Beoordelingen over El Capistrano Sur 2-sterren

Urbanización El Capistrano Village, C/ Camino de Ronda s/n, Centro Comercial, Local 5, 29780 Nerja, Spanje

#18 van de 24 hotels in Nerja

Vakantie juli ‘18
    • Villa met 2 Slaapkamers

Keukengerei niet heel uitgebreid Geen oventje Weg in het park geen drempels, ‘s avonds rijden ze vaak hard(taxi’s vooral)

Rustig Uitzicht op zee Tuintje Schoon

Accommodatie was prima en ligt op een heuvel zo’n 15 min...
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Het ligt zo’n 15 min van het strand Naar beneden gaat wel maar naar boven lopen is behoorlijk stel! Dus als je slecht te been bent kan je de bus nemen die stop bij het park.

Accommodatie was prima en ligt op een heuvel zo’n 15 min lopen van het strand en 25 min lopen van balkon de Europa ( dat is het centrum) Zwembad is prima En vlak bij de accommodatie is een grote supermarkt.

Heerlijk ruim appartement met veel buitenverblijf
    • Villa met 2 Slaapkamers

Onze aankomst was midden in de nacht en ze hadden gelukkig duidelijk een bericht achtergelaten voor ons, dit was dus prima, maar de dagen erna hebben we niemand kunnen vinden bij de receptie die ons appartement verhuurde, een kaart voor het zwembad kon geven of waar we de sleutels konden inleveren. Deze hebben we dus maar gewoon in het huis achtergelaten.

Het appartement was groter dan verwacht met grote balkons, een tuin en een dakterras. Een goed ingerichte keuken en 2 badkamers. Heerlijk ruim.

heerlijk terras en uitzicht op zee, ruim appartement
    • Villa met 2 Slaapkamers

strenge zwembad regels: niet springen of duiken geen zwembanden/ luchtbedden ext in het zwembad geen bal kortom heel mooi zwembad maar door strwnge regels niet zo aantrekkelijk voor de kinderen 15 min looen van het strand... maar voor ons geen probleem

heerlijk terras en uitzicht op zee, ruim appartement makkelijk parkeren grote supermarkt heel vlakbij tennis/padel banen vlakbij

Mooi appartement maar lawaaiig
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het was erg lawaaiig. -Het appartement lag pal langs een doorgaande weg, auto's reden 1 meter van je bed voorbij. -De bovenburen waren aan het verbouwen. -Twee huizen verderop werd de keuken eruit gesloopt. -Bouwafvalcontainer voor de deur. -Luidruchtige Engelsen paar deuren verder die elkaar niet toespraken maar toeschreeuwden. -Het gras en de bomen werden de hele week elke dag gemaaid. Daarnaast keek ik uit op een afvalhuisje waar de vuilcontainer stond. Dagelijks kwamen hier talloze mannen op scootertjes kijken of er nog iets bruikbaars bij zat, een constante stroom. Bedden en bank niet erg comfortabel.

Mooi uitzicht, groot appartement met tuin én balkon. Overal mooie bloemen. Mooi opgezet park. Vlakbij een supermarkt. Leuk zwembad. Je moest alleen 3 euro betalen om op een bedje te mogen liggen. Zwembad-barman en man achter de receptie erg vriendelijk en behulpzaam.

Prima verblijf.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De hulp die wij nodig hadden toen wij de sleutel in ons appartement hadden laten liggen. Er was niemand die ons kon helpen op het emergency tel nr. om 23.00 uur.

Het appartement. We kregen een ruime 4 persoons appartement en we waren met 2 personen.

Heerlijke plek.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Niets. Alleen misschien dat er geen vaatdoek aanwezig was 😁 verder kan ik niets negatiefs bedenken. Het ligt wel een beetje hoog, dus voor mensen die slecht ter been zijn misschien iets minder geschikt.

