Beoordelingen over Expo Hotel Barcelona 4-sterren

Mallorca, 1-23, Sants-Montjuïc, 08014 Barcelona, Spanje

#438 van de 516 hotels in Barcelona

prima verblijf centraal gelegen Hotel!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

Bij aankomst in de ochtend 9.30 uur in het Hotel was de kamer nog niet beschikbaar, dat vonden we niet erg maar om 1500 uur nog niet ter wijl nieuwe gasten die binnen kwamen direct een kamer kregen, beter plannen van de aankomst van gasten en beschikbaarheid van kamers. Tip: informatie over de buslijnen en verbindingen bij de receptie zou fijn zijn. Metro werkt overigens prima. Maar je ziet dan weinig!,

Het ontbijt was prima en voldeed ook aan een 4 sterren hotel, personeel vriendelijk,

Prima naar ons zin gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

Parasols bij het zwembad. Met een warmte van 27 graden verbrandt je snel. Dit ook gezien het risico op huidproblemen.

De kamer die wij hadden was geen 4 sterren waard.Erg gadateerd. Het was wel schoon. Weinig variatie om het diner in het hotel te gebruiken.

Een goed verblijf op een interessante locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon (1 Volwassene)

Bij het ontbijt waren bepaalde dingen koud : spiegelei spek worstjes

Verkeerd geboekt (kamer voor 1 persoon ipv voor 2) Probleem werd direct opgelost

behulpzaamheid van het balie personeel was ver beneden peil,...

behulpzaamheid van het balie personeel was ver beneden peil, en het ontbijt is voor een 4 sterren hotel erg eenvoudig. Kamers er klein voor 2 personen, maar voor 1 persoon prima te doen.

Locatie top. Kamer netjes. Wel erg gehorig en heel warm in de kamer. Personeel bot.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

Het personeel, niet klantvriendelijk. Niet geïnteresseerd. Kamers snikheet met een airco waar warme lucht uit stroomt. Super gehorig waardoor hele gesprekken mee geluisterd konden worden van de buren.

De bedden waren schoon, badkamer netjes. De locatie was top en makkelijke verbinding met openbaar vervoer voor verschillende uitstapjes.

Perfecto
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

De locatie was perfect! vlakbij estacio Sants en Espanya allebei nog geen 3 minuten lopen en je kan overal naartoe met de metro/trein! Metro echt ideaal. een aanrader is de Hola BCN kaart! Perfecte ligging tussen centrum en camp nou. En personeel was erg vriendelijk!

• Beoordeeld op: 7 november 2017

SCHOON , LEUK DAKTERRAS , VRIENDELIJK PERSOONEEL
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

BEETJE VREEMD DAT MEN GEEN TAXI VOOR ONS WILDE BELLEN TOEN WE NAAR HET VLIEGVELD WILDEN. WE MOESTEN MAAR EVEN OMLOPEN EN BIJ HET ANDERE HOTEL PROBEREN

SCHOON , LEUK DAKTERRAS , VRIENDELIJK PERSOONEEL

goede ligging en fantastisch panorama op het dakterras,makkelijk openbaarvervoer.Proper hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

op de bovenste verdieping is weinig isoleerd,veel lawaai van boven terras s'nacht.

het ontbijt was prima en het personeel heel vriendelijk en gastvrij, maar de kamers zijn groot en leeg, kaal. Er ontbreken schilderijen aan de muur.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Geweldige stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

Met openbaar vervoer, metro van station Sants binnen 4 min op de La Rambla. Placa Espanya in 5 min te lopen en kleine 10 min bij de magische fontein van Montjuïc.

matig hotel, heel erg gehorig, prijs-kwaliteitverhouding matig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon (1 Volwassene)

Engels van het personeel Hotel is heel erg gehorig en je hoort zeker wat er 3-4 kamers verderop gebeurt.

De upgrade die ik gratis kreeg nadat er lekkage in mijn kamer was ontstaan. Ligging centraal

Weten niet of we hier nog terug gaan. Teleurstelling.
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Povere kamer, triestig uitzicht, geen schilderijtje of iets aan de wand. (kamer 454 kingsize bed + balkon), geen 4 sterren waardig. Zijn hier 3 x geweest in het verleden. Tot nu toe goede kamers gehad. Douche is praktisch niet te regelen. Ontbijt is ook niet meer wat het was. Beperktere keuze, slechte logistiek. Regelmatig geen propere tafel vrij, glazen waren er zelden beschikbaar.

