Beoordelingen over Hotel Doña María 4-sterren

Don Remondo, 19, Casco Antiguo, 41004 Sevilla, Spanje

#80 van de 156 hotels in Sevilla

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Perfecte locatie veelal op loppafstand van...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Perfecte locatie veelal op loppafstand van bezienswaardigheden. Uitstekende restaurants in de omgeving, welke niet direct op de toerist is afgestemd. een verblijf voor meerdere dagen zonder auto een uitstekend hotel

Prima verblijf voor een overnachting , zou volgende keer ergens anders boeken.

Kamers erg gedateerd, vooral de badkamer een zeer zwakke waterstraal wat normaal douchen bijna niet mogelijk maakt. Personeel zeer kil ,een goede morgen in de ochtend kan er niet vanaf.

Locatie is perfect! , midden in de stad Prima ontbijt.

Toplocatie tegenover kathedraal en Alcázar - El Torro 10 min...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toplocatie tegenover kathedraal en Alcázar - El Torro 10 min lopend- links vanuit hotel om de hoek leuke tavernes - rooftopbar hotel top met zwembad!!

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Uitstekend verblijf! Goed hotel. Prijs/kwaliteitsverhouding prima!

Als er teveel gasten zijn aan het kleine zwembad op dakverdieping is er een gebrek aan plaats.

Fantastische ligging pal in centrum van buurt barrio Santa Cruz, na een paar stappen ben je omringd door goede tapabars en restaurants. Op een paar stappen van het Alcazar. (boeken op voorhand zoals wij deden), anders sta je lange tijd in de wachtrij, en dit is niet prettig in de hitte!) Uitzicht op dakverdieping aan het zwembad is subliem. Uniek uitzicht op Giralda toren. Goed hotel met mooie propere kamer en goede bedden. Koelkast op kamer. Geen ontbijt genomen...maar tal van mogelijkheden in de buurt. Geen last gehad van geluidsoverlast. Prijs/kwaliteitsverhouding prima! Ik las bij vele beoordelingen dat het hotel oubollig was...wij vonden het een authentiek hotel met karakter. Wij zouden moesten we terug naar Sevilla gaan terug dit hotel boeken!

Sevilla is een aanradar.

Vanaf de luchthaven reis je comfortabel met de airport-bus (elke 10 minuten) binnen circa 30 minuten naar de stad voor 4 euro (per enkele reis.) Vanaf de verschillende busstations in de stad is het centrum te voet goed bereikbaar. Let wel, een plattegrond is echt noodzakelijk, omdat je veel smalle straten hebt die kronkelend zijn gesitueerd. Hierdoor kun je zo de weg kwijt raken. Het hotel lag zeer centraal ter hoogte van de Kathedraal. Het personeel was zakelijk vriendelijk. Onze kamer met uitzicht was ruim, echter totaal niet geïsoleerd. Het leek wel of er geen glas in de sponning zat. Dit leverde voor ons enigszins geluidsoverlast op. Tip, vraag naar een binnenkamer. De kamer zelf was tip top verzorgd en alles was aanwezig wat je nodig had. Eten en drinken hebben wij elders gedaan, want direct buiten het hotel bevinden zich tientallen bars en restaurants waar je voor relatief weinig geld goedkoop goed kan eten en drinken. De top 10 bezienswaardigheden bevinden zich in de directe omgeving van het hotel en zijn zowel lopend als per OV te bereiken. De Hop on Hop off toerbus is een aanrader, waardoor je zich krijgt over de stad. Met de 48-uurs kaart ontvang je bovendien bij diverse musea of andere bezienswaardigheden gratis toegang. Op maandagen zijn veel bezienswaardigheden sowieso gratis te bezoeken. Verder is het een aanrader om je toegangsticket voor het Paleis en de Kathedraal online te kopen. Mocht je dat niet lukken, dan is het een aanrader om je ticket voor de grote Kathedraal te kopen bij een kleinere Kathedraal, zoals bij de Elsavador. Je kan dan de lange rij bij de grote Kathedraal passeren en dan sta je direct binnen. Let op, de fastline wordt nauwelijks aangegeven, maar deze bestaat wel degelijk. Ook bij het paleis is het een aanrader om een vooraf een ticket te kopen. Mensen die vooraf hebben gereserveerd krijgen namelijk voorrang bij het naar binnengaan.

