Beoordelingen over Dailyflats Gracia

#386 van de 1.485 vakantiewoningen in Barcelona

Gebaseerd op 171 beoordelingen over dit appartement

Opgelicht!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Vorig weekend ben ik samen met drie vriendinnen een weekendje in één van de appartementen van Daily Flats verbleven. Bij aankomst was er een aardige jongen aan het werk. Hij heeft ons een aantal hotspots in de buurt laten zien en heeft ons in het kort 'het beleid' van Daily Flats uitgelegd. Tevens moesten we een borgsom betalen van €200,-. Voor het geval we toch iets kapot zouden maken of wanneer we het appartement 'vies' zouden achterlaten. Hier waren we vooraf niet van op de hoogte (we hadden ons hierover misschien beter kunnen inlezen, maar werd nergens heel duidelijk vermeld). Dit was echter verder geen probleem voor ons, omdat we wisten dat we het appartement netjes zouden achterlaten, zoals het hoort. Bij het uitchecken werden wij geholpen door een mevrouw. Dat ging vrij voorspoedig, totdat zij aan het einde tussen neus en lippen door vertelde dat wij onze borg niet terugkregen. Uiteraard waren wij hierdoor erg verrast. Haar reden was als volgt. De eerste avond zouden ze een melding hebben gehad van 'geluidsoverlast' dat van onze kamer zou komen. Wij hebben hier geen 'eerste waarschuwing' of iets dergelijks voor gekregen. Ook is dit niet opgenomen in de voorwaarden die Daily Flats hanteert en meegeeft aan de gasten. Uiteraard is wel opgenomen dat er geen overlast veroorzaakt mag worden na 22.00 uur 's avonds, maar niet dat de consequentie is dat de borg wordt ingehouden. Wij hebben absoluut geen overlast veroorzaakt, en al was dat zo geweest, dan is het naar onze mening nog absurt dat daarvoor €200,- voor wordt ingehouden, zonder alvorens gewaarschuwd te zijn. De borgsom zou tevens alleen bedoeld zijn voor het eerdergenoemde. Toen ik de desbetreffende mevrouw die aan het werk was vroeg hoe het kan dat zij ons een 'boete' opleggen voor iets dat niet eens in hun eigen beleid is opgenomen, had zij daar geen antwoord op. 'Het moest van mijn baas', was haar antwoord.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Uitstekend. Voor herhaling vatbaar.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De kussen op de bank ruiken wat muf, die mogen opgefrist worden en dit geldt ook voor de sierkussens op het bed. Geen mooi uitzicht, maar dat was voor ons geen probleem aangezien we weinig tijd in het appartement verbleven gedurende dag.

Het was een aangename verrassing dat ik met de taxi werd afgezet bij ons appartement op jullie kosten. Alles aan het appartement vonden wij goed. Was van alle gemakken voorzien. Genoeg baddoeken en linnengoed. Dit is bij andere appartementen soms wel eens anders. Einde van de straat bevindt zich een heerlijke bakker. Goede tip die we kregen bij de receptie. Op loopafstand van la Sagrada Familia en Park Guell. De metro is op 5 minuten loopafstand.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Leuke, gezellige casa op drie hoog.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

De hoeveelheid ruimte was erg beperkt voor 5 personen. Maar goed, aan de andere kant ben je er ook de hele dag op uit, dus de bedbank kon uitgeklapt blijven. Verder was het een prima appartement.

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

De goede ligging van het appartement.

In de 1-persoonsslaapkamer vooraan had je soms last van "straatrumoer": blaffende honden, brommers/scooters door de straat, en pratende voorbijgangers. In de 2-persoonsslaapkamer daarentegen: oase van rust!

De goede ligging van het appartement. 10 Minuten lopen naar Sagrada Familia en 5 min naar een metrostation. De goed uitgeruste keuken, met oven, vaatwasser en magnetron. En in de directe nabijheid bakkers, supermarktjes e.d. Ondanks geen receptie in gebouw, zeer snelle en adequate service vanuit "hoofdkantoor".