Personeel heel vriendelijk. Ligging hotel super. Propere kamer.

De locatie en het ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

Slechte wifi, te veel lawaai, slechte kamers. Ik snap niet hoe ze aan hun 4 sterren zijn gekomen. En het zwembad was echt super klein.

De locatie en het ontbijt

• Beoordeeld op: 2 september 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

Iets meer gezelligheid op de kamer, geen enkel schilderij etc. Slechts 1 stoel. 1 groot minpunt, als gezin van 4 pers hadden we bij boeking 2 kamers naast elkaar aangevraagd. Dit bleek ter plekke niet mogelijk dus zaten we weliswaar op dezelfde verdieping maar beide op het uiteinde, 912 en 975. Jammer

Goed bed, ruime badkamer. Locatie in Barcelona uitstekend . Super het dakterras met zwembad en bar!!

Fijn hotel, vriendelijk personeel en goede locatie.

Niets te klagen gehad.

Het hotel is makkelijk met de trein te bereiken. Er is een groot station voor trein en metro op 3 minuten lopen van het hotel (Barcelona Sants). De kamers waren precies zoals op de foto's was aangegeven en met een balkon. Desgewenst werden de kamers elke dag keurig schoongemaakt en handdoeken vervangen. Het ontbijt was heel uitgebreid en van goede kwaliteit. Het dakterras is ideaal om, naast alle activiteiten die de stad te bieden heeft, even bij te komen en in het zwembad af te koelen. Ondanks dat wij in het hoofdseizoen waren konden wij steeds vrij snel ligstoelen gebruiken voor ons viertjes . Bij het zwembad liggen grote badhanddoeken klaar, gratis service. Wij hebben voor een hele week fietsen gehuurd. Het is wel even wennen om in Barcelona te fietsen, maar als je het eenmaal door hebt en de fietspaden beter weet te vinden, is het heel leuk! Wij mochten gratis de fietsen in de parkeergarage van het hotel stallen. N.B.: De hamburgers van de bar op het dakterras zijn echt heel goed!

Fijn en zonnig!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

Het hotel was ietwat gehorig (luidruchtige buren). Ook was de koelkast bij aankomst niet schoongemaakt. Echter, beide zaken zijn prima opgelost.

Fijn hotel dicht bij het station Barna Sants. Hier een goede metroverbinding en treinverbinding met het centrum. Prima kamer met alles wat je nodig hebt voor een stedentrip. Op de negende verdieping zat een leuke bar met erg lekkere hamburgers! Voor de zomermaanden was het zwembad met zonneterras en de badhanddoekenservice erg lekker!

Zelfs voor 1 nacht niet ok
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

's Ochtends om half 7 gewekt door een hoop lawaai boven ons waardoor je niet meer kon slapen. Zaten op de 9e verdieping. Om 7 uur werd het minder hield pas tegen 10 uur op. Waarschijnlijk waren ze met het zwembad bezig. De kleine ongezellige kamers die ontzettend gehorig zijn

Locatie, dichtbij station Sants

Zwembad heeft opknapbeurt nodig, te weinig ligstoelen.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

Zwembad heeft opknapbeurt nodig, te weinig ligstoelen. Zeer behulpzame badmeesters! Ontbijt gevarieerd. Super ligging, goede prijs kwaliteitverhouding.

Top hotel voor stedentrip
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

Zwembad is kleiner dan het op foto's lijkt. Kamers zijn verouderd maar wel netjes. Jammer dat er geen stoeltjes op balkon staan. We hadden prachtig uitzicht vanaf de 9e verdieping.

Goed ontbijt, zeer centraal gelegen ten opzichte van bezienswaardigheden. Metro zeer kort bij. Vriendelijk personeel. We waren drie uur te vroeg, konden al direct op de kamer.

Goede ligging maar wij gaan er niet meer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

Kamer waar nachtlampjes niet werkten en plank tegen plafond half vasthing. Personeel correct maar niet echt vriendelijk. Geur in de kamer

Ligging aan metro en treinstation. Rustig buiten drukke centrum

Onverwacht goed hotel gezien de prijs die ik betaalde
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon (1 Volwassene)

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Ik was alleen maar kreeg een zeer ruime 2 persoonskamer. Tijdens feestdag uitleg in de lobby over de feestdag met iets lekkers. Zwembad met bijbehorende restaurant en fantastisch uitzicht.

