Beoordelingen over Blanq Carmen Hotel 3-sterren

Blanquerias, 11, Ciutat Vella, 46003 Valencia, Spanje

#85 van de 95 hotels in Valencia

Hele goede locatie, mooi dakterras.

Drukke weg langs het Hotel. Ontbijt , zelfs voor 7 euro was niet goed. Wij kwamen om 9:15 , veel dingen , zoals eieren waren al op en werden niet meer aangevuld. Wij hebben het gevraagd, antwoord was dat het te druk was om nog meer te maken...er zaten niet meer dan 5 gasten.

Hele goede locatie, mooi dakterras. Heel lief hulpvaardig personeel!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Fijne locatie bij het oude centrum, mooie grote schone kamer.

De airco kan alleen aan of uit, je kan wel de temperatuur soort van instellen maar niet hoe hard hij blaast waardoor hij constant op hoog staat en het dus vrij snel behoorlijk koud is op de kamer. Ze hebben een heel mooi dakterras maar erg jammer dat alle drankjes meteen erg duur zijn in verhouding met in de stad iets drinken waardoor je niet zo snel iets neemt.

Fijne locatie bij het oude centrum, mooie grote schone kamer. Fijn dakterras met lekker zwembadje waar je even goed kan afkoelen na een dagje rondlopen. Erg vriendelijk personeel.

Schitterend hotel om het hart van Valencia te ontdekken.

Een parking had nog handig geweest maar er is zijn in de buurt genoeg mogelijkheden om de auto veilig te parkeren .

Schitterend hotel om het hart van Valencia te ontdekken. Perfecte locatie: in het centrum en tegen de tuinen. Lekker ontbijt op het prachtige dakterras. Zeer behulpzaam personeel. Zalig bed. Topadresje. We komen zeker terug bij een volgend bezoek aan Barcelona.

De vriendelijkheid van het personeel aan de receptie, altijd...

De ramen houden haast geen geluid tegen: verkeer, werkzaamheden maar ook wandelaars op straat hoorden wij duidelijk praten 😉

De vriendelijkheid van het personeel aan de receptie, altijd met een glimlach klaar staan om al je vragen op te lossen 😀 Locatie aan de Jardins del Turia.

Heerlijk ontbijt.

Nachtlawaai van buur. Kamers vooraan zijn ook gescheiden door een gesloten deur . Echter geen isolatie. Straatlawaai viel mee ondanks de drukke weg vlak ervoor.

Heerlijk ontbijt. Goede ligging.

Personeel, locatie en de schoonheid van het verblijf zijn op...

Personeel, locatie en de schoonheid van het verblijf zijn op en top. Wat je ziet is wat je krijgt buiten dat het zwembad dan wel extreem klein is. Buiten deze kleine ontgoocheling is Blanq Carmen een echte aanrader, leuk gelegen en de kamers zijn voldoende groot om er comfortabel te verblijven, met een heel mooi zicht op het park ( in ons geval dan toch). Op wandelafstand van het centrum waar de sfeer ‘s avonds de stad doet leven. Voor verplaatsing met het openbaar vervoer is het hotel even goed gelegen als voor de bezienswaardigheden. Het personeel is zeer aangenaam en voldoende aanwezig. Aarzel zeker niet!

personeel reageerde niet adequaat toen we meldden dat de...

personeel reageerde niet adequaat toen we meldden dat de kamer naast de onze zeer lawaaiig was door de tussendeur. Neem niet kamer 1 of 2 op een verdieping want de tussendeur houdt geen geluid tegen. Het personeel haalde de schouders op en reageerde alsof het niet zo erg was. Maar midden in de nacht terug komende pubers die ginnegappen en de andere nacht een man en een vrouw samen die wil je niet horen.

Perfect voor koppel

Je kan pas inchecken vanaf 16.00 uur, eerder is niet mogelijk ook al zat het hotel totaal niet vol in deze periode. Als je terug vliegt is er geen mogelijkheid tot opfrissen, alleen in de kleine wc beneden kun je even snel omkleden.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Verder was de kamer meer dan schoon, fijne douche en bedden. Het geluid van de straat was niet te horen, wel wat gehorig vanuit de hal.

rustig hotel, ideaal gelegen aan de rand van de historische stad

wifi viel tegen

geen te groot hotel, zeer goede uitvalbasis om de binnenstad te bezoeken, rustige buurt, goed ontbijt, dag- en nacht receptie, vlakbij openbaar vervoer

De kamers waren prima.

