Beoordelingen over Hotel Del Pintor 3-sterren

Alamos, 27, Malaga Centro, 29012 Málaga, Spanje

#33 van de 98 hotels in Málaga

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Leuk verblijf in hartje historisch centrum
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamers zijn wat gedateerd, maar toch is alles aanwezig. Badkamer beetje aan de kleine kant.

We hebben enkel kamer zonder geboekt maar net buiten het hotel kon je voor 5€ gaan ontbijten. Het hotel is zeer centraal gelegen, net naast Plaza La Merced, met tal van ontbijt en lunch adresjes. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Strak en modern ingericht boutique hotel, smaakvol...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer is klein, geen raam naar de buitenlucht.

Strak en modern ingericht boutique hotel, smaakvol gedecoreerd in rood, zwart en wit, met bijzondere kunstwerken. Kleine maar complete kamer. Ligging ideaal in het oude centrum van Malaga. Voor slechts €5 extra is er een eenvoudig maar smakelijk ontbijt in de tegenover gezellige hipsterzaak Noviembre.

Persoonlijke service, kleinschalig hotel, vriendelijk...

Eenpersoonskamer bijzonder klein, niet veel ruimte, opletten dat je niet tegen muur botst. Maar is dan ook een eenpersoonskamer. Wel propere kamer.

Persoonlijke service, kleinschalig hotel, vriendelijk personeel. Goed gelegen, centraal. Proper. Vlakbij ontbijtgelegenheden. Stad met vakantiesfeer.

Zakelijk voor honden transport Spanje naar Belgie maar ook even dagje vakantie extra.

Lavabeau stop stuk.

Frisse ruime kamer. Heel goed bed. Leuke binnenkomst met naam welkom op spiegel en mooi geplooide handdoeken met een koekje. Prima.

Leuk boutiquehotel aan de rand van het drukke centrum.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Leuk boutiquehotel aan de rand van het drukke centrum. Heerlijk rustige kamer. Alles aan te lopen: winkelcentrum 5-10 minuten, strand 20 minuten. Vriendelijk en correct personeel.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Mooi hotel in het drukke Malaga.
    • Budget Tweepersoonskamer

Parkeren in de stad.Van het hotel uit kun je parkeren op een speciale parkeerplaats maar kost wel 10 euro per dag.

De locatie.Heel dichtbij Plaza de la Merced.

Zeer gezellige buurt, dicht bij alle bezienswaardigheden.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Hotel ligt aan drukke straat. Voor ons was het niet echt storend . De ramen zijn goed geïsoleerd. In de zomer , als venster open staat , misschien wel? Er zijn ook kamers aan de achterkant van het huis waar volledige rust is. Wij verkozen de ambiance van de straat.

Zeer gezellige buurt, dicht bij alle bezienswaardigheden. Kleinschalig hotel met persoonlijk contact. Zeer verzorgde accommodatie . Smaakvolle, sobere design inrichting . Ontbijt rechtover hotel in gezellig koffiehuis met veel animo.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Rustige, nette, donkere kamers.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Gedurende de hele nacht arriveren/vertrekken er mensen. Door alle harde materialen, kan dit af en toe doorklinken in het gebouw.

Rustige, nette, donkere kamers. Ontbijt aan de overkant van de straat is prima. Behulpzaam personeel. Locatie is goed; dicht bij diverse bezienswaardigheden, restaurantjes, winkels, etc.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima hotel om Malaga te ontdekken
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Deuren van de kamers zijn soms wat gehorig.

-Centraal gelegen dicht bij het historisch centrum. -Zeer vriendelijk personeel. -Een goede kamer voorzien van alle comfort. Het ontbijt kan genuttigd worden op 50m. van het hotel. Keuze uit 4 opties + eventueel extra's tegen een meerkost. -Gratis koffie en thee met zitgelegenheid aan het onthaal. Prijs-kwaliteit een aanrader.

Fijn hotel midden in Malaga
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wat geluidsoverlast doordat gasten midden in de nacht thuiskomen. Deuren vallen hard dicht. Maar ja, Malaga is nu eenmaal ook een uitgaansstad. Over het algemeen zijn de hotels prijzig in Malaga, ook dit hotel (€140,00 per nacht).

Locatie is fantastisch. Personeel is aardig en wil alles doen om je als gast een fijne tijd te laten hebben. Je wordt verwelkomt met een aardigheidje (bloemstekertje) en een fles water. Bij de receptie is gratis thee en koffie te verkrijgen. In- en uitchecken verliep vlot (het laatste om 03:15 uur!). Toch handig zo'n 24-uurs receptie (is niet overal) zeker als je vroeg vliegt. Taxi werd netjes geregeld (voor €25,00 naar vliegveld 's-nachts). Standaard kamers zijn redelijk qua grootte, het is er schoon en de bedden slapen heerlijk. Er is een bad aanwezig met een fijne douche.

