Overslaan en naar de inhoud gaan
  1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen Spanje
  3. Hotelbeoordelingen Valencia
  4. Beoordelingen van Hotel Dimar

Beoordelingen over Hotel Dimar 4 sterren

Gran Vía Marqués del Turia, 80, Eixample, 46005 Valencia, Spanje

#51 van de 166 hotels in Valencia

Gastfavoriet

Beoordelingsscore

Gebaseerd op 245 beoordelingen over dit hotel

9,0

Scoreverdeling

  • Hygiëne

    9,4

  • Comfort

    9,4

  • Locatie

    9,5

  • Faciliteiten

    9,0

  • Personeel

    9,3

  • Prijs-kwaliteitverhouding

    8,7

  • Gratis WiFi

    8,5

100% geverifieerde beoordelingen

Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.

Meer tonen- er opent een dialoogvenster
Schrijf een beoordeling

Resultaat 1 – 25

  • Beoordeeld op: 26 juni 2026

    10
    Super fijne locatie en een prachtig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad
    • Verbleef 4 nachten

    Eigenlijk niets, het was gewoon perfect van begin tot einde. De ontvangst was vriendelijk en behulpzaam, bij het vertrek was er de mogelijkheid om een taxi online te reserveren via het hotel. Wij hebben daar dankbaar gebruik van gemaakt.

    Locatie is erg prettig, dichtbij het centrum en toch ver genoeg daar vandaan om niet in de grote drukte te zijn.

    Verbleven in juni 2026

  • Beoordeeld op: 22 juni 2026

    10
    Voortreffelijk
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Driepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Top hotel,mooie kamer en zeer schoon.mooie e grote badkamer.

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 9 juni 2026

    9,0
    Fantastisch
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Budget Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Sommige kamers hebben uitzicht op een binnenkoker, dat is niet echt aangenaam.

    Zeer nette en grote kamers.

    Verbleven in juni 2026

  • Beoordeeld op: 31 mei 2026

    9,0
    Heerlijk ontspannen genieten van Valincia
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    De weg was wat druk

    De lokatie was erg fijn en de hotelkamer zijn nieuw en schoon.

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 31 mei 2026

    9,0
    Heerlijk genoten van Valencia
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad
    • Verbleef 5 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    De locatie is top

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 20 mei 2026

    10
    Top hotel!!!
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Tweepersoonskamer aan de Binnenzijde
    • Verbleef 5 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets viel tegen alleen voor mij was het matras te hard. Maar dat is geen minpunt want dit is voor iedereen anders en ze kunnen moeilijk 3 verschillende matrassen hebben

    Wat een top hotel. De kamer was super schoon en ruim, het personeel bij de balie was erg behulpzaam. Het ontbijt was echt super. Dus eigenlijk alles was helemaal goed. Maar nog even een extra pluim voor de schoonmaaksters!!!!

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 12 mei 2026

    10
    Fijn hotel, perfecte locatie !
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Driepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Jammer dat ze door een miscommunicatie (taalbarrière )niet makkelijk kunnen “buigen” en niet de klant het voordeel van de twijfel geeft ( klantvriendelijk is dat !) … we hebben ons hard moeten maken om ons gelijk te halen … neem je verlies makkelijker ook al denk je dat t anders zit .

    Grootte en comfort van de kamer (3pk)

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 11 mei 2026

    9,0
    erg prettig
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer aan de Binnenzijde
    • Verbleef 4 nachten

    soms wat veel verkeer, ligt wel aan een drukke straat en wij sliepen aan de straatkant maar was, met de ramen dicht, niet erg storend.

    zeer fraai hotel met ruime kamers met goede voorzieningen en zeer goed ontbijt buffet. Dit hotel ligt ca. 15/20 min lopen vanaf het centrum en met de bus ( die daar bijna voor de deur stopt, ben je in 25 min. bij het strand. Kortom prima prijs / kwaliteit verhouding.

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 10 mei 2026

    8,0
    Mooi hotel maar boek een kamer met uitzicht op de stad
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer aan de Binnenzijde
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Alleen een raam die uitkwam op een heel kleine binnenplaats. Eigenlijk geen daglicht.

    Locatie

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 9 mei 2026

    8,0
    Fantastisch verblijf aan de rand van het centrum.
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Economy Tweepersoonskamer
    • Verbleef 5 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Locate van de kamer, middenin het hotel, uitzicht op een muur.

    Locatie. De bedden.

