Beoordelingen over Bellamar Hotel Beach & Spa 4-sterren

Playa Es Pouet, 07820 San Antonio, Spanje

#9 van de 33 hotels in San Antonio

Dit tweede bezoek voldeed opnieuw aan onze wensen.

Alles was naar wens.

Hotel Bellamar is gunstig gelegen met mooi uitzicht en goede wandelroutes. De kamers zijn bescheiden maar netjes ingericht en worden zeer goed onderhouden. Het ontbijt is royaal gesorteerd en het diner biedt voldoende keuze. Het personeel is bijzonder vriendelijk en de kwaliiteit-prijs verhouding is goed.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Geweldig hotel, heel erg schoon met een super ontbijtbuffet, voor een aangename prijs.

ons uitzicht was niet echt mooi. Wij keken deels uit op een gebouw dat verbouwd werd.

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en de kamers waar zeer schoon. Elke dag werd er schoongemaakt en kregen we schone handdoeken.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijt, elke dag hetzelfde, weinig keus. Oud brood, en zuur en onrijp fruit. Wel verse jus en lekkere koffie! De apparaten in de gym waren kapot en konden we niet gebruiken. Spa en sauna zijn niet inclusief, daar moet je voor betalen. Dit stond niet bij de info op booking.com.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Elke dag schone handdoeken.

Geweldig! Wij zouden zo weer gaan!

Hotel Ontbijt is uitstekend, het personeel daarentegen mag wel wat meer vriendelijkheid uitstralen. De restaurant manager staat als een strenge meester alles te observeren en helpt soms waar nodig, maar kijkt alles behalve vriendelijk uit zijn ogen. De service van een kok die de omelets en eieren bakt voor je is perfect, daarentegen straalt deze kok een verveelde indruk uit. Waarschijnlijk was zijn Engels niet zo best, hij fronste wat met zijn ogen om de volgende klant aan te spreken en zei dan 'wat?' geen goodmorning of waar kan ik u mee helpen etc. Ook zag mijn vriendin vanuit een ooghoek hoe een serveerster na andere gasten een geërgerde blik wierp en zei 'ze begrijpt het niet in het engels' omdat mij vriendin haar glas weghaalde van tafel om ergens anders te gaan zitten omdat de serveerster deze tafel in orde wilden maken. De serveerster wilde dit blijkbaar niet en zei dat mijn vriendin niet naar een andere tafel hoefde maar dat ze de tafel blijkbaar in orde wilde maken. Anyway maakt allemaal niet uit maar, ik vind het wel kwalijk dat de bediening zijn ongenoegen naar andere gasten laat blijken over andere gasten. Van de spa en wellness kan je tegen betaling gebruik maken, dit staat helaas niet bij bookings .com vermeld! Wij dachten dat het all in was. Uiteraard begrijpen we dat massages geld kosten, maar de spa en wellness zou wel fijn zijn als het gratis toegankelijk is. 25 euro voor 2 uur per persoon. Ik dacht meer aan 25 euro pp voor heel de week of heel de dag. Je gelooft het niet maar wij hadden een paar regenochtenden op ibiza vandaar ons bezoek aan de spa. Nadat bleek dat de sauna het niet deed (bleef op 50 graden hangen) mochten we nog 1 x die week gebruik maken van de spa. Wij vonden dit een zeer goede oplossing van de vriendelijke dame die ons hielp. San Antoni Wat ons ergerde waren mensen op straat die je voortdurend overal aanspreken om zonnebrillen te kopen en of je hash nodig heb.

Zeer vriendelijken behulpzaam personeel aan de receptie en aan de zwembad bar. Ook goed Engels sprekend. Ook waren we erg gelukkig met een schoonmaakster die nadat mijn vriendin aan gaf dat ze het bed te hard vond, de volgende dag een zachter matras had geregeld. Echt een super attent gebaar. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker! Het hotel is redelijk rustig gelegen , net buiten de drukke boulevard en uitgaanscentrum(vooral voor jongeren in onze ogen). Inderdaad geluiddichte kamers. Lekker ligbad met douche. Zit een leuk barretje naast het hotel Natural Pau . Ook met een leuke menu kaart. Supermarktje om de hoek. Paar km lopen en je komt bij cafe Mambo en Savannah. Hier zijn populaire dj's te vinden, dure drankjes en een mooie zonsondergang. Je kan leuke boottochten e.d. boeken aan de boulevard in san antoni(kan overal op het eiland overigens) Er heerst een zeer relaxte sfeer op dit eiland! Hele mooie stranden en plaatsen gezien(Portinaxt, Sant Vincent, Sant Eularia en Ibiza stad is ontzettend tof!) De natuur is prachtig zowel aan de kust als het binnenland. Uitgaan is een heel spektakel op ibiza. Geweldige shows! Van dansen komt het niet op de populaire avonden/nachten want het is zo druk dat je niet kan bewegen. Wel erg duur hier uitgaan. Taxi prijzen zijn goed te doen!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima relax lokatie als uitvals basis voor tripjes over het eiland.

