Beoordelingen over Hotel Dimar 4-sterren

Gran Vía Marqués del Turia, 80, Eixample, 46005 Valencia, Spanje

#14 van de 95 hotels in Valencia

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Valencia is zeker de moeite, maar wij zouden toch meer in het centrum willen verblijven.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Ligging is ver van het centrum, dus geen aanrader als je alles te voet wil doen. De badkamer was aan de kleine kant maar wel proper. Airco was niet zo heel goed.

Personeel was zeer vriendelijk. Het ontbijt was goed, kleine potjes confituur en er was maar 1 soort, dit was spijtig. Handdoeken en lakens werden elke dag ververst. Koffie was zeer goed (Nespresso)

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Ligging was goed ,op wandel afstand van het centrum .
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het lawaai op de kamer,eerst van het personeel dat al om 7 uur ‘s morgens begon te roepen en dan de lift die steeds op en neer ging en duidelijk hoorbaar is in de kamer!

Ligging was goed ,op wandel afstand van het centrum .

Mooi schoon, modern, groot ontbijtbuffet, fijne locatie,...

We hebben fietsen gehuurd en die waren prima maar wel toe aan een opknapbeurt of vernieuwing. Verder geen andere aanmerkingen

Mooi schoon, modern, groot ontbijtbuffet, fijne locatie, precies in het midden van de stad. Behulpzame personeelsleden

Citytrip Valencia
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Minpunt is de kamer met uitzicht op de binnenplaats. Uitzicht is het zicht op een koker van 5 op 5 over de volledige hoogte van het hotel waar alle venster van de aanliggende kamers op uitkomen.

Uitstekende ligging. Dicht bij centrum en veel eetgelegenheden in de directe buurt.Propere kamers.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

De ligging was perfect.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Boek geen kamer met zicht op de binnentuin. Echt een mega domper en ontzettende flop. Je ziet enkel betonnen muren met verroeste kozijnen. Het personeel reageerde uiterst onvriendelijk op ons 'commentaar'. Geen leuke start van ons verblijf. We hebben kunnen omboeken naar stadszicht voor een belachelijke bijbetaling. Hotel biedt geen service voor extra benodigdheden (bv. Lucifers of kam). Geen badjas of slippers beschikbaar.

De ligging was perfect. Dichtbij Turia park. Op loopafstand van metro en historisch centrum. Bus nabij. Fietsen en handdoeken te huur voor redelijke prijs. Ontbijt was uitgebreid en ruime tijd beschikbaar. Werd ook goed aangevuld. Dagelijks schone handdoeken en bed opgemaakt.

Eenvoudig maar goed hotel met goede locatie, wandelafstand...

Ontbijtbuffet dat net dat tikkeltje extra mist zowel in ruimte als in aanbod.

Eenvoudig maar goed hotel met goede locatie, wandelafstand van centrum. Vriendelijk personeel. Ruime familiekamer. Goede prijs / kwaliteit.

Enorm ruime kamers en zeer goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De kamers waren niet goed geluid dicht. Het uitzicht op de “koer” is uitzicht op een muur die constant verlicht is..

Enorm ruime kamers en zeer goed ontbijt

Prima comfortabel stadshotel

Wat mij altijd tegen valt is douchen in bad. een ruime inloopdouche zonder bad zou beter zijn

Super nette kamer. geen geluidsoverlast van andere hotelgasten en geen overlast van verkeer.Ontbijtbuffet zeer goed en ruime keuze. perfecte koffie (nespresso).

Fijn verblijf in Valencia.
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik - Uitzicht op de Binnenplaats

Ik zou niets kunnen verzinnen wat tegenviel.

Prima hotel op een fijne plek. Gezellige buurt met fijne restaurantjes en cafeetjes. Goede verbindingen met openbaar vervoer.

De kamer die wij hadden lag aan de straatkant.

?

