Beoordelingen over Elba Estepona Gran Hotel & Thalasso Spa 5-sterren

Carretera Estepona-Cádiz, 151, 29680 Estepona, Spanje

#13 van de 24 hotels in Estepona

• Beoordeeld op: 22 september 2018

De ligbedden op de derde verdieping waren geweldig en dan...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De verschillende restaurants waren niet allemaal open dus je hebt niet elke avond de keuze waar je graag wil gaan eten . Het merendeel van het personeel in de restaurants waren echt onvriendelijk !

De ligbedden op de derde verdieping waren geweldig en dan het prachtige zicht op de zee en de palmbomen !

Goed maar wat afgelegen hotel. Auto of taxi is absoluut nodig!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

1. Het personeel aan de receptie is niet op de hoogte van het openbaar vervoer. 2. Afgelegen hotel met korte promenade en er is niets in de directe omgeving (1 restaurant en 1 burger King alleen) 3. Geen wc-borstel in de badkamers

Grote nette kamers met enorme badkamers. Heel groot zwembad. Goed restaurant "for adult only".

Mooi hotel, locatie en strand vallen tegen.
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het strand: smal, weinig bedjes en parasols, keien en kiezel(tje)s, zee snel diep en koud. De locatie van het hotel. Aan een drukke snelweg met verder weinig leuks in de buurt.

Mooie kamer, supergrote badkamer, geweldig uitzicht. Animatie (aquarobics) is top!

Goed ontbijt,
    • Driepersoonskamer met Zeezicht (2 volwassenen + 1 kind)

Bij aankomst geen zeezijde kamer wel geboekt, later wel in orde maar heel gedoe door het hele hotel gelopen voordat we een juiste kamer hadden. strand grote kiezels moeilijk de zee inlopen, maar 8 of 9 strandbedjes, geen strandbarretje.

Goed ontbijt,

Net even buiten Estepona - tophotel
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

Mooi hotel, rustig gelegen, kantoorruimte/terras beschikbaar "adults only", veel plaats aan het zwembad, vriendelijk personeel! Toppers

saai.
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

De kwaliteit van het eten was goed maar heel weinig inspiratie van de kok; elke dag dezelfde charcuterie en kazen !! Avond eten was ook niet erg verassend; geen tema avonden zoals in andere vijfsterren hotels. Ook geen avond animatie!!

De kamer (junior suite) was geweldig alsook het terras; buitenruimte was enorm.

Heel erg ontspannend !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (2 volwassenen)

De tweede dag was de airco stuk en dit tot het einde van ons verblijf . De thema restaurants waren niet elke dag open en ook de poolbar niet . Dit was ook niet duidelijk aangegeven . Dus waren we genoodzaakt om in het dure buffet restaurant te gaan eten .

Uitstekend ontbijt en heel ruime aangename kamer

Met kinderen geen aanrader, geen activiteiten en erg saai!
    • Driepersoonskamer met Zeezicht (2 volwassenen + 1 kind)

Met een kind ben je ‘s avonds gebonden aan het hotel maar helaas was er niks te beleven en zat er niks anders op dan vroeg naar bed te gaan, tv kijken ging ook niet want alle zenders waren in het Spaans of Arabisch. Ook overdag aan het zwembad geen activiteiten of een gezellige bar waar je drinken kon halen. Wij vonden het een erg saai hotel. Voor rustzoekers prima maar met kinderen voor ons geen aanrader. Wil je in het hotel dineren of drinken dan weten ze de prijzen, 40 euro pp voor lopend buffet excl drank. Voor de sauna mag je overigens ook 20 euro betalen.

Kamers en badkamer zijn ruim, ontbijt is goed en voldoende keuze.

Geen vakantie hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Hotel staat aan de vooravond van "gedateerd". Het interieur snakt naar een hedendaagse update. Gangen, kamers, de Gym, zalen en receptie kunnen nog net.

Ontbijt voldoende en het zwembad ook. Zeezicht ook een dikke plus.

ontbijt super, bediening klasse, kamers geweldig.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Faciliteiten, Sauna gesloten, zwembad s'morgens niet open! Restaurants beperkt. Ligging ver van het centrum

ontbijt super, bediening klasse, kamers geweldig. In de zomer een prima accomodatie

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Aangenaam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (2 volwassenen)

De houten douchevloer was erg versleten en daardoor niet hygiënisch meer. Het hotel kan een flinke opfrisbeurt gebruiken.

Grote kamers, goede ligging, zeer vriendelijk personeel.

