Beoordelingen over El Nogal Hotel Boutique & Spa 4-sterren

Camino Real, s/n, 38613 Vilaflor, Spanje

#7 van de 9 hotels in Vilaflor

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Chique aandoend verblijf prima voor een paar nachten

De ligging is redelijk achteraf en een auto is noodzakelijk. Eten is 's avonds flink aan de prijs. Het binnenzwembad met jacuzzis en sauna is wel aan een refit toe. Niet echt schoon en qua elektra vraagtekens of het allemaal wel veilig is. Groot contrast met het restaurant/hotel.

Algehele entourage van een met smaak gerenoveerd pand en nabije omgeving. Fijne bedden. Prima verzorgd ontbijt.

Fijne plek om met mijn partner uit te rusten van de hedendaagse hectiek.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen waterkoker op de kamer. Temperatuur op deze hoogte is iets om je te realiseren. Muziek in eetzaal hele week dezelfde cd

authentiek geheel. Eigen parking. Rustig. Goed restaurant

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Nooit MEER!!!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vanaf je binnenkwam was het sprookje voorbij er hing een doordringende geur van mottenballen die werkelijk in onze kledij en valies is blijven hangen. Het ontbijt was het slechtste dat ik ooit al gekregen heb in een hotel (ik reis al 40 jaar). Het waren allemaal de goedkoopste producten die je maar kon vinden die geserveerd werden. Kwaliteit was volgens het management niet nodig Low budget primeerde. Het ontbijt werd in de kelder genuttigd de sfeer was er die van een kerker want het was er duister en deprimerend. Daar was niets te zien van het zonnige Tenerife. Voor deze prijs voel ik mij echt bedrogen er is veel beter te vinden op Tenerife. Het is ongelofelijk duur voor wat je krijgt.

De ligging van buiten gezien was het heel mooi het was als in een sprookjesland maar daar stopte het ook dit is dan ook het enige maar echt het enige positive punt.

Hotel el Nogal Gehorig

De gehorigheid (doordat alles van hout is hoor je alles) het avondeten (als je halfpension boekt is het eten vooral vet of te zoet, beter om ergens anders te eten), communicatie vooraf was niet mogelijk (kreeg geen mails terug, via booking.com wel), het is een prachtig hotel maar wel vergane glorie (zeker geen 4 sterren). Personeel in restaurant deed wat lacherig, als vegetariër moet je hier niet zijn en bijna alles wordt in tomatensap en met kaas overgoten geserveerd (ook bv kip), salades waren niet slecht.

De ligging, het authentieke gebouw (prachtig van binnen en van buiten, gangetjes, trappetjes), het zwembad en de sauna, het ontbijt, personeel aan de balie was vriendelijk (printte onze instapkaarten bv)

Fijn stijvol hotel met een goed restaurant en vriendelijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer had hardwerkende airco, maar dat bracht de temperatuur niet voldoende naar beneden. Buiten was het bijna 40 graden, binnen werd het ondanks de airco bijna 30 graden. De directe omgeving van het hotel, dat zeer rustig is gelegen, is niet echt inspirerend.

Stijlvol hotel met vele verrassende elementen. Prachtige uitbouw en fijn groot balkon. Hotel heeft een klein openlucht zwembad en een overdekt bad. Mooi aangelegde tuin. Goed restaurant met prima personeel. Ook een uitstekend ontbijt. Bij helder weer zou er een prachtig uitzicht moeten zijn (helaas bleef het bij ons nogal heiig)

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Rustiek, sfeervol, warm hotel met goede prijs / kwaliteit verhouding!

Wat ons opviel was dat er in 7 dagen niet echt een band met het personeel ontstond, ondanks dat wij toch erg open mensen zijn en ook het Spaans enigszins beheersen. In die zin kan de beleving vanuit de bediening nog wel verbeteren. Dit geldt voor receptie tot aan bedienend personeel in het restaurant. Wel wat ons betreft een plek om naar terug te gaan.

Het totaalplaatje. Het is geen tophotel, maar alles bijelkaar voelden we er ons thuis. Mensen zijn vriendelijk, eten is over het algemeen prima en bediening is in orde.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

rustig in de bergen

Een rustiek hotel, rustig gelegen in de bergen. Mooie tuin met zwembad en verschillende terrassen. Lekker om bij te komen na de hectiek van de drukke toeristische plaatsen langs de kust. Een huurauto is echter een must omdat het hotel nogal afgelegen ligt. Onze kamer had een mooi groot balkon met uitzicht en was verder redelijk basic. Het restaurant voldoet, maar verwacht geen sterrenmaaltijd. Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Voor herhaling vatbaar.

Lekker ontbijt, maar de hele week volledig hetzelfde.

Hotel : aangename atmosfeer, ruim en knus tegelijk. Goede, degelijke bedden. Uitgebreide en lekkere menukaart in aangenaam restaurant. Rustige omgeving, geen massatoerisme. Perfecte uitvalsbasis voor stadsbezoeken, wandelingen...