De kamer die wij hadden lag aan de straatkant. Ideaal uitzicht en geen geluid door goede isolatie. Het ontbijt was goed verzorgd en er was vriendelijk personeel. In het hotel zelf waren fietsen te huur. ook dit vonden we erg prettig.

Goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Uitzicht van de kamers aan de binnenzijde was zeer slecht. De fitnessruimte stelde niks voor. De geur van de airco was niet altijd even prettig.

Goed ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. Perfecte locatie.

Goed hotel op top locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Mooie moderne kamers, gelegen op een superlocatie, zo'n 10 min. lopen van het oude centrum, slechts een paar minuten lopen van het populaire restaurantgedeelte van de stad.

Aanrader voor het centrum van Valencia.

Ondanks een “do not disturb” bordje aan de deur, toch de kamer schoonmaken.

Uitstekende locatie. Mooi, net en schoon hotel met behulpzame en vriendelijke medewerkers. Ok ontbijtbuffet, maar voor meerdere dagen wellicht wat eenzijdig.

Kwaliteitsvol
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De huurfietsen waren van bedenkelijke kwaliteit: keihard zadel, geen vering, krakende versnellingen. Ik had zelfs een lekke band! Er werd ons uiteindelijk niets aangetekend voor de huur ervan. Dat was dan weer positief.

Ruime kamer, goede, stille airco, perfect onderhoud

Geweldige locatie, vlak aan de Turia tuinen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Geweldige locatie, vlak aan de Turia tuinen. Tussen de oude en de nieuwe stad. Propere kamer, goed onderhouden. Ontbijt was uitgebreid genoeg met voldoende keuze.

Zeer aangenaam en fijn verblijf.

Ontbijt was zeer uitgebreid en meer dan voldoende keus. Smaakte allemaal erg goed. Kamer was ook uitstekend, schoon en een heerlijk bed. Hotel was op 10 minuten lopen van het centrum. Perfekt dus.

Goed hotel op perfecte locatie!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Uitzicht kamer op muur van patio van 4 x 4 m en plusminus 12 verdiepingen hoog. Prijs/kwaliteit, ruim € 100 per nacht inclusief ontbijt voor 2 is best prijzig gelet op het grote aanbod.

Locatie en perfect ontbijt! Zéér ruim buffet en van alles vers. Prima! Locatie direct aan historisch centrum. Ook de Turia op loopafstand.

+ vriendelijk en behulpzaam personeel ( In 1e kamer hing een...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

- Binnenplaats: Bewust kamer gekozen aan binnenplaats i.v.m. andere kamers aan drukke straat. Maar binnenplaats stelt niks voor en geeft weinig daglicht. - Badkamer: spiegelachtige kozijnen en een melk glazen deur gaven ons weinig privacy, hierdoor maakten we regelmatig gebruik van de toilet op de gang. - Fitness ruimte stelt niet veel voor. Erg klein om met meerdere personen tegelijk te kunnen sporten.

+ vriendelijk en behulpzaam personeel ( In 1e kamer hing een rioollucht wat niet opgelost kon worden, hierdoor kregen we een andere kamer aangeboden) + Centrum, Metro halte Colon, Jardin de Turia en lekkere restaurantjes op loopafstand. + Bushalte om de hoek + Openbare parking naast het hotel + Voor € 10,= per dag kan je een fiets huren (prijs voor hoogseizoen onbekend) + Goed ontbijt + Prijs / kwaliteit verhouding goed

Ideaal hotel, geweldig ontbijt, prima prijs/kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Kamer aan de achterkant grenst aan smalle binnenplaats, oogt daardoor wat somber. Raam (niet doorzichtig) kon niet open blijven i.v.m. mogelijke insluiping van naastliggende kamer(s).

Kamers prima, fijne bedden en goed schoon. Ontbijt zeer uitgebreid, werd steeds goed aangevuld. Ligging t.o.v. centrum ideaal, alles goed aan te lopen. Metrostation op ruim 5 minuten lopen, rechtstreekse verbinding met vliegveld.

