Beoordelingen over Hotel Fuerte Grazalema 4-sterren

Baldío de los Alamillos Carretera A-372, Km. 53,, 11610 Grazalema, Spanje

#1 van de 13 hotels in Grazalema

De ligging van het hotel is mooi, je hebt een prachtig...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Het eten was niet zo goed. De meeste mensen kozen voor een buffet, maar dit was redelijk standaard. We hebben ook een keer van het menu besteld, maar je had daar slechts een paar opties en de hamburgers die we bestelden waren rauw. Ook na terugsturen kwamen ze iets beter doorbakken, maar nog steeds rauw van binnen, terug. In grazalema kun je wel prima eten, maar in september moet je dan wel in het donker via de bergen terug. Ook vonden we haren in het bad, die duidelijk niet van ons waren.

De ligging van het hotel is mooi, je hebt een prachtig uitzicht over de bergen, ook vanaf het balkon dat voor alle kamers aan dezelfde kant zit. In de omgeving kun je goed wandelen. Ook kun je gratis parkeren bij het hotel en heb je voldoende ruime parkeerplaatsen.

Een ander beleid kan dit hotel terug in de goede richting duwen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

- we kregen bij het inchecken een verkeerde kamer (klein bed, terwijl we een groot bed hadden geboekt), we vroegen een andere kamer, dit was moeilijk want het hotel zat vol, na een telefoontje konden we een andere kamer bekijken (te nemen of te laten), die kamer had een groter bed maar dan weer geen balkon waarop we konden zitten (dat hadden we wel geboekt en daarvoor betaald...) en het was een communicerende kamer met de kamer ernaast. We hebben dan maar gekozen voor de kamer met het grotere bed, maar hadden dan dus een communicerende kamer zonder balkon met stoeltjes en uitzicht op de bergen... en er is niets van verontschuldiging hiervoor gekomen, noch een tegemoetkoming in de prijs. Ondanks het feit dat we werden gedowngraded... - tot na middernacht liepen er schreeuwende kinderen door de gangen van het hotel - luidruchtig gezin in de kamer naast ons... we hebben heel slecht geslapen door hun lawaai, ze hadden bovendien een blaffende hond op de kamer - de ligstoelen bij het zwembad staan heel dicht tegen elkaar aan gepropt. Toen wij in het hotel verbleven, zat het hotel vol en was er nooit plaats aan het zwembad. Als er toch eens plaats was, zat je op op de schoot van de persoon in de ligstoel naast je. - het was duidelijk dat het personeel het overvolle hotel niet aankon, ze liepen er erg gestresseerd bij

- het uitzicht vanop het terras bij het ontbijt - het uitzicht bij het zwembad - de properheid van de kamer - de bedden waren comfortabel

Prachtige ligging met uitzicht op de bergen en Grazalema.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

De inrichting van de kamers is ietwat gedateerd.

Prachtige ligging met uitzicht op de bergen en Grazalema. Ruim zwembad met ligstoelen. Het buffet is er erg lekker : ruime keuze aan slaatjes, gerechten én je kan kiezen om vis of vlees a la minute te laten bakken. Koelkastje op de kamer. Goede wifi.

Top hotel met prachtige ligging!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Misschien kan het hotel beter worden aangegeven, Wij reden het een heel eind voorbij.

prachtig, gezellig hotel met heel mooi uitzicht! Zo te zien, een mooi zwembad met een wirlpool erbij. Voor ons was het te koud, om gebruik te maken van het zwembad. Het buffet s,avonds en s,morgens het ontbijt was ook helemaal top! Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Ontbijt was prima, met mooi uitzicht op de omgeving.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Buffet voor avondeten was zeer druk, en ook al is de prijs 18€ per persoon (zonder drank), in Grazalema zijn verschillende stemmige restaurants waar je aangenamer en tegen een betere prijs/kwaliteit ratio kan eten.

Ontbijt was prima, met mooi uitzicht op de omgeving. Zwembad eerder fris, maar toch wel zeer aangenaam afkoelend bij het warme klimaat.

Wij verbleven 2 nachten in het hotel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Wij verbleven 2 nachten in het hotel. Prima uitvalsbasis om omgeving te verkennen en smiddags te relaxen aan het zwembad met prachtig uitzicht op de bergen. Goed buffet in de avond en ochtend.

Het was een natuurreis en natuur was er in overvloed.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Men zou in het mooie natuurgebied wat meer rekening moeten houden met mensen die het landschap genieten, meer plaatsen of vluchtstroken waren wenselijk zodat de gehaaste lokale mensen kunnen doorrazen.

Het ontbijt was goed en de kamers zijn matig,mogelijkheid tot upgraden bij booking.com waren wenselijk.