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Mooi en sfeervol oud hotel in de bergen

Het zwembad was heerlijk verwarmd maar na afloop voelde onze huid trekkerig en waren we een tintje minder bruin. Achter onze kamer bleek nog een kamer zonder raam naar buiten toe, maar naar de gang; we waren erg blij dat die kamer niet ons toebedeeld was. Op de site wordt hiervan geen melding gemaakt.

Erg mooi sfeervol oud en keurig onderhouden hotel, met veel aparte hoekjes en trapjes. De tuin is fraai onderhouden. Het eten in het restaurant is van hoog niveau. De locatie is met name geschikt voor een bezoek aan de Teide. We hadden een prachtig uitzicht aan de voorzijde, richting de zee.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Prima en schoon hotel!

De spa was alleen te bereiken via buitenom. Harde bedden. Huurauto gewenst!

De stijl van het hotel was erg leuk! Netjes en schone kamers. Leuk Boutique hotel met oude elementen. Prijs-kwaliteitverhouding is prima!

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Mooie binnentuin met zwembad.

Slaapkamer was zeer eenvoudig.Tweepersoonsbed was vrij klein en niet echt comfortabel.

Mooie binnentuin met zwembad. Lekker ontbijt maar jammer van de donkere ruimte.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Bijzonder hotel, hoog op de berg, voor rustzoekers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden (2 volwassenen + 2 kinderen)

De kamers zijn niet groot en vergeleken met de rest van het eiland is de prijs wat hoog. Het hotel ligt op 1700 meter, dus het is bijna 10 graden koeler dan op het strand!

Bijzonder hotel, oud landhuis, gekke stijl, weer eens wat anders! Heerlijk dat jacuzzi, sauna en verwarmd zwembad de hele dag gratis beschikbaar zijn. Goeie WiFi. Prima ontbijt, lekker restaurant voor s avonds - al is de prijs wat hoog.

Architectuur en inrichting van gebouw

Architectuur en inrichting van gebouw

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Hotel met respect voor oorspronkelijk en authentiek karakter van Tenerife.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen kluis en minibar op kamer.

Keuken en aanleg van tuin.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Het eten was heel goed.

Spa is verouderd en de bedden waren niet goed.

Het eten was heel goed.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Mooi groot koloniaal hotel

Het ligt erg geisoleerd. Op loopafstand ligt het dorp La escalona, maar daar is niets te doen.

Mooi groot koloniaal hotel

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Winter wandelvakantie met familie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Eenpersoonsbedden (3 Volwassenen)

Vaak tekorten in het ontbijtaanbod wegens te weinig keukenpersoneel.

De ligging en de faciliteiten van het hotel.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Heel goed

Heel goed

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

locatie is geweldig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant duur met matige kwaliteit en beschikbaarheid kaart/menu, kamers kunnen onderhoud gebruiken.

locatie is geweldig

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

De spa was goed zwembad en yakuzie

Slechte WiFi geen bereik met gsm op de locatie.

De spa was goed zwembad en yakuzie

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Prima verblijf gehad en goede uitvalsbasis voor trips op het eiland

Wisselende wifi in de kamers

Locatie was prima. Mooi uitzicht. Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Leuk hotel, gunstig gelegen

De kamers zijn gehorig. De sauna is erg klein...

Leuk hotel, prima ligging. Ontbijt royaal en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Relaxed vakantie vieren in de rust van de omgeving

Het zeer harde matras

De rust van de omgeving en het vriendelijk en behulpzaam hotel personeel

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Het gebouw zag er prachtig uit zoals op de foto's en de...

Avondeten.

Het gebouw zag er prachtig uit zoals op de foto's en de spa voor te zwemmen was ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Een oase van rust!

Het Spa zier er aan zich mooi uit maar wordt gewoon niet schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk maar verstopt zich voor de klanten. De sfeer is Nogal verlaten.

Een oase van rust!

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

Heerlijk om tot rust te komen.

Het is ongeveer 25 minuten van het strand. Locatie is echt om tot rust te komen.

Heerlijk om tot rust te komen. De kamers zijn authentiek en het uitzicht is geweldig.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Uitzicht naar de zee in de verte.

Kwaliteit van eten was ten op zichte van prijs onder de maat! Leek ook dat de kok af en toe een soort " verrassingsmenu" maakte. Tweemaal zelfde menu in 1 week zag er totaal verschillend uit! Ook bleek het hotel behoorlijk gehorig, bijv. als in de kamer naast ons naar het toilet werd gegaan en of als gedouched werd in de kamer naast ons. Ook was er te weinig waterdruk om lekker te kunnen douchen.

Uitzicht naar de zee in de verte.

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

- het restaurant is top

- kamer was niet groot en deur ging niet goed op slot, kleine badkamer. - ontbijt had goede fruitsalade en koffie maar verder beperkt.

- het restaurant is top - lekker terras, binnen- en buitenzwembad + welness voorzieningen

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

De ligging is mooi.

