseizoenprijs biedt bijzonder veel waar voor zijn geld.

De eerste avond merkten we dat de airco het niet deed.

De eerste avond merkten we dat de airco het niet deed. Na navraag bleek dit te zijn omdat we in het overgangsseizoen zaten, en op onze kamer de airco het niet doet als elders in het hotel de verwarming aanstaat. Maar aangezien het toch best warm was, kregen we de volgende dag een andere kamer die vernieuwd was waar wel de airco nog werkte.

iets duurder, maar goed doorgangshotel

Ontvangst aan de receptie viel wat tegen: de man (vermoedelijk de eigenaar) gaf vermoeide indruk. Geen verdere uitleg nopens de accomodaties, bar, restaurant, enz. Hij was misschien zelf toe aan wat vakantie ... :-)

Zeer goed ontbijt! Lang geleden dat ik nog eens versgeperst appelsiensap heb gehad. Keuze uit +6 verschillende soorten koffie (capsules)

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Girona leuke stad, maar accomodatie redelijk!

Kamers, uitzicht, zwembad niet verwarmd. Geen gezellige bar. Stuge vrouwelijke bediening aan het zwembad. Niet goed geinformeerd over de omgeving of de gratis voorziening in de middag thee/koffie.

Parkeren goed geregeld. Aardig en behulpzaam personeel aan de receptie.

Zeer goede ligging van het hotel zo vlak bij de autosnelweg.

Zeer goede ligging van het hotel zo vlak bij de autosnelweg. Zeer gezellig hotel met een leuk zwembad. Gratis parking. Personeel is heel vriendelijk. Het eten in het restaurant was ook zeer lekker. Een aanrader!!!

Een heerlijk verblijf op (20 min.) loopafstand van het centrum van Girona.

Alles was prima

Dit hotel heeft een prettige rustige ligging tov het drukke centrum. Onze kamer was aan de achterkant zodat we totaal geen verkeer hoorden. De kamer was ruim en schoon en er waren fijne handdoeken in de badkamer. Het koelkastje en mogelijkheid om zelf thee/koffie te maken dragen ook bij tot het comfort. Het ontbijt was uitstekend; goede koffie, vers geperst sap en fruit, lekkere broodjes. Bij de receptie was een heel vriendelijk meisje, het was geen enkel probleem om onze bagage nog een aantal uur te laten staan na het uitchecken.

Zeer goed
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Niets viel tegen

Goed hotel met goede airco en zwembad, zeer goed ontbijt met verse sinaasappelsap en nespresso koffie, 20 minuten lopen van het centrum

Prima hotel op loopafstand (!) van het oude centrum van Girona.

Ontbijt was op zich prima, maar de tafels van de mensen die al gegeten hadden werden niet afgeruimd, waardoor je 's ochtends in een rommelige ruimte binnenkomt.

Een familiekamer met tussendeur

Fijn kort verblijf

Ligging voor ons was perfect, daar wij dit als doorreishotel geboekt hadden. Mochten we een verblijf van langer wensen, dan valt de ligging wat tegen doordat het hotel tegen de rotsen ligt. Uitzicht vanuit de kamer was dan ook onmiddelijk tegen het raam een rotswand. Verder tophotel

Zeer vriendelijke seŕvice. Mooie kamer. Rustgevend interieur.

city trip

goed gelegen op wandelafstand van de stad met een gratis eigen parkeerterrein ideaal als je met de auto bent en het uitgebreid ontbijt was erg goed. en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Uitstekend hotel voor een doorreis stop naar zuidelijk Spanje.

Een kindermenu op de kaart was een goede aanvulling geweest.,Maar prima keuken.

Heerlijk ontbijt met veel verse variatie. Prima kamers en lekker zwembad. Uitstekende locatie voor een overnachting op doorreis naar zuidelijk Spanje. Zowel op de dag van aankomst en op doorreisdag heerlijk gezwommen. En iedereen weer fit en ontspannen in de auto.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

ideaal voor gerona en omgeving en per trein naar barcelona

eigenlijk niets parkings aan ingang gerona zijn altijd vol het is dus wel twintig minuten stappen of de bus nemen

beste airco ooit, perfect te regelen en geluidloos restaurant open s' middags en s' avonds vriendelijk personeel, leuke zwemkom

Fijn hotel niet ver van gerona stad ( wandelafstand ) en dicht bij het super restaurant Can rocca

De lift is vrij klein. Buitenzijde van het hotel is dringend aan een opfrisbeurt toe. De binnenzijde bied meer dan de buitenzijde u laat denken

Ontbijt was lekker met variatie. Leuk terras aan het zwembad met vlotte bediening.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Volgende keer in Girona zeker weer dit hotel.

