3. Hotelbeoordelingen: Balearen

#1 van de 39 hotels in Magaluf

• Beoordeeld op: 28 september 2023

TOP

Betaling zwembadhanddoek

Mooie ligging, fijn personeel, grote goede kamer.

• Beoordeeld op: 25 september 2023

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden hadden comfortabeler gekund.

Fantastische locatie, goed ontbijt en goed diner.

• Beoordeeld op: 13 september 2023

Perfect hotel voor koppels, mooi hotel en ligging
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Met een huurauto was het moeilijk om parkeerplaats te vinden in de omgeving. Parkeerplek van het hotel zelf stond al heel snel vol. Na 20u moet je geluk hebben dat er een plekje vrij is in de straat.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid en voor ieder wat wils. Kamer was erg ruim en proper. Badkamer iets kleiner maar perfect voor enkel dagen. Ruim terras met tafel, stoelen en 2 ligbedden. Het zwembad werd elke ochtend proper gemaakt dus zeer hygiënisch.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Heel fijn
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Wij hadden de kamer naast de gehorige liftschacht die vooral ‘s nachts en ‘s morgens heel vroeg door het personeel gebruikt werd

Prachtig uitzicht en fantastisch buffet. Super service van het personeel

• Beoordeeld op: 26 juni 2023

Heerlijk verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Toch wel de koffie. Weinig smaak, voorkeur voor een bonen koffie apparaat of met nespresso cups zoals andere hotels . De kraan vd wastafel in de badkamer mag wat zuiniger afgesteld worden. Kleine draai en spuit alle kanten op.

Hotel is hoog gelegen met een prachtig uitzicht over zee vanuit de zeezicht kamers, restaurant,zwembad en rooftop bar. Wel een flinke klim naar het hotel. Het eten was goed van smaak en gevarieerd. Strand dichtbij.Goede service van alle medewerkers. De aankomstdatum moest gewijzigd worden door wijziging vd vlucht. Pedro vh hotel heeft samen met Booking.com de wijziging doorgevoerd. Bedankt Pedro en uiteraard top geregeld door Booking.com.

• Beoordeeld op: 24 juni 2023

Fijn hotel, maar midden in Brits uitgaansgebied
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijtbuffet had wat meer vegan opties mogen hebben, zoals sojayoghurt of wat meer vegan brood beleg (hummus of i.d.). Daarnaast moet je er rekening mee houden dat je midden in het Britse party gebied zit. Gelukkig hadden we een auto en zijn we daarmee het eiland gaan verkennen. Wat daar het nadeel van was was dat het ongelooflijk duur is om bij het hotel te parkeren en de dichtstbijzijnde gratis parkeerplaats is ruim 15 minuten lopen van het hotel. Het hotel is op een best hoge heuvel dus houd hier rekening mee.

Het was een mooi, fijn hotel met veel faciliteiten en fijne kamers. Personeel was erg aardig..

• Beoordeeld op: 23 juni 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

De kamers waren erg warm, er was wel airco maar deze koelde onvoldoende.

De locatie was prachtig, met uitzicht vanuit het zwembad op het mooiste stukje zee. Zowel het ontbijt als avondeten was erg uitgebreid en erg goed

• Beoordeeld op: 11 juni 2023

Heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Magaluf is vergeven van luidruchtige, dronken Engelse vrijgezellenfeesten. Het lijkt wel 80% van de bevolking op te maken daar. In het hotel hadden we daar gelukkig maar één groep van maar die moet je dan ook niet om 9 uur 's morgens al een dienblad met tequila shots serveren. Leuk voor hun maar de rest van de gasten heeft vervolgens last van hun geschreeuw en harde muziek bij het zwembad. Gelukkig gingen ze de volgende dag alweer weg.