Lokatie is gewéldig.

De douche was in onze kamer niet goed af te stellen (koud of heet!)

Lokatie is gewéldig. Hotel ziet er schoon en mooi uit. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kortom prima Hotel!

Toplocatie;
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Personeel is niet vriendelijk. De totale inrichting is een beetje oubollig

Toplocatie; kon niet beter. Auto kon onder het hotel geparkeerd worden. Leuk terras op het dak met prachtig uitzicht op kathedraal

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

in het hart van sevilla!

de kamer was erg warm Geen mogelijkheid om deze koeler te krijgen. En dat in februari. Hoe zal dat zijn in de zomer ???

prachtige ligging en heerlijk dakterras

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prachtig paleishotel naast de cathedraal

Doña Maria ligt in de directe omgeving van de kathedraal van Sevilla. Vanuit de dakterras zie je de Giralda pronken! De lobby is zeer mooi gedecoreerd - het geeft je een echt "Paleis"- gevoel. Ook de kamer en de badkamer die we hadden was ruim en mooi. De prijzen in de winter zijn ook zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Genoten van Sevilla vanuit deze locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt. Bijna iedere dag was er te weinig brood, jus, eieren . Was erg karig.

De locatie, middenin in het centrum. Omdat dit onze derde keer was konden we aangeven welke kamer we wilden zodat we vanuit de kamer op de giralda konden kijken.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Locatie goed
    • Standaard Eenpersoonskamer

De bedden zijn wisselend van kwaliteit. Mijn bed was slecht, dat van mijn medereiziger was wel goed. De temperatuur in de kamer was erg hoog. Mijn airco koelde niet. Behoorlijk wat geluid van mede gasten. Bij een 4 sterren accommodatie verwacht ik minstens koffie- en theezet mogelijkheden op de kamer. Badkraan kon eerst niet naar douche worden gezet. Wel snel geholpen.

De locatie was erg goed. Overal vlak bij. De jongen bij het ontbijt was heel erg attent bij een overigens ook goed ontbijt. Geen geluidsoverlast van buiten het hotel. Behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 11 november 2017

S nachts is er herrie van containers die geleegd worden onder het raam als je kamers aan de voorzijde van het hotel hebt.

Ontbijt heerlijk en personeel aardig locatie geweldig naast de kathedraal en een fantastische rooftopbar.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

zeer aangename stad met hulpzame mensen,veel te bezoeken en aangename sfeer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

oudere infrastructuur ,doch alles optimaal in orde . wel wat lawaaierig maar de goede ligging is belangrijker

zeker voldoende keuze en kwalitatief in orde

Een uitgebreid ontbijtbuffet. Zwembad op het dak met een geweldig uitzicht op de Giralda. Prima comfortabele kamers. Zeer vriendelijk personeel. Toplocatie!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

ligging
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het personeel kort aangebonden,niet aardig niet erg hulpbereid.Om 15 u was kamer nog niet klaar

ligging zwembadje.super ruime kamer.heerlijk bed goede douche

Love it!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het lawaai van de bar op het dakterras ging tot laat s'avonds door.

Mooie ruime kamer (wel duurdere categorie), prachtige locatie, goed ontbijt, leuke sfeer, lekker zwembadje. Love it.

Comfortabel hotel op een top locatie in Sevilla

Sombere en donkere kamer met een klein raam aan de patio. Stevige prijs vergeleken met andere 4 sterren hotels in barrio Santa Cruz

Geweldige locatie - tegenover de Giralda!

Geweldige plek voor bezoek aan Sevilla
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geweldige locatie, om de hoek van de kathedraal en de Juderia. Het meubilair doet wat ouderwets aan, maar wij hadden daar geen last van. Klein zwembadje met uitzicht op de kathedraal, heerlijk om even af te koelen. Prima ontbijt.

Vanuit onze zeer mooie kamer keken we uit op de kathedraal, wat wil je nog meer.

De vermelding dat de garage voor hele kleine auto's is. De route naar het hotel.

Het is een prachtig hotel om de hoek en met uitzicht op de kathedraal. Super service, bagage wordt op de kamer gezet, auto uit de parkeer garage gehaald, echt een top hotel en topservice. Het hotel ziet er prachtig uit, hele mooie antieke meubelen, dakterras echt allemaal top !

Sprookjesplek en in een sprookjesstad.

