Beoordelingen over Vital Suites Residencia, Salud & Spa 4-sterren

Avenida De Gran Canaria, 80, 35100 Playa del Inglés, Spanje

#40 van de 166 hotels in Playa del Inglés

perfecte plek voor Playa de ingles
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Ik zou persoonlijk de receptie laten bemannen met personeel dat een gastvrij gevoel kan overbrengen. Vaak zat er iemand en werd er niet begroet. Zou beter kunnen. Voor de rest een prima hotel.

Het schoonmaak personeel en personeel van de restaurants zijn top. Kamer ruim en prima, locatie super.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Heerlijk en zonnig verblijf in een heerlijk hotel op een prima locatie.
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Het personeel is erg vriendelijk. Fijn ontbijt. Prima restaurant. Rustig (we waren er medio maart). Grote kamer met lekker balkon. Prima locatie.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Dikke duim.
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Mijn terras had geen zon maar het was goed vertoeven rond het zwembad.

Perfecte ligging met een mooi zicht over de duinen, golfbaan en de zee. Wifi was ook dik in orde tot in de fitness toe. 'S morgens de dag beginnen met een fantastisch ontbijt in een mooie omkadering is een dubbele plus.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Prima hotel en relaxte lokatie
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Roomservice zeer slecht, is eigenlijk niet beschikbaar in de avond. Ook geen minibar of een fles water in de koelkast. De Spa is al dicht om 18.45, wat eigenlijk pas een mooie tijd is om er gebruik van te maken.

De lokatie is prachtig. Uitkijkend over een mooi gebied, duinen en zee. Je zit met de auto in 10 min bij strand Maspalomas. Goede kaart met gerechten. Aardig personeel en we kregen gratis een late checkout. Zou er zeker terug gaan.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Heerlijk.
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Een heerlijk rustig, mooi en goed verzorgd hotel. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam, mijn partner kreeg longontsteking en er werd meteen aangeboden de beddenlakens te verschonen en zijn pyjama te wassen. Fijne rustige doch centrale ligging.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Het was genieten, heerlijk rustig, ruimte kamer, verwarmd buitenbad, spa, balkon, magnetron, waterk
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Eigenlijk niks. Normaal ga ik wat goedkoper maar gezien wat je er allemaal voor je er allemaal voor krijgt vond ik het wel de moeite waard.

Het was een harstikke mooi hotel. Voor mijn doen ook aan de hoge kant qua prijs maar dat is het wel zeker waard geweest. Heerlijk rustig!!! Er is wel een poolbar maar geen harde muziek en geen schreeuwend animatieteam. Heerlijk. Het is ook niet direct in een uitgaansbuurt dus geen dronken gelal vanaf de straat. De kamer (junior suite) was heel ruim en heel schoon en modern en van alle gemakken voorzien. Prima balkon ook met mooi uitzicht over het zwembad en de duinen verderop. Ook een magnetron en waterkoker en minikoelkastje. 2 buitenzemwbaden waarvan eentje verwarmd. Heerlijk is dat in december. De spa (1 x per dag inbegrepen) was ook lekker met een binnenbad, een (goede) sauna en een solarium. Helaas was het turks stoombad buiten gebruik. Ik vond het ook lekker om dan na de spa nog even in het verwarmde buitenbad te kunnen zwemmen. Er is voldoende parkeerglegenheid (gratis) aan de straat direct bij het hotel. Ik was er december en het was alle dagen en alle tijdstippen makkelijk om een plekje te vinden. Naar het strand is het 15 minuten lopen (playa d'íngles) en naar de duinen van maspalomas is het ook 15 minuten lopen. (met de auto tot dichterbij kan ook). Ik had late check-out dankzij booking.com genius en dat kwam supergoed uit.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Geweldig!
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Ontbijt was perfect, veel keuze in alles. Maar vooral de locatie was perfect. Heel rustig en relaxed, maar Yumbo en restaurants op loopafstand. Enorm vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Heel kort dan "uitmuntend"
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Dat er slechts 2 menu's op de kaart stonden wij hebben regelmatig bij het zwembad gegeten want daar was de keus groter.

Wij hebben een heerlijke week gehad, het personeel was ontzettend vriendelijk en attent,het appartement was geweldig met een eigen terras en zo aan het zwembad ,kortom geweldig.

Heerlijk.
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Het enige dat beter had gekund is de badkamer. Waar de slaapkamer en woonkamer zeer ruim en comfortabel waren, had de badkamer in mijn geval een wat verouderd bad met hier en daar flinke roestplekken.