Wat een prachtige locatie. Op de punt van de kust en vanaf het hele hotel een prachtig uitzicht over de baai. 's Morgens wakker worden met dat uitzicht en dan naar het uitgebreide ontbijtbuffet. Het personeel staat je in bijna alles terwille en iedereen was heel hartelijk. Mooi zwembad, lekkere drankjes en goede koffie (bij de bar dan wel, de koffie bij het buffet is echt ranzig maar dat was ook echt het enige ;)

• Beoordeeld op: 25 april 2023

Prachtig Uitzicht.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Het hotel ligt op een berg. Je moet echt een flinke helling op en af lopen als je naar het centrum van Magaluf wilt of weer terug wilt naar het hotel. Het buffet ‘savonds is niet wat ze vertellen op de site qua voedsel wat er moet liggen. Ook is het buffet ‘savonds niet lekker, veel dingen zijn koud en het brood is extreem hard. Ook is er niet veel voor een moeilijke eter (zoals mijn vriend), er was patat en kleine stukjes pizza en daar moest hij het die avond mee doen. Er was bijvoorbeeld ook geen kip, alleen maar varkensvlees of vis.

De hotelkamer had echt prachtig uitzicht op de zee. Als je sochtends wakker werd en naar het balkon toe liep had je echt het idee dat je wakker werd op zee. Daarnaast werd elke dag de kamer schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken als we erom vroegen. Ontbijtbuffet was ontzettend ruim en had veel lekkere dingen. De afbakbroodjes waren wel redelijk aan de harde kant. Maar over het algemeen veel keuze.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2022

?

Ontbijt zeeruitgebreid en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 september 2022

Prima hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Bij het inchecken kregen we geen uitleg over het hotel en op de kamer was ook niets te vinden. We hebben alles zelf moeten ontdekken en hebben helaas, bleek naderhand, niet alles ontdekt (zoals de gym en spellenruimte). De bedden waren erg hard en niet heel comfortabel. De rookmelder hangt boven het bed en de lampjes knipperen extreem fel. We hebben deze moeten afplakken om een beetje fijn te slapen. Het is een groot hotel met veel kamers, maar bij het zwembad staan veel te weinig ligbedden. In de 10 dagen dat we er waren hebben we geen een keer een ligbedje kunnen bemachtigen. Elke ochtend werden er overal al handdoeken opgelegd om ze te "reserveren". Het hotel is gericht op all inclusive en dat hadden wij niet. Als we dus rond lunchtijd iets wilde eten kon dat niet bij het hotel dus moesten we de stad in. Dat was ook leuk, maar niet erg handig en klantvriendelijk. Het was ons vooraf niet duidelijk dat het hotel op een berg stond. Van het hotel naar de het standscentrum en terug was elke dag een flinke stijle klim. Prima voor ons, maar niet geschikt voor ouderen of mindervalide.

Mooi modern hotel met prachtig uitzicht op zee. De airco werkte erg goed (en dat was ook echt nodig met de hitte). De wifi was top en het ontbijt was erg lekker. Op de rooftop bar is elke avond leuke en afwisselende (live) muziek wat erg gaaf was.

• Beoordeeld op: 4 september 2022

De allin

Leuk en gezellig hotel

• Beoordeeld op: 27 mei 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

gerenoveerde kamers en uiterst verzorgd hotel n

• Beoordeeld op: 13 mei 2022

Mooi verblijf voor een uitstekende prijs!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Het schoonmaken van de kamer (met name de vloer) liet naar ons idee wat te wensen over. Ook was het jammer dat het zwembad niet verwarmd is. Vervelende heuvel als je richting het hotel terugloopt.

Grote, nette kamer en dito balkon. Hardwerkend en vriendelijk personeel. Eten is goed verzorgd, alleen de lunch bij de Pool Bar viel een beetje tegen. Mooie locatie direct aan het water met een mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 6 mei 2022

Comfortabel verblijf, service kan nog iets beter
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Harde muziek van de bar beneden tot middernacht. Toen we hierover bij de receptie informeerden probeerden ze dit te ontkennen en zeiden ze dat de muziek altijd rond 22:00 stopt (terwijl het duidelijk alle avonden van de bar kwam) Jammer dat ze hier dan niet gewoon eerlijk over zijn.