We kwamen in de ochtend aan om 9.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

We kwamen in de ochtend aan om 9.00. Eigenlijk hadden we vanaf de volgende ochtend pas ontbijt, maar we konden gewoon aanschuiven voor het ontbijt. Dat was super, genoeg keuze in broodjes, hartige dingen, vers fruit enz. De kamer vonden we wat aan de kleine kant, we waren met onze zoon van 21 jaar. Eigenlijk was het een 2-persoonskamer met extra bed, dus dat hadden we ook kunnen weten. Maar we waren overdag toch weg, dus dat was niet zo erg.

Goed hotel voor vaste slapers
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

Veel lawaai. Zowel van andere gasten als van de bar op het dak terras.

Goed hotel, dicht bij station en metro. Lekker ontbijt en leuke bar op het dak. Moderne grote kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Ideaal hotel voor een steden trip!
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

Veel teweinig ligbedden bij het zwembad. Goed ontbijt, maar weinig gewone snede brood.

Grote flatscreen. Goed ontbijt Vriendelijk personeel. Goede locatie

Prettig hotel, fijne kamer met balkon en zeer gunstig tov metro. Ondanks de wat hoge prijs denk ik d
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

Restaurant op dak had erg eeuwig keuze. Zwembad was nog niet avonds open 29 mei tot 1 juni was ik er. Geen kluisje. Prijs was vergeleken met andere ervaringen wel hoog. 125 zou max mogen incl ontbijt voor 2 personen.

Uitstekend ontbijt maar mag ook wel voor 12 eu pp. Royale kamer met balkon. Wel maar 1 stoel ook voor balkon. Koelkastje! Wel thee geen koffie faciliteiten. Tenzij zelf sticks mee. Zwembad helaas pas na ons vertrek ook na 1700 u open. Prima receptie desk personeel. Housekeeping prima. Maar 150 per nacht is eigenlijk gewoon teveel. Ligging vlakbij groot trein/metro station. Genoeg interessants in directe omgeving en verder alles prima met metro berikbaar. Alleen vanaf airport Girona met bus via Arche triomphe was enorm zoeken voohadden de juiste verbinding naar t hotel hadden.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Top personeel en topservice
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

De locatie is nogal ver van alle toeristische trekpleisters. U moet ook vooral zien dat met het boeken je vraagt naar een kamer in de nieuwe vleugel. De rest is nogal verouderd.

Het hotel is qua personeel ongelofelijk. Iedereen is super vriendelijk en heel behulpzaam. Het dakterras en zwembad zijn top! Vooral het eten op het dakterras is onwaarschijnlijk lekker.

Lokatie is erg prettig.
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Uitzicht aan de achterkant op een hele lelijke parkeerplaats. Het zwembadop het dak moet nodig opgeknapt worden.

Lokatie is erg prettig. Helemaal voor off sonar en sonar. Goede prijs kwaliteit verhouding. Uitzicht van het dakterras is fantastisch

Eenvoudig hotel met goede prijs-kwaliteit verhouding op een centrale locatie
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

De kamers zijn vrij gehorig. Omdat er ook redelijk wat groepen aanwezig waren, werden we een aantal keer wakker van de herrie. Daarnaast maakten de schoonmaaksters soms ook wat lawaai als ze de kamer boven ons schoonmaakten.

Locatie is heel goed om veel van Barcelona te zien. Het ligt naast het station en daarom is het ook makkelijk om een keer buiten Barcelona te reizen. De kamers zijn goed ingericht en wij hadden een erg goede douche.

ontbijt was goed.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

De prijs kwaliteitverhouding viel tegen en de foto's op internet tonen mooier dan het in werkelijkheid is. Wij hadden meer luxe verwacht voor € 180 per nacht....

ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Aangenaam en centraal gelegen, dicht bij metro en station met uitgebreid ontbijt buffet
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

Kamers op 9de verdiep aan renovatie toe. Geen rustplaats in kamer behalve bed Zwembad niet meer toegankelijk na 17.00 in mei, vind ik niet kunnen Open blijven tot 20.00u Gebouw aan renovatie toe, zeker onze kamers

ontbijt ruim, voldoende assortiment Terras aangenaam en met zicht op de stad Dagelijks onderhoud kamers op niveau

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Ondanks dat het bed niet lekker lag, is het een goed hotel
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Het Kingsize bed bestond uit twee bedden wat erg oncomfortabel lag.