Vital Suites is heerlijk omdat het comfort, luxe en ontspanning biedt. Met een in-house Spa (turks stoombad, 2 sauna's en whirlpoolzwembad) en twee zwembaden buiten, met uitzicht op de golfbaan, Maspalomas en in de verte de zee is het heerlijk tot rust komen. Het resort ligt weliswaar niet aan / bij het strand, maar daar zijn de andere grote massale hotels voor. Ontbijt en diner zijn goed, goede verhouding prijs kwaliteit. Personeel is zeer vriendelijk.

Het prachtig zicht over de golf en Playa del Ingles.
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Het prachtig zicht over de golf en Playa del Ingles. Het mooie en vooral ruime zwembad. De wellness is ook zeker een bezoekje waard. Daarnaast had ik een junior suite, aangezien er weinig prijsverschil was met een gewone kamer en dat was top! Dik in orde! Verder is het wat afgelegen en toch dichtbij het centrum, slechts 10min van het Jumbo center via een kortere weg.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

mooi rustig resort in mooie omgeving maar prijskwaliteit niet echt oke
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa (3 Volwassenen)

Het diner is verschrikkelijk. We hadden HP geboekt en hebben dit na drie dagen geannuleerd omdat het niet lekker was maar ook totaal niet past bij de uitstraling van het hotel, erg jammer (het annuleren was geen probleem bedrag werd verrekend). Bij meerdere gasten was dit het geval. Er zijn lekker en goeie restaurantjes in de buurt (ABRASA in San Fernando ) ontbijt viel ook erg tegen. Je verwacht bij een hotel in deze prijsklasse een fantastisch ontbijt, helaas. Elke ochtend moesten we weer zelf dekken kopjes halen en koffie of thee inschenken. De keuze was niet optimaal meerdere keren meerdere dingen op en moest je de ochtendploeg hier weer zelf op attenderen. zwembaden waren erg koud. Op de borden stand dat ze beide 27 graden waren maar dit is bij lange niet het geval. Na klagen werd het iets warmer maar nog steeds niet lekker om te zwemmen erg jammer.

de rust in het complex.

De grote kamers met aparte leefhoek, alleen de kitchenette...
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

De nachtwakers (niet allemaal) waren verre van vriendelijk..

De grote kamers met aparte leefhoek, alleen de kitchenette is echt "mini". Broodrooster had leuk geweest.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Niet ver van Yumbo, strand op loop afstand (als je fit bent)...
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Kamers zijn gerenoveerd, maar blijft toch een beetje oudbollig. Oude vloer tegels en badkamer. Geen keuken, alleen magnetron.

Niet ver van Yumbo, strand op loop afstand (als je fit bent) maar zeer rustig gelegen met prachtig uitzicht, prima zwembad, zeer stille airconditioning en redelijk goed ontbijt.

Rust en totale ontspanning
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Vluchtige wat slordige schoonmaak zowel in kamers als in spa. Toch stoorde het verder niet, de ontspannende omgeving maakt een hoop goed. Half pemsion niet aan te raden, genoeg restaurants in de buurt.

De rust terwijl je toch in het drukke Gran Canaria gedeelte zit. Geweldig zwembad. Tevens babybed voor de baby en kinderstoeltjes bij het restaurant.

Geweldig lekker ontbijt en mooi zwembad en welness in de...
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Voor een hotel dat zich Vital Spa en Welness noemt zijn de douches op de kamers erg eenvoudig ( een dunne straal water waardoor je amper je haar goed uit kon spoelen. Het personeel van de bar en ontbijt is super aardig en vriendelijk. Het personeel van de receptie is ronduit chagrijnig en zegt geen goedendag. Je hebt echt het idee dat het personeel van 2 verschillende bedrijven is ofzo???

Geweldig lekker ontbijt en mooi zwembad en welness in de kelder van het hotel. Personeel bij bar, ontbijt en zwembad is erg aardig

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Perfecte prijs-kwaliteitsverhouding
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Meer variatie in ontbijt.

Avondmaal niet in buffetvorm maar met bediening aan tafel. Gastronomisch eten elke avond, echte culinaire hoogstandjes van top Chef!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Ideaal hotel voor enkele dagen rustig te genieten en te gebruiken als uitvalbasis.
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Zeer mooie ligging, ruime kamers met mooi terras, zeer lekker ontbijt buiten op het terras. Geen overdruk hotel met rust aan het zwembad. Ideaal voor enkele dagen rust.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Hotel voor mensen die rust zoeken. 's Avonds is er niets te doen. Ligt ver van strand en duinen.
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Ik had een kamer gevraagd met uitzicht op duinen, maar we kregen er een met uitzicht op zwembad. En daar hadden we de ganse dag ook geen zon op ons terras. De Spa viel tegen. Te klein, en ook geen lucht, het stonk er ook... Moeilijke internetverbinding op de kamer. Voor goeie verbinding moet je aan het terras gaan zitten.

