Beoordelingen over Fornalutx Petit Hotel 4-sterren

Alba, 22, 07109 Fornalutx, Spanje

#6 van de 8 hotels in Fornalutx

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Zeer rustige ligging aan de rand van het dorp, de tuin is...

Zeer rustige ligging aan de rand van het dorp, de tuin is een oase van stilte en rust. Het hotel is smaakvol en authentiek ingericht, het ontbijtbuffet is zeer gevarieerd. Een heerlijke ontspannen vakantie.

Omgeving geweldig, accomodatie slecht, service goed.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

prijskwaliteit was erg slecht, wij vonden de kamer zeker geen 160 euro per nacht waard. We hadden echt een super klein kamertje met een kleine raam, we voelden ons erg opgesloten en niet prettig in deze kamer.

Het ontbijt was super netjes verzorgt, en de kamers werden elke dag schoon gemaakt.

Lekker en uitgebreid ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Verouderde badkamer. Heel klein zwembad.

Lekker en uitgebreid ontbijt. Anna, aan het onthaal, was heel vriendelijk. Prachtig uitzicht, leuke rustige tuin.

Buiten onze kamer : niets dan goed !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

1) eerste tegenpunt : het personeel , hoe vriendelijk ook , is 's avonds al om 8 uur weg . Bij aankomst om half tien hing er een brief met kamersleutel aan de ingangsdeur geplakt. Wij moesten ( ik 80 jaar en mijn vrouw 78) met zware koffers tot op de tweede verdieping sleuren langs hoge trappen en in het bijna donker proberen het ouderwetse sleutelgat te vinden . 2) De kamer oogt wel sympathiek maar voldoet niet , rekening houdend met de dure prijs , aan de huidige behoeften . Geen kleerkast , wel een soort oude voute met kapstokken , geen schrijftafel , geen nachtkastjes aan het bed en een ouderwetse badkamer met enkel een doucheslang in het bad . Jammer dat men ons niet vooraf had verwittigd , dan zouden wij een iets betere kamer besteld hebben op een lager verdieping.

Het ontbijt was uitzonderlijk goed en elke dag afwisselend. Alle kamers zagen er fantastisch uit behalve de onze . Prachtig is ook het terras met uniek uitzicht om te ontbijten en daarachter lag een mooie ongekunstelde tuin. ook een klein zwembad leek ons sympathiek .

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Genieten van de rust en pracht in Fornalutx
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Niets, Het was helemaal top!

Prachtige en rustige locatie met een heerlijke tuin met uitzicht op het indrukwekkende Tramontana gebergte. Het personeel is altijd vriendelijk en zoekt altijd naar de beste oplossing voor jou. Het ontbijt 's ochtends is heerlijk vers, gevarieerd en ruim.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

De locatie is goed in het gezellig dorpje, heerlijk ontbijt,...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

routebeschrijving kan beter, slechte isolatie met de andere kamer's, sauna was niet mogelijk en moeilijk te reserveren. Hot tub leek al lang niet gebruikt. De bediening aan de receptie was niet flexibel

De locatie is goed in het gezellig dorpje, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel voor ontbijt, nette kamers, mooi zicht vanop ontbijtterras

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Ideaal verblijf verblijf voor mensen die de natuur opzoeken.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

De prijs van de parking per dag (15Euro) vond ik rijkelijk veel. Wij hadden een kamer op de 2de verdieping en dat was wel lastig met de bagage en na een zware wandeling vermits er geen lift aanwezig was.

Het ontbijt is schitterend. Elke dag krijg je andere zaken om te proeven en er is aandacht voor Mallorkaanse producten. De omgeving is machtig mooi en vormt een perfecte uitvalsbasis voor ontelbare wandelingen.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Goed verblijf in goed hotel en prima ontbijt met prachtig uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Kamers op de site groter en luxer dan de kamer die we hadden

Ontbijt uitgebreid

Zeer goed.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Zeer rustig gelegen in een zeer mooi kader. Prachtige wandelingen in de nabijheid.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Geode Prijs/prestatie verhouding!

Geen lift !

Prima ontbijt. Zeer vriendelijke, attente medewerkers .

• Beoordeeld op: 4 mei 2016

De eigenaar was fantastisch, hij deed alle moeite om onze...

De eigenaar was fantastisch, hij deed alle moeite om onze practische problemen op te lossen. Hij gaf ons tips om de mooiste plekjes te ontdekken. Iedereen was heel vriendelijk en attent. Het ontbijtbuffet is heel lekker en gevarieerd. Zalige sfeer, een aanrader!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

Aangenaam, rustig gelegen hotel.

Zwembad oogt op de foto's groter dan het in werkelijkheid is.

Aangenaam, rustig gelegen hotel. Ontbijt wordt geserveerd op het terras.