Ontbijt niet heel bijzonder, had meer afgewisseld mogen worden. Je had niet heel veel keuze. De volgende keer boeken wij het ontbijt er dan ook niet meer bij in. Verwachtingen waren hoger.

De kamers waren prima. Lekkere douche en voldoende kastruimte. Precies zo als op de foto! En eeeeeen heeeeerlijk dakterras, dat was een groot pluspunt!

De locatie was heel goed voor ons.

De locatie was heel goed voor ons. Het is geen groot hotel, uitstraling is super. Wat je ook vraagt ze helpen je graag. Heel simpel ontbijt maar het was lekker. Een aanrader.

Uitstekende locatie voor een bezoek aan Valencia

Deze locatie moet je niet kiezen als je niet tegen de geluiden van een drukke stand kunt. Tijdens ons verblijf was een concert op een nabij gelegen pleintje waarvan wij in ons bed tot laat in de nacht van mee konden genieten.

Het hotel ligt op een ideale locatie om het oude centrum van Valencia te voet te verkennen. Het personeel aan de balie was heel vriendelijk en behulpzaam. Het dakterras was prettig om je tijdens de siesta even terug te trekken uit de drukte van de stad.

Mooi, centraal gelegen hotel

Kamer aan voorkant geeft veel lawaai-overlast van verkeer en lawaai uit het park Kamer 401 en 402 worden gescheiden door een afgesloten deur, geeft geluidsoverlast.

Perfect ontbijtbuffet Mooi uitzicht kamers voorkant

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Mooi en degelijk hotel met een perfecte locatie

Jacuzzi water temperatuur mag wat hoger :-)

Kamer: Netjes, ruim, mooi Badkamer: Net en goed onderhouden, zeepjes aanwezig (vooral regendouche met meer dan voldoende debiet) Ontbijt: Alles was aanwezig voor een lekker ontbijt Dakterras: effe leuk luieren :-)

Moderne kamer met goed ontbijt.

Drukke weg langs het hotel. Geen koffie en thee voorziening op de kamer en terras.

De kamer was van alle gemakken voorzien en erg mooi ingericht. Koelkast en kluisje op de kamer. De badkamer modern en netjes.. Ontbijt prima voor de prijs. Mooi dakterras met leuke zitjes. Je loopt zo het oude centrum in.

Wij hadden een mooie, ruime kamer met een badkamer met...

Wij hadden een mooie, ruime kamer met een badkamer met heerlijke (regen)douche en voldoende ruimte om je spullen op te bergen. Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt eenvoudig maar lekker en werd steeds goed aangevuld.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Goed hotel aan de rand van de oude stad

De schoonmaak kon iets beter

Lekker dakterras met grote whirlpool en ligbedden. Kamers waren comfortabel. Fijn dat er een lift aanwezig was. Personeel zeer vriendelijk. Ligging prima t.o.v. de bezienswaardigheden en restaurants.

Een verblijf die lang zal blijven hangen in het geheugen

De airco stond nog op verwarmen, het instellen op 18 graden had dus geen zin, de eerste twe avonden met het raam open geslapen met oordoppen in i.v.m. de weg. daarna heerlijk geslapen.

De locatie en de vriendelijkheid van het personae.

Prima ontbijt, eenvoudig maar wel compleet met goede koffie.

Prima ontbijt, eenvoudig maar wel compleet met goede koffie. Top locatie aan het park en zo in de stad. De transfer vanaf het vliegveld zette ons in 15 minuten voor de deur af. Mooie moderne kamer.

Bed was heel hard maar dat is persoonlijk. We sliepen aan een drukke weg waardoor je minder rustig slaapt maar was wel heel mooi uitzicht!

Kamers waren basic maar mooi en netjes. Locatie is zeer centraal in de oude wijk. Wij sliepen aan de straat kant (drukke weg) wat gehorig was dus ik zou wel oordopjes meenemen. Maar daarvoor krijg je wel een mooi uitzicht over het park voor terug. Persoonlijk vond ik de bedden veel te hard maar dat verschilt per persoon. Prijs kwaliteitsverhouding +-60 euro per nacht vind ik goed!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Gerenoveerde kamer echt prima.