Mmoie kamer met balkon met uitzicht op de baai. Rustige sfeer mbt publiek. Prima ontbijt en zelfs om half 6 sochtends op dag vertrek ontbijten mogelijk.

Fantastisch hotel in een fantastisch eiland
    • Standaard Tweepersoonskamer (3 Volwassenen)

De shows die er gepland zijn, zijn werkelijk waar dramatisch. Een aanfluiting van jewelste.

De ligging was perfect, zwembad altijd in de zon. Restaurant eten was heel goed, heel gevarieerd, elke dag weer wat anders. Ontzettend vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Aan de rustige kant van de boulevard

Het matras is erg hard, hier moet je van houden

Het ontbijt is heel goed en uitgebreid De kamer is ruim en met balkon gratis parkeergelegenheid Vlak aan de boulevard

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Geen 4-sterren waard!!!!

Het hotel is zeer gedateerd. Personeel in restaurant is zeer onvriendelijk. Er hangt in het hotel een muffige vochtige lucht, waarschijnlijk van de wellness beneden in het hotel. Tapijt op etages versleten en oud. Meubels zijn zeer gedateerd. Vreselijk publiek! Alleen maar Engelsen en dan geen net publiek. In de nacht schreeuwen op de gang en met de deuren slaan. Sowieso San Antoni een Engelse bestemming. Dus dan het publiek wat alleen maar drinkt en bij het zwembad ligt. Slecht ontbijt, constant alles op, of stuk.

Het hotel is schoon en dat is het enige positieve!!!

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Voor herhaling vatbaar.

NIks eigenlijk.

Ontbijtbuffet was in orde. Er was voor elk wat wils, ook dieet-benodigdheden. Personeel was vriendelijk, vlotte bediening aan het zwembad. Parkeergelegenheid op parking van hotel om de hoek, ongeveer 50 meter verder. Heel dichtbij Es Pouet-strand wat een rustig strandje is. Ook S'Estanyol is vlakbij, een rustige baai. 's Avonds en 's nachts niks van lawaai gehoord. Aan het zwembad 1 groepje met momenten een groepje luidruchtige Britten. Maar ja, dat hoort er bij in San Antonio. Maar het rumoer was niet van dien aard dat het niet te verdragen was. Op vakantie leven mensen zich al es graag uit ;-) Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

verblijf was verder prima en zeer schoon.

miste een rekje buiten voor zwemspullen op te hangen - doosje met tissues in de badkamer voor make-up af te halen- en een klein afval emmertje op de ontbijt tafel om je thee zakje je jam of boterkuipje en dergelijke in te deponeren.

ontbijt was prima voor iedereen voldoende keuze.

Prima hotel, omgeving is minder. Prima voor kort verblijf.

Het reserveren van ligbedden en parasols door gasten d.m.v.handdoeken e.d.wordt toegestaan. Ik vond dat onsympathiek. Muziek bij zwembad zou voor mij niet hoeven, of minder overheersend.

Het personeel en de faciliteiten.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Het ontbijt was prima,genoeg variatie.

Het hotel ligt aan een drukke straat, waardoor je bij het zwembad minder rustig ligt. Wij vonden het niet storen. Voordeel is wel dat de bus etc, voor de deur stopt.

Het ontbijt was prima,genoeg variatie. De kamer werd iedere dag schoongemaakt. Het strand is meteen voor de deur. Alles is op loopafstand. Wij raden dit hotel zeker aan.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Gewoon goed

Gedateerde inrichting van ontbijtruimte en kamer.

Net buiten de grootste drukte,maar centrum via mooie boulevard toch in een kwartier te lopen. Mooi zwembad met (herfstvakantie) genoeg stoelen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Fijn verblijf

De bedden waren erg hard maar wel goed geslapen en stil. Wij vonden de Spa best prijzig t.o.v. Nederland

Wij hadden dit hotel gekozen om even uit de drukte te zijn van de dagelijkse drukte. De ligging is perfect, ontbijt is heel fijn met bonenkoffie en verse jus. Avondeten was echt verrassend goed! Uitzicht op zee vanaf het balkon maakte het af.