De publieke parkeergarage is druk bezet en het duurde 45 minuten om een plek te krijgen.

Hele fijne kamers en we hadden in 110 een prachtig uitzicht op de kathedraal en het plein: een sprookje. Het zwembad voldoet prima hoewel het vanaf 16.00 uur wel druk is.

Correct verblijf voor goede prijs. Uitstekende ligging om de stad te bezoeken.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Nauwelijks bereikbaar met de wagen Een klassiek, een tikkeltje ouderwets (waar niets mis mee is).

Zeer goede ligging, naast de katedraal; Correct personeel, gedienstig Propere kamer en badkamer

Sevilla in combinatie met Hotel Dona Marie is heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Kamer was op zich schoon, wij kwamen alleen nog wat haren tegen van vorige gasten in de badkamer. Prijzen van de bar bij het zwembad zijn aan de hoge kant. Wij hadden de suite met 2 volwassen en 2 kinderen, ruime kamer met aparte slaapkamer voor de kinderen. Het bed voor de kinderen was echter niet comfortabel, prima voor de kinderen, maar hier wil je als volwassene niet op liggen.

Locatie is super, alles is op loopafstand. Het centrum van Sevilla bruist 's avonds, wanneer je het hotel uit loopt sta je er middenin. Santa Cruz is om de hoek en andere leuke straten alle op loopafstand. Zwembad op het dak is heerlijk en noodzakelijk in juli, was meestal niet te druk dus ruimte genoeg rond het zwembad toen wij er waren.

Prachtig terras
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Prijs-kwaliteit verhouding was slecht. Een bord met manchegokaas kost 10 euro en bevatte 10 kleine stukjes zweetkaas. Men meldde dat dit olijfolie was was niet het geval was. Airco zeer matig

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Perfect gelegen romantisch hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als je een kamer aan de straatkant hebt, kun je wat last hebben van lawaai. Maar was niet overdreven.

Kamers waren heel netjes, receptiepersoneel vriendlijk, matig Engels maar verstaanbaar! heel lekker en gevarieerd ontbijt! Leuke rooftop bar met machtig zicht op de Giralda! Prijs cocktails valt heel goed mee, €9 / cocktail!

• Beoordeeld op: 6 april 2017

de locatie is super, het hotel gaat al wat jaren mee, maar...

kleine, wat muffe verouderde kamer, met een jaren oude airco die slecht koelde.

de locatie is super, het hotel gaat al wat jaren mee, maar is goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Het meedenken met welke kamer het leukste voor ons is en de...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er roomservice staat, maar dat dit alleen voor het ontbijt is. Geen hapje of tapas 's avonds aan de bar te verkrijgen

Het meedenken met welke kamer het leukste voor ons is en de hulp bij het uitprinten van de boardingpas

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Sevilla zien is bij Dona Maria slapen.

Hadden een kamer met gesloten tussendeur naar een andere kamer links. Daar werden 2 kinderen te slapen gelegd en aan de andere kant van onze kamer rechts de ouders. In plaats van dat gezin een kamer met tussendeur te geven en onze nachtrust te respecteren gebeurde dit niet.

Toplocatie,vriendelijk personeel,dakterras met bar en goede bediening + uitzicht op de kathedraal en plein met koetsen is onbetaalbaar. Op wandelafstand van de bushalte naar het vliegveld.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Zie boven

Kregen onopgemaakte kamer. Werd wel snel rechtgezet. Kregen vervolgens sleetse kamer met slechte badkamer. Moesten 24 euro meer betalen dan vrienden die nieuwe kamer kregen.

Ontbijt was oké

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Sevilla is een aanrader. Mooie stad!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je realiseert je van te voren niet je hotel aan een druk plein staat. Op dat plein staat een kerk met klok die elk kwartier luidt.

Je bent gelijk in de binnenstad.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

te duur voor het aangebodene,

gedateerde kamers (kleine bedden) geen airco afgeleefde ontbijtruimte

goed ligging in de santa cruz wijk vriendelijk hulpvol personeel proper mooie dakterras

• Beoordeeld op: 13 november 2016

De locatie en het terras op het dak met het zwembad zijn...

Het bed was oud, vering voel je door het matras heen, douche had een slappe straal, de meeste kamers hebben uitzicht op een muur, De kamers zijn een beetje vergane glorie.