Redelijk veel verkeerslawaai in de kamer

Gerenoveerde kamer echt prima. Nette badkamer. Ontbijt basis prima, goede Nespresso koffie. Tegen het oude centrum aan.

Heerlijk ontspannen vakantie in een rustig en verzorgd hotel

Het bed was héél hard. Voor de rest een nette en propere kamer. De minibar mocht ook gevuld zijn.

Het hotel ligt aan de rand van de groene boulevard en dicht bij de kern van het de oude stadskern van El Carmen. De ring langs de groene boulevard zorgt s'avonds wel wat voor een beetje geluidsoverlast maar voor ons was dat niet echt een probleem. Er zijn in de omliggende smalle steegjes zeer veel zaakjes voor een hapje en een drankje en er hangt overal een zeer gezellige sfeer. De oude stadskern ligt op wandelafstand maar voor het nieuwe gedeelte van de stad en voor de kust kan je beter een fiets huren ;) (fietsen te huur aan het hotel aan €7/dag)

Mooi ingerichte kamers, op een superlocatie in het centrum!

Het was gehorig in de gang. Ook hoorde je het verkeer van buiten erg goed . Oordopjes helpen Het dakterras was gesloten, ik weet niet voor hoe lang, maar even in de zon zitten met mooi uitzicht was wel leuk geweest..

Ontbijt was prima, alles wat je nodig hebt. En verse sinasappelsap! Het kussen vond ik erg hard, eerst noemde ze dat ze geen andere hadden. Eind van de dag hadden ze toch een zachtere voor me gevonden, vond ik een goede service. Superlocatie, aan het Turiapark en een straatje lopen en je zit gelijk in het oude centrum

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Valencia TOP stad, hotel Del carmen zeer goed hotel met 24 uurs receptie , TOP locatie.

Het enige minpunt van onze kamer was dat er geen raam in zat. Er was wel een deur naar een soort binnen plekje waar apparatuur stond voor voorzieningen voor het hotel. Wel een gehorig hotel maar dat ligt veelal aan de mensen die er logeren hoe hard ze met de deuren gooien.

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, mooie kamers en badkamer, goed uitgerust. Echter bleek dat ons plafond van de badkamer erg lek was, we kregen meteen een ander kamer, prima geregeld. Dit was wel de invalide kamer maar voor ons geen probleem. Bedden en kussens erg goed, hygiëne erg goed. Het ontbijt was prima, werd goed aangevuld. Locatie is TOP. Aanrader, huur een fiets, er zijn erg goede fietspaden aangelegd.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Ligt aan drukke weg, kan vervelend zijn als je daar niet van houd

Bedden waren comfortabel, prachtig uitzicht vanuit de kamer. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers waren erg schoon. Ontbijt was simpel maar goed.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Fijne stad met uitstekende fietsmogelijkheden waardoor alles beloop/berijdbaar is, prima verblijft

De kamer die we eerst hadden aan de voorkant heeft een schitterend uitzicht op het park maar ligt aan een heel drukke weg waar vanaf 06:30 het verkeer overheen raast. Het was geen enkel probleem onze kamer de volgende dag bij vrijkomen van een andere kamer om te boeken. Na aangeven werd alles meteen prima geregeled

De receptionistes helpen je uitstekend met informatie over de omgeving, het boeken van een goed restaurant buiten het oude centrum, verwijzingen naar fietsverhuur etc, etc

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Ideaal voor kort verblijf

Veel straatlawaai, heel gehorig enkel glas? Ontbijt was lekker, maar wel elke dag exact hetzelfde. Wat variatie in beleg of brood zou nog beter zijn :)

Ligging was heel goed op loopafstand van historisch centrum, vlakbij park

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heel fijn,

De ligging is uitstekend. Te voet kun je de oude stad in en zo de monumenten bezichtigen. Om naar de Ciudad de las Artes y las Ciencias te gaan kun je de bus nemen. Naar het vliegveld met de metro!

Heel leuk, mooi, comfortabel hotel met heel goede service en vriendelijk personeel

een zeer goede locatie, heel netjes, leuk dakterras

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Proper en fris hotel!

Proper en fris hotel!

