Beoordelingen over Hotel El Castell 3-sterren

Del Castell, 1, 08830 Sant Boi del Llobregat, Spanje

#6 van de 7 hotels in Sant Boi del Llobregat

• Beoordeeld op: 7 april 2018

goed voor bezoek aan barcelona

Bij het hotel zelf was het redelijk rustig (bovenaan een heuvel) maar voor de rest is de omgeving heel druk (echt voorstad)

Met de auto ben je in 20' in Barcelona. Het hotel zelf was op een rustige plaats op een heuvel gelegen (ramen open = veel lawaai van verkeer)

in de kamer een koelkast met gratis flesje water.

in een van de twee kamers waren er geen dubbele kussens en een extra deken.

in de kamer een koelkast met gratis flesje water. personeel kwam met extra paracetamol toen ik er om vroeg terwijl ze eerst verwezen naar een drogist.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

De kamer was sterk gedateerd, lakens en dekens (welk hotel heeft dat nog?) de badkamer was niet fris. Lange zwarte haren aangetroffen. Beschimmelde voegen en smerige randen in de badkamer. In de gehele kamer hing een weeïge misselijkmakende lucht, die vooral in de badkamer niet te doen was. Ik had een kamer op de bovenste etage.

Diner in het restaurant van het hotel was prima. Het uitzicht fenomenaal. Mooie locatie in de zomer. Mooi terras, zwembad. Ik was er echter in november.

Het eten is er heerlijk, op het terras kan je zalig...

Dat de kamer nog niet gerenoveerd was, was niet zo erg, maar het bed zakte door, wat niet comfortabel is. Ook was het bad erg klein waardoor er weinig ruimte was voor te douchen.

Het eten is er heerlijk, op het terras kan je zalig nagenieten met een lekkere cocktail, personeel is heel vriendelijk, het is er proper, heel fijn zwembad en de prijs valt heel goed mee.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

goed hotel voor een kort verblijf.

afstand hotel luchthaven was verder dan beschreven op de site, er was geen luchthaven vervoer voorzien en de kosten van taxi liepen op tot 25 eur.

ruime kamers, airco was goed, wel tamelijk luidruchtig door de aircomachines op de gevel. ontbijt was heel lekker. inrichting van de kamers is aan vernieuwing toe. mooi zicht op de vallei. centrum Barcelona gemakkelijk te bereiken via trein en metro.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Een goede prijs kwaliteit is een feit

Buitenruimte kon iets netter bijv. aan zwembad maar toch nog een 7 op 10 .

Wij vonden onze kamer echt niet fijn, lag beneden met trappen ernaartoe aan de achterkant. Ik vertelde de man aan de balie dat ik ongelukkig was met de kamer. Hij zei direct dat we de volgende dag een andere kamer zouden krijgen. Maar na tien minuten al telefoon naar onze kamer. We konden direct wisselen naar een toffe kamer. .. Dat vind ik super klantvriendelijk. Heerlijk ontbijt in rustige zaal, heel relax, veel soorten... Overal veel rustige zithoekjes om heerlijk te relaxen ... En een tiental minuutjes stappen naar bushalte die je rechtstreeks naar centrum brengt voor ongeveer 1 euro per persoon als u een T 10 kaart neemt ...

• Beoordeeld op: 12 september 2016

Geweldige ervaring, mooie rustge ligging!!

We arriveerden laat in de avond i.v.m. late vlucht, personeel was zeer vriendelijk en toen we vroegen om nog iets kleins te kunnen eten was het keukenpersoneel zo vriendelijk om nog iets heerlijks voor ons op tafel te zetten!!! Subliem!!!

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Heerlijk hotel, ook voor een langer verblijf

De prijzen in het hotelrestaurant. In het centrum kan je een maaltijd krijgen voor minimaal de helft van de prijs. De bewegwijzering naar het hotel is onhandig, midden door krappe straatjes. Er is een veel betere weg naar het hotel.

Comfortabele bedden. Prachtig uitzicht over Barcelona. Heerlijk ontbijt op het terras (of indien gewenst binnen). Fijn zwembad en zithoeken in de tuin. Tijdens ons verblijf gelukkig geen bruiloften:-). Vriendelijk personeel, wat in is voor een praatje. Aardig centrum met meerdere eetmogelijkheden op loopafstand. Barcelona eenvoudig te bereiken door de metro op loopafstand

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Na foute start bij aankomst door ondermaatse kamer, toch na wissel een zeer prettig verblijf gehad.

Door volledige bezetting had men onze boeking éénzijdig gewijzigd van 2 geboekte dubbele kamers, naar een éénpersoons kamer met éénpersoons bed voor één van beide kamers. Zonder ons akkoord en tegen dezelfde prijs. Wel begrijpelijk bij volle bezetting, maar niet echt professioneel afgehandeld. De eerste dubbele kamer was absoluut onvoldoende om er vakantie in door te brengen. Schimmel, geurhinder, slecht werkend sanitair, slechte matras, slechte ligging, klein en donker. Na aandringen op andere kamer of vertrek naar een ander hotel - en dus annulatie - werd ons 's anderendaags een aanvaardbare kamer aangeboden. Het hotel is gedeeltelijk nog aan dringende renovatie toe. Ontbreken middelen of tijd? Dat de kamers in slechtere staat toch nog verhuurd worden is eigenlijk not done. Ontbijtbuffet middelmatig tot goed. Niet allemaal verse en weinig echt lokale producten. Wel elke dag salami, kaas en hesp, eieren (koud). Voor een 3sterren hadden we net dat tikje meer verwacht. Harde kleine broodjes en croissants is leuk voor een dag of twee, maar daarna verlang je toch wat afwisseling. Plaatselijke bakkers en slagers bieden nochtans voldoende variatie aan.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, familiaal hotel, mooie receptie, bar en ontbijtruimte, goede airco. Goed gelegen t.o.v. Barcelona, geen geluidshinder van luchthaven. Goede uitvalsbasis. Het reeds gerenoveerde gedeelte van het hotel is aangenaam en zelfs romantisch te noemen. Aangenaam vertoeven aan het zwembad en op de terrassen aan de voorzijde. Hoofdgebouw is oké, kamers in bijgebouw niet.Na volledige renovatie van dit oude kasteeltje dat dateert uit 801 zullen hopelijk alle kamers van een aanvaardbaar niveau en driesterren waard zijn evenals het buitenterras achteraan, dat nu een soort oplapwerk heeft ondergaan. Het personeel en de locatie is de absolute meerwaarde van dit hotel.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Barcelona makkelijk bereikbaar , top zwembad

Het hotel was duurder dan wat er op booking.com beloofd word, zeker nakijken en proberen op te lossen maar dan heb je het tweede probleem dat het personeel onvoldoende Engels spreekt Ook aan de badkamers mag er gewerkt worden.

Barcelona makkelijk bereikbaar , top zwembad Lekker restaurant, super ligging,

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Geen tweede bezoek waard.

Het personeel, het namaakgras, het lange wachten op een drankje, dat we pas om 20.00 konden eten krijgen en een opmerking kregen toen we er om 19.55 gingen zitten, dat er geen koffie op de kamer gemaakt kon worden ter compensatie van ons inclusief ontbijt dat we niet konden krijgen wegens vroeg vertrek 's morgens.

Slecht

Er was een trouwfeest op een terras tot bijna 3 uur.

Er was een trouwfeest op een terras tot bijna 3 uur. Wij hebben dus niet kunnen slapen....

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima kamers met goed restaurant en uitgebreid ontbijt

Geen douchegordijn in de bad kamer na het douchen is de vloer drijfnat en glad

Prima kamers met goed restaurant en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Perfecte ligging

Vriendelijkheid, heerlijk eten, mooie kamers, prachtige ligging, vlak bij metro.

Dicht bij Barcelona. Parkeren motor goed en safe

Kamer

Ontbijt prima. Kamer matig airco op bed gericht. Klein beetje vergane glorie

• Beoordeeld op: 29 april 2017

goed hotel dichtbij luchthaven

mooie omgeving dichtbij luchthaven

Prima ontbijt en prima kamers goed ontbijt

Prima ontbijt en prima kamers goed ontbijt

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Heel plezierig

goed zoals het is

Ligging ten opzichte van metrostation als gateway naar Barcelona.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Mooi hotel op een prachtige locatie!

Weinig personeel spreekt engels.

Uitzicht over barcelona

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Fijne plek
    • Kamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Tuin

Mooi uitzicht, fijn zwembad en goede locatie

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Aanrader, dit hotel geeft de rust en ruimte na de drukte in de stad, en toch vlakbij de stad.

Vriendelijke personeel, airconditioning op de kamer, heerlijk ontbijt, goed zwembad

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Prima lokatie wbt de combinatie met een dagje Barcelona en...

Was prima zo voor ons.

Prima lokatie wbt de combinatie met een dagje Barcelona en de volgende dag het vliegtuig te nemen ! Sfeervol hotel en personeel was zeer aardig!

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Fantastisch hotel.

Geen enkele negatieve opmerking. Wij komen er alvast terug!

Fantastisch hotel. Ruime parking, 24/24 receptie, zeer aangenaam restaurant met lekkere dagmenu voor 17 euro incl wijn en water, prachtig terras en aangename kamers. Absolute aanrader op slechts enkele km van Barcelona en de luchthaven.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Erg rustig hotel in een omgeving waar niet veel te doen is.

Het hotel heeft hier en daar echt een opknapbeurt nodig. Lijkt allemaal heel sjiek als je binnenkomt, maar hoe langer je kijkt hoe meer je de vergane glorie ziet.

Erg rustig hotel in een omgeving waar niet veel te doen is. Je komt dus echt tot rust!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Het ontbijt en avondeten zijn zeer behoorlijk voor hun prijs.

De kelner Mr. Ramon viel dik tegen kent er niet veel van en onbeleefd. Zijn collega Paco is Prima.

Het ontbijt en avondeten zijn zeer behoorlijk voor hun prijs.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

buiten de drukte van barcelona op een heuvel in een rustig...

opgelet, zaterdagavond bruiloften of eerste communies en feest tot 3 uur 's morgens - maar je bent in een hotel met kasteelsfeer wat dan weer + is

buiten de drukte van barcelona op een heuvel in een rustig dorp - alles is zeer verzorgd - bezoek zeker taverne fabrica de tapes in dorp met gezellige sfeer waar je lekker kan eten - ja kan naar barcelona met de trein voor 2€15 mits 5 min wandelen vanuit hotel - mooi zwembad in de tuin - prachtig kader - uitstekend ontbijt - ik kom zeker terug

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

De ligging en de accommodatie.

De ligging en de accommodatie.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

ontbijt en diner,vriendelijk personeel

ontbijt en diner,vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Fantastische locatie,vriendelijk personeel,mooi en schoon...

Fantastische locatie,vriendelijk personeel,mooi en schoon zwembad.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

ontbijt buffet