De locatie en het terras op het dak met het zwembad zijn super. Authentiek hotel, veel schilderijen en oude meubels.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Prima locatie voor een citytrip.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Vrij gehorig en donker binnen maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd door het monumentale gebouw en de lccatie.

Eenvoudig maar prima ontbijt. Locatie meer dan perfect! Kathedraal en Giralda om de hoek evenals een keur aan tapasrestaurantjes. Mooi dakterras. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Leuk hotel met zwembad op een perfecte locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel zou iets vriendelijker en behulpzamer kunnen zijn.

Wij hadden voor een superior room gekozen met uitzicht op de kathedraal,geweldig! De kamer was mooi en schoon. Het zwembad op het dakterras was onze lievelingsplek, heerlijk om aan het einde van de dag een wijntje te drinken in het zonnetje met uitzicht op de Giralda en even te zwemmen. Wij vonden de prijzen redelijk. De locatie is super, direct om de hoek een straatje met veel restaurantjes. De parkeergarage onder het hotel was natuurlijk ook heel handig.

• Beoordeeld op: 28 september 2016

Prima hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Rioollucht in badkamer, zowel s'morgen als s'avonds, werd er misselijk van.

Lokatie centrum centrum! Fijne ruime kamer (318), zeer goede bedden, frans balkonnetje. Echter, door straatkant wel veel lawaai, maar oordoppen helpen prima.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Boeken altijd bij booking .com altijd prima hotels,dit hotel viel buiten de ligging zwaar tegen!

De kamers zeer gedateerd,een stopcontact,waardeloze badkamer losse vloertegels. De een persoonskamer helemaal slecht geen koffie of theeapperaat. Geen douchestang,geen stopcontact etc, slechte verlichting,geen leeslampjes ,vies tapijt slechte schoonmaak.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Top beleving van de stad waar wij verliefd op zijn!

Zeer net hotel, toch heel wat gedateerde meubels en assesoires, dat houdt ons tegen om het iedereen aan te bevelen...

Lekker ontbijt, veel gebruik gemaakt van dakterras en zwembad, redelijk rustig tijdens namiddag, siësta😃. Super uitzicht en centrale ligging, kwamen al voor de tweede keer hier!

Prijzen bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Zeer aangenaam, ook de Pool op het dak is een sterke aanrader!

Kamer zeer goed, ontbijt was goed

Citytrip 5 dagen

In centrum:goeie airco;lekker ontbijt:een zwembad met bar en gratis handdoeken .Alles was ok :een droom.

Aan te bevelen

Heel mooi hotel...

Ligging vlakbij kathedraal Sevilla. Schone kamers

SUPER!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Waanzinnige locatie. Met op het dak terras een zwembad!

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Grote kamer met badkamer en toilet apart.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Warm water douche duurde echt 21 minuten.

Grote kamer met badkamer en toilet apart.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Prima hotel in mooie stad

Erg gehorige kamers.

Goede ligging in het centrum

Heel goede keuze, dichtbij alle bezienswaardigheden en een prachtig zicht vanuit de rooftop pool.

De inrichting is verouderd, vergane glorie. Het ontbijt is basis maar in orde

Toplocatie, rooftop bar+zwembad met zicht op de Giralda/kathedraal

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

prima ontbijt

prima ontbijt

Super locatie, rooftopbar met zicht op de kathedraal.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super locatie, rooftopbar met zicht op de kathedraal.

Perfect verblijf

Perfect gelegen

Aangenaam verblijf in hartje sevilla

Jet zou handig zijn mocht Engels van personeel iets beter zijn.

De mooie meubels en oog voor geschiedenis

De accommodatie voldeed aan onze wensen en lag op de perfecte plaats voor Sevilla te bezoeken.

Geen opmerkingen

De ligging en het dakterras

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Ideale en centraal gelegen uitvalsbasis voor een citytrip Sevilla
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Zeer centrale ligging vlak aan Giralda. Lekker ontbijt Schitterend dakterras en bar.

Zeer moeilijk bereikbaar per auto

Vriendelijk personeel en de locatie en de bar op het dakterras met zwembad en schitterend uitzicht

unieke ligging
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Spijtig dat de kamer geen uitzicht en weinig daglicht had, gelegen in kleine patio.

zeer mooie kamer. Zeer lekkere koffie met cups op de kamer.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Alles was zoals verwacht zoals aangeboden

Locatie en kamers waren zeer goed. Het ontbijt Was overvloedig en lekker. Het personeel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Parkeerkelder hotel

Mijn auto was te groot (Opel Antara)voor de kleine straatjes en de pakeerkelder van het hotel.Dit kan beter aangegeven worden.

