Beoordelingen over Ercilla Embarcadero 4-sterren

Avenida Zugazarte, 51, 48930 Getxo, Spanje

#1 van de 8 hotels in Getxo

Maakt het waar!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op Zee

Kleine opmerking: In het hotel wist men weinig informatie over het plaatselijke openbaar vervoer, de meeste gasten zullen per auto/taxi komen. Er zijn mooie busroutes naar naburige dorpen (die ook per metro te bereiken zijn). Wij hebben op goed geluk een bus genomen terug van Plentzia naar Getxo en deze stopte voor het hotel!

Een luxe hotel aan de boulevard van Getxo. Vanaf de metrostation (Areeta of Goblin) prima aan te lopen. Kamer nr. 11 is geweldig! Met grote ramen kijk je op de haven en de zeemonding. De erker is heerlijk om te zitten. De kamer is ruim, het bed heel groot. Een prima badkamer met een heerlijk bad. Kortom: alles wat het beloofd. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, we hebben steeds in Getxo ontbeten (bakker/lunchroom bij metrostation Areeta). We hebben een aantal keren fietsen gehuurd van het hotel (de eerste drie uren zijn gratis) om zo in plaats van lopend de boulevard langs te fietsen. In eerdere reviews lazen we dat er weinig eetgelegenheden op loopafstand zouden zijn, we hebben dat niet zo ervaren. Op 10 min-15 min lopen is er genoeg! Ook bij de cruiseport/port vieux zijn leuke eetgelegenheden die de hele dag geopend zijn. We hebben in de hotelbar regelmatig wat gedronken of een dessert gegeten. Een gezellige bar waar sport gekeken kan worden, een wijntje gedronken of gegeten. Ook locals weten deze plek te vinden om met familie te borrelen of te eten. Het maakt het tot een levendige plek. We hebben genoten van ons verblijf in Getxo. Een mooie uitvalsbasis voor Bilbao.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Te duur voor het gebodene
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Prijs-kwaliteitsveehouding: vooral za op zo €300/nacht; parkeren meer dan €13/nacht. Sigarettenrook in kamer bij open raam als er rokers bij de ingang van het hotel staan

Locatie, douche, WiFi

Prima ontbijt en handige ligging (tov metro o.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Tuin

Drukke weg voor het hotel

Prima ontbijt en handige ligging (tov metro o.a.)

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

algemene inrichting

algemene inrichting

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Betalen voor perkeerplaats

Betalen voor perkeerplaats

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Uitstekend hotel en een sfeervolle omgeving!

Uitstekend hotel en een sfeervolle omgeving!

• Beoordeeld op: 22 augustus 2015

De locatie van het hotel.

WiFi verbinding was niet zo sterk.

De locatie van het hotel.