Beoordelingen over Blue Sea Hotel Don Jaime 3-sterren

Sa Jordana, s/n, 07560 Cala Millor, Spanje

#37 van de 37 hotels in Cala Millor

6,1

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

We waren daar om te duiken, dus het verblijf was ontspannend.

Ontbijt was niet naar Spaanse normen. Het was meer naar Duits/Engels normen. Dus vettig en steeds het zelfde. Koffie en thee waren zelf niet te smaken. Jammer want het is een hotel met potentieel en heel wat mogelijkheden. De Wi-Fi was een minpunt alleen in de lobby en niet op de kamers.

Het was in de maand oktober het was er rustig.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Netjes
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Geen airco eetzaal, engels gericht en NIET aan zee 9 min lopen tot strandbedjes maar er staat direkt aan zee beetje jammer met knieklachten.

Netjes

• Beoordeeld op: 1 oktober 2015

Goede prijs kwaliteit ruime kamer wij kregen een kamer...

Airco maakte ook als je hem uitzette veel lawaai van borrelende vloeistof kamer was gedateerd animatie was waardeloos elke avond zelfde schreeuwmuziek van aerosmith

Goede prijs kwaliteit ruime kamer wij kregen een kamer tegenover het hotel met 2 balkons eten was wat je van 3 sterren mag verwachten goede ligging vlakbij mooie boulevard en strand

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Ligt vlak bij de boulevard en het strand, met leuke...

Eten was zeer slecht. We hebben maar 1x gedineerd, toen waren we het eten (en de lucht) al zat. Ontbijt ging wel, maar elke dag hetzelfde, en als je om 10 uur nog zat, werden de borden onder je neus weggehaald, zeer onfatsoenlijk.Bij het uitchecken, werd niet eens gevraagd hoe we het hadden gevonden.

Ligt vlak bij de boulevard en het strand, met leuke winkeltjes en restaurantjes.

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Het personeel en de locatie zijn geweldig.

Het personeel en de locatie zijn geweldig. Een echte aanrader!