Heel mooi ingericht hotel, accommodatie perfect, uitgebreid ontbijt en zeer goed gelegen.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Een roodharige vrouw aan de desk hoort niet thuis tussen haar supervriendelijke collega's. Heel onvriendelijk en arrogant. Haar vrouwelijke collega greep ook in. Op het einde van de trip haar niet meer gezien.

Mooi ingericht hotel. Goeie accomodatie, lekker ontbijt en over het algemeen heel vriendelijk personeel.

Perfecte locatie: gelegen in leuke wijk met veel...

Douchen in bad is niet mijn favoriete manier, maar alles bleef wel droog...

Perfecte locatie: gelegen in leuke wijk met veel restaurantjes, lopend het oude centrum in, fietsend naar het strand. Kamers waren uitstekend. Ontbijt heerlijk. Zeer aardig personeel

als we terug gaan naar Valencia nemen we het zelfde hotel

eigenlijk niets

ontbijt : meer dan voldoende, klassiek buffet kamers : net, rustig, uitgenomen op zaterdagavond , dan hadden de buren een feestje tot 4 h 's morgens fietsverhuur in het hotel: makkelijk

Een heerlijk verblijf in dit goed gelegen hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Ik zou het niet kunnen meedelen. Wij waren zeer tevreden.

Wij waren voor twee nachten in het hotel. Het hotel is zeer goed gelegen ten opzichte van alle bezienswaardigheden en winkels in de stad. Wij hebben geen gebruik gemaakt van alle faciliteiten in het hotel omdat wij graag de stad wilden verkennen. Het ontbijt was zeer goed. De kamer en badkamer waren schoon. Omdat wij ons hondje bij ons hadden werd direct na aankomst in de kamer een kleedje en voetbankje gebracht. Wij hadden een kamer met uitzicht op binnenplaats en daarom was het wat donker in de kamer. Waarschijnlijk heb je last van het drukke verkeer als je een kamer aan de straatzijde hebt maar dit weten wij niet.

Vraag om kamer met direct daglicht \ uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

We hadden een kamer zonder direct daglicht, zodat we in de kamer altijd het gevoel hadden dat het nacht was en bij het opstaan geen idee hadden wat voor een weer het buiten was. Dat voelt gewoon onnatuurlijk aan. Was echter het enige minpuntje. Verder alles prima

Fijn personeel, uitstekende locatie en schone kamer met alle faciliteiten

Geweldige kennismaking met Valencia!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Hotel ligt aan een drukke straat. Je hoort het verkeer maar vond het zelf niet hinderlijk (niet van wakker gelegen :-)

Goede ligging t.o.v. het oude centrum (zowel met de bus als lopend als met de fiets), veel keuze aan restaurants in de directe omgeving. Nette goed uitgeruste kamer, goed bed. Goed ontbijt wat continu netjes werd aangevuld. Vriendelijk personeel.

Okee maar de verhoogde kamerprijs voor 3 van de 4 nachten is onbegrijpelijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Dat wij waren gelokt op booking.com met een prijs voor de kamer van 78,50 maar dat de drie volgende nachten ineens 93,50 waren, eigenlijk voel ik me daardoor in het ootje genomen, vraag ne echt af waarom dit zo moet.

De wijk en de ruimte in de kamer

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Mooie stad maar hotelkamer viel tegen ten gevolge van ligging (geen uitzicht)
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Kamer met uitzicht op de binnenplaats was eigenlijk een kamer zonder uitzicht. Het raam gaf uit op een soort koker van ongeveer 5 meter bij 5 meter. Daardoor keek je gewoon tegen een muur en was er weinig lichtinval. Dit had beter omschreven mogen zijn. Hadden dan zeker een andere optie gekozen. Rest van het hotel was wel ok.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Het bed lag fijn en het ontbijtbuffet (inclusief op verzoek...

Het rook in de badkamer erg naar het riool. Ook sloten de gordijnen van de slaapkamer niet helemaal.

