Beoordelingen over Cuatro Naciones 2-sterren

La Rambla, 40, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spanje

#257 van de 516 hotels in Barcelona

• Beoordeeld op: 21 september 2018

badkamer stonk en na melding zijn ze even komen dwijlen,...

badkamer stonk en na melding zijn ze even komen dwijlen, maar daarmee was het probleem natuurlijk niet verholpen. Personeel begreep onvoldoende Engels en Frans om dit te begrijpen.

Echt hartje Barcelona.

Echt hartje Barcelona. Hotel aan de Ramblas. Vriendelijk ontvangst, erg behulpzaam personeel. Prima 3-persoonskamer op de bovenste verdieping. Babybedje stond netjes klaar. We hadden ook nog een dakterras. Ontbijt ook prima! Dikke aanrader.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Het ontbijt was heel erg beperkt, toen wij gingen ontbijten om 10:00 (ontbijt is tot 11:00) was bijna alles al op en dit werd dan ook niet meer bijgevuld. De dag erna zijn wij ergens anders gaan ontbijten.

De kamers waren simpel maar heel erg proper. Er waren faciliteiten op de kamer aanwezig zoals een mini koelkast, een tv, airconditioning en een kluis. Deze werkten allemaal perfect en hier moest tevens ook niet voor bijbetaald worden. Het personeel was heel erg vriendelijk. Enorm pluspunt is dat het hotel direct aan de Ramblas lag en dus heel erg centraal.

De locatie is fantastisch.

Enigszins gedateerd interieur maar dit stoorde niet, je bent immers niet in Barcelona om op het hotel te zitten.

De locatie is fantastisch. Perfecte uitvalsbasis om Barcelona te verkennen. We lagen aan de achterkant van het hotel zonder enige geluidshinder. Het ontbijt was niet heel ruim maar wel voldoende.

prima basic twee sterren hotel voor stedentrip

Dekens op bedden. Deze zijn aan vervanging toe.

Prima hotel voor stedentrip. Vrij basic maar goed genoeg voor 2 nachten als je toch de hele dag op pad bent. Keurig sanitair , netjes maar wat gedateerd, douche in bad met gordijn. Bedden redelijk/goed. Op de twee persoonskamer die wij hadden stond een klein 2 persoonsbed en een apart een persoonsbed. De kamer had een klein terrasje en lag aan de achterkant van het gebouw. Ontbijt was goed, alles was aanwezig wat je bij een twee sterren hotel kunt verwachten. Ligging perfect, midden op La Ramblas.

Goed hotel, met ideale ligging

Voor de prijs kwaliteit moet je geen heel veel luxe verwachten dus eigelijk geen min punten

De locatie is super. Midden op de Ramblas en erg dicht bij de Metro L3 Liceu. Zo ben je erg snel op andere locaties. Volgende keer boek ik dit hotel weer.

Een gezellige en rustige sfeer in het hotel.

Alleen jammer dat we op de dag van vertrek ivm onze vertrek tijd 6:45 geen ontbijt konden krijgen. Het ontbijt was nl vanaf 7:00 uur

Een gezellige en rustige sfeer in het hotel. Gaven de informatie die nodig was en als je meer info vroeg dan gaven ze die ook duidelijk.

Toplocatie maakt veel goed!

Muffe geur op de kamer en in de kleerkast. Verouderde badkamer.

Toplocatie. Ruime kamers. Democratische prijs voor een hostel op de Ramblas (prijs/kwaliteit in verhouding).

Leuke uitvalsbasis voor een aantrekkelijke prijs.

De badkamer in de single kamer was zeer klein, 80 cm breed (twee vloertegels) maar proper. Het uitzicht op het binnenplein valt ook tegen maar als je niet veel tijd in je kamer spendeert en het gordijn dicht laat is het wel ok.