Een groot hotel, en toch een rustige kamer en een persoonlijke bediening. Een zeer goed restaurant.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Het restaurant was super! zowel het ontbijt als het diner werd in buffetvorm aangeboden, heel verzorgd en met een zeer groot assortiment. De bediening was uitstekend!

Mooi gelegen in de natuur met super kamers en ontbijt, Zeer...
    • Exclusieve Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Mooi gelegen in de natuur met super kamers en ontbijt, Zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader, wij komen zeker nog eens terug in de toekomst.

De prachtige ligging, prettige kamer, rust op de gangen.
    • Driepersoonskamer met Tuinzicht

Voor een 4-sterrenhotel vind ik dat er wel echte koffie mag zijn, niet uit een automaat zonder verse bonen. Het restaurant 's avonds heeft een buffet. Wij vonden het restaurantje aan de overkant gezelliger en authentieker.

De prachtige ligging, prettige kamer, rust op de gangen. Prima ontbijt, op de koffie na. Alom in de omgeving zijn de meest prachtige wandelingen. Je hebt wel een auto nodig.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Heerlijk eten prachtige uitvalsbasis voor mmoi deel van Spanje
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Misschien eerder verouderd, en door de stijl wat moeilijker in onderhoud, kamers beetje gehorig, iedereen, ook groepen start graag vroeg aan de dag. Zeker géén overlast s avonds!!

Uiters vriendelijk personeel. Héél lekker eten in buffetvorm, onze vier dagen genoeg afwisseling.veel uitstappen mogelijk:sportief en cultureel.

Fantastisch hotel in een fantastische omgeving
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Het restaurant is niet echt gezellig en de bediening (voor de drank) is wat chaotisch.

- De ligging van het hotel is fantastisch. - De prijs/kwaliteit is erg goed. - Mooi zwembad MET VERBOD OP "RESERVEREN/VASTLEGGEN" stoelen door handdoeken en zo. - Goede kamer met balkon en fijne badkamer/douche. - Veel gratis parkeergelegenheid bij het hotel. - De prijs van het ontbijt en het dinerbuffet is prima. - Het diner buffet is qua samenstelling goed en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Leuk verblijf in de bergen gehad
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Drankjes in de minibar zijn te duur.

Mooi hotel midden in de bergen van Grazalema. Zwembad is top, lekker koel om na een lange dag wandelen even in te duiken. Erg druk met gezinnen in het weekend. Wil je wat rustiger eten in het hotel kies dan voor een dag buiten het weekend. Eten is verder top.

Kindvriendelijk hotel in mooie omgeving
    • Driepersoonskamer met Tuinzicht

Kamer en badkamer redelijk sober, maar prima. Diner buffet bij hotel zeer uitgebreid, maar beetje rommelig.

Uitgebreid ontbijt. Groot zwembad. Fijn terrasje bij kamer. Prachtig uitzicht op bergen en dorpje. Tamme loslopende konijnen.

Spaans hotel op mooie locatie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Kamer te klein. Moeilijk koel te krijgen, ondanks airco.

Mooi gelegen. Lekker zwembad. Heerlijk terras om te ontbijten en in de avond je buffetmaaltijd te nuttigen. Alleen maar Spanjaarden.......heerlijk......

Fantastisch verblijf
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Prachtige ligging, we genoten van het uitzicht op de bergen vanuit de kamer, het ontbijt en tijdens het avondmaal. Het avondbuffet is een echte aanrader voor slechts 18€

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Mooie ligging van de accommodatie met een prachtig uitzicht op de bergen. Ruime en nette kamer. Bad en douche ter beschikking. Tv, wel enkel buitenlandse kanalen ter beschikking. Goede WIFI connectie. Vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijt en buffet 's avonds. Aangenaam zwembad. Veel ligstoelen ter beschikking. Veel parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Fantastisch hotel, kamers zijn simpel maar precies wat je...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Enige minpuntje was dat we er in het weekend waren en dat er ook veel kinderen waren (in restaurant/zwembad)

Fantastisch hotel, kamers zijn simpel maar precies wat je nodig hebt, in ons geval met balkon (ideaal om zwemspullen te drogen na een zwemmen in het heerlijke zwembad met uitzicht op debergen), prachtig uitzicht, zwembad, personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Kamers zijn wat gedateerd. We waren er in het weekend en de eetzaal was veel te klein voor het aantal bezoekers. Er was te weinig personeel om het avondeten in goede banen te leiden.

