Beoordelingen over El Pasaje 3-sterren

Pozo, 4, Madrid Centrum, 28012 Madrid, Spanje

#263 van de 372 B&B's en herbergen in Madrid

De ligging was ideaal om de stad te verkennen geen nood aan...

Een klein beetje lawaai van het restaurant op de hoek maar ja het was het wk ook

De ligging was ideaal om de stad te verkennen geen nood aan de metro te nemen beter kon niet

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

We waren wel blij dat ons hostal in oud-Madrid lag, dus op loopafstand van alles wat we wilden zien.

We moesten de eerste nacht uitwijken naar een ander hostal omdat er geen water was in onze kamer. Dat hostal was van mindere kwaliteit (2 sterren). De volgende dag moesten we terug verhuizen en dat kon pas in de middag. Dus veel tijdverlies. Het ontbijt (aan de overkant) was simpel. Wij veranderden dat in buffet-ontbijt, en betaalden daarvoor € 4,50 p.p.p.n. extra. Probleem was verder dat de dames die - soms - de receptie bemanden geen Engels spraken (en wij geen Spaans). De airco was niet af te stellen en blies veel te hard en koud. Die moest wel aan omdat, als je de ramen open zette, er veel lawaai van buiten kwam.

De kamers waren klein maar schoon. De geweldige ligging.

De plaats de rest was super slecht, ze waren aan het...

Zo slecht hoe kunnen ze nu de kamer verhuren terwijl de aan het verbouwen zijn. Ze hadden dat moeten berichten dan hadden we wat anders geboekt. Echt zonde van de 170 euro voor 2 nachten.

De plaats de rest was super slecht, ze waren aan het verbouwen en konden de kamer niet krijgen kregen en andere slechte kamer, lijk nergens op konden booking niet mailen of omboeken

Te veel betaald voor kamer met minimaal ontbijt.

Kamer klein, 100 euro per nacht te veel voor de zolder kamer en croissant koffie ontbijt. Eerste dag was kamer niet beschikbaar, kregen nog kleinere kamer in ander hotel. Na protest volgende dag naar onze kamer, waar de fridge niet werkte. Duurde twee dagen voor deze omgewisseld werd. Compensatie bestond uit touristenlunch en een keer buffet ontbijt. Prijs wrschl zo hoog door de Gay Parade week. Touristen hebben de macht in dit gebied, gillen, soms gezang tot vier uur s ochtends. Met raampjes (dubbel glas) dicht gaat het wel, maar dan weer benauwd. Airco heeft een stand, koud.

Personeel was vriendelijk. Kamer en douche waren schoon. Centrale ligging bij Plaza del sol,

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Kamers prima, ontbijt tegenvaller.

Het ontbijt was een zware tegenvaller. We dienden te ontbijten in een nabij gelegen restaurant. Het ontbijt bestond uit een croissant met een potje confituur, fruitsap en een tas koffie.

De kamers waren inorde en proper. De WIFI werkte ook perfect, alsook de ontvangst was super.

Citytrip Madrid

Geweldige ligging.

De rust die het uitstraalt.

Kit randen rond de douche zijn aan vervanging toe

De rust die het uitstraalt.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Herrie buiten maar ja midden in stadscentrum is dat te verwachten

Lekker ontbijt, ligging

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

De locatie van dit hostel was perfect, binnen no time sta je...

Het personeel kon slecht Engels en ondanks dat ze aardig waren was hun uitstraling matig. Het scheelt dat we Madrid een beetje kennen, anders had ik niet geweten hoe hun iets zouden uitleggen.

De locatie van dit hostel was perfect, binnen no time sta je op sol.. Het centrale punt van Madrid! Vanaf hier gaan meerdere metro lijnen maar ook voor je kopje koffie en ontbijtje is hier in de buurt genoeg keus. (Café & Te een aanrader!)

• Beoordeeld op: 7 mei 2016

Zeer goede ligging.

Ontbijt was zeer slecht. Keuze tussen toast met jam of croissant met jam... Personeel spreekt geen woord engels frans of duits

Zeer goede ligging. Kamer was klein maar proper.

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Locatie is top.

Ontbijt zeer karig.

Locatie is top.

• Beoordeeld op: 8 februari 2015

Perfecte lokatie om binnenstad en de meeste musea te...

Gehorig veel lawaai snachts van het cafe eronder

Perfecte lokatie om binnenstad en de meeste musea te bezoeken zelfs lopend

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van El Pasaje