Het ontbijt was naar Spaanse normen meer dan basic met voldoende keuze uit brood croissants, stokbrood, kleine broodjes, kaas, vlees, ei, chocoladepasta, honing, boter, yoghurt, koffie (zeer sterke), thee, warme chocolademelk, appelen en sinaasappelen. Het hotel is uitstekend gelegen letterlijk op de Ramblas om te voet naar de Placa de Cataluña, het Hard Rock cafe, Desigual, Palau Guel (om de hoek en zeer de moeite), de kust... te gaan. Zeer vriendelijke staff. Er is een goed werkende airco in de kamers, een mini koelkast en een kluisje. Water is er aan de receptie te krijgen. Ik zou er zeker terugkomen om Barcelona te bezoeken.

snelle wifi

riool-geur in kamer, en rest van hotel ; was alleen op vrij-middag, kwam waarschijnlijk van buiten? wc niet schoon ; steenrand was niet schoongemaakt veel te weinig waterdruk ; bij douchen

snelle wifi

Een goed hotel op een mooie locatie met prima openbaarvervoerverbinding naar het vliegveld!

De kamers zijn wel gehorig, je hoort de buren 's ochtends vroeg gebruik maken van de douche en op de gang is het heel gehorig.

De ligging is perfect, personeel vriendelijke, ontbijt heel goed. De kamer en de badkamer zijn schoon, bedden liggen prima. Temperatuur is goed.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Eenvoudig maar voor een stedentrip prima hotel.

Ontbijt stelde niet veel voor, niet eens een gekookt eitje. Alleen een soort van chemisch roerei achtig iets (dat oud en droog was, durfde ik niet aan) Worstjes zagen er bleek en zielig uit, tweede dag maar buiten de deur ontbeten. Ook heeft het hotel zelf geen bar o.i.d. maar er zit meer dan voldoende in de directe omgeving. Dakterras met 2,50 meter hoge muur er omheen waar je tegenaan keek, wel ruim.

Ruime kamer, fatsoenlijke bedden, vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. Top locatie aan de Rambla .

Het is een goed hotel en de mensen aan de receptie waren altijd vriendelijk! de kamers waren iedere dag goed schoongemaakt en alles weer vervangen door schonen handdoeken en nieuwe zeep en douchegel.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Hotel ligt op een perfecte locatie aan de Ramblas en heeft uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Badkamer was aan de krappe kant.

Het ontbijt was uitgebreid en zeer gevarieerd. Perfect uitzicht vanuit de ontbijtruimte op de Ramblas. Kamer was precies goed. Hotel ligt op perfecte locatie aan de Ramblas.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Gehorig (andere hotelgasten) Geen echt goede schoonmaak.

Locatie. Wij hadden een kamer met "buitenruimte" (afgesloten)(fijn voor de rokers ;-)) en vernieuwde douche gelegenheid (kamer 115) Schone handdoeken elke dag en bed opgemaakt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Gratis WiFi Ruime ontbijttijden en voor het ontbijt was ruim voldoende keus

Barcelona super , hotel minder

Veel lawaai op Ramblas snachts van daklozen En metro is tot op kamer te horen met de nodige trilling tot 1 uur snachts en vijf uur terug Geen enkele nacht doorgeslapen

De ligging , overal kort bij

Zeer prettig, zou hiernaar terug gaan.

Jaren 70 interieur en heel basic.

Zeer vriendelijk personeel die graag uitleg geven en luisteren naar je. Schoon en airco werkt goed. Locatie is perfect !

Mijn bed. Had het gevoel dat de veren van het matras ieder moment er door konden komen als ik op bed ging liggen. Gelukkig s nachts niet wakker er van geworden (veel te moe gelukkig).

De locatie! Verder zag het hotel er schoon uit. De kamer werd dus ook goed schoongehouden. Ontbijt was ook naar behoren. Veel keus. Receptie overwegend vriendelijk. Van het lawaai op de Ramblas s wat sommigen hier ervaren, 's avonds niet veel meegekregen, maar ik val ook zomaar in slaap :-)

Uitstekende locatie, maar het schoonmaken van de kamers kan beter.