In een woord heerlijk. Ontzettend vriendelijke man bij receptie. We kregen een heel huis in plaats van het appartement wat we geboekt hadden. En zo ontzettend schoon. In een leuke plaats. Vooral in het voorjaar. In de zomer zal het er wel erg druk en toeristisch zijn. Hele leuke wandeling gemaakt door het water en een kloof. Dus genoten. Zou zo weer terug willen. Van daaruit ook zeker een bezoek brengen aan Granada.

In orde
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De accommodatie is goed verouderd en aan wat opknapwerk toe. Als ze hier wat aan doen kan het prachtig worden. Voor ons was dit een onvoldoende. Ook de basisbehoeften zoals wc papier en dergelijke kleine zaken zoals peper en zout kunnen een groot verschil maken. Je bent verplicht al deze kleine zaken aan te kopen als je wat te eten wilt anders is de vakantie maar smaakloos. Buiten dit zijn er nog veel andere zaken. Ik heb een goede vakantie beleeft en neem niemand iets kwalijk. Speel gewoon een beetje meer in op de noodzakelijke detailles en het kan plots veel beter worden met een kleine moeite.

Dicht bij alles gelegen

Sfeervolle omgeving
    • Appartement met 1 Slaapkamer

In wintertijd te koud in het apartement. Minimale capaciteit van het kacheltje. Het wordt niet hehagelijk

Vriendelijke uitstraling. Echte spaanse sfeer

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima verblijf voor degene die ondernemend is op vakantie.
    • Villa met 1 Slaapkamer en Eigen Tuin

Te weinig wisselen van handdoeken. Geen tussendoorse schoonmaak. In tuin kijk je tegen muren. Parkeerplek te ver weg van accomodatie, lastig met koffers.

Eigen tuin. Airco. Rustig park. Vrij schoon.

Schitterend gelegen en schitterende omgeving.
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Geen airco in appartement en eenvoudige te warme badkamer.Betalen voor ligstoel bij zwembad.Kinderen mogen niet met bal o.i.d. in zwembad.

De ligging van de appartementen.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

top huisje
    • Appartement met 1 Slaapkamer

geen airco, ik zou persoonlijk een airco in de slaap kamers lekker hebben gevonden. en misschien is een waterkoker ipv een fluitketel wat beter en makkelijker.

we hadden een appartement geboekt, maar kregen een huisje met mooie voortuin en een achtertuin. boven hadden we een balkon voor en achter, en het huisje was mooi gelegen. er was voldoende keuken gerei en een mooie keuken.

Fantastisch huis!

De spaanse bedden zijn (nou eenmaal) behoorlijk hard. Enkele bedden hadden nog een topdekmatrasje, maar niet allemaal. Ligbedden iets verouderd.

Romana 26 a/b Wij hadden dit huisje, naast Romana 4. Prachtig huis met echt in alle gemakken voorzien. Er was zelfs een Ping-Pong tafel, hoe leuk! Badkamers en keukens waren nieuw, incl. vaatwassers en wasmachines! Tuin met een stuk overdekking waar je heerlijk met z'n allen kunt onbijten. Daarnaast nog 2 terrassen.

Zeker een aanrader
    • Appartement met 2 Slaapkamers

Schoon en ruime kamers. Vriendelijk personeel.

Heerlijk genoten!

Erg streng in zwembad. Kinderen mogen niet in water springen.

Het appartement met dakterras!

Het was wel schoon maar alles gedateerd!
    • Villa met 1 Slaapkamer en Eigen Tuin

Geen enkele informatie over dingen die er te doen waren,bustijden e.d.Je krijgt de sleutel en thats iT!!!

Het was wel schoon maar alles gedateerd!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

niet duur, maar dan ook heel basic
    • Appartement met 1 Slaapkamer

ongunstige ligging, fikse wandeling voor strand en stadje : klimmen !!!!

zeer mooi complex, basic logement

prachtig complex, heel basic kamers
    • Appartement met 1 Slaapkamer

vermoeiende wandeling naar stadje en strand, vooral de terugkeer : klimmen !!!

prachtig complex, heel basic kamers

Wij hebben erg geboft met het weer. Nerja bood een gezellige mix tussen locals en toeristen.
    • Villa met 1 Slaapkamer en Eigen Tuin

Inrichting was erg eenvoudig, te weinig kastruimte in slaapkamer. Zitbank aan vervanging toe.