Goede bedden, iedere dag schone handdoeken, vriendelijk personeel en het zwembad was top ! Het hotel ligt wel buiten het centrum aan een doorgaande weg maar binnen hoor je hier niets van (hadden kamer aan de achterzijde). Aan het zwembad hoor je het verkeer wel. Vanaf het vliegveld met de bus naar het busstation Girona en daar met bus L2 naar het hotel. Het was even zoeken naar de bushalte (tegenover het station aan de overkant van de straat).

Goede prijs-kwaliteit met gratis parking!

Het hotel is wel een beetje gehorig, en er hangt overal (zowel in de gang als in de kamers) een beetje een vreemde geur.

Heel degelijk hotel, vlak bij de grote baan (maar hier geen last van, ook niet van het ziekenhuis aan de overkant). Het is 20 minuten wandelen tot het centrum langs een drukke weg, maar je kunt de auto ook dichterbij het centrum parkeren. Het hotel zelf is een beetje verouderd, maar de bedden zijn comfortabel (de kussens iets minder). De verduistering en de airco zijn goed, en de receptie is vriendelijk.. Het ontbijt is zeer uitgebreid, vers en lekker. Goede prijs-kwaliteit en de auto staat er veilig.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Goed bereikbaar en snel in het historische centrum

Gunstig gelegen ten opzichte van de snelweg en het centrum van de stad op loopafstand. Het personeel van het hotel is zeer behulpzaam en wijst je graag de weg naar leuke plekjes in het historische centrum. Het terras en het zwembad zijn een mooie plek om even bij te komen van een leuke dag.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Goed, goed voor één nacht.

Het geluid in de kamer als je tegen de verbindingsweg slaapt. Tip: Vraag een kamer aan de achterzijde dan is dit probleem opgelost.

Wij waren maar op doorreis en verbleven er maar 1 nacht. Ligt tegen drukke verbindingsweg , het is maar 15 minuutjes wandelen tot in het oude centrum en 20 minuten met taxi naar de luchthaven (30 euro) Voor ons was dit hotel dik ok omdat het maar voor één nacht was. Gebruik gemaakt van het zwembad, sauna gezien , leek mij allemaal dik in orde. Personeel heel vriendelijk en gedienstig.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Prima in orde.

De koffie- en thee op de kamer werd niet bijgevuld. Moest er om vragen bij de receptie.

De airconditioning in de kamer is koel genoeg en zonder geluid👍

als je van wandelen houd een redelijk alternatief om Girona te verkennen.

de geboekte kamer was iets groter, doch door een defect aan de TV kreeg ik een zeer kleine 1-persoonskamer.

ontbijt was goed en uitgebreid, goed bed. kwartiertje stappen naar alle bezienswaardigheden in Girona.

Perfect schoon en netjes hotel

Ruim, heeeerlijk groot en goed bed. Goede badkamer. Erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Het was 1 nacht voor doorreis vlucht S morgens vroeg. Taxi stond netjes klaar en goedkoper tarief omdat hotel het geregeld had. Top. Aanrader

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Goed en Rustig

Het restaurant.

Waren op doorreis. Primakamer met goede bedden. Prima wifi zonder wachtwoorden. Goed ontbijt buffet zelfs met eieren en spek, fruit e.d. Restaurant was volledig Frans georienteerd. Echt geen spaans.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Perfect

Perfecte en zeer vriendelijke service! Aanrader ! Alle medewerkers hebben zeer goed hun best gedaan om ons verblijf zo prettig mogelijk te maken Dank u wel !!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Geweldig hotel! Beste van ons gehele reis!

Het mocht dichterbij het centrum zijn. Ontbijt te duur.

De kamers waren super! Het bed lag echt heerlijk. Lekker in bad geweest. Dubbele ramen dus je hoort de weg niet. Mooie tv op de kamer. Er is een sportschool, sauna en jacuzzi wat fijn is. Jammer dat we op doorreis waren want heel super! Beste van alle 10 hotels die we gehad hebben.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Mooie grote kamer, heel grote smart tv.

De dame in de ontbijtzaal had geen organisatie, het was een complete ramp hoe ze werkte! Daarom waren de tafels niet proper noch ordelijk. Jammer want het is een super hotel voor de prijs! Nespresso koffie, vers fruitsap, uitgebreid ontbijt... Het eten in het restaurant 's avonds was ook heel lekker! Echt een aanrader!

Mooie grote kamer, heel grote smart tv. Niets dat tegenviel!