De kamer had absoluut schoner gekund. Op verschillende dagen zijn wij op de grond donkere zwarte haren tegengekomen die absoluut niet afkomstig waren van onze blonde haardossen.

De ligging van het hotel was uitstekend!

volgende keer zoek ik nog beter.

zie hoger aub. kamer had zelf geen venster...badkamer zelf wel, maar daar geen airco, wel zuidzon.

ontbijt matig en niet zo verzorgd...spekjes waren op om 10u. en niet meer bijgebracht...zgz.omdat het de dag nadien een feestdag was, Maar de dag nadien was er nog minder....zou geen rol mogen spelen. De Mhr.bij het onthaal was wel super vriendelijk. Om uitstappen te doen...een heel goede uitvalsbasis. Kamer was proper en netjes.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Perfect gelegen hotel om Barcelona te ontdekken.

De gangen en kamer zijn wat ouderwetser en muffig, maar je komt er natuurlijk niet om de hele dag op je kamer te zitten.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Hoewel we eigenlijk pas om 14u mochten inchecken, was de kamer al klaar om 10u en konden we er meteen op. Het ontbijt was ook goed.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Op een prachtige locatie aan de armblad.

Het ontbijt viel tegen, en de koffie was niet te drinken, echt smerig. Er hing een vieze , schimmel geur in de kmaer.

Het personeel is super vriendelijk, en behulpzaam.

Prima hotel voor een paar dagen de stad te verkennen

Stille , schone kamers met prima airco. Ontbijt is gratis maar dan ook diep triest .. maar wie wil dat in zo een geweldige stad met vele top tentjes! tip: niet gaan waar de toeristen zijn maar zoek uit waar de locals heen gaan.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Midden in t centrum aan de ramblas.

We hadden een kamer zonder daglicht , onder t hotel loopt een metrolijn dir hoor je s'nachts als je in bed ligt. Kamers aan de voorzijde hebben last van stappers. Tot s'morgens vroeg veel lawaai.

Midden in t centrum aan de ramblas.

Superlocatie voor een bezoek aan een prachtige stad.

Niets, en als we het dan toch over iets moeten hebben : de wifi verbinding kan verbeterd worden.

Toplocatie voor een bezoek aan Barcelona. Hotel is zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer en is gelegen op slechts 150 meter van een metrostation. Vanaf het hotel, gelegen op de Rambla, kan de oude stad makkelijk te voet verkend worden. Superveel restaurants in de onmiddellijke omgeving. Zeer vriendelijk personeel, goed onderhouden kamers met dagelijks verse lakens en handdoeken en een uitgebreid ontbijt. Gewoonweg super.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Deze trip was een belofte naar onze kinderen naar aanleiding van een heftige periode in ons gezin

Het viel op dat Spanjaarden niet zo heel vriendelijk zijn naar tourristen. Spreken nauwelijks Engels, wat het communiceren best lastig maakt. Doen ook niet hun uiterste best om je terug te zien. Het ontbijt was niet best. Van de 3 x dat wij zouden ontbijten zijn wij buitenhuis wezen ontbijten.

Acc. was gunstig gelegen aan de Ramblas, en op loopafstand naar het strand.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Prima hotel voor de prijs die je betaald

Ontbijtbuffet is redelijk simpel, koffie is niet echt lekker. Maar dat kan je gelukkig ook buiten de deur krijgen. Water wat geserveerd werd bij ontbijt was alleen wel overduidelijk kraanwater, gigantische chloor-smaak, ondanks dat het uit een tappunt kwam wat het aanprees als mineraalwater.