De ligging, pal zuid en uitzicht over Nerja.

We komen hier niet terug in deze villa.

Geen airco, slecht sanitair

Rust

Schitterend park en op loopafstand van strand en Dorp
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Geen airco in het appartement

De ligging en de inrichting van het park

om terug te komen. Aanrader.
    • Appartement met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

view. Ontvangst en vriendelijkheid. Hulpvaardigheid! Netheid.

De totale sfeer op het "park"
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De totale sfeer op het "park"

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prachtig uitzicht zeer ruim appartement.
    • Villa met 2 Slaapkamers

Er was geen vaatwasser en geen koffie apparaat.

Het appartement is erg ruim, en voorzien van twee badkamers. Erg fijn.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

De zit bank

De zit bank

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Goed appartement, niets op aan te merken!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Leuk park met aardige mensen, goede locatie en prachtige omgeving. Kom graag terug!

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

Ruime goed uitgeruste appartementen nr.

Bedden waren slecht, geen matrasjes in de kinderbedjes.

Ruime goed uitgeruste appartementen nr. 23, 26, 26A. Klein appartement nr. 67-B met gedateerde inrichting.

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Alle bloemen in de tuin en het zwembad waren heerlijk...

Een villa... het was een appartement.... zet dat dan ook in de beschrijving bij het boeken. De bedden zijn keihard.

Alle bloemen in de tuin en het zwembad waren heerlijk genieten.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Mooi terrras om van de zon te genieten.

-Geen of ontoereikend Wi-Fi, helaas. - Wel mooi zwembad, maar ijskoud water (29 maart) - Koud in het voorjaar, weinig verwarmmogelijkheden.

Mooi terrras om van de zon te genieten.

• Beoordeeld op: 11 maart 2016

mooi huis en groot terras

geen informatie of welkomstbrief in het huis (laat in de avond aangekomen) geen gebruiksaanwijzing voor kookplaat en oven (inductie) diverse lampen waren stuk

mooi huis en groot terras zeer vriendelijke en behulpzame receptionist

• Beoordeeld op: 23 oktober 2015

We hadden het geluk dat ons huisje niet te hoog in de...

De (betalende) ligstoelen bij het zwembad waren niet echt comfortabel. Tip: afhankelijk hoe lang je blijft, loont het de moeite om in de supermarkt of toeristenwinkel een ligbedje te kopen, dat kan je bovendien ook nog meenemen naar het strand.

We hadden het geluk dat ons huisje niet te hoog in de verkaveling lag. Zo hadden we een prachtig zicht op zee, mooie privé tuin, mooi ruim terras, en altijd parkeerplaats vlakbij. De huisjes zijn allemaal verschillend en echt goed afgewerkt (tot de schoorstenen toe, jawel, er was een open haard), dus heb je niet de indruk dat je verblijft in een vakantiekamp. Rustige periode mid-september buiten de schoolvakanties: super!

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Prachtig appartement.

Voor mooi uitzocht moet je wel veel trappen lopen. De appartementen zijn best gehorig, zeker met actieve bovenburen. Zwembad van het complex niet gebruikt, maar voor een bedje moest je wel betalen. Zee en centrum zijn niet op loopafstand, maar met auto of bus prima te bereiken.

Prachtig appartement. Alles was aanwezig, Mooi terras, met uitzicht over Nerja en de zee. Aardig personeel, dat ons vroeger dan aangegeven wilde inchecken.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Zwembaden waren prima.

De gratis wifi viel heel erg tegen, was alleen bij de receptie beschikbaar, en dan traden er ook nog vaak verificatiefouten op. We moesten echt naar n wifi cafe om op ons gemak even onze telefoons te checken. Niet meer van deze tijd om geen wifi in je huisje te hebben. Hetzelfde geldt eigenlijk voor het feit dat er geen vaste airco aanwezig in het huisje. Wel 'n ventilaror maar die verkoelt niet, blaast alleen wat warme lucht.

