Beoordelingen over Europe Villa Cortes GL 5-sterren

Avenida Rafael Puig, s/n, 38660 Playa de las Americas, Spanje

#7 van de 209 hotels in Playa de las Americas

• Betaald WiFi

4,8

fantastisch hotel. Heel lekker eten.

niets. Perfect

ontbijt en avondmaal genomen en was echt ongelofelijk lekker. Een echte aanrader. Wij komen zeker terug. Zeer vriendelijk personeel. Avondmaal à la carte. Lekker eten en echt goede wijnen.

Echt geen 5 sterren waardig. Ik ga er iig niet meer heen.

Dat de airco het niet deed. 2 x bij de receptie gemeld, techn.dienst zou er naar kijken. Maar niks hoor. We hoorden later van een mevr. die er vorig jaar ook geweest was dat toen de airco ook gewoon niet deed. Erg slecht. Wij hadden een kamer aan de voorkant, als we het raam open deden, hoorden we vanaf 2.00 uur ' s nachts laden en lossen van vrachtwagens en verkeerslawaai. Niet te doen. Ook de WiFi is een drama. Alleen werkzaam bij receptie en zwembad; maar zelfs daar heel erg slecht.

Het ontbijt was top! De locatie is ook perfect.

Mooi, goed en tof hotel, zonder meer.

Kamers zijn donker, met donkere zware overgordijnen die niet goed konden opzijgeschoven.

De inrichting. Inca stijl, heel origineel. Mooie lounge. Super ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Ontbijt was super ,eetzaal heel rustig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Dat de bedden bij het zwembad al om 8 uur in de morgen allemaal bezet zijn ,terwijl het personeel dat ziet er niets aan doet en als je dan om 10.30 bij het zwembad aan komt dat deze bedden dan nog leeg zijn . heel jammer zo iets

Ontbijt was super ,eetzaal heel rustig

Het personeel was bijzonder vriendelijk en beleefd en daarom...

Het personeel was bijzonder vriendelijk en beleefd en daarom hebben we 's avonds altijd en het hotel gegeten, Naar Tenerife zelf zullen we wel niet meer gaan. Playa de las Americas vonden we verschrikkelijk.

Super verblijf, voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Restaurant personeel mag wel wat vrolijker kijken en trachten de Engelse taal wat beter te beheersen.

De ligging, prachtige accomodatie, super ontbijt en heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Zalig verblijf en de moeite om eens een mexicaanse sfeer op te snuiven .

wifi in heel het gebouw

de kamers werden meermaals per dag opgeruimd en voorzien van nieuwe handdoeken glazen ,zeepjes en.... Voor het zwembad en strand handdoeken zo veel als nodig . Prive strand en zeewater zwembad .

Het ontbijt was enorm met grote variëteit.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Zicht uit de kamer was praktisch nihil ,de bomen groeiden vlak voor het terras en tot 2 verdiepingen hoger

Het ontbijt was enorm met grote variëteit. Het was lekker en rustig eten in de buitenlucht.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Fantastisch hotel!

We kunnen niets bedenken wat ons is tegengevallen.

Dit is een fantastisch hotel. Hele vriendelijke mensen, schone luxe kamer en badkamer en een fantastisch ontbijt. Er is zo gigantisch veel keuze dat je haast niet weet waar je moet beginnen. Het zwembad is lekker groot met zon en schaduw. Er zijn veel faciliteiten om je mee te vermaken en alle luxe is mogelijk. We komen hier zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Fantastisch hotel!

Dat je handdoeken moet leggen op de zonnebaden, had ik bij een 5 sterren hotel niet verwacht. En de fitness bij de wellness zonder airco is ook geen succes.

Kamer heerlijk ruim, ontbijt geweldig uitgebreid met veel verse producten en een fijn strandje!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prachtige locatie maar in mijn optiek net geen 5 sterren waard
    • Suites met zeezicht (2 volwassenen)

personeel had vriendelijker gekund; helaas een kakkerlak in de kamer, waar verder het prima schoon was; onze key-cards waren een dag te vroeg geblokkeerd - is uiteindelijk verholpen, maar excuses hebben we niet of nauwelijks gehoord

Prima locatie en accomodatie; uitstekende suite;

Restaurants die gesloten waren

Restaurants die gesloten waren

ik ben tevreden
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

het diner kon veel beter

ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

zalig

de rustige omgeving en de goede ligging.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Voldeed aan alle verwachtingen

De vriendelijkheid van een paar medewerkers.