Goed gelegen in centrum, op de Ramblas maar meer richting het water, dus niet zo druk als sommige gebieden in die straat. Prima verbinding met de metro's, redelijk basic aankleding op de kamers (geen koelkastje of waterkoker o.i.d. om thee/koffie te zetten) maar voor de prijs die we voor dit hotel hebben betaald (50EUR p/p/p/n) was het prima vertoeven. Lekkere stevige bedden.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Slecht

Als ik eerlijk ben, begrijp ik niet dat dit hotel een 8,3 op booking krijgt. De bedden zijn hard, de badkamer is vies en over het onbijt wil ik niet eens beginnen. Echt weggegooid geld. Zijn iedere dag buiten het hotel gaan ontbijten en in de avond zo lang mogelijk op restaurant gebleven om niet in dit slecht deprimerend hotel te zitten. Verluchting is niet goed, kamers zijn oud en vies. Ik heb hier geen goed woord voor over.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Aan de ramblas midden in het centrum, voor degene die dat...

Erg druk, heel Barcelona is erg druk maar ook om het hotel heen is er de hele nacht geluid cq lawaai! Dringt ook door tot de kamer.

Aan de ramblas midden in het centrum, voor degene die dat willen is dat helemaal top. Metro en taxi's voor de deur.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Perfecte locatie om Barcelona verder te ontdekken

Geen minpunten

Voor luxe hoef je hier niet heen, maar daarom is de prijs/kwaliteit ook goed. Vanuit het hotel sta je gelijk op de Ramblas en binnen 1 minuut in de metro. 's Ochtends is er een prima (basis) ontbijt om de ochtend mee door te komen. De kamer was iedere dag weer uitstekend schoon.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Uitstekend gelegen!

Zeer goede ligging. De kamer die wij hadden (familiekamer) lag aan de achterzijde, waardoor de kamer rustig lag. Heerlijk zo La Rambla oplopen! Openbaar vervoer zeer dichtbij. Ook dichtbij opstapplaats van de hop-on hop-off bus.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Zeer vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel. Zeer behulpzaam. Midden in het oude centrum, veel keuze in restaurants vlak bij. Vlak bij de haven en de metro. Uitstekend hotel voor een stedentrip. Aanrader.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Tweepersoonsbed is smal en kort. Wollen deken kan echt niet, badkamer was verouderd, wordt gerenoveerd, begrepen we.

Vriendelijk personeel, ontbijt is goed en voldoende! Locatie is toppie.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

prima voor een kort verblijf in Barcelona.

Het ontbijt: ruime keuze, maar de koffie was niet lekker en er was maar heel weinig fruit.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime en nette kamer. Goede centrale ligging.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

goede, schone budgetkamer

Er stond maar een bureautje met stoel in de ruime kamer, we hadden graag wel allemaal willen kunnen zitten. Het dakterras was heel beschut met een hoge muur, dus geen uitzicht naar de straat toe.

met drie personen een 4 persoons-kamer geboekt. heerlijk ruime badkamer en kamer, zelfs met een dakterras. Ontbijt was eenvoudig maar zeker voldoende keus.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Top locatie

Locatie van het hotel was perfect en de kamer was lekker ruim. Personeel gewoon vriendelijk en ontbijt was prima voor elkaar. Ideale locatie voor een korte stedentrip.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Prima voor korte stedentrip.

Alles is erg gedateerd, laken en deken op klein bedje. Heel dun kussentje. Ontbijt rommelig in kleine ruimtes. We sliepen aan zeer gehorige Rambla-kant. WiFi was gratis maar zeer slecht, in badkamer de beste ontvangst.

De ligging beviel het meest. Lekker centraal bij veel toeristische attracties/bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Kamer was netjes en schoon.

Kamer was netjes en schoon. Keurige badkamer incl föhn. Ontbijt was prima. Verwacht geen luxe. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Ligging hotel centraal en op korte afstand van de metro.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prima ontbijt.

Lawaai met name s'avonds laat en s'nachts. Oud hotel maar met charme.

Prima ontbijt. Personeel is hulpvaardig maar spreekt jammer genoeg geen of nauwelijks engels. Zeer goede locatie omdat veel lopend te doen is.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Gewoon een leuk verblijf.