Het bed lag fijn en het ontbijtbuffet (inclusief op verzoek glutenvrije opties) was gevarieerd en voldoende. Het hotel ligt op loopafstand van zowel het oude centrum als van het park en City of Science.

+Mooie en heel ruime kamer (dubbel bed en sofabed, grote...

+Mooie en heel ruime kamer (dubbel bed en sofabed, grote badkamer met douche en ligbad). +Fijn terras met uitzicht op Turiapark en Avenida +Lekker ontbijt met Nespresso koffie Op redelijke wandelafstand van oude stad en van wetenschapspark. Minder toeristische buurt maar genoeg restaurants en barretjes in de buurt van het hotel.

Wij hebben spijt van deze hotel keuze.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Kamer was zeer slecht. Het werd aangeduid als kamer met uitzicht op de binnenplaats. Die binnenplaats bleek een schacht te zijn, waar nagenoeg geen licht binnenviel, omdat de schacht 8 verdiepingen hoog is. Verder was de schacht vies en met afvalflessen. Bijgevolg was de kamer altijd donker. Kamerprijs was hoog. Kwaliteit/prijs verhouding dus slecht.

Locatie was niet slecht, alhoewel het hotel aan een bijzonder drukke weg ligt. Hotel verhuurt fietsen. Dat was prettig.

HET WAS FANTASTISCH

NIETS

DE LOCATIE IS UITSTEKEND. HET PERSONEEL IS VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM. SCHONE, RUIME MODERNE KAMERS. RUIME, SCHONE BADKAMER VOORZIEN VAN BAD EN DOUCHE, MODERN SANITAIR.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Fijn Hotel;
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De Airco; Ze hebben geen verwarming/Airco op de kamer, maar een centraal airco/verwarmingspunt. Hierdoor konden we het niet op de door ons gewenste temperatuur instellen (kamer was 21,5 gr.)

Fijn Hotel; Erg schoon; Mooie locatie tussen het toeristische centrum en de (locale) culinaire wijk in.

heerlijk hotel op een top lokatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

de airco kon niet bediend worden en de ramen konden ivm veiligheid slechts op kier. dus s'nachts behoorlijk warm in de kamer.

perfecte lokatie, vriendelijk personeel, een goed ontbijt en hotel beschikt zelf over fietsen. wij hadden een rustige kamer aan de binnenplaats.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De kamer rook onfris en was heel warm. Het was onmogelijk de temperatuur te veranderen, dat werd centraal geregeld. Het personeel was vriendelijk en liet onze een andere kamer zien, maar daar moesten we wel voor bij betalen, wat ik raar vond.

De kamer was prima; schoon , ruim . Het ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Geweldig hotel. Ook de ligging in het centrum, alles op loopafstand

Niets !!

Kamer geweldig, bed van 2.40 m. !! Ontbijt geweldig. Parkeergarage onder hotel, heel fijn want je kunt in het centrum bijna nergens parkeren.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Was zeer netjes en schoon

Het zicht van de kamer was erg slecht, je keek op een binnenplaats en dat het raam niet open kon. Men zei vanwege de veiligheid.

Was zeer netjes en schoon

Toplocatie met alles binnen loopafstand
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Moesten even wennen aan de verkeersgeluiden tijdens het slapen.. dus mensen die daar gevoelig voor zijn...advies: kamer aan de andere zijde

Ontbijt was goed verzorgd, genoeg keuze. Werd goed aangevuld, koffie was heerlijk! Locatie super! Service was prima, bij een technisch probleem werd meteen een andere kamer aangeboden. Kamers waren schoon. Aan de straatkant is het wat rumoerig om te slapen, maar dat went. Bedden daarentegen zijn goed! Al met al een aanrader!!

Makkelijk aan te rijden en fijn voor de hond.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het is een lawaaiig gebouw. Iedere kraan die open- of dicht gaat hoor je, naast de andere normale hotelgeluiden.