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Zeer mooie grote nette kamer. Alle bezienswaardigheden in de buurt. Gezellig dakterras.

Kennis Engels van het receptie personeel

Ligging, rooftop ontbijt en bar, klein zwembadje om te...

Ligging, rooftop ontbijt en bar, klein zwembadje om te verfrissen.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Een prettig en goed verzorgd verblijf.

Mooie ingerichte kamers en een fijn zwembad op het dakterras met een mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Het dakterras was super!

Het dakterras was super!

Heerlijk kleinschalig hotel met een zeer gezellig dakterras

Heerlijk kleinschalig hotel met een zeer gezellig dakterras

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Gehorige kamers

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel. Daarnaast is er een fijn dakterras met zwembad.

Het ontbijt op het dak .

Niets eigenlijk

Het ontbijt op het dak . De ligging ( overal vlakbij )

Leuk hotel met goed locatie

Ontbijt was wat pover en kamer beetje te donker

Locatie dakterras en netheid

De mogelijkheid om buiten te ontbijten

De mogelijkheid om buiten te ontbijten

Voor herhaling

Voor herhaling

Uitstekend hotel tegen redelijke prijs

Uitstekend hotel tegen redelijke prijs

Super leuk hotel, goed ontbijt op het dakterras, super...

Super leuk hotel, goed ontbijt op het dakterras, super vriendelijk personeel, leuke locatie

Schitterende rooftop met zwembad en eetgelegenheid!

Schitterende rooftop met zwembad en eetgelegenheid!

Goed hotel op een fijne locatie

Het bed was erg hard.

Vriendelijk personeel en een goede locatie.

Gehorig, dit kwam voornamelijk dat wij een kamer hadden die...

Gehorig, dit kwam voornamelijk dat wij een kamer hadden die je kan koppelen middels een deur

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Prachtig hotel

Wij vonden het jammer dat het personeel zo matig /slecht Engels sprak.

Het hotel was erg schoon en heeft een prachtig dakterras.

Vriendelijk, netjes en modern

Niet echt dichtbij een metro station

Netjes en modern, nabij het oude centrum

Kamer veel te klein en bedden en kussens veel te hard!

Ligging en ontbijt

Heerlijk ontbijt, niet overdadig

Lawaai vd weg

Heerlijk ontbijt, niet overdadig

Zeer aangenaam en prima locatie!

Het lawaai van de drukke baan.

De kamer op zich was super, niets op aan te merken.

Fantastische stad, zeker een fiets huren!

Gelegen aan een drukke baan: lawaaierig!

Prima ligging, vlakbij het oude centrum.

Zeer geslaagd

Informatie over parkeren en parkeergarages

Locatie, kamers en personeel.

Helaas was het dakterras en zwambad in renovatie.

Helaas was het dakterras en zwambad in renovatie.

Geweldige kamers.

Geweldige kamers. Top

Mooi, schoon hotel met prima ontbijt en goede gratis wifi en zeer vriendelijk personeel

Geluid van de drukke weg waaraan het hotel ligt

Prima ontbijt en mooie schone kamer

alles was goed

iets te hard bed

alles was goed

Prima !

Hotel ligt aan een drukke doorgaande weg, ondanks luiken al vroeg lawaai van auto’s

Ligging top ! Mooie hippe frisse kamer, heerlijke douche

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Ontbijt was goed.

Ontbijt was goed. Personeel was erg behulpzaam.

Redelijk

Veel lawaai. Zowel in het pand als buiten het pand. Zeer slechte isolatie

Inrichting van de kamer / badkamer

Ok

Kamers aan voorzijde zijn een drama ivm geluidsoverlast van de drukke verkeersweg.

Locatie en ontbijt

SUPER

Het kraken van de grote lift. Het dakterras dat nog niet klaar was.

Vriendelijk personeel. Van de poetsman tot de gerante

Lawaaierige kamers en harde bedden en kussens

Lawaaierige kamers en harde bedden en kussens

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Goed!

Gehorigheid!!

Ruime en schone kamer, prima badkamer met uitstekende douche!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Ontbijt goes maar niet erg smaakvol

Ontbijt goes maar niet erg smaakvol

Het ontbijt; steeds hetzelfde en weinig keuze

De locatie (rand oude binnenstad) en de accommodatie

Er zijn ook 28 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.