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Fantastisch hotel voor en route overnachting

Alles uitstekend!

Zeer behulpzaam personeel zowel aan de receptie als in het restaurant, directe WiFi verbinding, zeer mooie, schone en ruime kamer en badkamer. Een van de allerbeste hotels ooit geboekt bij Booking.com aanrader!!

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Restaurant met goed eten, prettig om er niet keer uit te...

Wellicht wat gehorig .

Restaurant met goed eten, prettig om er niet keer uit te hoeven na een lange reis. Prettige, grote kamer met goed bed en lakens. Sauna is inbegrepen in de prijs, die belachelijk laag is voor dit prettige hotel.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Heerlijk verblijf

Ligging, vlak bij centrum Girona, er is ook een prima restaurant in het hotel zelf, mooie, moderne kamer met waterkoker, haardroger, prima bed en hoofdkussens Prima wifi, geen gedoe met wachtwoorden Ook onze hondjes waren welkom, ze mochten niet in het restaurant (Spaanse wet), maar er was wel een tafel geplaatst in de lobby, waar ze tijdens de maaltijden bij ons konden blijven. wij komen hier zeker terug!

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

geen

klantvriendelijke ontvangst en ligging van het hotel. Kwalitatief zeer goed hotel ook voor meerdere dagen bezoek Girona bijzondere mooie stad meer dan de moeite waard om te bezoeken.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Super hotel, voor herhaling vatbaar.

Wij hebben het hotel heel goed ervaren. Het was heel schoon, de bedden waren prima, het personeel was heel aardig. De auto kon op een voor ons gevoel veilige parkeerplaats staan. Echt een super hotel!!

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Het was fantastisch en zullen dit hotel aan bevelen bij familie en vrienden

Zou het niet weten wij hebben een goede ervaring.he

Dat je na een lange reis er een waterkoker op de kamer stond zodat je even een kop koffie of thee kon maken. En het eten was erg smakelijk. Wij vonden het er fantastisch

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Goede locatie voor doorreis

Voor doorreis is de locatie prima, direct van de snelweg. Gratis parkeren. De kamers aan de achterzijde zijn bijzonder rustig. Het ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Goed hotel voor een kort verblijf

Kamer moet nodig worden worden

Personeel is zeer vriendelijk, bedden waren goed

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Prima hotel voor een overnachting

De rioollucht in de eerste kamer.

Onze kamer had een rioouchtToen wij dit vertelden kregen wij direct een andere kamer.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

goed verblijf , mooi weer en prima hotel in het algemeen

mooie ruime kamer, zeer netjes, vriendelijke ontvangst van het personeel

• Beoordeeld op: 21 september 2018

goede lokatie voor bezoek Girona

Het uitzicht naar buiten en dat het raam niet volledig open kon.

personeel zeer vriendelijk. Ondanks kleine kamer toch compleet. Eten goed

Prima locatie voor bezoek aan Girona, vooral met de fiets

Fijn dat onze ebikes binnen konden staan!

Matig hotel

Kamer klein en uitzicht op muur leek wel een cel

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Heerlijk en uitgebreid ontbijt!

Heerlijk en uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Parkeerplaats, prima ontbijt en lekker ruime kamer.

Parkeerplaats, prima ontbijt en lekker ruime kamer. Zeer vriendelijk ontvangen en geholpen

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Voldaan

Oubollige inrichting kamers.

Ontbijt !

lekker bed

Ondanks kleine kaart super gegeten.

Ondanks kleine kaart super gegeten.

Mooie kamer.

Mooie kamer. Diner s, avonds. Heerlijk!

Iedere morgen kwam de kuisploeg aan onze deur, waar het...
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Iedere morgen kwam de kuisploeg aan onze deur, waar het kuishokje was, lekker veel lawaai maken.

Prettig verblijf

Ruime zeer schone kamer. Gratis parkeren op hotelterrein. In de buurt van centrum. Zwembad en restaurant.

prima hotel voor overnachting

avondeten was niet lekker

erg gastvrij goede ontvangst en een heerlijk ontbijt

Sfeer, zwembad

Veel wespen bij zwembad, douche is niet fijn (bad wel)

Sfeer, zwembad

Prima locatie voor een bezoek aan Girona, fijn zwembad

Prima locatie, centrum op loopafstand en ook goede busverbinding naar centrum

Fijne, rustige sfeer, lekkere loopafstand naar de stad.

Fijne, rustige sfeer, lekkere loopafstand naar de stad. Licht, fris en modern ingericht

ontbijt best ok ;

ontbijt best ok ; kamers ruim genoeg

Zwembad

Betalen voor een kluisje