Het hotel bevindt vlak bij het treinstation en het national paleis, personeel is vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Dicht bij alles in Barcelona + mooi uitzicht van terras
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

Ontbijt mocht wel mee in de prijs zitten. Was namelijk 14 euro extra terwijl je al een goede 60 betaalde voor 1 nacht.

De kamer was zeer aangenaam. Ook de badkamer was in orde. We hadden op ons hotel ook een terras en zwembad waar je een mooi uitzicht had over Barcelona.

Prijs kwaliteit niet in evenwicht.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

De kamers waren gedateerd. Geen tweepersoonsbed. De bedden waren oud en kraakte. Ze konden de lunch niet aan voor de hoeveelheid hotelgasten. 2 van de 3 koffiemachines waren buiten gebruik. Croissantjes werden na 10.10 uur niet meer aangevuld echter de lunchtijd eindigde om 11.00 uur. Het personeel bij de lunch was verre van professioneel. Geen documentatie bij de receptie over wat dan ook.

De wifi was oké. Maar eigenlijk is dit normaal.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Heerlijk hotel in Barcelona.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

Het is een groot hotel, waardoor het misschien wat onpersoonlijk was; het personeel is echter uitermate vriendelijk. Het zwembad op het dak was helaas nog niet open (dat was bekend), maar dat had gezien de temperatuur best al gekund.

Het hotel ligt op een prima plek, net buiten het centrum. Zowel de metrohalte van lijn 3 als lijn 5 liggen op vijf minuten lopen (metro 5 ligt 'verstopt' in de hoek van het treinstation) en brengen je binnen 10 minuten in het centrum. Het hotel ziet er wat verouderd uit, maar de kamers zijn prima (schoon!) en het ontbijt is fantastisch. Zoals in meerdere reviews: de bedden zijn hard, maar je kunt ze ook stevig noemen.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

6,0
    maand eerder ayre gran via hotel gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

geen extra stoeltje voor op t balkon. niets extra s op de kamer zoal wat koffie en thee en waterkoker.

bed en badkamer was goed. verdere inriching had wel iets meer gemogen.

Leuk hotel gelegen buiten het centrum
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Gehorige kamer. Slechte haardroger. Douche moeilijk af te stellen. Hulp receptie kan beter. Dakterras gesloten

Heerlijk bed. Super locatie. Taxi voor de deur. Supermarkten, bars en restaurants dichtbij. Metro en treinstation dichtbij. Voetbalstadion te voet bereikbaar (ca 2km). Kamers met terras

een goed hotel met een goede prijs kwaliteitsverhouding maar verwacht geen 4 sterren hotel
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

Als het zwembad niet open is en het dakterras ook niet dan kan ik niet bedenken waar ze 4 sterren vandaan halen. Kamers zijn wel erg minimalistisch ingericht.

De bediening is zonder meer goed, buitengewoon vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Ideale locatie hotel om van daaruit de ganse stad te verkennen. Heel dicht bij metrostation en trein

Hoofdkussens

Ontbijt was verzorgd en lekker. Propere ruime kamers. Kingsize bed was comfortabel, enkel de hoofdkussens te dun. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Kamers waren echt niet modern!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

Kamers waren echt niet modern! Het zag er zeker geen vier sterren hotel uit! Enkel de locatie en het personeel was goed. Mij zullen ze daar niet meer zien.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Spartaans doch zeer functioneel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

De kamers zijn nogal versleten en spartaans ingericht. Naast klemmende kranen kun je dan echter weer een brandnieuwe veel te grote flatscreen in de kamer vinden. Versleten en vervangen naast elkaar.

De locatie met het oog op het openbaar vervoer en de verbinding met het vliegveld is top. Daarnaast is de omgeving rijkelijk voorzien van betaalbare horeca en winkels.

Gehorige kamers.

Het is een prima hotel, kamers zijn eenvoudig maar goed. Uitgebreid ontbijt. Ligging t.o.v. FIRA in Barcelona (waarvoor wij daar waren) is goed.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Goed vr kort verblijf!
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

De inrichting kamer:oud meubilair passe saai .zeer beperkt :skechts 1 zeteltje ..heel smal Niet wat we verwachten van een 4sterrenhotel.Wel proper.Kamers moeten dringend gerenoveerd worden.Goe

Ontbijt uitgebreid en veel variatie.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Schitterend hotel voor een citytrip

Spijtig van de schimmel op de siliconen in de badkamer van de overigens eenvoudige maar prima uitgeruste kamer.

