Beoordelingen over Hotel Esplai 3-sterren

Ramon y Cajal, 2-16, 08370 Calella, Spanje

#38 van de 53 hotels in Calella

6,2

Weinig keuze in het eten.

Eten, kamer

Weinig keuze in het eten. Volgens hotel is de dinertijd tot 21:30; om 21:10 begint het personeel met opruimen van het buffet en om 21:15 is al het eten opgeruimd.....

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

bedden slecht, erg gehorig, deuren sluiten moeizaam waardoor mensen die in de nacht weg gaan erg veel geluid veroorzaken. Letterlijk alle gesprekken in een naastgelegen kamer kunnen volgen.

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Verder echt een budgethotel

Prijs kwaliteit is het prima, maar niet tijdens hoogseizoen.
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer te klein, veel jongeren in het hotel die laat opblijven, lawaai maken en muziek hard aan hebben staan, in het balkon lag glas omdat glazen en drankflessen van hogere verdiepingen naar beneden wordt gegooid - niet echt handig als je met kinderen bent.

de vriendelijkheid van het personeel, het uitgebreide ontbijt en het zwembad.

vreselijk slecht we gaan nooit meer !!
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

4 dagen met mijn dochter geweest , Hotelkamer was slecht , vies , kapotte douche , lampen en gordijnen , stof en viezigheid achter mijn bed , eten was vreselijk slecht !! altijd het zelfde en beneden de maat. toetjes alleen drilpudding uit grote schalen , eten was lauw , met regelmaat was er geen bestek te vinden , ondertussen als bestek kwam was eten afgekoeld , we zagen zelfs dat mensen hun maaltijd in de magnetron opwarmden!, brood is droog , tussen de middag geen soep en savonds 3 avonden dezelfde waterige soep gehad , eten werd afgehaald met een kar met de vuilniszak eraanvast , terwijl jij eet, staat de afvalkar naast je , zn gingen ze ook nog aan de praat. drinken moest je halen bij een soort van bar , echter stond er vaak niemand, drinken kreeg je in plastic bekers. Personeel riep/ schreeuwden naar elkaar als ze iets nodig hadden , de mevrouw van de eetzaal was gek op dansen , bij een mooi liedje op de radio ging de muziek harder en begon ze te dansen , we hebben er vreselijk om gelachen maar iedereen schudde zijn hoofd dat dit toch echt niet kon , dus niet professioneel!!! er waren veel engelsen (groepjes) die veel drinken en altijd het hoogste woord hebben aan het zwembad, vreselijk irritant, volgens mij kunnen ze beter de all in formule eraf halen want voor het eten hoeven ze het niet te doen want dat was enkel een hamburger en popcorn en een ijsje. en natuurlijk het alcohol drinken wat de engelsen in overvloed deden. we spraken nog een nederlands stel die hier twee weken waren geweest en het heel fijn hebben gehad , ze vonden het erg belangrijk dat het personeel zo aardig en behulpzaam was .............dat het eten minder was namen ze op de koop toe , dus meningen verschillen Ik begrijp echter niet dat booking.com dit hotel in hun bestand willen hebben , vreselijk wij gaan nooit meer terug

personeel was aardig , deden erg hun best om van het slechte hotel toch iets te maken

Niet geschikt voor gezinnen in de zomerperiode

Veel herrie door jongeren. Op zich geen ramp maar er werd niets aan gedaan door het hotel om ze aan te spreken. Dat mag je naar mijn mening wel verwachten, zeker tussen 02.00-04.00 uur

Als hotel prima. Basis kamers en prima eten

Voor de prijs oke, gehorig, matrassen slechtt

Matrassen waren niet best, voelde de veren er doorheen. Verder is het hotel gehorig, voor mij niet erg want slaap toch overal doorheen. Veel duurste jongeren die wel een drankje lusten

De prijs

• Beoordeeld op: 11 september 2016

In het hoogseizoen is de Eetzaal niet gebaseerd op zoveel...

In het hoogseizoen is de Eetzaal niet gebaseerd op zoveel jeugd in 1 keer. Men moet in etappes eten zoals 2 mensen klaar dan ook 2 er weer in de zaal anders moet je wachten. Verder was 't ontbijt eentonig. Wel genoeg maar niet varierend

• Beoordeeld op: 2 september 2017

een ruim en goed ontbijt

een ruim en goed ontbijt

Blij dat we weer naar huis konden gaan
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Hygiëne, kamers zijn gedateerd en onderkomen, weinig parkeergelegenheid nabij het hotel.

Alleen de prijs van het hotel

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Goedkoop hotel clean en doet zijn doel

Prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Leuk en klantvriendelijk hotel!

Kamers zijn gehorig

Zeer klantvriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Niet geschikt voor gezin.
    • Vierpersoonskamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamers waren vies en stuk en het eten was koud en taai.

Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

super vriendelijk onthaal en die ons ook alle informatie gaf...

enige spijtige waren de coctails in bekertjes.. maar ik kan mij wel vinden met de reden hiervoor dus geen probleem voor mij.

super vriendelijk onthaal en die ons ook alle informatie gaf over wat te doen was tijdens ons verblijf! ook het personeel tijdens de maaltijden waren heel vriendelijk en sociaal. lekker eten en drinken..