Beoordelingen over Villas Finca la Crucita 4-sterren

San Juan, 63, 35520 Haría, Spanje

#12 van de 15 hotels in Haría

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Ontspannen verblijf tussen de palmbomen in het rustige noorden van Lanzarote.
    • Villa met 2 Slaapkamers en Gedeeld Zwembad

Zwembadje is erg klein, maar je zit zo bij de kust met strand(jes) en baaien.

Ruime villa op een rustig complex. Gedurende de week dat wij er waren, weinig andere gasten. Op loopafstand van Haria, dus tussen de '1000' palmbomen en 'locals'. Dichtbij kustplaats Arrieta met mooi strand.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Voor wie van rust en stilte houdt!
    • Villa met 1 Slaapkamer en en Gedeeld Zwembad

Voor iemand met rugproblemen zijn de harde matrassen niet echt comfortabel. Gelukkig waren er zachte zetels als alternatief.

Ver weg van alle toeristische trekpleisters kan men in alle rust genieten van de stilte en de fascinerende natuur van Lanzarote. De ruimte van het huisje is een pluspunt.

• Villa met 3 Slaapkamers en een Gedeeld Zwembad

Keukenapparatuur een beetje gedateerd.

Prachtige ligging en een mooie villa. Het zag er allemaal goed verzorgd en onderhouden uit.

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

Genoten! Was heerlijk!
    • Villa met 2 Slaapkamers en Gedeeld Zwembad

Niks,

Zo heerlijk ruim en mooie plek.!

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Heerlijke rust.
    • Standaard Villa met 2 Slaapkamers (1-4 Volwassenen)

Douches en W.C. werkten niet goed, of waren defect.

De ligging. En de rust.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

We hadden een grotere villa toegewezen gekregen dan geboekt...

- stevige wind bij zwembad - ik vond het jammer dat we de eigenaren niet hebben gezien tijdens onze vakantie

We hadden een grotere villa toegewezen gekregen dan geboekt (Villa Guinate). Prachtig ruime villa met mooi uitzicht op loopafstand van het mooie plaatsje Haria.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

een fantastische finca,heel ruim en mooi gelegen met een...

de finca ligt in het dal van Haria en dat is een mooi dorp, maar het waait er erg hard en het was er fris--> wij hebben niet van het mooie terras en ook niet van het zwembad kunnen genieten. reden we 20 ' weg, kwamen we meteen in een warmere omgeving. Mss mag dat wel vermeld worden of hadden wij net een mindere week??

een fantastische finca,heel ruim en mooi gelegen met een geweldig uitzicht...personeel is heel hulpvaardig

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Zeer ruime villa met 2 badkamers, diverse terrasjes, en...

Hoewel de eigenaar via de mail regelmatig vroeg of alles naar wens was hebben we hem of zijn personeel nauwelijks gezien.

Zeer ruime villa met 2 badkamers, diverse terrasjes, en zelfs spelletjes en boeken om je mee te vermaken tijdens de lome zomeravonden. Heerlijk zwembad erbij en mooi en rustig gelegen met uitzicht op de palmenvallei. Toch zit je ook heel centraal tov het vliegveld en de bezienswaardigheden en mooie stranden in het Noorden. Voor ons was het een heerlijke plek!

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

Fijne locatie, weg van de drukke toeristische plaatsen.

Het is er relatief koud. Keukenuitrusting is niet echt over nagedacht. Wifi helaas alleen buiten bij bovenste huisje.

Fijne locatie, weg van de drukke toeristische plaatsen. Zeer ruime appartementen, fijne bedden.

• Beoordeeld op: 18 september 2015

Mooi, ruim verblijf.

Contact met de eigenaar incl. betaling was erg lastig.

Mooi, ruim verblijf.