De hemelbedden met uitzicht op de golf. Heerlijk om 's avonds naar de zonsondergang te kijken. Het zwembad buiten is ook groot en aangenaam zwemmen met zo een 24 graden watertemperatuur. De kamers zijn ruim.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Veel te duur voor wat je krijgt!!
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht op de Golf

Het hotel werd veel luxueuze voorgesteld dan het in werkelijkheid was. Het werd voorgesteld als een soort resort, maar in tegenstelling was het vrij klein. De douchekop in onze kamer was stuk, maar op onze vraag zijn ze hem binnen de10 minuten komen herstellen. Koffie in de kamer was betalend (€1,5 per koffie), wat in de meeste hotels niet zo is. Na het consumeren van een kop koffie heeft de vuile kop nog 2 dagen (ons hele verblijf) onaangeroerd op de kast gestaan. Strandlakens worden aan €1 per stuk per dag aangerekend. Bij het inchecken vroegen we aan de receptionist of hij ons bezienswaardigheden in de omgeving kon aanraden. 'Hangt ervan af wat jullie willen zien', meer kregen we niet als antwoord. Begrijpelijk, alleen jammer dat we nog een volledig stadscentrum gemist hadden aan de andere zijde (niet Maspalomas). In de gym zijn geen handoeken noch muziek aanwezig. Allemaal details zou je denken, maar als je €488 voor twee nachten betaalt, verwacht je deze details dus wél! Geen waar voor je geld dus.

Zeer ruime kamer. We hadden er een living met (slaap)bank bij. Ook hadden we een balkon met uitzicht op hetzwembad en het golfterein. Je kunt in heel de straat gratis parkeren én het hotel beschikt zelf ook over een gratis parking. Zeer handig!

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Prachtige plek, helaas met slechte service.
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

De onvriendelijkheid en onpersoonlijke houding van het personeel bij het ontbijt en de poolbar. Geen manager zichtbaar de hele week. Kamermeisjes overigens wel heel viriendelijk.

Mooie en rustige locatie en kleinschaligheid

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Prima onderkomen in Playa del Ingles/Maspalomas
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Er waren maar weinig gasten en het regende, dus daardoor krijgt het geheel een wat trieste aanblik

Mooie spa, prima kamer met veel ruimte, goede badkamer en fijn bed.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Een zorgeloze, comfortabele, zonnige vakantie
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa (3 Volwassenen)

de wifi was niet optimaal / veel lawaai onder onze kamer overdag door gebabbel in de personeelsruimte ? onderhoud tuin storend

heel lekker avondeten in de noto

Top hotel

Geen minpunten

De mooie grote kamers en een fantastisch zwembad

Perfect
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Grote moderne appartementen en comfortabel

ontbijtbuffet, ruime kamer, mooie welness, mooie ligging

Uitzicht

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

alles was prima

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Één van mijn beste vakantieverblijven ooit.

Geen bad Haren in badkamer

Ontbijt met uitzicht

Zwembad ontbijt kamer
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

De menukaart (geen vegetarisch) de spa. De sauna is wel redelijk maar de spa is verder beperkt en nodigt niet uit.

Zwembad ontbijt kamer

Heel tof, opnieuw te bezoeken

Internet kan beter

Prachtige Ligging

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Kamer en uitzicht t

Kamer en uitzicht t

fantastisch
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

De kamer was prachtig , één van de betere die ik ooit gehad heb op reis

Een pareltje tussen de grotere hotels.
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Goede locatie, prachtig uitzicht op Maspalomas Dunas. Strand is ongeveer 10/15min lopen, maar geen probleem. kamers fantastisch.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

fijn en rustig luxe verblijf

kamers van 60 m2, erg ruim en prettig

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

nvt

De ligging en de rust (ondanks dat de accommodatie toch niet ver van winkelcentra en uitgaansgelegenheden ligt)

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Relax enjoying ...

Welnesscomplex

Rustige kamer en confort

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

De kamer was goed en ruim genoeg

Geen binnen bar.het

Kon gevarieerder.

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

ontbijt sober
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

geen ontbijt binnen mogelijk wanneer het s'morgens koud is.

ontbijt sober

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Service geweldig, kwaliteit sauna en sportfaciliteiten prima.
    • Junior Suite met Toegang tot de Spa

Service geweldig, kwaliteit sauna en sportfaciliteiten prima.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

fantastisch
    • Tweepersoonskamer met Terras en Uitzicht op de Golf

Personeel erg vriendelijk, ontbijt en diner geweldig, accommodatie fantastisch, prima zwembad. We komen graag een keer terug.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

super ontbijt

airco deed het slecht

super ontbijt vriendelijk personeel ligging to yumbo/ spar

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Goede service

Het bed/matras is te hard, maar dat is persoonlijk.

Goede service

Er zijn ook 23 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.