Perfecte locatie, dicht bij alles.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bed leek niet schoon bij aankomst, gekreukte lakens, haren in bed. Badkamer niet schoon. Ondanks oordoppen zeer lawaaiig aan de straatkant.

Perfecte locatie, dicht bij alles. 20 minuten lopen vanaf strand.

Top locatie met slecht ontbijt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt viel tegen! Alleen wat broodjes met jam en één koffie. Voor de volgende koffie moest je bijbetalen. Receptie nt vriendelijk. Hadden een probleem en ze deden gewoon dat het hun niet interesseerde...

Locatie was top!

Teleurstellend
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kleine donkere kamers die claustrofobisch effect hebben. Personeel te druk bezig met elkaar en niet met cliënt.

Thematische uitstraling;;je waant je in een museum. Neuwe materialen waardoor efficiënte schoonmaak. Super locatie door centrale ligging.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

• Standaard Kamer met 2 Bedden

De herrie s'nachts op straat. Sommige gasten konden nogal hardt met de deur gooien als ze s'nachts terug kwamen. Mede door de veer op de deuren!!

De locatie overal dichtbij

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Wij waren erg tevreden over de kamer en de ligging van het hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Onze vrienden sliepen niet wegens het grote lawaai..hadden kamer aan straatkant Het ontbijt in " Noviembre" is lekker maar beperkt

De kamer was heel goed meegevallen omdat we achteraan sliepen, dus geen straatkant en dus ook geen lawaai

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

aangename tussenstop tussen luchthaven en rondrit
    • Budget Tweepersoonskamer

heel vriendelijk en attent personeel, kamers heel net en functioneel, rustig gelegen in centrum van Malaga bij ons vertrek vergaten we onze camera in de lobby, na ons telefoontje werd ons beloofd die bij te houden tijdens onze rondrit door Andalusië, na 10 dagen haalden we de camera terug op, die lag in hun afgesloten bergplaats met onze gegevens erop, te wachten het was reeds de tweede keer dat we verbleven in hotel Pintor en zullen dit zeker in het vervolg nog doen

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Genieten in Málaga.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Hotel del Pintor: gastvrij en vriendelijk personeel, fantastische ligging in het centrum, netjes en verzorgde kamers maar . . .de kamers aan de straatkant zijn te mijden omwille van het straatlawaai. In het algemeen: een aanrader voor wie Málaga bezoekt!

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Perfecte plek in Malaga als je in het centrum van de stad wilt verblijven
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De wifi vond ik erg slecht. Het hotel biedt geen beveiligd netwerk en ik 'viel er ook steeds af'. Wat dat betreft werd het een dure grap. Wifi in het ontbijtrestaurantje was uitstekend. Onze kamer lag aan de drukke straat en de eerste avond (zaterdagavond) was het tot 4 uur heel rumoerig en lawaaierig met scooters, verkeer en uitgaanspubliek.

De mensen van de receptie waren super vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was 'aan de overkant' van de straat in een prima restaurantje - we hebben daar iedere ochtend ontbeten.In het hotel kun je dus niet ontbijten of dineren, maar er zijn zoveel leuke tentjes in de buurt. Totaal geen probleem. Als je je ontbijt op de kamer wilde hebben kon dat ook.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Mooi weer en ligging perfect,prima geslapen,airco.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt buiten de deur. Overkant. Was wel goed. Verse jus,koffie, thee en boterham en kwark met vers fruit of croissant.Voor ons voldoende.Maar druk restaurant dus wel wachten!

Rustig kleinschalig hotel. Heerlijke bedden,schoon sanitair,airco.Locatie top! Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Redelijk hotel, geen ontbijtzaal, aan een erg lawaaiige en drukke straat.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt is buiten de deur en heel summier maar het ergste was het lawaai. Wij hadden kamer 12 in de nacht van vrijdag op zaterdag aan de voorkant. Als je zelf niet aan een drukke straat woont doe je geen oog dicht. Scheurende auto's, motoren, drinkende jongeren en 's nachts om vier uur de flamenco onder de ramen.... Ik heb een foto van de straat geupload, want die zie je niet op de site van Pintor of Google afbeeldingen.

De locatie is echt centraal, kamers leuk ingericht.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

PRACHTIG KLEINSCHALIG HOTEL MET PRIMA LOCATIE

Een koelkast op de kamer had nuttig geweest - bijv. voor medicijnen die koel bewaard moeten worden...