Vriendelijk personeel. Goed geholpen bij het verkrijgen van een wandelvergunning. Zeer mooie omgeving en uitzicht vanuit het hotel.

goed hotel,4 sterren waardig.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

geen informatie van wat er te zien is in de omgeving?

goed hotel met prachtige kamer,mooie badkamer,goede hygiene,mooi uitzicht vanop het terras,goede keuken(buffet),veel parkeergelegenheid,

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Mooi voor bezoek aan Grazalema Sahara Ronda en nog een pak...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Buffet Avondeten was middelmatig Niet verfijnd Voor een stuk lagere prijs zijn er mooie restaurantjes in het prachtige Grazamela

Mooi voor bezoek aan Grazalema Sahara Ronda en nog een pak Witte dorpjes Locatie en hygiëne 100%

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

heerlijk ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

eten 's avonds. "show cooking" met vis ,vlees en groenten onder mekaar op 1 bakplaat niet echt geslaagd.

heerlijk ontbijt. zeer vriendelijk personeel aan bar en in restaurant,

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Toch nog mooie uitzichten!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

We hadden eerst een kamer met balkon. Erg " donker" balkon. Voor 10 euro per dag extra een kamer met openslaande deuren naar de tuin!

Heerlijk buffet bij ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Prachtig hotel in geweldig gebied

Ontbijt was niet super

Zwembad was mooi maar het was te koud om te zwemmen. Restaurant buffet was heerlijk. Mooie kamers maar balkon was wat hoog waardoor je geen uitzicht had als je ging zitten. Echter is het uitzicht geweldig.

Oase van rust in een Spaans natuurreservaat.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Schitterende locatie, prachtig uitzicht over de bergen en het dorpje Grazalema. Het personeel was zeer behulpzaam bij het regelen van de excursie naar de druipsteengrot met prehistorische schilderingen en het beschikbaar stellen van wandelkaarten in de omgeving. De hot tube en het nog zeer koude zwembad waren een mooie combinatie.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Toplocatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Uitstekend ontbijtbuffet en voor €18 pp hebben we gebruik gemaakt van een uitstekend dinerbuffet. Locatie gaat op in de mooie natuur. Gratis parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

een heel fijn hotel, komen hier zeker terug
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Een beetje raar beddengoed, het leek wel of er een zeiltje onder het laken lag.

Een heel leuk hotel, schitterend gelegen tegen een bergwand. erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Miinder goede ervaring
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Is een accomodatie waar groepen overnachten. Buffet was wel uitgebreid maar van mindere kwaliteit. Absoluut geen Spaanse sfeer of authenticiteit in dit hotel.

Zicht op de bergen vanaf het terras en dichtbij Sierra de Grazalema met z'n vergezichten.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Zeer aangenaam verblijf in de Sierra de Grazalema.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Klein minpuntje : voor de balkons van de gastenkamers zijn grote bomen aangeplant die binnen enkele jaren het zicht op het prachtige panorama zullen wegnemen. Ze hadden deze beter ergens anders gezet. Maar verder geen enkel minpunt.

Zeer mooi hotel met goede en aangename kamers. Erg vriendelijk en hulpvaardig personeel. Zeer lekker eten.

Uitzicht.

Uitzicht. Super locatie.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Super verblijf in een prachtige omgeving!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Zwembad en uitzicht, vriendelijk personeel, heel lekker eten!

Geweldig verblijf in prachtig gelegen hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Prachtig gelegen hotel met goede faciliteiten

Voldeed aan onze verwachting!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Ontbijt prima. Prijs kwaliteit ook prima.

Prachtig
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Het uitzicht is fantastisch. Midden in de bergen

Mooi gelegen in de bergen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Zwem was nog te koud om lekker te kunnen zwemmen.

Mooi gelegen in de bergen

Just perfect.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Goede ligging/uitvalbasis. Super vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit verwachtingen overtroffen. Niet het gevoel gehad van mega-hotel.

Wandelweg naar Grazalema

Fantastisch ontbijtbuffet. Mooi uitzicht. Heerlijk zwembad. Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Prima om de natuur in de omgeving te verkennen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

WiFi werkt niet zo goed.

Ondanks het mindere weer toch een mooie vakantie in een fantastische bergrijke omgeving.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Het dinerbuffet kan beter. Het eten was niet warm genoeg.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, de kamer was comfortabel.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prachtig gelegen en fantastisch eten
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Het uitzicht en het eten

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

De ligging en parkeergelegenheid
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Het diner, slechte service, tafeltjes te dicht op elkaar

De ligging en parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Ver van andere lokaties

Uitzicht, ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Bijzonder gelegen hotel met ruim zwembad.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Relatief ver van een plaatsje. Zwembad is niet verwarmd.

Mooi gelegen hotel met zwembad.

Mooi hotel op goede locatie

Het zwembad was ijskoud.

Mooie locatie. Netjes hotel en vriendelijk personeel.

Aardig personnel zeker behulpvaardig.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Uitzicht van kamer niet echt geweldig,en tijdens de maaltijden erg druk en veel lawaai.

