Beoordelingen over Flamingo Suites 4-sterren

Espana, s/n, Torviscas Bajo, 38670 Adeje, Spanje

#11 van de 37 hotels in Adeje

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Super complex in een rumoerige en drukke baai
    • Suite met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De baai waar complex aan ligt (Playa del Pinta) is er rumoerig, entertainment van La Pinta hotel galmt over het strand, vanaf 13u gaan de bassen open van loungeclub Kalina. Bijzonder dat deze club dit mag, echt heel storend!!

Wij hadden appartement 104, hadden gevraagd om een rustige kamer en dit klopte! Ligt aan achterkant van kleine complex, in de ochtend schaduw op terras en s'avonds heerlijke avondzon. Via eigen trap naar zwembad lopen, wat recht voor de deur ligt. Dit heeft vele ligbedden, waar nooit iemand ligt. Voor toegang tot complex ga je een poort door, hierna ben je buiten de massa en is het super rustig. Eigen modem met eigen WiFi, signaal super. Smart TV, zonder nederlandse zender.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

geweldige locatie!

keukengerief

Er was veel plaats, het enige minpunt was de woonkamer. Was een living maar er stond geen eettafel en stoelen in zodat we er niet konden eten, soms wat koud om 's avonds buiten te eten.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Fantastische relaxvakantie met heel veel zon.
    • Royal Suite met Uitzicht op Zee en Bubbelbad (4 Volwassenen)

Een supermooie locatie in het centrum van Costa Adeje. Op loopafstand van alles. Het appartement werd dagelijks grondig schoongemaakt. Op de dag van vertrek moesten we om 10.00 uur uit het appartement, maar tegen betaling van 50 euro konden we blijven tot 15.00 uur.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Ideaal verblijf om te relaxen en te genieten van de rust.
    • Suite met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Zwembad is wat aan de kleine kant en de zon is redelijk vroeg weg in de namiddag

Groot en mooi appartement. Rustig gelegen en toch dichtbij de winkels, restaurants en strand. Het was tof dat er een fles van 5 liter water voor ons klaar stond.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Fantastisch appartement
    • Suite met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Plaatsje zelf is niet zo leuk. Met de auto is er genoeg anders te doen en te zien

Fantastisch ruim appartement. Heerlijk rustig gelegen.Groot terras en erg privé.Goede service. Onze vlucht ging einde dag en we konden nog gebruik maken van de Spa om ons op te frissen voor vertrek.Alles zeer comfortabel en op loopafstand van strand en restaurants

Enige accommodatie waar ik laatste jaren geweest ben en onmiddellijk terug naar toe zou willen gaan!
    • Suite met 2 Slaapkamers voor 4 Personen

In de zwembadzone zou iets meer privacy kunnen gecreëerd worden, bijvoorbeeld met potplanten.

De suites liggen op een toplocatie in Costa Adeje. In het complex zelf is het erg rustig. Het personeel is heel discreet en de dienstverlening is ronduit top.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

We hadden aan de straatzijde een zeer ruim terras met...
    • Suite met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Appartementen zijn uitstekend, maar Adeje zelf raakt inmiddels aardig gedateerd. Playa Las Americas is inmiddels weer 'gerenoveerd' dus daar (straat van app. Santiago III en IV) zit je inmiddels wat luxer dan in Adeje. Taxi enkel reis naar Americas kost ongeveer 7 tot 9 euro, dus dat is goed te doen.

We hadden aan de straatzijde een zeer ruim terras met (overdekte) jacuzzi en (overdekte) terrastafel. Handdoeken voor strand en (klein) zwembad liggen op een tafel ter beschikking. Zeer behulpzaam personeel. Betreft een een kleinschalig complex, gelegen in centraal Adeje.

Goed appartement , misschien een opfrisbeurt.
    • Suite met 2 Slaapkamers voor 4 Personen

Het sanitair en het nachtlawaai aan de overkant . Iedere avond luid zingen

Het ruime appartement en de locatie

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Rustig relax

Geen opmerkingen

Het was er super rustig en altijd plaats aan het zwembad. Alle benodigdheden te kopen in de buurt? ( op Max. 5 min afstand)

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

• Suite met 2 Slaapkamers voor 4 Personen

Zwembad in de maand februari was koud

Kamers en rust

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Hele goede locatie: dichtbij winkels, supermarkten en het...

Wifi viel steeds weg.

Hele goede locatie: dichtbij winkels, supermarkten en het strand, maar geen geluidsoverlast. Elke dag schoonmaak. Groot en mooi appartement.

• Beoordeeld op: 23 maart 2016

Heel mooie kamer,vriendelijk personeel,goed centraal gelegen...

In de badkamer hadden we graag meer showergel en bodymilk gekregen,we kregen slechts 2 flesjes voor 8 dagen,en zijn dus moeten produkten gaan kopen,jammer.

Heel mooie kamer,vriendelijk personeel,goed centraal gelegen in Adeje

• Beoordeeld op: 3 maart 2015

rust op het binnenplein met een mooi zwembad,de hygiene...

het enige minpuntje is dat de wifi alhoewel zeer goed van kwaliteit niet automatisch inlogt bij terugkeer in het hotel. de code moest telkens opnieuw ingevoerd worden.

rust op het binnenplein met een mooi zwembad,de hygiene overal is perfect,de keuken is goed uitgerust en de terrrassen zijn ruim.prijs kwaliteit is top

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Prima plek, ruime appartementen

Slechte WiFi, iedere avond herrie(poging tot muziek) vanuit restaurant aan overkant straat.

Prima plek, ruime appartementen

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

De ruimte en de privacy voor zowel het appartement als het...

De ruimte en de privacy voor zowel het appartement als het terras en het zwembadje.