Herrie airco

Herrie airco

Toppie

Toppie

De bedden lagen vrij hard, dit is met name te merken bij het...

De bedden lagen vrij hard, dit is met name te merken bij het ontwaken s’ochtens

Prima hotel, zeer tevreden

Jammer dat er extra betaald moest worden voor de sauna.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Zeer schone kamer

Uitzicht

Zeer schone kamer

Goed ontbijt.

Niet gelezen naar onze vraag om goed zicht. Ging om onze huwelijksreis. Kregen een kamer zonder uitzicht.

Goed ontbijt. Goed zwembad

Aanrader. Dicht bij de zee en het uitgaansleven, toch rustig!

Uitgebreid ontbijt! Leuke fitness

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Heerlijk hotel net buiten de drukte van San Antonio

Ontbijt was echt goed, kamers schoon.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

heerlijk eten, ruime nette kamer, vriendelijk personeel

overwegend oude gasten (lees 70+) maakt dat het voor een jonger stel vreemd overkomt...

heerlijk eten, ruime nette kamer, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Prima hotel, goed service, top!

Zeer uitgebreid en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Relaxed :)

Spa alleen tegen betaling. Variëteit in zoet beleg bij het ontbijt.

Vriendelijkheid personeel en de locatie.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Water zwembad beetje koud, even doorzetten.

Zeer mooie kamer, mooi balkon, mooi zwembad (koud water in mei), veel ruimte, heerlijk ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

muziek aan zwembad en lobby te luid

• Beoordeeld op: 27 september 2016

MOOIE KAMER MET UITZICHT OP ZEE
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

MOOIE KAMER MET UITZICHT OP ZEE

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Goed uitgebreid ontbijt.

Goed uitgebreid ontbijt. Heerlijke ligbedden bij het zwembad. Ligt mooi aan het begin van de lange boulevard en vlak bij strand. Net buiten de drukte.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

De lokatie van het hotel is erg goed, rustig gelegen aan een...

Eigenlijk niets.

De lokatie van het hotel is erg goed, rustig gelegen aan een leuk stuk boulevard en ver genoeg weg van het "ordinaire" uitgaans gedeelte van Sant Antoni. Voldoende leuke restaurants en bars in de omgeving. Goede bedden en een schoon hotel. Ontbijt was prima en ruime keus. Goede afgesloten parkeerplaats welke gratis is. Een auto huren op Ibiza is goedkoop en echt een must vinden wij. Er zijn goede wegen en het is er makkelijk rijden.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2015

Rustige ligging.

voor een derde persoon is er een extra bed geplaatst in een 2 persoonskamer. Dit maakte de ruimte wel krap + kwaliteit van het extra bed was niet zo best

Rustige ligging., aangenaam personeel ,voldoende faciliteiten en goede keuken.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Het verblijf en de ligging van dit hotel t.

De aanvulling van de koffievoorziening en de bekertjes op de kamer kan voor een 4 sterren hotel wel beter.

Het verblijf en de ligging van dit hotel t.o.v. San Antoni en de leuke Cala's. Het eigen en volledig afgesloten parkeerterrein is ideaal.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Het personeel is super vriendelijk.

Alleen de spa was prijzig 20,-. De fitnessfaciliteiten zijn echt te oud maar daar kom je ook eigenlijk niet voor.

Het personeel is super vriendelijk. Als je jezelf afvraagt wat er soms allemaal mis kan zijn met een hotel dan ben je zo blij met deze. Niet over twijfelen. Dit kun je gewoon boeken.

• Beoordeeld op: 21 mei 2016

perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

Het is erg georiënteerd op Engelsen

perfecte prijs/kwaliteit verhouding. alles zeer correct geregeld

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Schone kamers en vriendelijk personeel

Schone kamers en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Ontbijt en avondeten was uitstekend.

Afstand tot centrum.

Ontbijt en avondeten was uitstekend.

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Heerlijk ontbijt, geluiddichte kamers.

Bedden aan de harde kant en kamer voor 3 personen best klein.

Heerlijk ontbijt, geluiddichte kamers. Net buiten de drukte van San Antonio

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Bijzonder goed schoon

Ontbijt eenzijdig Engels

Bijzonder goed schoon

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Altijd parkeerplaats

Personeel bij receptie erg langzaam

Altijd parkeerplaats

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

lawaai van de airco

• Beoordeeld op: 14 juni 2015

Compleet goed, super vriendelijk en gastvrij.

Compleet goed, super vriendelijk en gastvrij. Wij waren met 3 generaties en iedereen enthousiast.

• Beoordeeld op: 31 mei 2015

Ligging direct aan het strand