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf bij Elba Estepona
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (2 volwassenen)

De menukaart in het restaurant dat ' s avonds open was is vrij beperkt , kan beter

Enorm groot , maar , zeer lekker en verzorgt ontbijt ! Alleen daarvoor zou je al teruggaan & daar dan nog van kunnen genieten op het terras met zicht op zee , super 👍

Keurig net hotel, mooie ruime kamers.
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Ondanks boeking luxe kamer met zeezicht, was dit slechts beperkt als gevolg van indeling van gebouw. Wifi ontvangst buiten niet echt geweldig. Buitenbar bij zwembad slecht georganiseerd, te weinig mensen

Keurig net hotel, mooie ruime kamers. Fantastisch ontbijt, als bonus apart ontbijtrestaurant adults only :-)

teleurstellend
    • Driepersoonskamer met Zeezicht (2 volwassenen + 1 kind)

Verouderd hotel ,dringend aan renovatie toe. Badkamer rook niet fris vooral de douche, houten ondergrond wat vies rook en helemaal onhygiënisch is. Gelukkig was er een bad en hebben we daar kunnen douchen. volledig gebouw rook naar eten heel de dag door, ontbijt tafels vuil (etensresten tussen riet) WIFI matig

De kamer was ruim met zeezicht en privé balkon.

Roken in de accomodatie is echt een afknapper.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (2 volwassenen)

Roken in de accomodatie is echt een afknapper. Het avond entertainment veel te luid en veel te laat. Muziek staat keihard dat zelfs de muziek vervormd. Drankjes ( water )! kosten overmatig veel. Betalen voor fitness??? Is niet gepermiteerd voor een zogenaamd 5 sterren. En zeker voor de toestellen die er staan die ook niet proper en onderhouden staan. Trouwens ook nergens echt proper. Opsomming niet limitatief. Wij zijn ontevreden. Waren met pasen in Vincci hotell = groot verschil.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Goed hotel, leuk voor een paar dagen weg met het gezin
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (2 volwassenen)

Het bed valt mij tot nu toe het meest tegen.. ik denk dat de vering van het matras niet goed meer is waardoor ik aan mijn kan niet meer lekker lig. M'n man heeft er daarentegen geen last van

Leuk gezins vakantie.. ondanks dat het hotel volgeboekt is merk je daar niks van qua drukte.. t heeft vooralsnog een relax sfeertje en is absoluut niet druk in de zwembaden, strand of op de terrasjes!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Niet aan alle verwachtingen voldaan

Beloofde late checkout niet mogelijk Kostte veel moeite om minibar aangevuld te krijgen (gebruik dranken was gratis) Heb een kamer 'zo hoog mogelijk' gevraagd. Kreeg een op het gelijkvloers.

Restaurant uitstekend

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Gewoon genieten van vakantie
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Heb ik hierboven vermeld.

Het ontbijt was goed,eenmalig een middagbuffet genuttigd ,was ook zeer goed. Prachtig zwembad en ligtuin. Maar toch is dit hotel geen vijf sterren waard . Het meubilair is versleten,overal in de gangen vuile plastieken planten. Op sommige plaatsen komt het behangpapier los,echt niet mooi om te zien. Dit hotel is aan vernieuwing toe ,is zeker nodig want mooie locatie ,ruime kamers maar niet meer up to date. Zoals het nu is zou ik niet meer terugkomen. Ik vind dat we te veel betaald hebben voor wat het is.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Het mocht wel beter zijn !
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Het avondmaal in de restaurants en het middagbuffet mochten wel wat beter van kwaliteit zijn! Globaal genomen vind ik het hotel helemaal geen vijf sterren waard, te meer dat het publiek dat er rondloopt en de manier waarop men zich bij de maaltijden durft te vertonen eerder past op een camping! Ik heb echt wel betere ervaringen met vijfsterrenhotels!!!! Het gebouw is ok, het publiek klaar voor de camping, op de rand van marginaal! Jammer dat ik dan voor 4 nachten 1400 euro moest betalen!

De kamer en terras (junior suite) was zeker een opsteker, ook het zwembad was top

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Schitterend hotel, ideaal voor een zonvakantie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel ligt wel erg ver van het centrum van Estepona (enkel per taxi bereikbaar of zeker een uur te voet langs een heel drukke baan). In de omgeving van het hotel is er vrijwel niets van restaurants of winkels.

Onze kamer was schitterend: heel ruim met groot terras en zicht op zee en tuin; badkamer met 4 compartimenten: één met dubbele lavabo en ruime kasten, één met bad, één met wc en bidet en dan nog een aparte ruime douchecel. Zeer mooi zwembad met handdoekenservice. Supergoed ontbijtbuffet. Gratis parking.