Locatie is heel fijn, naast de Turia, met een hond.

geweldig

er was koffie en thee faciliteit op de kamer maar deze was niet altijd genoeg gevuld. Koffiemelk ontbrak nogal eens.

Kamer was lekker ruim en het ontbijt was uitgebreid. Ligging was perfect.

Super verblijf en ligging voor stedentrip Valencia!

Onze zoon (11 jaar) had graag een zwembad in hotel gehad. Maar er is zoveel te zien in Valencia dat je daar toch bijna geen tijd voor hebt.

De ligging van het hotel is perfect. Het ligt centraal tussen oude binnenstad (10/15 min lopen) en zeeaqaurium/science museum in mooie nieuwe architectuur (10/15 min). Alle leuke restaurantjes om de hoek. Echt ideaal! Bovendien erg vriendelijk personeel en prima ontbijtbuffet.

Heerlijk!

Mooie, verzorgde kamer voor 4 pers. Megagroot tweepersoonsbed en een stapelbed, prima in orde. Kamer lag aan de voorzijde aan de straatkant waar veel verkeer is dag en nacht. Ramen zijn zo gemaakt dat het lawaai tot een minimum beperkt wordt. Uitgebreid ontbijtbuffet, heel lekker en vers. Ook gebruik gemaakt van de kleine sauna, handdoeken ook daar aanwezig. Hotel ligt ideaal om Valencia te voet en per fiets te verkennen. Aanrader!

Fantastisch ervaring, heeft onverwacht goed uitgepakt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Prettig personeel, prima locatie, heerlijk ontbijt, mooie kamer. De kamer was buitengewoon stil, de gordijnen prima zodat we een paar nachten geweldig goed hebben geslapen. Niet te warm, keuze uit kussens, ruime badkamer. Er waren fietsen te huur (niet gebruikt) en strandbadlakens (wel gebruikt). Al met al een hele goede ervaring gehad!

Naast het hotel is er een parking, waar hotel Dimar op het...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Naast het hotel is er een parking, waar hotel Dimar op het 4e verdiep enkele voorbehouden plaatsen heeft. De op- en afritten tussen de verschillende verdiepingen zijn smal, te smal.

City trip in een leuke stad in een prima hotel
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Had van te voren aangegeven dat het een bijzondere gelegenheid was, dat we een rustige kamer wilde hebben en gevraagd of een late checkout mogelijk was. Het hotel is niet verplicht hier iets mee te doen, maar hier is verder dan ook echt helemaal niets mee gedaan. Wij kregen een kamer aan de voorzijde, en die is met de drukke weg erg luidruchtig ook omdat het raam niet goed sloot. De volgende dag hebben we op verzoek een andere rustige kamer aan de achterzijde gekregen. We hebben gevraagd of we opgehaald konden worden van het vliegveld met een taxi, maar dit was een service die niet werd verleend door het hotel. Is geen probleem, taxi's genoeg op de luchthaven. Voor de terugweg hebben we het hotel gevraagd een taxi te regelen. De taxi die wij vervolgens kregen was blijkbaar een bekende van het hotel. Taxi was niet erg schoon was en de hele weg werd er luide muziek gedraaid. Op de luchthaven aangekomen hanteerde hij ook niet het standaard tarief van 20 euro van centrum naar luchthaven. Dat was een beetje teleurstellend.

Gasten tijdens ons bezoek was een mix van zakelijke gasten en toeristen. Ontbijt was prima. Voldoende keuze, yogurt, vers fruit, verschillende broodjes en vleeswaren. Zoetigheid en nespresso koffie. Locatie is perfect centraal vlak onder het oude centrum op loop afstand en vlak naast het park. Kamer was schoon en personeel was vriendelijk en behulpzaam. Kamer aan de achterzijde als je van rust houdt.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

prima hotel

-de ligging van de juniorsuites die blijkbaar allemaal aan de drukke voorkant liggen.Dat werd niet vermeld .Rustige kamers op achterzijde blijkbaar geen balkon. -het ontbijt.Er is altijd wel iets op. Op zondag met diverse groepen een grote chaos. -4 hangers in kast voor kleding van 2 personen is veel te weinig.Werd overigens direkt geregeld. -personeel aan receptie spreekt te weinig Engels -Opvallend was dat er laat avond/nacht niemand aan receptie zat soms.Veilig?

