Beoordelingen over Gloria Palace Royal Hotel & Spa 4-sterren

Tamara, 1, 35130 Puerto Rico, Spanje

#4 van de 130 hotels in Puerto Rico

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Super hotel aan beschutte baai.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Aan de playa Amadores wel restaurants maar geen terras voor alleen een drankje savonds.

De faciliteiten, ontbijt super uitgebreid de spa. Voldoende bedjes en parasols bij het zwembad en badhanddoek service gratis.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

heerlijke week
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee (3 Volwassenen) - Extra Bed

dat je moet betalen voor strijken omdat jezelf niet mag strijken vind ik vreemd en hebben we nog nooit eerder in 4 en 5 sterren hotels gezien

schoon en geweldige keuken

Goed hotel als je alleen logies/ontbijt hebt, de eetzaal was niet heel gezellig.

Ons verzoek voor late uitcheck (wat per mail door hen geaccepteerd was en waarvoor ze €25 rekenen) was schijnbaar niet goed doorgekomen. Na het laten zien van de mail met acceptatie was het opgelost. Wij hadden ook een kamer met zonnig balkon gevraagd, let daarop want niet alle balkons hebben zon! Na wisselen van kamer hadden we dus wel zon op ons balkon.

Grote schone kamer en groot balkon. Goede bedden. Heel goed ontbijt maar erg slappe koffie... Vriendelijk personeel in de bediening. Na invullen van een formulier bij het ontbijt over het hotel/kamer werd er gelijk actie genomen inzake een klacht van ons over de verlichting in de badkamer. Nieuwe lampen gekregen en dus beter zicht. Ook werden er tijdens ons verblijf nieuwe gordijnen opgehangen in de kamer en nieuwe kussentjes/bekleding in stoelzittingen. Zag er gelijk een stuk chiquer uit!

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Fantastisch en onvergetelijk!

De weg terug van het strand naar het hotel loopt vals plat dus mensen zoals ik, met COPD moet even een extra pufje nemen.... Beslist géén reden om dit hotel te vermijden...in tegendeel!

Onze vakantie was in 1 woord fantastisch! Geweldige en gevarieerde buffetten, alleraardigst personeel en schoner dan schoon! Zwembad en animatie voortreffelijk en heerlijk dicht bij het strand. Een aanrader voor jong en oud!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

We hebben een hele fijne week gehad in een prima hotel, waar je ook wel het nodige voor moet betalen

we vonden dat het hotel weinig sfeer heeft, bv in de lounge/ bar is alleen maar indirecte verlichting en aangezien het een grote hoge ruimte is, werkt dat heel ongezellig. De lampen die er waren, deed men niet aan, ook niet "s avonds. Een goede binnenhuisarchitect zou hier veel kunnen verbeteren.

De grootte van de kamer was heel prettig en de kamer was erg schoon, zo ook de badkamer en het balkon. Het eten is heel lekker en ruim gesorteerd met vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Close but no sigar

-We hadden wat problemen met de afvoer in de badkamer. Deze werden wel onmiddellijk opgelost door het hotel van zodra we dit hadden gemeld. -De kwaliteit van het (warme) eten. Dit was dikwijls al niet meer zo warm en we misten soms wat afwisseling. -Het a la carte restaurant was ook bijzonder tegengevallen en is absoluut zijn geld niet waard. -Er was geen shampoo voorzien en de kwaliteit van de hotel douchegel was niet goed. -We hadden enkele gaten in de gordijnen.

-De kamers zijn ruim en zijn voorzien van een groot terras. -Er werd elke dag gratis water voorzien. -Mooie zwembaden (2 buiten en 1 binnen). -Het personeel was op 1 uitzondering na heel vriendelijk. -Goede wijnkaart.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Gloria Palace Royal Playa Amadores

Mocht het mogelijk zijn 's morgens en 's avonds buiten te eten (zoals wel mogelijk is bij het vlakbij gelegen Gloria Palace Puerto Rico), dan zou dit het ideaal hotel zijn. Dat hebben we wel gemist. Het is pas echt helemaal vakantie als je buiten in alle rust kunt genieten. Een restaurant met buffet is immers altijd wel lawaaierig, zij het dat dit in dit geval nog meeviel.

De kamers zijn groot en waren zeer net. Het buffet zowel 's morgens als 's avonds is uitgebreid en 's avonds daarenboven zeer gevarieerd en echt lekker. Ook na 6 dagen waren we het niet beu. Het personeel is bijzonder vriendelijk en het zwembad groot, zodat je ongestoord kan zwemmen. De ligging van het hotel is super, met prachtig zeezicht!

eten was uitstekend en elke dag afwisseling
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

eten was uitstekend en elke dag afwisseling

Verders erg goed hotel en top personeel

Bovenste zwembad erg koud en de tegels groene aanslag

Lokatie en bedeen

Een deugddoende, ontspannende vakantie in een fijne accomodatie

Aan keuze bij het ontbijt was geen gebrek, maar er mocht dagelijks toch een beetje variatie zijn.

Fantastisch hotel met heerlijk eten en mooie ruime kamers

Heerlijk ontbijt - zeer ruime kamers - uiterst proper - prachtig uitzicht vanuit de kamer - ruim balkon met zicht op zee

Aangenaam

Beleefdheid aan receptie en onthaal bij aankomst.

Keuken en uitzicht

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

In de winter een ideale bestemming

Opgegeven voorkeuren bij boeken worden niet gehonoreerd

Ruime kamers, prachtig uitzicht, liften vaak kapot deze keer.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Supervakantie

Lekker eten, locatie, vriendelijk personeel (en heel leuk met kinderen)

• Beoordeeld op: 3 december 2015

Personeel is heel vriendelijk.

Welness gedeelte is vrij klein. Badkamer is ook vrij klein. 1 wastafel voor 2.

Personeel is heel vriendelijk. Niets is teveel. Ook onderling voel je de goede sfeer. De kamers zijn ruim en worden bijzonder goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Zeer mooi hotel met super vriendelijk personeel en mooie...

Zeer mooi hotel met super vriendelijk personeel en mooie locatie. Ruime, hygiënishe kamers met uitzicht op zee. Veel variatie qua eten. Kortom, een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

In het a la carte restaurant kon je uitstekend eten, goede...

Liften werkten niet altijd optimaal. De deur naar de gang klemde en maakte daardoor veel lawaai als hij dichtgetrokken werd. Massaliteit.

In het a la carte restaurant kon je uitstekend eten, goede bediening. Rustige pool en leuke bar op de 6e verdieping.

• Beoordeeld op: 23 april 2015

veel te hoge prijs voor geboden diensten en kwaliteit 4sterren zonder iets in minibar geen mooi uitzicht vanuit de kamer grote afstanden om kamer te bereiken

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

Dat iedere kamer een prachtig uitzicht heeft.

Toch wel wat geluidsoverlast van de weg.

Dat iedere kamer een prachtig uitzicht heeft. Alles is netjes schoon. Eten is prima en lekker.

Er zijn ook 11 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.