Schitterend en zeer uitgebreid ontbijt. Vlak bij 2 metrostations, ideaal om snel overal in Barcelona te geraken.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Zeer goede locatie voor een stedentrip!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

Het boeken van het ontbijt was online duurder dan in het hotel zelf (€13,75 tov €12,00). De prijs-kwaliteit verhouding vonden wij matig. De keuze is beperkt en toen wij kwamen ontbijten (rond half 10, je kunt ontbijten tot half 11) waren er veel schalen leeg en niet alles werd meer bijgevuld. De bedden zijn comfortabel, maar wel hard.

De locatie van het hotel was perfect voor onze stedentrip! Het ligt direct naast het treinstation en het metrostation is 5 minuten lopen. Wij hebben regelmatig gebruik gemaakt van het dakterras en zwembad.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Super verblijf gehad in een leuke stad.
    • Eenvoudige Tweepersoonskamer

Voor de prijs dat we betaalden mag het misschien toch iets meer zijn.

Ontbijt was goed, maar vooral Engels gericht. Wel voldoende keuze. Kamer was ruim en proper. Hotel is net buiten het drukke centrum gelegen, maar zeer toegankelijk met metro.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Heel goed
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

De kamer was een beetje old fashion maar beneden de entree en boven de ontbijtruimte was super relaxed

Het ontbijt was in een hele leuke ruimte waar je ook de hele dag terecht kon Het was een van de beste ontbijten ooit! Bovendien is de buurt achter het station heel mooi, park en leuke wijkjes

• Beoordeeld op: 16 september 2016

buiten het brood aan het ontbijt toch een heel goed hotel, met vriendelijke bediening
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

onderbezetting van personeel in de eetzaal. Gemis van bruin brood of pistolets, het wit brood was niet vers, dit was veel te droog!

Heel mooie ruime en propere kamer.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Het onbijt was heerlijk en uitgebreid.
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

het zwembad is verouderd en is aan renovatie toe. het restuarant boven op het dak is prachtig, spijtig dat het eten tegen sloeg. goed voor een snelle hap

Het onbijt was heerlijk en uitgebreid. mooie en verzorgde kamers personeel super vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 september 2016

prima hotel met goede faciliteiten en ligging!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

De matrassen waren erg hard, leek of je op de vering lag, daarnaast misten we stopcontacten bij de bedden (1 stopcontact in de kamer) met 3 personen en telefoons, camera's die opgeladen moeten worden is dit weinig.

Locatie is perfect, veel mogelijkheden om met openbaar vervoer te reizen. Ontbijt was lekker, ruim assortiment. Alles was netjes schoon en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Ideaal Hotel als uitval basis om de stad te verkennen
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

beter begeleiding bij het uitchecken en niet met 3 mensen bij 1 inchecking bezig zijn.

geweldig uitgebreid ontbijt, geweldig uitzicht vanaf het dakterras. nette schone kamers en erg behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima, maar een volgende keer zou ik checken of er evenementen rondom het hotel gaande zijn ivm de g
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

Het is erg gehorig. Buiten het hotel was een kermis om de hoek, waar tot 03:00 lawaai vandaan kwam. Ook zag ik op de kamer schimmel op de muur zitten in de kledingkast.

De locatie was helemaal top, net als de service van het personeel.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Ligging prima, vlakbij station, zeer handig voor de...
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

Openingsuren zwembad ( pas open vanaf 10.00u ),geen parasols. Er was een lokaal straatfeest met zeer harde muziek, jammer dat de terrasjes om middernacht moeten sluiten en de optredens van het straatfeest bleven doorgaan tot 2u 's nachts,

Ligging prima, vlakbij station, zeer handig voor de uitstapjes.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Geweldige uitvalsbasis om Barcelona te verkennen!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

Het ontbijt was uitgebreid met genoeg keuze voor iedereen (fruit, ei, crossaints, etc). De bar/restaurant op het dak is top voor eten of 's avonds nog een drankje met een aangename temperatuur, het uitzicht is ook heel mooi.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Hotel was
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

Het geluisd overlast En de evacuati van de tweede nacht, omdat het water uit het plafon kwam,!! 5e etage stond blank, de sprenkelinstalatie was afgegaan! Toen naar hotel Sophia om 2:30uur.alles zou verzorgd zijn, en we gingen de volgende dag weer trug naar expo Barcelona Blijkt bij thuiskomst dat ze een peperdure nacht hebben afgetrokken van mijn creditcard account zonder toestemming, De gegevens waren nodig en het was niet om te betalen,we zouden nooit voor de kamer hoeven betalen zeiden ze,,, ook nooit gepint en ook geen bon gezien??valt erg tegen,,!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Faciliteiten rooftop zwembad , met ligzetels , strandlakens...

kamers zijn gedateerd , maar in goede staat en perfect onderhouden.

Faciliteiten rooftop zwembad , met ligzetels , strandlakens , bar en resto zijn schitterend . Ook perfecte ondersteuning van personeel .

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Gezinsvakantie met de kinderen
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Ongeval met water(sprinklers afgegaan)waardoor er een verhuis naar een ander hotel om 3H inde ochtend plaatsvond. Wij hebben een halve dag en nacht verloren op een city-trip van drie dagen wat wel tamelijk veel is.

Ontbijt was uitstekend spijtig genoeg maar één keer van kunnen genieten.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Slecht hotel, slapen op camping bed
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

Balkon was meer een Frans balkon zonder meubilair. WiFi was slecht. De minibar was leeg. We sliepen op een "camping bed" op wielen (zie foto) en 's ochtends werden wij wakker doordat de housekeeping liep te schreeuwen over de gangen. De kamer was totaal niet zoals omschreven op booking.com. We hadden een superior kamer geboekt, maar kregen een uitgeleefde basic kamer. Ik ben terug gegaan naar de receptie maar zij gaven aan dat dit toch echt de superior room betreft.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

• Kleine Eenpersoonskamer met Balkon

geen stoelen en asbak op het balkon

ja het ontbijt was uitgebreid en vond plaats in een grote ruimte die ondanks de vakantieperiode nog niet gevuld was

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Perfecte locatie om de stad te verkennen, naast station, metrohalte, bushalte,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

Op het dak terras is er een bar waar je cocktails,... kan drinken maar daar is de bediening echt aan de trage kant.

Het is een heel proper hotel, de kamers worden elke dag schoon gemaakt. Het ontbijt was geweldig. Er is voor ieder wat wils!!

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Enorm geschikt voor een geslaagde city-trip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

Het ontbijt was uitgebreid, maar peperduur de kamers waren niet altijd even proper De onmiddellijke omgeving is niet aangenaam

Het personeel was zeer vriendelijk Wij waren zeer blij met de stenen vloeren, dit in verband met de hygiëne Boven had je een fraai uitzicht

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Prima personeel!!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

Het bijgeschoven bed was niet fijn.

Personeel was erg vriendelijk. Ontbijtbuffet, ruime keuze. Badkamer, alles werkt naar behoren. Ligging van het hotel.

Het bed

Prima voor kort verblijf, vlakbij station

Kale kamer

Vlak bij het station. 3 minuten lopen (als je goede uitgang neemt)

Genoten!
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

Te weinig stoelen aan zwembad

Zwembad en bar op het dak

De kamer, en oud zwembad

De kamer, en oud zwembad

Er is veel lawaai s.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met balkon

Er is veel lawaai s.’nacht. Oud zwembad

Het zwembad op het dak 😉👍

Het zwembad op het dak 😉👍

Mooie kamer en lekker balcon.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon (1 Volwassene)

Dat ik 3 x naar de receptie moest om m’n sleutelkaart geactiveerd te krijgen.

Mooie kamer en lekker balcon.

City trip 60th birthday
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Balkon

De kamers zij aan toe voor een flink opknappen beurt. Heel verouderd een basic.

Locatie prima en personeel vriendelijk

Geen zitje op de kamer en maar 1 stoel

Het zwembad op het dak!
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

Het zwembad op het dak!!!

Te groot, onpersoonlijk en rumoerig buiten

Het lawaai

Dakterras

Goed gelegen hotel dicht bij het station

Geen idee

Was er enkel om te slapen

Ontbijt uitstekend, kamers prima schoongemaakt

Ontbijt uitstekend, kamers prima schoongemaakt

Dicht bij de beurs en prima ontbijt - goed bed en stijlvolle...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Balkon (1 Volwassene)

Kamers wat gehorig en airco kan stiller

Dicht bij de beurs en prima ontbijt - goed bed en stijlvolle kamer

Matig tevreden
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed en Balkon

Aparte bedden en zwembad niet open ,maar je betaald erwel voor!