De keuken viel echt tegen maar er zou een andere kok komen. Spa ? Tja, voor zover je een zwembadje, bubbelbad en kleine sauna die benaming kan geven... Geluidsisolatie tussen kamers is er niet. Voor mij is dit absoluut geen viersterrenhotel maar, ik heb 53,- euro/nacht betaald met ontbijt dus, in dat opzicht is de verhouding pris/kwaliteit bijna goed. Ga ik er terug? Ik denk het niet.

De ligging is mooi. Het hotel is oud maar gezellig. Rustige ligging.

• Beoordeeld op: 20 januari 2016

Dat het personeel aardig en behulpzaam was

Wat ons erg heeft gestoord en waar wij ook een klacht voor gaan indienen is dat er in de brochure over een geweldige uitgebreide spa werd gesproken en er zouden twee uitstekende restaurants zijn, om onduidelijke redenen was de spa gesloten en er was maar een restaurant van matige kwaliteit.

Dat het personeel aardig en behulpzaam was

• Beoordeeld op: 16 december 2015

Het verblijf was mede dankzij het aardige personeel, de...

Het ontbijt was wat karig, we hadden last van mieren (werd al voor gewaarschuwd) en het bad was wat betreft grootte echt alleen maar geschikt voor jonge kinderen

Het verblijf was mede dankzij het aardige personeel, de goede service en het mooie onderkomen een succes!

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Een prachtig hotel, vriendelijk personeel, prijs-kwaliteit...

De heen en terugreis was toch ietsje verder dan ik had verwacht.

Een prachtig hotel, vriendelijk personeel, prijs-kwaliteit is uitstekend, de faciliteiten goed en het uitzicht fantastisch

• Beoordeeld op: 27 maart 2015

Ruime kamers

Jammer dat er geen wifi op de kamer is. Anders geen negatieve opmerkingen.

Ruime kamers Schitterens en origineel gebouw: oude grote boerderij. Mooi, rustige ligging. Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 maart 2015

Wij vonden het pand er geweldig uitzien.

Wij vonden het pand er geweldig uitzien. Zwembad, binnenbad en goede hete hotpool zijn grote plus. Maar ze maken potentie niet waar op de details. Waarom borg vragen voor badhandoeken, waarom ontbijt in kelder zonder daglicht, waarom alleen wifi in de lobby etc? Eigenlijk zonde, want locatie heeft alles in zich voor een topverblijf.

• Beoordeeld op: 17 februari 2015

Goede bedden, en het ziet er leuk van buiten uit

Het onpersoonlijk personeel, tot 23.00 uur hoor je de keuken rammelen en voor 7.00 uur dan hoor je het personeel goed door de hal praten. wifi zeer langsaam als je al verbinding krijgt. Het zwembad/sauna gedeelte mag wel gerenoveerd worden. En het balkon waar ze het over hebben is zo klein, dat je er nog geen 1 stoel in kunt zetten

Goede bedden, en het ziet er leuk van buiten uit

• Beoordeeld op: 2 februari 2015

Heel smaakvol ingerichte kamer.

Een beetje gedoe met sleutels. De omgeving is ook niet zo mooi, maar dat zie je niet door de mooie tuin. Lastig te vinden. Dame in de ontbijtzaal nogal nors.

Heel smaakvol ingerichte kamer. De dame van de receptie was, hoewel breedsprakig, erg hulpvaardig. Super fijn binnenzwembad met dito bubbelbaden. Prachtige planten in de tuin ook.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

rustieke sfeer;

badkamer, maar die was eigenlijk wel volledig in orde

rustieke sfeer; rust en uitzicht vanop het terras

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Mooi hotel, prachtig gelegen, vriendelijk personeel

een prachtig hotel dat nood heeft aan een betere kok

Mooi hotel, prachtig gelegen, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 maart 2016

Eten was goed en ligging was goed .

Zeer verouderde spa en zwembad en een te kleine kamer !!!!

Eten was goed en ligging was goed .

• Beoordeeld op: 8 februari 2016

ligging, uitzicht, rustige omgeving.

geluidsisolatie inpandig, geurtjes van andere appartementen

ligging, uitzicht, rustige omgeving. dicht bij natuur

• Beoordeeld op: 18 januari 2016

De tuinen en het huis.

Verdient geen 4 sterren en is ook super ver van alles ! Veel details werken niet (lampen, verwarming enz...)

De tuinen en het huis.

• Beoordeeld op: 14 december 2015

Ideale uitvalsbasis voor wandelingen, zowel aan de kust als...

Ideale uitvalsbasis voor wandelingen, zowel aan de kust als aan de Teide. Gunstige ligging in het zuiden van het eiland.

• Beoordeeld op: 22 november 2015

Alles was perfect in orde.

Alles was perfect in orde. Niet in het toeriste deel van tenerife. Ideale plek om tot rust te komen.

• Beoordeeld op: 5 januari 2015

Personeel was bijzonder behulpzaam

Personeel was bijzonder behulpzaam

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.