Centraal gelegen

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Hotel is niet te vinden met de auto heb een taxi moeten...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Extra Bed

Hotel is niet te vinden met de auto heb een taxi moeten nemen nadat ik mijn auto had geparkeerd bij het centrum

• Beoordeeld op: 25 december 2016

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Uitzicht op de kathedraal

Uitzicht op de kathedraal

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Bedden zijn erg slecht en beddengoed is ook niet van deze...

Bedden zijn erg slecht en beddengoed is ook niet van deze tijd

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Prachtige locatie

Prachtige locatie

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Paar dagen Sevilla

Prijs, vriendelijkheid en service bij de balie.

Locatie, zwembad, uitzicht

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Uitzicht vanaf dakterras op de Giralda, ook vanuit het...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bereikbaarheid per auto is ingewikkeld.

Uitzicht vanaf dakterras op de Giralda, ook vanuit het zwembad! Plus de supercentrale locatie van het hotel.

• Beoordeeld op: 29 april 2016

Het hotel ligt pal in het historisch centrum waardoor alle...

Het hotel is omwille van de zeer smalle straatjes met de wagen moeilijk bereikbaar met een grotere wagen zelfs zeer moeilijk, dit zou vermeld mogen worden op de website.

Het hotel ligt pal in het historisch centrum waardoor alle bezienswaardigheden vlot bereikbaar zijn. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet Mooi verzorgde kamers

• Beoordeeld op: 29 april 2016

Voor wie wil genieten van al wat de stad te bieden heeft, is...

De bereikbaarheid van het hotel met de wagen. De GPS loodst u zonder pardon door de (te) smalle straatjes. De uitbater zou een meer comfortabele reisweg moeten uitdokteren en tijdig mededelen.

Voor wie wil genieten van al wat de stad te bieden heeft, is de ligging van het hotel ideaal.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

De ligging van het hotel is uitzonderlijk goed.

Kamer op zich ok, maar aan bedompt binnenplaatsje, daarom weinig frisse lucht.

De ligging van het hotel is uitzonderlijk goed. Hartje Sevilla, pal naast kathedraal en Giralda.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Ontbijt was voldoende en de locatie perfect.

Er waren geen stopcontacten in onze kamer. Alleen in de badkamer. Dus opladen mobiles en i pad lastig.

Ontbijt was voldoende en de locatie perfect. Het hotel ligt vlak naast de Giralda. Zwembad op het dak hebben we geen gebruik van gemaakt maar wel van het dakterras. S avonds is het uitzicht mooi op de kathedraal die helemaal verlicht is.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

De locatie was erg goed omdat het naast de beroemde...

Het bereiken van het hotel per auto door de smalle straatjes.

De locatie was erg goed omdat het naast de beroemde kathedraal van Sevilla ligt. Kamer was ook netjes en schoon. Alleen te weinig stopcontacten ivm opladen telefoon en PC. Parkerrgarage aanwezig. Kost 20 euro per dag. Laat de auto wel weg zetten door congierge. Ontbijt was geweldig met veel keuze.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2015

De locatie tgov kathedraal kon niet beter.

In de late namiddag (ong 5 uur) werd de muziek aangezet in de bar op het dakterras. Tot zover geen probleem, maar dat dit ook door luidsprekers naar het erboven gelegen zwembad wordt gestuurd verstoort de rust daar. Een rustig gesprek og lezen werden bemoeilijkt

De locatie tgov kathedraal kon niet beter. Mooi zwembadje met geweldig zicht. Verzorgde en nette kamers. Goed en verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

De locatie is perfect: midden in het historisch centrum.

Het zwembad is veel te klein. Bovendien is er geen mogelijkheid om aan het zwembad op een ligbed te liggen.

De locatie is perfect: midden in het historisch centrum. Het uitzicht op de Giralda is een pluspunt.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Kamers werden telkens zeer grondig proper gemaakt.

Ontbijt viel wat tegen, te weinig variatie en aanbod.

Kamers werden telkens zeer grondig proper gemaakt. Handdoeken werden elke dag vers beschikbaar gesteld voor aan het zwembad.

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.