• Beoordeeld op: 27 december 2016

ruime kamers
    • Driepersoonskamer met Uitzicht op Zee (3 Volwassenen)

zonder auto was dit hotel een ramp. De weg langs het hotel is stuk door de overstromingen, het is als een gevangenis als je te voet wil gaan. SPA was niet toegankelijk voor gasten, we werden hier teruggestuurd

ruime kamers

• Beoordeeld op: 11 december 2016

de kamers zijn ruim en comfortabel, grote badkamer met zowel...
    • Driepersoonskamer met Zeezicht (2 volwassenen + 1 kind)

Het is een enorm groot hotel waar je verloren kunt lopen als je niet goed oplet. Lastig om naar de eetzaal (-1)te gaan indien je aan de linkerzijde van het hotel logeert (ook -1) omdat eetzaal rechts ligt, maar je kunt niet rechtstreeks daar naartoe gaan altijd moet je langs de receptie (via 0). Dus eerste van -1 of -2 naar 0 en dan weer met andere lift naar -1. Gasten doen er goed aan om een huurauto te voorzien omdat het centrum van Estepona vrij ver is.

de kamers zijn ruim en comfortabel, grote badkamer met zowel douche als ligbad. Minder goed is het gebrek aan privacy bij WC met doorzichtige glazendeur. Ontbijt was OK en vooral fruit was royaal aanwezig. Het beloofde binnenzwembad was afgebroken. I.p.v. kregen we wel toegang tot de Spa (zonder opleg), maar in de Spa kun je niet zwemmen. Sauna's waren niet echt heet.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Een ster minder en dan is het zeer goed.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij kregen niet wat we boekten en moesten tweemaal een andere kamer vragen eer dit in orde was. En dan weten dat ze ons ongevraagd een upgrade voorstelden, wat neer kwam op een downgrade. Ontbijtruimte met massaontbijt, de sterren niet waardig.

De uiteindelijke kamer met fantastisch zeezicht.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

vijf sterren maaltijden, gebouw schitterend gelegen maar aan opknapbeurt toe
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hele hotel moet dringend eens opgefrist worden. Behangpapier dat loskomt in de gang, tafeltje in de kamer waar witte kringen van natte glazen hun eeuwige sporen hadden nagelaten, het vergulde randje aan de douche dat geoxideerd was, het zeer ruime balkon dat helaas de tand des tijds niet had kunnen weerstaan, en vooral: de airco die wel lucht blies, maar helemaal niet naar de gewenste temperatuur.

Diner in buffetrestaurant is echt heel lekker. Ik zag niet in waarom we 13 euro pp zouden bijbetalen om in één van de twee specialiteitenrestaurants te gaan eten. Ook ontbijt was goed, maar niet waarvan ik waw zou zeggen (echt wel van alles te krijgen, maar bvb churros en pannenkoeken waren altijd koud). We hadden een zeeeeer ruime kamer en een badkamer die eigenlijk uit drie kamertjes bestond: een eerste kamer waar lavabo en kleerkast stonden, een aparte kamer waar het ligbad was en dan nog twee aparte kamertjes voor grote inloopdouche en toilet. Zeer leuk en lekker warm binnenzwembad. Uitzicht direct op de zee. Uitzonderlijk vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

Een 5 sterren hotel dat wat renovatie kan gebruiken.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het Spa gebeuren kan beter en zou inclusief moeten zijn voor de hotelgasten. Geen 30 E waard. Voor 5 sterren, aan een opfris beurt toe.

De ruimte en de faciliteiten.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Mooie kamers, personeel te druk.
    • Presidentiële Suite (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

Te weinig lunch-opties, te weinig personeel, kwaliteit eten wisselend.

Mooie, ruime kamers met Zeezicht en voldoende ruimte aan het zwembad direct aan zee.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Dat aan het strand gedeelte zoveel vuil lag !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (2 volwassenen)

Dat aan het strand gedeelte zoveel vuil lag !!!kleine moeite om s morgens er even over heen te harken

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Een aanbeveling waard

Fantastisch ontbijt..kamers ..top

prima, maar wifi moet beter voor zo'n groot hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (2 volwassenen)

wifi echt heel slecht, je krijgt een code maar deze werkt niet

prima ontbijt, mooie kamers, mooi zwembad

Prijzig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamer + ontbijt formule - OK Avondeten : buffet aan 40 Euro PP te prijzig Geen wandelpad langs de kust

uitstekend

geen opmerkingen

zeer ruim ontbijt en kamer met fantastisch uitzicht en behulpzaam personeel

Keurige, grote kamers.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Niet het meeste moderne nieuwe gebouw meer...

