Beoordelingen over BQ Can Picafort Hotel 4-sterren

Arenal 6, 07458 Can Picafort, Spanje

#6 van de 47 hotels in Can Picafort

6,4

Hele gezin was zeer tevreden

Uitstekend hotel. Drukbezocht door Duitsers, wat minder Engelsen, en zeldzame Nederlanders of Russen. Relaxte ontbijt-uren tot 10u30, maar strenge avondklok : diner tot 21u, animatie tot 22u30, bar dicht om 24u. Niet het minste nachtlawaai. Gemoedelijke atmosfeer met zeer vriendelijk personeel. Nieuwe ontdekking voor ons, doorgewinterde Spanje-gangers : een tillift voor gehandikapten in het zwembad !

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Nette kamers, mooie, lichte inrichting

Rommelig en druk in ontbijtzaal Wifi trekt op niets, zo goed als onbestaande, zelfs betalend op de kamer werkt amper!! Foto's doen het zwembad/geheel beter uitkomen dan realiteit

Nette kamers, mooie, lichte inrichting Heel vriendelijk personeel Ontbijt redelijk uitgebreid

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Mooie ruime kamer.

Rommelig live cooking buffet, ontbijt prima maar diner viel tegen. En geen gratis wifi in het gehele hotel.

Mooie ruime kamer. Prima zwembaden met voldoende ligbedden.

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Rustig, mooi, schoon hotel.

Wifi in de lobby was traag maar niet noodzakelijk als je op vakantie bent. Betalen voor het drinken bij avond eten

Rustig, mooi, schoon hotel. Het eten was erg goed. Personeel was vriendelijk. Dicht bij het strand.

• Beoordeeld op: 21 juni 2015

Nieuw hotel dat er goed uitziet.

Geen WiFi op je kamer, daar moet je apart voor betalen. En de WiFi in de lobby had een slecht ontvangst. Ons toilet lekte water gelijk bij aankomst. We hebben dit gemeld bij de receptionist. Zij reageerden nogal nonchalant op het probleem, want ze wilden pas de volgende dag er iemand naar laten kijken terwijl het water tot aan het laminaat reikte. De kamer werd niet elke dag schoongemaakt en heel laat op de dag. Het leek erop of dat er te weinig schoonmakers waren. Bij het uitchecken is ons niet gevraagd of alles naar wens was. Dat lijkt me wel wenselijk als een klant zoveel klachten heeft.

Nieuw hotel dat er goed uitziet. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Het ontbijt en de comfort

Het onvriendelijke receptiepersoneel. Wij begrepen niet dat we alles ter plekke moesten betalen en dachten al dat het van onze creditcard was afgeschreven maar omdat hun engels erg slecht was begrepen ze ons niet en reageerde daarom ook bot en kortaf. Als ze wat meer de tijd namen om naar ons te luisteren en het duidelijk uit te leggen was er niks aan de hand. De oude kale meneer zei meteen dat als het ons niet beviel wij konden vertrekken! Terwijl wij alleen wilden weten of we nu niet dubbel aan het betalen waren! Erg onvriendelijk dus en geen leuke binnenkomer. De rest van het personeel was juist super vriendelijk maar ik denk dat deze man misschien zijn beste tijd heeft gehad...

Het ontbijt en de comfort

• Beoordeeld op: 20 september 2015

Prima locatie, dichtbij strand en winkels.

Prima locatie, dichtbij strand en winkels. Goede gevarieerde maaltijden

• Beoordeeld op: 8 september 2015

mooi hotel, netjes in orde