junior suite met balkon is erg ruim. Kamer schoon en van alle gemakken voorzien Vriendelijk personeel Centraal 2 liften die weinig problemen geven

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Ideaal hotel om de stad te ontdekken èn er een dagje strand aan toe voegen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Veel volk in het hotel en dan zijn er geen tafeltjes vrij op de piekuren, even vroeger of iets later ontbijten dan.

Lekker ontbijt - iedereen vindt hier wel zijn gading!

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Ideaal verblijf voor een bezoek aan Valencia.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het hotel ligt op een ideale plaats en is zeer gemakkelijk te bereiken per auto. Er is een ondergrondse garage naast het hotel, en er zijn plaatsen voor je via het hotel (10€). De mogelijkheid om een fiets te huren is ook een pluspunt. Zeer vriendelijk personeel, spreken ook Frans en Engels. Uiterst rustig, maar dan moet je wel een kamer vragen die niet uitkijkt op de drukke boulevard.

Goed zakelijk hotel op een perfecte ligging
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

De douche in het bad is niet zonder gevaar om uit te glijden, opletten dus.

Ruime kamer zonder rumoer van de drukke straat. Badkamer heel netjes. Ligging hotel is uitstekend met enkele openbare parkings vlakbij. Heel uitgebreid en verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Geweldig hotel in een hele mooie stad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Op het koffie en thee plateau 1 gewone koffie en 1 decaf. Dat vonden we wat karig. En het is nog wel n stukje lopen naar de metro.

Locatie van het hotel, goed werkende airco in de kamer, niet veel last gehad van aanpandige kamers, kamers zijn groot en schoon. Erg fijn en leuk personeel. Mijn vakantiekaarten zijn door het hotel gepost bij gebrek aan een brievenbus in de buurt. En tegen geringe vergoeding konden we badhanddoeken meenemen naar het strand. Minibar was goed gevuld.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Het uitzicht op de binnenplaats was totaal niet in verhouding met de kamer het was echt een bouwval. Vriendelijk personeel op 1 persoon na.

De kamer opzich was heel mooi en fijn

Viel mee.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Prijs/kwaliteit verhouding viel tegen. €152 per nacht voor zulke kamer was te veel en ben er zeker van dat je voor die prijs iets veel mooiers en beters vindt! Had gewoon geen viersterrenuitstraling. Bovendien was de fitness/ sauna ruimte op slot en dus niet toegankelijk.

Zeer vriendelijk personeel en propere kamers! Plus ontbijt viel goed mee, er was keuze genoeg. Goede ligging ook.

Goed hotel, voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Kamer op eerste dag viel tegen. Veel lawaai van de nevenstaande airco groepen. Na melding onmiddelijk een andere kamers bekomen.

Goed uitgebreid ontbijt. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Ligging is ideaal.

Prima hotel, uitstekende plek, vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt voor die prijs.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Bedden blijven een persoonlijke smaak. Geen bidet op de badkamer (vaak standaard in hotels). Deuren van de kamers vallen zwaar dicht en zorgen dus ook voor geluidsoverlast in de ochtend.

Ligging, uitstekende prijs-kwaliteit ontbijt, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, kleine intieme bar, relatief snelle wifi vergeleken met andere hotels, goede airco.

Goede ligging voor een korte citytrip.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Ontbijt niet zo 4 sterren waard: geen verse eieren zo roerei uit een fles, geen lekker brood, koffie telkens maar 1 tas aan een traag espressomachine, wel heel lekker fruitsap!

Ligging, rustige kamer, goede airco, wel op binnenkoer dus niks geen zicht maar wel superrustig.