Keurige, grote kamers. Zeer schoon en uitstekende bedden. Grote en ruime sauna, prima buffetrestaurant.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

• Standaard Eenpersoonskamer

Echt alles beviel mij

Heel relaxed verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (2 volwassenen)

Op loopafstand niets te beleven.

Geweldig ontbijt buffet, zeer uitgebreid! Sfeervolle kamer

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Als alternatief voor Marbella redelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (2 volwassenen)

Locatie, strand, en restaurants/bar voorzieningen

De kamer

heerlijk verblijf,je hoort de zee golf in je kamer en aan de zwembad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Alles betalend , ook de wellness .
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Alles betalend , ook de wellness ....

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Badkaper

Matrassen aan vervanging toe

Badkaper

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Jullie hadden de booking niet doorgegeven.was zeer onprettig en lang moeten wachten of we überhaupt wel kamer kregen

De massage was een aanfluiting.52 euro zo de prullenbak in

Uitzicht .geluid van de golven. Was allemaal super

Prachtige kamer met heel grote badkamer!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (2 volwassenen)

Prachtige kamer met heel grote badkamer!

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Sterk verouderd hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Sterk verouderd hotel, dringend aan renovatie toe. Wel mooie grote kamers en mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Het personeel was super vriendelijk 👍

Sterk verouderd hotel helaas

Het personeel was super vriendelijk 👍

Gunstige ligging en grote junior suites
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen)

Hygiëne was onder alles in de badkamer, oubollige douchecellen vol vuile afzetting

Gunstige ligging en grote junior suites

Zeer vriendelijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het lawaai in de kamer van de zee Kamer aan vernieuwing toe

Zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Veel faciliteiten
    • Familiekamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Lage waterdruk douche en kranen

Veel faciliteiten Het overdekte zwembad (het buitenbad was nog wat koud).

fijn voor kort verblijf

maaltijden

goede kamer met mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Comfortabel hotel met zeer vriendelijk personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin (2 volwassenen)

De welness was niet gratis en zelfs vrij duur.

Ruime kamers en dito badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Ligging.
    • Prestige Tweepersoonskamer met Zeezicht

Ontbijt en diner: te duur voor het gebodene.

Ligging.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

De ontbijtruimte buiten is dringend toe aan een opfrisbeurt.

De ontbijtruimte buiten is dringend toe aan een opfrisbeurt. Vooral de tafels moeten dringend vervangen worden. Dit staat in schril contrast met de rest van het hotel.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Hulpvaardigheid en vriendelijkheid personeel is top !

Houd niet zo van die vrij Spaanse inrichting ...

Hulpvaardigheid en vriendelijkheid personeel is top ! Zeer sterke , aangename waterstraal in de douche . Uitzicht op de zee.

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Ruime junior suite, mooi zeezicht, heerlijk eten in a la...

Veel Russen (nieuwe rijken die geen opvoeding en respect hebben) waardoor de rust in het hotel in sommige ruimtes zoals het thalasso spacenter werd verstoord.

Ruime junior suite, mooi zeezicht, heerlijk eten in a la carte restaurant, uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 26 oktober 2015

super grote kamer en badkamer, mooi zwembad, ligging aan zee

op het ogenblik van ons verblijf was er een drie dagen durend luidruchtig feest aan de gang. aan drukke weg gelegen

super grote kamer en badkamer, mooi zwembad, ligging aan zee

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Erg vriendelijk personeel.

Verroeste apparatuur in de gym. Binnenzwembad wat niet schoon gemaakt werd. Bij afrekening poging om 200 euro onterecht in rekening te brengen.

Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

Upgrade naar zeer comfortabele junior suites.

Bijgeplaatse bedden te harde matras.

Upgrade naar zeer comfortabele junior suites. Restaurants met tafelbediening. Zeer vriendelijk personeel. Mooi buitenzwembad. Verwarmd binnenzwembad omgeven door glasconstructie waardoor je toch beetje het buitengevoel kreeg.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Geen echte minpunten

Aanwezigheid van binnenzwembad

• Beoordeeld op: 7 januari 2016

De luxe

Jammer dat je niet te voet naar bv restaurantjes kan

De luxe

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Ruim en zonnig terras

Omgeving biedt weinig mogelijkheden Ontbijt was ondermaats Muggen!

Ruim en zonnig terras Mooie badkamer Behulpzaamheid staff

• Beoordeeld op: 27 juni 2015

Ruime kamer.

Geen kussens op de ligbedden. Geen bediening bij het zwembad/strand Eten erg duur.

Ruime kamer. Prachtig uitzicht

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Hygiëne!

Bed. Gordijnen laten veel licht door.

Hygiëne! Zeer proper!

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.