Beoordelingen over Hotel Doñana Blues 2-sterren

Sector Inglesillo, 129, 21760 Matalascañas, Spanje

#3 van de 10 hotels in Matalascañas

mijn kamer lag op de 1e verdieping.

het ontbijt was pas vanaf 9 u beschikbaar. en vond t wel erg minimaal. aan beide kanten op de schaal van de kaas lagen er notabene vleeswaren, een soort worst met sterke geur half overheen. het was nog een heel gedoe om andere kaas te krijgen, die toch ook weer pal naast iets lag wat ik als vegetarier niet eet. maar dat heb ik op deze reis wel meer gemerkt, helaas. alsof ik van Mars kom....

mijn kamer lag op de 1e verdieping. het balkonnetje was overgroeid met heerlijk geurende jasmijn. ik heb de warme temp verdragen om balkondeuren hele nacht open te kunnen houden om de heerlijke geur op te snuiven. airco niet aan gehad en t was echt heet. het zwembad bood me twee keer in de vroege avond heerlijke verkoeling na mijn warme activiteiten. helaas was de opening beperkt en begon pas na 11 am. middagsluiting tussen 15-16.30 en 20.30 weer dicht.. het bed was goed en ook de badkamer. ik had dit geboekt om de volgende ochtend met de excursie van 8.30 waarvoor je je dan voor 8 u melden moet, van 4 uur lang in een superjeep door National Park Donana mee te maken. aanrader!! na terugkeer lunch in cafetaria van NPD gegeten. was ook weer een heel gedoe ivm mijn vega keuze, grr. enfin, erna nog een ferme wandeling van haast 2 uur in zinderende hitte gemaakt door het park. het was mooi, maar heb alles nu heel goed bekeken en hoef echt niet weer terug!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Heerlijk verblijf, gezellig, kleinschalig en supervriendelijk!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontbijt was voldoende en alles vers. Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Hoewel ze enkel Spaans spreken, hebben ze er alles aan gedaan om alles te regelen zodat we toch nog het natuurpark konden bezoeken! Bedankt!

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Prima plek vlak bij strand en eten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Duur ontbijt , kan veel beter iets verderop . Eigenaars spreken zeer weinig engels maar doen hun best

Prima plek in het dorp , vlak bij strand en eetgelegenheden .( te lopen=5 min) Kamer was ruim en netjes met airco en prima badkamer, Mooie tuin rondom het complex en een zwembad met beperkte openingstijden ( hierdoor niet gebruikt) Parkeren voor de deur ( wel op staat = gratis) Vriendelijk ontvangst

Prima verbleef vlakbij zee.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De douche was lastig af toestellen. Erg heet water. Airco van de buren gaf wat herrie.

Het zitje voor de deur. Heerlijk buiten zitten. Bedden waren prima. Koelkastje met weinig geluid.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Een groene oase tussen toeristenbeton, vlak bij mooi Natuurpark.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met uitzicht op tuin

Beetje gehorig; doortrekken wc en douchen bovenburen gaf wat overlast in de nacht en vroege ochtend.

Eenvoudige kamer maar met zorg ingericht en goed onderhouden. Leuk klein terrasje voor de kamerdeur midden in een schitterende tuin! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt eenvoudig maar goed: uitstekende koffie!

Geen aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sleutel deur. Locatie. Dit oord was compleet verlaten en deed erg troosteloos aan. Weinig tot geen mogelijkheden om te eten.

Niets bijzonders

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Continental ontbijt prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Continental ontbijt prima. Prima hotel in moderne vakantielocatie met buiten het seizoen niet druk. Vlakbij het strand en uitgaanscentrum.

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Erg lieve dame aan de receptie heeft op ons gewacht, omdat...

Het zwembad werd gerenoveerd en was dus niet te gebruiken.

Erg lieve dame aan de receptie heeft op ons gewacht, omdat we laat aankwamen. Leuke huisjes met klein zitje voor de deur, romantische, vrolijke sfeer in mooie tuin.

• Beoordeeld op: 26 april 2015

Persoonlijke benadering van het vriendelijke personeel

Zwembad staat vermeld in de aanbieding, maar slechts ter beschikking vanaf 15 mei. Massagedouche niet in de bijkomende superior-kamer inbegrepen zoals we dachten. Indien gasten in aanpalende kamer, dan hoor je de drainage van het sanitair.

Persoonlijke benadering van het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Eigenaresse was aardig en behulpzaam.

Geen wifi op kamer.

Eigenaresse was aardig en behulpzaam. Prima bed, kamer en badkamer schoon.