Leuke startplaats voor een bezoek aan de stad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Kamer met uitzicht op binnenplaats was belachelijk. Gewoon een koker waar je bij je buren binnenkijken. Gordijnen zijn dus ganse dag dicht waardoor je dus geen daglicht hebt.

Grote kamers. Vriendelijk personeel. Kregen de laatste morgen een uitgebreide picknick mee. Ontbijt was lekker en voldoende maar niets speciaals.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Goede keuze

Er was geen gezellige bar/lounge voor een drankje..

Prima hotel, vooral heerlijke ruime moderne kamers! Fijn dat het raam open kon en een stille airco!

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Goed verblijf.

Personeel was niet echt vriendelijk. Toen mijn dochter een dag langer bleef - ik had al betaald daarvor - werd zij nogal hard verzocht het hotel te verlaten. Daarna geen excuses.

Mooi hotel, centraal gelegen, parkeergarage er naast

Een fijn verblijf in Hotel Dimar

Geen tegenvallers, ik zou er zo weer naar toe gaan. Het hotel heeft wel een zakelijk karakter, geen intiem hotelletje.

Luxe kamers. Zeer compleet ontbijt. In de omgeving voldoende te beleven, goede restaurantjes om de hoek. Niet iedereen sprak even goed engels maar het personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Nette kamer
    • Tweepersoonskamer voor Eenpersoonsgebruik - Uitzicht op de Binnenplaats

Rustige kamer betekent een kamer zonder uitzicht vanwege de rumoerige omgeving Er wordt geadverteerd met parkeerruimte maar deze moet je eerst reserveren

Nette kamer

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Ideale verblijfplaats voor een citytrip in Valencia
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

We hadden om een rustige kamer aan de achterzijde van het hotel gevraagd (via email), er werd ons verzekerd dat de kamer rustig was,uitgevend op een kleine binnenkoer.Helaas was dat inderdaad een zeer kleine binnenplaats waar je zelfs vanop de 3de verdieping de lucht niet kon zien,raam kon je niet openlaten door lawaai van de airco's. Na de eerste nacht gevraagd voor andere kamer,dit kon tegen meerprijs van 10 euro per nacht, deze kamer gaf echt uit op achterzijde hotel en was een stuk ruimer! We hebben daar nog 3 nachten aangenaam verbleven.

locatie vrij centraal, vriendelijk,behulpzaam personeel, nette ruime kamers en uitstekend ontbijt en heel rustig. Ook was er mogelijkheid om in het hotel een fiets te huren,Valencia heeft zeer goede fietspaden om via park naar de kust te rijden. Veel restaurantjes in de dichte omgeving.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Goed gelegen, het park vlakbij is ideaal !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Ontbijt : Jammer dat de bacon (bij het gebakken ei) gestoomd was en niet gebakken. Je kon ook een gekookt ei krijgen maar dit lag in een kommetje en was helaas heel hard gekookt.

Ontbijt was heel uitgebreid. Kamers zijn groot en proper alsook de badkamer is super in orde. Je kan in het hotel een fiets huren voor een dag, is meer dan een pluspunt. Je bent bij alles dichtbij : park, winkels en even doorstappen naar de oude stad. Naar de kust ga je best per taxi of per fiets.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Fijn rustig hotel, zeker aan te raden!

Het uitzicht vanaf onze hotelkamer, wij keken uit op een soort binnenplaats van appartementen. Maar aan de andere kant.. Wanneer ben je nou op je hotelkamer? Wij alleen om te slapen in ieder geval :)

Vriendelijk personeel, op een goede loopafstand van het centrum (15 minuten). Ook het strand is te lopen, maar is iet wat ver (daarom taxi gepakt +/- €7,-).

superb!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Een zeer net hotel met uitermate vriendelijk personeel. We hebben twee dagen fietsen gehuurd bij het hotel om te fietsen naar het strand en de oude stad. Super geregeld, zeer ruime en nette kamer

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Bezoek Valencia stad met kamer met uitzicht op de straat.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Omdat we wat langere tijd hier verbleven misten wel een bankje op de kamer om te zitten. Wel twee hoge stoeltjes en een tafel op de kamer aanwezig maar deze zaten niet echt comfortabel. Met raam open inderdaad veel herrie van de straat te horen.