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 7 mei 2026

    8,0
    Locatie, kamers en staff zijn top
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Douchen in bad ipv aparte douche

    Locatie, kamers en staff zijn top

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 1 mei 2026

    9,0
    Voor de rest een prima hotel
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Standaard Kamer met 2 Bedden
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Restaurant was karig. Je verwacht dat als je vroeg in de ochtend je ontbijt nuttig, dat er dan genoeg eieren aanwezig zou zijn. Dat mis ik hier.

    Kamer

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 30 april 2026

    9,0
    Heel goed hotel met perfecte ligging
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Economy Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Gehorige kamers

    Comfort. Eten in de bar. Goed ontbijt.voldoende keuze. Centraal gelegen. Alles op wandel afstand en metro in de buurt.

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 30 april 2026

    9,0
    Super fijn, schoon en veilig!
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Enige nadelige puntje was dat er een brandalarm hing die 's nachts een rood lampje knipperde wat soms hinderlijk was

    Hotel was super schoon, vriendelijk personeel, leuke lobby/ zit plek om even te chillen, goede locatie

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 26 april 2026

    9,0
    Fantastisch hotel op een ideale locatie vlakbij de binnenstad met mooie ruime kamers en super vriendelijk personeel!
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Tweepersoonskamer aan de Binnenzijde
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Douchen in bad blijft een probleem. Alles was nat na eerste douche beurt maar wel harde straal.

    De grootte van de kamer en het uitgebreide ontbijtbuffet. Vriendelijk en uiterst behulpzaam personeel. Modern hotel. Mooi gerenoveerd!

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 6 april 2026

    8,0
    Hotel was op zich ok, op de lawaai en de werksters na
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Tweepersoonskamer aan de Binnenzijde
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    We zaten met de kamers aan de binnenruimte op de 6e verdieping. Elke morgen om 06.30 tot 07.30 was er flinke herrie op de binnenruimte. Het klonk als stalen bakken die tegen elkaar botsten/knalden. Werksters maakten veel herrie en kwamen zelfs de kamer binnen met het ‘dont disturb’ bordje aan de deur.

    Ligging top en schone kamers, ontbijt was ook goed!

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 5 april 2026

    8,0
    Goed mooi hotel
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking
    • Verbleef 6 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets

    Mooi interieur , goed ontbijt

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 4 april 2026

    9,0
    Heerlijk dagen gehad met een zeer goed verblijf in hotel Dimar.
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Prima hotel - goede locatie en centraal gelegen - hotel kamers waren luxe en schoon - goed ontbijt en vriendelijke medewerkers.

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 31 maart 2026

    9,0
    Uitstekend hotel voor een citytripje in Valancia
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden
    • Verbleef 3 nachten

    Uitzicht kamer was niet top, maar de voorkeur voor een specifieke kamer was helemaal goed geregeld

    Heel fijn behulpzaam personeel, goed ontbijt

    Verbleven in maart 2026

  • Beoordeeld op: 26 maart 2026

    9,0
    zakelijk met alle comfortr
    • Zakenreis
    • Groep
    • Standaard Kamer met 2 Bedden
    • Verbleef 5 nachten

    voor ons perfect

    prima locatie voor ons doel. dichtbij restaurants veilge locatie

    Verbleven in februari 2026

  • Beoordeeld op: 24 maart 2026

    9,0
    Fantastisch
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 5 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Comfortabele kamers, vriendelijk personeel, ligging, parkeerplaats naast het hotel

    Verbleven in februari 2026

  • Beoordeeld op: 8 maart 2026

    9,0
    Voor herhaling vatbaar
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Standaard Kamer met 2 Bedden
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het was warm op de kamer. We kregen de airco niet goed ingesteld. Met raam open goed kunnen slapen.

    Goede locatie. Dicht bij het park. Het historisch centrum op 20 minuten loopafstand. Lekker ontbijt. Ook glutenvrije opties. Schone kamers. Iedere dag weer een schone kamer met opgemaakte bedden. Heerlijke bedden. Ook een weegschaal aanwezig om je koffer te wegen. Vriendelijk personeel die je graag willen helpen.

    Verbleven in maart 2026

  • Beoordeeld op: 23 februari 2026

    9,0
    Heel fijn!
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer aan de Binnenzijde
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Top locatie, verzorgde kamer en vriendelijk personeel

    Verbleven in februari 2026

  • Beoordeeld op: 22 februari 2026

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Economy Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Goede lokatie, netjes en schoon. Goede bedden.

    Verbleven in februari 2026

Resultaat 1 – 25

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!

Gasten beoordeelden ook deze accommodaties: