Beoordelingen over Hotel El Rancho 4-sterren

Plaza del Mediodia, 1, 40160 Torrecaballeros, Spanje

#1 van de 5 hotels in Torrecaballeros

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Zeker niet slecht

zwembad was reeds gesloten ondanks de 28graden temperatuur. Aangezien er een trouwfeest was, was er vrij veel rumoer in de kamers.

de grootte van de kamer.

Prachtig hotel met grote kamers, infinity zwembad, gunstig tov Segovia maar eenvoudig rustig dorp.

Is wel een heel groot hotel dus erg rustig (wij waren er in de 1st week van September). Helaas waren het restaurant als ook het terras/bar na het weekend gesloten. Meeste restaurantjes in het zeer rustige en eenvoudige dorp waren ook gesloten, weinig keus dus helaas. Een prima restaurant in de buurt maar wel chique en dus ook prijzig. Andere prijs gunstiger maar veel dicht.

Hele mooie en zeer ruime kamer in een heel mooi authentiek hotel. Infinity look buiten zwembad bij de accommodatie, mooie tuin om in te zitten, bar/terras om te eten of te borrelen en een goed ontbijt (tot 11 uur). Ook dicht bij Segovia en toch niet in de drukke stad.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

De hele entourage, ook al ligt het wat afgelegen.

Restaurant gaat pas om 21.00 open, zo vernamen wij bij aankomst. Bij vertrek gaf men aan dat het ook wel eerder kon als we dat wilden. Dat was voor ons toen 'mosterd na de maaltijd'...

De hele entourage, ook al ligt het wat afgelegen. Heerlijk rustig. Fatsoenlijk restaurant wat om 19.00 uur opent op loopafstand (andere kant doorgaande weg).

Eén woord: SUPER.

Dat de auto gewoon op de straat moet geparkeerd worden.

Het hotel was Super. Onze fietsen werden gestald in een gesloten ruimte, op slot en met een alarm in het lokaal. SUPER. Wij hadden behoorlijk veel bagage mee en kregen hiervoor een soort van karretje om alles naar de kamer te kunnen rijden.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Een van de betere uit ons rijtje hotels in die rondreis van anderhalve week.

Jammer dat we niet ter plekke konden eten. Schuin aan de overkant van de weg t.o. de Hostel bevindt zich een eenvoudig doch zeer smakelijk restaurantje annex bar. Boven zit je erg gezellig zelfs als maar met 2 bent.

De inrichting van het hotel is zeer smaakvol en de kamers zijn goed voorzien van allerlei zaken zelfs een badjas. Kamer aan de tuinzijde.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prachtig hotel !!

Spijtig dat het hotel zo weinig gasten had, het toonde zo "leeg". Ligt ook wel beetje vd autostrade en was niet echt makkelijk te vinden.

Uitgebreid ontbijt, alles aanwezig. Prachtig hotel met nooit eerder geziene mooiedecoratie. Zeer ruime tafel met bureau en grote divan. Goede bedden en enorme badkamer met bad en douche. Zeer goed restaurant.

Een luxueus verblijf tegen een acceptabele prijs.

Alles! Goede kamer, goede bedden, ook voor iemand van 1,92 mtr, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Het hele gebouw ziet sfeervol uit.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

mooie en ruime kamers in een goed gelegen hotelcomplex.

mooie en ruime kamers in een goed gelegen hotelcomplex. Ontbijt was ook in orde

• Beoordeeld op: 1 mei 2016

Vriendelijke en verzorgde ontbijtservies, zelfs al waren wij...

Het ontbreken van de mogelijkheid om avondeten te hebben ter plaatse!!!

Vriendelijke en verzorgde ontbijtservies, zelfs al waren wij de enige gasten soms. Zeer aangename, en propere wellness, goed zwembad en niet duur!!!Stil dorp en een droom van een hotel! Mooie tuin en vele mooie hoekjes met aangepaste versieringen!

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Mooie ruime kamer en badkamer

Kamers erg gehorig, om 2 uur 's nachts was de bar nog open waar een grote groep zakenmensen zaten. In beschrijving staat een uitstekend restaurant, helaas niet open.

Mooie ruime kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 7 november 2015

de heerlijke kamer, het goede ontbijt

verlaten hotel, verlaten oord, een dodelijk stille lobby en een niet al te vrolijke gastheer. die ons naar een veel te duur restaurant stuurde.

de heerlijke kamer, het goede ontbijt

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

Heerlijk rustig hotel met grote kamers en goede bedden.

Wel wat gehorig. Door stenen vloeren op de gangen is alles wat buiten de hotelkamerdeur gebeurt goed te horen.

Heerlijk rustig hotel met grote kamers en goede bedden. Uitgebreid ontbijt. Goede locatie op slechts 10 kilometer van Segovia.

• Beoordeeld op: 17 september 2015

De hotelkamer was zeer ruim en schoon.

Ondanks alles misten wij er de gezellige Spaanse sfeer. Het ontbijt was zeer standaard en drie dagen was voor ons genoeg.

De hotelkamer was zeer ruim en schoon.Receptioniste was vriendelijk en behulpzaam we hadden fietsen mee en deze konden we plaatsen in de daarvoor bestemde ruimte Prima! Ligging hotel is goed t.a.v bezienswaardigheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Mooie, grote, nette kamer en badkamer.

Weinig info voor wandelaars.

Mooie, grote, nette kamer en badkamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede ligging hotel zowel voor bezoek van nabije steden als voor natuurpark.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Pracht zwembad

Hadden extra kosten aangerekend voor de hond, na overleg met manager werd dit geannuleerd

Pracht zwembad

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Het fantastische uitzicht vanuit het zwembad.

De prijs-kwaliteit verhouding van het eten. Overigens gold dit voor het gehele dorp.

Het fantastische uitzicht vanuit het zwembad.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

Goed bed, prima ontbijt, grote kamer, rustig