Ontbijt was top. Kamer top.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Super!

De zanger

Up grade kamer en langer in de kamer kunnen blijven na staking KLM

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Gweldig en super.

Niets op aan te merken..

Ontbijt geweldig, geweldige koks die hun beroep verstonden. Uiterst vriendelijk personeel en keurige kamercleaners.

locatie fantastisch.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee (2 Volwassenen + 1 Kind)

locatie fantastisch. Ongelofelijk lekker eten. Super ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Gaan zeker terug.

Lobbybar sluit om 11 uur, dat zou wel wat later mogen.

Super ontbijt, fantastische ligging en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Oase van rust binnen het hotel domein.

Teveel dronken Engelsen in de buurt

Oase van rust binnen het hotel domein. Fijne ligging bij de zee en het commerciële centrum.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Ontbijt + Zwembad

Geen fitness ruimte - toeslag wifi op kamer

Ontbijt + Zwembad

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Kamers ruim en stil.

Kamers ruim en stil.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prachtig ingericht hotel met super ontbijt, vriendelijk personeel en topligging !

akoustiek in de kamers kan beter, last van lawaai van andere vakantiegangers....

Topligging. Prachtig ingerichte kamers Super ontbijt

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Locatie en sfeer van het interieur

Wifi niet vrij en zelfs heel duur : € 6 per dag per toestel. Dus 2 personen met elk een Iphone en elk een Ipad ==> 4 x € 6 = € 24 per dag !!! Eigenlijk moet dit hier gratis zijn (inbegrepen)

Locatie en sfeer van het interieur

• Beoordeeld op: 7 februari 2016

Prachtig hotel met alles wat je nodig hebt in een omgeving...

In het hotel zelf is er weinig of niets voor verbetering vatbaar

Prachtig hotel met alles wat je nodig hebt in een omgeving waar weinig te beleven valt

• Beoordeeld op: 24 januari 2016

De beschikbare ruimte, in het algemeen, en het ontbijt waren...

Voor de prijs die je betaald ( toch meer dan 300 euro/nacht) mag je er van uit gaan dat intenet ingebgrepen is...... Kamers zijn ook nogal aan de donkere kant, maar wel goed uitgerust, incl airco en ventilator

De beschikbare ruimte, in het algemeen, en het ontbijt waren uitstekend. Locatie is ook uitstekend, en een strand en bar in het hotel. Bed is ook uitstekend. Personeel is uitermate vriendelijk

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

De sfeer van het complex

Wifi : werkte niet de eerste dag en is duur : € 8 voor eerste dag en € 6 voor volgende dagen. Dat zou nog te doen zijn, maar dit is per toestel. dus 2 iphones en 2 ipads is maal 4. Email : voor vertrek zenden wij een email om te zeggen dat we rond de middag zouden aankomen en dat we graag een kamer hadden met goede wifi. We hebben daar nooit een antwoord op ontvangen. Ook niet enkel een teken van goede ontvangst of zo.

De sfeer van het complex

• Beoordeeld op: 30 november 2015

Het hotel is uitermate rustig.

Wifi is betalend, de ligkussens aan de beach bar zijn alsook betalend. De ligkussens zouden eens mogen worden vervangen, verschenen van de zon en hier en daar scheurtjes.

Het hotel is uitermate rustig. Het is strategisch heel goed gelegen, tussen Playa de las Americas en Los Cristianos, aan de grote Avenue waar je iedere avond gezellig kunt rondkuieren. Het ontbijt is er uitgebreid en wie niet uit het hotel wil kan dineren in het restaurant waar het alsook heel lekker is. s' Middags kan er een lunch worden genuttigd aan de beach bar waar het gezellig vertoeven is.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

De locatie, het hotel, zwembad, bar, restaurant, personeel...