De accommodatie was gunstig gelegen.

Perfect
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Schone ruime kamer, goed bed, koelkastje, airco. Heel goed en uitgebreid ontbijt. Fietsen kunnen huren bij hotel. In de buurt veel restaurants. Centraal gelegen tussen oude centrum, park en strand (wel fietsen)

Uitstekend hotel Valencia

Vriendelijke ontvangst, erg behulpzaam, uitstekende kamer aan achterzijde, ontbijt uitstekend veel variatie en lekkere nespresso koffie ook uitstekende metro verbinding van en naar vliegveld halte Colon

Mooi modern hotel op loopafstand van het oude centrum !!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

De kamers zijn ruim van opzet, modern ingericht en je hoort niets van de andere gasten. Ook niet van het verkeer aan de straat kant. Goed geïsoleerd. Het oude centrum ligt op loopafstand, zo'n 20 minuten lopen. Zo zie je ook het andere stuk van Valencia. De droge rivierbedding is binnen 2 minuten te bereiken , mooi ! Personeel is erg vriendelijk!

Hygiëne
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Prijs-kwaliteitverhouding niet heel goed. Redelijk duur hotel voor een gewoon comfortabel hotel. Ontbijt was correct maar kon (ook gezien prijs) beter

Hygiëne Vriendelijkheid personeel Mogelijkheid om fietsen te huren tegen schappelijke prijs

Grote kamer, goede locatie

Ik heb 122 eur per nacht betaald. Voor deze prijs heb ik al in veel betere hotels gelogeerd. Het hotel was zeker niet slecht maar geen goede kwaliteit prijs verhouding en het ontbijt was matig. In onze kamer hoorden we steeds een zeer storend tikkend geluid en de motor van de airco op het dak

Grote kamer, goede locatie

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Prijs/ kwaliteit verhouding perfect en goede ligging

Goede ontvangst, ruime kamers en een uitstekend ontbijt. De ligging was ook perfect tussen de 2 gedeeltes van Rusafa en El Carme dus we konden alle kanten op en ook direct naast het Turia Park

Makkelijk bereikbaar, 20 minuten met metro vanaf vliegveld...
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Makkelijk bereikbaar, 20 minuten met metro vanaf vliegveld en 7 minuten lopen. Mooie kamer en goed ontbijtbuffet. Kort bij de Turia park en half uurtje lopen naar Ciudad de las Artes y las Ciencias. Heerlijke stedentrip gehad.

super
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

zeer goed ontbijt , zeer goede koffie ; alles tip top in orde, heel netjes goede omgeving ; tussen oud centrum en nieuwe gedeelte ideaal gelegen

• Beoordeeld op: 6 april 2017

top verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Hotel verhuurt fietsen maar jammergenoeg geen kinderfietsen. Ander fietsverhuur is 20 min. stappen

kamers heel mooi en verzorgd, idem voor het ontbijt, centrale ligging

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Ideaal citytrip verblijf!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Jammer dat kamer zo donker was door te weinig lichtinval dr binnenkoer.

Heerlijk ontbijt, veel keuze! Goeie matrassen en propere kamers met elke dag verse handdoeken!

Prachtige plek, mooi hotel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Binnenplaats

Discussie over de rekening. Daar komen we zowel met het hotel als met Booking.com niet uit. De prijs was € 63 en op moment van boeken werd het ineens € 81, terwijl hij op de website nog wel als € 63 stond (en dagen erna ook nog). Booking.com verwees naar het hotel en het hotel verwijst naar Booking.com. Niet correct!

Prachtige plek, mooi hotel