Het uitzicht vanaf de kamers is adembenemend mooi, en de kamers zijn ruim en licht. Ontbijt lekker en uitgebreid, en heerlijk om buiten op het terras te eten. Armbandje met kamersleutel vond ik ook handig.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2021

Geweldig en ontspannend
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Aardig en altijd vriendelijke personeel. Het diner was elke dag anders en lekker!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2021

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

De sfeer, de aankleding en het prachtige mooie uitzicht!

Niets. Alles was super. Kamer, eten en locatie! Enig minpuntje: je moet sterk heuvel op om er te komen.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2021

Een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matrassen mogen we vernieuwd worden - de veren waren voelbaar

Hygiëne- vriendelijke en behulpzame personeel - lekker en gevarieerd ontbijt en diner - leuke cocktail acties aan het zwembad als je geen all-in neemt

• Beoordeeld op: 26 september 2021

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Zwembad water mag wel verwarmd zijn , nu heel koud

Uitzicht , en heel schoon ! Vriendelijk personeel !

• Beoordeeld op: 20 september 2021

Prima hotel ! Vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Wij vonden het bed niet zo comfortabel. Waren ook 2 losse bedden tegen elkaar aan met verschil in hoogte. Avond eten was genoeg keuze maar eentonig, veel varkensvlees. Ontbijt wel heel goed ! Jammer dat je extra moet betalen voor de kluis op de kamer en de koffer weegschaal in de receptie. Hoort bij de service inbegrepen te zitten.

Het vriendelijke personeel!! Ondanks de steile heuvel die je steeds moet beklimmen, is de locatie prima. Mooi uitzicht vanuit de kamer op zee. Iedere dag is er vanuit het hotel iets georganiseerd, een dj op het dakterras, Poolparty, bingo enz... Hele leuk tijd gehad ! Dicht bij het strand en de strip

• Beoordeeld op: 27 augustus 2021

Goed verblijf, leuk personeel en goeie prijs kwaliteitsverhouding.

Eigenlijk niks

Alles

• Beoordeeld op: 11 augustus 2021

Super hotel! Een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleiner hotel, betekent weinig bedjes en niet super veel keuze bij het eten. Maar dit weet je van te voren en maak je je keuze bij. Overigens was er sochtends altijd wel plek bij het zwembad en was er redelijke afwisseling in het eten!

Heel vriendelijk personeel en elke dag lekker eten

• Beoordeeld op: 13 juni 2021

Prachtig uitzicht over de baai
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sinds de gemeentebesturen van Magaluf en El Arenal de all-inclusief formules verboden hebben hamteren ze een soft all-inclusive waarbij je 3 alcohol houdende drankjes bij de maaltijd krijgt. Verder alleen non-alcoholische dranken of tegen betaling. Op zich vonden wij het prima, maar de informatie over deze formule was vooraf niet duidelijk genoeg. Een ander punt: het was nu heel rustig vanwege corona. We vroegen ons af of de capaciteit van zwembad, restaurant en dergelijke wel voldoende zou zijn als het hotel vol zou zitten. Het is een groot hotel en er is een deel wat nog gerenoveerd wordt, waardoor er nog meer mensen bij kunnen.

Ligging is prachtig met fenomenaal uitzicht over de baai en Magaluf. Het hotel was net volledig gerenoveerd. Hele leuke moderne styling, mooi interieur, super lekker en heel vers eten. Persoonlijke aandacht door de kok, geen grote bakken met eten, maar mooie presentatie en goede kwaliteit.

Verbleven in juni 2021

• Beoordeeld op: 13 juni 2021

Adembenemend uitzicht
    • Superior Tweepersoonskamer

Soms wat vol, zo lagen ligbedjes vrij dicht op elkaar en stond er overdag continue muziek aan op de achtergrond, die ook net wat te hard stond, waardoor je het geruis van de zee helaas niet meer hoorde.

Goed hotel. Adembenemend uitzicht op de zee vanaf de hotelkamer! Frisse, moderne inrichting en schoon. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

Verbleven in juni 2021