De kamer was erg afgelegen in een hoek van het gebouw *garden view* met als gevolg géén uitzicht door alle struiken. Prijs voor een 2 persoonskamer (mogelijkheid voor 3 volwassenen), wij hebben een dochter van 12 welke op een uitklapbed moest slapen voor een 5 sterren hotel niet echt comportabel en deze kamer was erg aan de prijs voor 4 dagen!

De locatie, het hotel, zwembad, bar, restaurant, personeel erg vriendelijk en behulpzaam, ontbijt perfect, receptie ontvangst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

De bijzondere rust en het aangenaam personeel.

Te betalen voor wifi !? Is voor een hotel van deze klasse onvoorstelbaar. In de kleinste bar, elk restaurant gratis wifi en hier 6 € per dag onvoorstelbaar toch.

De bijzondere rust en het aangenaam personeel.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Rust, gezelligheid, de warme kleuren van dit leuke hotel met...

Te weinig opbergruimte in de badkamer. Douchegordijn netjes maar "vochtgeur".

Rust, gezelligheid, de warme kleuren van dit leuke hotel met Mexicaanse sfeer.

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

Heerlijk warm weer na een lange grijze winter,zeer...

Weinig sfeer, heel stil ,soms akelig gevoel.het hotel binnen alsook de kamers zijn zeer donker,wat mij ook opviel was dat er bijna nergens muziek te horen was.

Heerlijk warm weer na een lange grijze winter,zeer vriendelijke bediening en kraaknet,het ontbijt is om u tegen te zeggen.zeer mooi zwembad en strandje en de handdoek service is supper

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Niet hopeloos zoeken naar parkeerplaats in de buurt.

Had meer avondentertainment verwacht maar waarschijnlijk i.v.m. lage bezettingsgraad viel dat een beetje tegen. Alleen pianospel. En ja, buiten is er genoeg vertier maar dat is toch wel van een ander niveau.

Niet hopeloos zoeken naar parkeerplaats in de buurt. Voor de luxe van sleutel afgeven, inchecken en koffers op je kamer gebracht krijgen betaal je graag 12 euro per dag. Luxe badkamer en heel veel kastruimte met eindelijk eens genoeg kleerhangers. Grote kluis.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Ontbijt is de max en zeer vriendelijk personeel !

Niets! Misschien zwembad heel koud water ... Om iets te zeggen !

Ontbijt is de max en zeer vriendelijk personeel !! Heerlijke rustig aan het zwembad ! Klein hotel met grote klasse !!!

• Beoordeeld op: 16 maart 2015

We hadden een geweldige kamer met een super mooi uitzicht en...

Wifi berekenen ze een toeslag voor, en de gratis wifi in de receptie is echt heel slecht.

We hadden een geweldige kamer met een super mooi uitzicht en goede faciliteiten.

• Beoordeeld op: 9 februari 2015

Inderdaad, het ontbijt is bizar goed!

Als je niet tegen straatlawaai kan, boek dan niet de goedkoopste kamer. Zelfs met deze klacht kregen wij na 2 dagen kosteloos een andere kamer aan de tuinzijde, heerlijk rustig, wat een prima service! Jammer van de 12 euro p/d parkeerkosten in de hotelgarage, want in de straat is geen plek te vinden...

Inderdaad, het ontbijt is bizar goed! Prachtig zwembad, sfeervolle tuin, eigen Beach club, wellness, echt alles klopt! Hotel ligt aan een mooi uitgaansgebied volop winkels, restaurants en bars. Niet alleen personeel is zeer vriendelijk, ook directie komt je persoonlijk begroeten!

• Beoordeeld op: 21 december 2015

de kamer ,het ontbijt en s´avonds het half pension

Veel stof in de kamers,maar er werd gewerkt

de kamer ,het ontbijt en s´avonds het half pension

• Beoordeeld op: 1 november 2015

Bijzondere klantvriendelijkheid

Bijzondere klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

het was een zeer rustig hotel , niet te veel lawaai of te...

het was een zeer rustig hotel , niet te veel lawaai of te veel mensen, zeer confortabele bedden , alles zeer goed verzorg, echte klasse

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.