Zwembaden waren prima.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

ruim huis met tuin voor en achter met goede bedden,parkeren...

wifi alleen thv receptie,restaurannts

ruim huis met tuin voor en achter met goede bedden,parkeren voor de deur,op loopastand strand en centrum,kleine winkel in complex e n grote supermarkt aan overkant avenida

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

Erg mooi, sfeervol bungalowpark met overal bloemen en goed...

Park bestaat zowel uit appartementen die binnen zeer verouderd zijn, als heel mooi gerenoveerde appartementen. Wij hadden 2x een villa die binnen toe was aan renovatie (maar voor ons prima), maar die beide een fijne tuin met veranda hadden. Voor sommigen misschien net iets te ver lopen naar het centrum van Nerja (auto is handig, grote parkeerplaats in het centrum).

Erg mooi, sfeervol bungalowpark met overal bloemen en goed onderhouden parkjes en tuinen. Leuk om doorheen te wandelen. Fijne tuin met veranda. Mooie zwembaden. Prima eten in restaurant op het park.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

2e huisje (nr 74 comino de Ronda) was top!

Het 1e huisje (nr 46 vlakbij grote zwembad) viel tegen. Vies, uitgewoond en slechte bedden. Het is dus erg afhankelijk voor je ervaring in welk huisje je zit.

2e huisje (nr 74 comino de Ronda) was top! Erg mooi, schoon en luxe! Een schril contrast met 1e huisje. Nadat we aangaven dat het 1e huisje ons tegen viel werden we heel snel en vriendelijk naar een 2e huisje verplaatst (zonder kosten of gedoe). Park zelf met zwembad is prima. Er zijn badmeesters bij het zwembad. Naar strand van Nerja is paar minuten met de auto

• Beoordeeld op: 15 maart 2015

Eigen beschut terras.

Bereikbaarheid van het huisje. De ligging aan de doorgaande weg. De beperkte boiler capaciteit.

Eigen beschut terras. (Wij hadden huisje 2). Hoe de urbanisatie eruit zag (veel bloeiende bloemen) De vriendelijke ontvangst bij de receptie.

• Beoordeeld op: 20 mei 2016

Prima locatie dicht bij Nerja.

Prima locatie dicht bij Nerja.

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Wij komen hier al een aantal jaren je hebt veel privacy en...

Wij komen hier al een aantal jaren je hebt veel privacy en iedere keer op een andere locatie dus het is nooit saai 😆😎

• Beoordeeld op: 12 maart 2016

uitzicht en ruime slaapkamer

bovenburen waren wat lawaaiig

uitzicht en ruime slaapkamer

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

de locatie en het uitzicht

mooie zwembaden , maar de ligbedjes waren niet beschikbaar vanwege het ontbreken van een sleutel!!

de locatie en het uitzicht

• Beoordeeld op: 16 september 2015

Opzet appartementen, en aankleding van het park.

Slechts 1maal per week werden de handdoeken vervangen. Dit is echt te weinig.

Opzet appartementen, en aankleding van het park.

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Geen Wifi

Prima locatie, redelijk vlak bij het strand

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

de vila,mooi uitzicht , terrassen, inrichting vila

minder was bed, watertoevoer duurde lang voor warm werd,miste een afvalbakje 2e badkamer

de vila,mooi uitzicht , terrassen, inrichting vila

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Omdat het prachtig zonnig weer was was het heerlijk om te...

Het slapen boven . Alles was te krap en te laag.

Omdat het prachtig zonnig weer was was het heerlijk om te verblijven op het dakterras.

• Beoordeeld op: 15 april 2015

gezellig , kleinschalig

gezellig , kleinschalig

• Beoordeeld op: 15 april 2015

De rust en de schoonheid

Wat gehorige appartementen en hard bed

De rust en de schoonheid

• Beoordeeld op: 27 maart 2015

Wij kregen een fantastische villa Noelia met een groot...

Wij kregen een fantastische villa Noelia met een groot terras en extra nog een dakterras

• Beoordeeld op: 20 maart 2015

Mooi apartement en mooi uitzicht