De verzorging van het ontbijt, er was wel voldoende maar de presentatie en variatie kan een stuk beter.

Kamers waren schoon en de bedden goed. Heerlijk geslapen dus.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Heel vriendelijk personeel!

Heel vriendelijk personeel! Propere kamer, lekker ontbijt, perfecte ligging !

Locatie, fantastische bedden, aardig personeel

Hotel wel verouderd, matige douche. Ontbijt simpel maar prima.

Locatie, fantastische bedden, aardig personeel

In orde

Airco, ligging

Goed hotel voor een weekend

ontbijt niet veel

Ligging erg goed en ruime 4 persoonskamer

Locatie en vriendelijkheid .

Locatie en vriendelijkheid .

Erg goed

Erg vriendelijk personeel en goede locatie. Hotel was keurig in orde en een prima verzorging.

Locatie direct aan de Ramblas

Locatie direct aan de Ramblas

Top hotel

Vriendelijk personeel, perfecte locatie

Fantastische ligging. Fijn dat het 24 uur per dag open is bij de receptie

het ontbijt viel wat tegen

een balkon bij de kamer

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van personeel.

Het ontbijt was vrij eenvoudig

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van personeel.

De airco lekte

Locatie en vriendelijke mensen van het hotel

Karig ontbijt

Locatie en vriendelijke mensen van het hotel

fantastisch

de locatie

Super locatie en vriendelijk personeel.

Super locatie en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ideale ligging , voor uitstappen

Vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Leuk hotel voor schooluitstappen, perfecte locatie.

Veel lawaai 's nachts, kamer keek uit op La Ramblas...

Het ontbijt was lekker en je had een ruime keuze.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

goed hotel met vriendelijk personeel

Top locatie. Goed ontbijt. Kamers waren netjes

voldeed precies aan verwachting!

schoon, vriendelijk personeel, prima locatie

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goed ontbijt.

Het bed.

Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Prijs-kwaliteit heel goed. Superligging met heel vriendelijk personeel

Ontbijt. Niks van groenten. In spanje normaal steeds pan con tomate bij ontbijt. Dus totaal niks van groenten

Ligging en vriendelijkheid personeel

Prima prijs/kwaliteit

Het ontbijt was simpel.

Schoon

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima hotel op een geweldige locatie!

Een douchedeur had geholpen tegen het spatwater in de douche.

Keurig schone kamer, mooie badkamer. Ontbijt is simpel maar prima en smakelijk.

Kamers sober.

Kamers sober. Lezen niet erg mogelijk. Uitzicht binnenplaats.

Prima! Zeker aanrader als je naar Barcelona wil

Jammer dat er een te hoge muur stond om het terras

Alles was in verhouding. Vriendelijk personeel. Eenvoudig maar prima ontbijt. Top locatie.

Uitstekende locatie. Prima uitvalsbasis om Barcelona te ontdekken.

Geluid vanaf de Rambla begrijp ik, maar je kunt de buren horen snurken. Enorm gehorig hotel.

De locatie is geweldig en enorm centraal.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Prima hotel voor een bezoek aan Barcelona

Bedden waren te kort

Locatie en ontbijt

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Fijne vakantie gehad met gezin 7pers

De kamers prima ontbijt goed

Voor herhaling vatbaar!

De netheid van de ontbijtruimte kon beter.

Rustige kamer , vriendelijkheid personeel , ontbijt, goed centraal gelegen hotel

Alles samen: OK (niet meer, niet minder)

- Veel te klein 2-persoonsbed (zowel in lengte als in breedte)

- Perfecte locatie (Rambla).

• Beoordeeld op: 23 september 2017

prima verblijf voor stedentrip

perfecte locatie, goed te bereiken,

Goed te doen

Douche, weinig water

Goed hotel, slecht ontbijt

Hygiene Personeel Locatie

Uitstekend voor doorreizigers

Genoeg tijd om te ontbijten

Zeer vriendelijk personeel