De ligging kort bij het centrum is een pluspunt. Alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand te bereiken. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Wifi werkt perfect. De eenpersoonskamer is aan de kleine kant maar je gaat niet naar Málaga om op je kamer te vertoeven. Ontbijt is aan de sobere kant maar voldoende voor de 5 euro die het kost en iets bijbestellen is altijd mogelijk. Prima hotel!

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Malaga is een aanrader, TOP.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

ontbijt is niet in het hotel. zeer slechte of géén geluidsisolatie naar buiten toe. maar leuk en vriendelijk personeel. wel zeer kleine kamers.

Malaga is geweldig. maar dit hotel is niet bestand tegen het lawaai van de stad, dus voor de nachtrust komt dat niet ten goede.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Prima gelegen hotel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Prima gelegen hotel. Goede, schone kamer aan de straat. Je moet wel tegen straatlawaai kunnen maar dat vinden wij geen probleem. Als je een rustige kamer wil krijg je een kamer met raam aan een overdekte binnenplaats (geen frisse lucht!)

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Prima kamer, mooie badkamer.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wifi functioneerde niet. We hadden een kamer aan straatkant, er was heel veel lawaai op straat, ook 's nachts.

Prima kamer, mooie badkamer. Ligging vlakbij Plaza de la Merced is super.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Prima gelegen verblijf met nette en mooie kamers.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ontbijt in de nabijgelegen zaak, viel tegen. Heeeel beperkt. Wij hebben de rest van ons verblijf gekozen om op de kamer bediend te worden, wat meer aanleunde aan onze verwachtingen van een ontbijt.

De hygiëne was prima. Het personeel was heel attent en informeert naar noden of behoeften.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Situering in centrum, klein en gezellig hotel, erg rustige...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bij optie 'kamer met ontbijt' mits opslag van € 5,00, zeer karig ontbijt, op een andere locatie (weliswaar vlakbij), met b.v. een glas fruitsap, twee toastjes, kaas/ham/jam en één kop koffie. 2de kop tegen € 1,50, eitje tegen € 0,50 enz. uit het menu van het vrij alternatief/groene nevenbedrijf 'Noviembre'.

Situering in centrum, klein en gezellig hotel, erg rustige kamer

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Super verblijf
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer was klein, maar alles was aanwezig. Geen minpunt dus.

De jongeman aan de balie voorzag ons van allerlei informatie over Malaga. En goede tips. Geweldig! Zeer rustige kamer, perfect.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Fantastisch hotel op een ideale locatie
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ondanks dat we een grotere kamer met twee bedden hadden geboekt kregen we een kleine kamer met één bed die erg war was. Na hierover te hebben geklaagd bij de receptie kregen we de kamer die we hadden geboekt. Gaf een beetje een naar gevoel op dat moment (was al laat).

Ontbijt voor Spaanse begrippen zeer goed. Mogelijkheid voor Glutenvrij brood

• Beoordeeld op: 23 december 2016

hotel niet volgens beoordeling vermeld in booking
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

zeer lawaaierige omgeving, drukke straat , nooit kamers aan voorgevel reserveren geen ontbijt in hotel en karig ontbijt aan overzijde straat, start te laat op 9h

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Heel aangenaam ,vriendlijk,proper hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Als je aan de voorkant van het gebouw ligt,oordopjes meenemen,want het is er is veel straat lawaai.Doorgang auto's,uitgaansleven in de nacht en 's morgensvroeg leveringen.Dit is echt jammer!!!

Vriendelijk personeel.Heel proper,modern hotel.Dicht bij centrum gelegen.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Zeer vriendelijk en gedienstig personeel, gratis koffie in...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geurhinder afvoer in de badkamer, veel straatlawaai. Restaurant voor ontbijt pas open vanaf 9u00.

Zeer vriendelijk en gedienstig personeel, gratis koffie in de lobby. Leuke ontbijtzaak schuin tegenover het hotel.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen ontbijt. Moesten op verplaatsing waar zij mee samenwerken. Pover . Nodig aan renovatie wat betreft bedden en sanitair. Had er veel meer van verwacht. Veel te veel betaald voor wat we kregen.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Formidable
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De bedden waren een beetje krakerig...

Het ontbijt en de service.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Alles oke

Geen uitzicht.

Geen uitzicht.

Gehorige kamers

Gehorige kamers

Goede ligging - mooi en origineel hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Lawaai op de kamer aan de straatzijde

Goede ligging - mooi en origineel hotel

PRIMA. VOLGENDE KEER WEER ALS WE NAAR MALAGA GAAN

TERRAS KAN SCHONER

PRIMA KAMER, GOED ONTBIJT, UITSTEKENDE LOCATIE

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Prima hotel met perfecte ligging.
    • Budget Tweepersoonskamer

De ligging van het hotel.

Personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Personeel, zeer vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Super goede ligging aan de rand van het oude centrum en op...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Super goede ligging aan de rand van het oude centrum en op loopafstand van de boulevard en het strand.

Geslaagd

Het ontbijt ging 1 keer niet door. Geen oplossing werd gezocht

Het totaal plaatje

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Persoonlijk hotel. Schoon.

Gehorige lift op de gang

Persoonlijk hotel. Geweldig schoon

Geweldig, vior herhaling vatbaar

Enorm schone kamer. Vriendelijk personeel Leuk dakterras

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Hotel was goed voor een kort verblijf

Lawaaihinder tijdens de nacht

Ontbijt was op een andere locatie en ok

lekker ontbijt in vlakbijgelegen locatie
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Badkamer is aan een kleine make-over toe maar was wel netjes

lekker ontbijt in vlakbijgelegen locatie

Malaga in november een onontdekt geheim!
    • Budget Tweepersoonskamer

Supertoffe locatie. Nabij alle Nice to discover plekjes. Prima te doen by feet!

Genoten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Een koelkast op de kamer.

Mooi gelegen. Personeel en service perfect

Mooi gelegen in oude centrum

Mooi gelegen in oude centrum

• Beoordeeld op: 15 september 2017

klant vriendelijkheid

klant vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

fantastisch verblijf in een prachthotel

niks, alles was perfect!

supervriendelijk, heel modern, prachtige ligging, gratis fles water, gratis koffie aan receptie

Slecht bed. Voelde de vering in mij rug. Geen buitenraam

Personeel vriendelijk

Vriendelijk, zeer verzorgd maar kleine kamer

Se eenpersoonskamer was een heel smalle, onpraktische kamer

Heel verzorgd en heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prima ligging dichtbij centrum

Prima ligging dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Alles.

Alles.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prima trendy hotel voor een schappelijke prijs

Kan niets bedenken

Prima ontbijt tegenover het hotel

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Gemiste kans van een potentieel leuk hotel

Onvriendelijk ongeïnteresseerd personeel. Schoonmaakploeg begon om 6 uur te rammelen met karretjes

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Te kleine kamer en te warm om t slapen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Te kleine kamer en te warm om t slapen.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Prima hotel!

Wifi connectie in de kamer kan beter.

Goede locatie, erg schoon en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Kamer en badkamer. Vriendelijk en hulpvaardig personeel

Vriendelijkheid van personeel en de ligging
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Hard bed en kamers vooraan zijn luidruchtig

Vriendelijkheid van personeel en de ligging

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

OK
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen buitenlicht, airco werkte niet, of zeer onduidelijk in gebruik

Locatie bij centrum

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

ZEER NET EN CLEAN

ZEER NET EN CLEAN GEEN LUXE, MAAR GERIEFLIJK EN ALLES WAT NODIG IS

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Soms last van straatlawaai.

Nette, propere kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Super gezellig en zeer vriendelijk personeel

Zeer goede kamers

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Een zalig verblijf in het centrum toch beetje verwijderd van het grote toerisme.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

WiFi in kamer 31 was niet denderend, een zeepje meer in de badkamer had gemogen.

Ligging, 24 h permanentie, kleinschalig.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Goed hotel op prima locatie
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het lawaai van de weg en gehorigheid in het hotel.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

MALAGA STAD VAN PICASSO

PROBLEEM MET DOUCHE WATER AFGESLOTEN IN STRAAT

DICHT BIJ ALLES VOOR EEN STADSBEZOEK

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Vriendelijk personeell
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Zeer onaangename geur in badkamer. Veel straatlawaai bij kamer aan de voorkant. WiFi verbinding erg zwak

Vriendelijk personeell

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

stads bezoek
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ontbijt kon je in een andere café restaurant nuttigen en dat was erg goed.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Nieys

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Malaga is een goede besteming voor een citytrip
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamers waren goed. Het personeel is heel vriendelijk en helpt u met alles (ook goed voor uw Spaans).

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Heel proper,vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was wel aan de kleine kant

Heel proper,vriendelijk personeel.mooi interieur.ontbijt was goed volgens de prijs.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Hier komen we zeker terug
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen WiFi verbinding op kamer ( 3e etage)

Kleinschalig en vriendelijk behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Prima hotel voor een paar dagen.

De hygiene was niet heel erg goed. Onder het bed een berg stof en kruimels. Haren op het bed en in beddengoed. Voor de rest wel oké. Redelijk kleine kamer. Ontbijt in het hotel zelf niet mogelijk, maar dat wisten we van te voren. Verder wel vrij prijzig hotel voor wat je krijgt, maar dat vind ik in heel Malaga

Prima hotel voor een paar dagen. Super locatie, overal dichtbij. Vriendelijk personeel.

Er zijn ook 16 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.