Beoordelingen over Esmeralda Maris 4-sterren

Punta del Roquito, 1, 35627 Costa Calma, Spanje

#9 van de 44 hotels in Costa Calma

• Betaald WiFi

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Heerlijke vakantie gehad. Een zomervakantie in april/mei. Top!
    • Bungalow met één Slaapkamer en zeezicht (2 volwassenen)

We konden geen 4-persoonsappartement boeken en we konden ons verblijf niet verlengen met 4 uur extra (terwijl dit wel werd voorgesteld).

Rustig gelegen, op een mooie locatie. Prima appartementen, met fijn en vrij terras (zuidkant). Centraal op het eiland. Prachtige stranden op loopafstand. Prima restaurant (half pension). Goede mogelijkheden voor excursies.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Het avondeten was echt ondermaats.
    • Bungalow met één Slaapkamer en zeezicht (2 volwassenen)

Het avondeten was echt ondermaats. Helemaal geen 4 sterren waard. Het ontbijt daarentegen was wel uitgebreid en heel verzorgd.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2015

Prachtige accommodatie.

Keiharde bedden! Hadden geen half pension maar beslisten dan toch om de avondmaaltijd te nemen. Niet echt een aanrader. Vanaf 18.00h kon je gaan eten maar ging je om 19.00h dan waren er al lege schotels die niet meer werden aangevuld, zowel bij het voorgerechtenbuffet als bij het dessertenbuffet. 15 euro om te dineren is wel een redelijke prijs maar vermits de keuze al vrij beperkt was mochten de schotels wel bijgevuld worden. Niets belet je echter om zelf te kokkerellen.

Prachtige accommodatie. Mooie appartementjes, netjes met voldoende ruimte. Prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

Prachtig appartement (wij kregen een upgrade).

Een niet storen kaart aan de buiten deur ontbrak

Prachtig appartement (wij kregen een upgrade). Een ruim appartement met een groot balkon. De bank zit slecht, maar de balkon stoelen (plastic) zitten goed.