Aardig personnel zeker behulpvaardig.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Leuk hotel in een mooi gebied
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Dat je toch de auto nodig had om in Grazalema te komen , het avondbuffet was niet veel bijzonders

Uitzicht op Grazalema en de bergen

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Een geweldig hotel op een fantastische lokatie

Prachtlokatie fantastisch ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Prachtige ligging met schitterend uitzicht

De bedden

Prachtige ligging met schitterend uitzicht

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

grootschalig hotel met optimaal comfort,prachtig zwembad en prachtig terras voor diner en ontbijt met uitzicht op de bergen en Grazalema

Avondeten perfect

Avondeten perfect

Geweldig uitzicht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Drukte in zwembad met lokale bevolking, ging om een zondag

Geweldig uitzicht

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

aan te raden
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Weekend waren er veel kinderen rond zwembad, met veel rumoer

UITGEBREID ONTBIJT, fantastisch uitzicht vanuit kamer, buffetdinner ook aan te bevelen

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

fantastische locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

te weinig variatie in de muziek in de bar

het mooie uitzicht vanuit het hotel

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Prachtig hotel met geweldig uitzicht.
    • Exclusieve Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Eetzaal niet berekend op het aantal gasten. Erg op elkaar gepropt. Veel herrie door groot aantal groepen

Uitzicht. Mooi natuurgebied.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Geweldig hotel om natuur en omgeving te ontdekken.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Wifi procedure onnodig ingewikkeld. Hulp van de staf nodig.

Prachtige omgeving. Fraai uitzicht vanaf kamer. Vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Een mooi en luxe hotel in de bergen met een prachtig uitzicht op Grazalema
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Een sauna zou het helemaal geweldig hebben gemaakt.

Uitgebreid ontbijt. Prachtig uitzicht. Natuurminnende gasten. Schitterend zwembad

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Goede ligging, ruim parkeren, vriendelijk personeel, prima...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Bedmatrassen iets aan de harde kant.

Goede ligging, ruim parkeren, vriendelijk personeel, prima restaurant. Prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Mooi hotel met een prachtige ligging!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Mooi hotel met een prachtige ligging! Geweldig uitzicht over de bergen. Erg vriendelijk personeel. Goed ontbijt voor slechts 8 euro p.p.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Heerlijk ontbijtbuffet .
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Zwembadwater niet verwarmd .

Heerlijk ontbijtbuffet . Prachtige ligging . Heel rustig gelegen met mooi zicht vanuit de kamer .

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Warm zwembad was iets fijner

Ontzettend mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Groot, comfortabel hotel met prima ontbijt- en dinerbuffet
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Centraal gelegen in wandelgebied Ruime parkeergelegenheid Nette kamers, goede bedden Prima ontbijt- en dinerbuffet

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Unieke ligging van dit hotel met groot zwembad maakt het...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

Unieke ligging van dit hotel met groot zwembad maakt het speciaal.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Zo'nmooie lokatie in de bergen

Onverwarmd zwembad.

Het prachtige uitzicht op de bergen en Grazalema

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Te druk door de aanwezigheid van zeer jonge kinderen

Te druk door de aanwezigheid van zeer jonge kinderen

• Beoordeeld op: 29 september 2016

ontspannen
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Uitzicht op de Bergen

De ligging van het hotel, het meer dan prima ontbijt en het heerlijke avondeten

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

Prachtig uitzicht, goed buffet tegen betaalbare prijs.

Het was erg jammer dat je zo'n prachtig zwembad ziet liggen maar helaas is dan het water te koud om in te zwemmen. Eind mei was dit.

Prachtig uitzicht, goed buffet tegen betaalbare prijs. Ontspannen sfeer, vriendelijk personeel. Centrale ligging naar verschillende plekken in de omgeving.

• Beoordeeld op: 13 mei 2016

wij hebben ontbijt en diner bijgeboekt tijdens het inchecken.

kamer had iets groter gemogen, badkamer was nogal verouderd en iets van thee/koffiezetmogelijkheid op de kamer zou prettig zijn. Er is een bar maar die is heel erg duur (een broodje ham kostte 9 euro en piepklein kopje thee 2,50 terwijl het gehele ontbijt 8 euro kostte). Het rijden in de bergen kost veel meer tijd dan gewoon over een snelweg (bijv Ronda is ong 25 km, maar was bijna 50 min rijden). Auto is wel nodig, het hotel ligt een flink eind buiten Grazalema (en is niet makkelijk te vinden!)

wij hebben ontbijt en diner bijgeboekt tijdens het inchecken. Beiden zeer uitgebreid en smakelijk. Kamer niet heel groot maar genoeg met fijn balkon en mooi uitzicht op bergen. Er was een prachtig zwembad maar vanwege de kou zijn we daar niet in geweest. Medewerkers waren erg vriendelijk, behulpzaam en spraken redelijk goed Engels en Duits. Parkeren geen enkel probleem, deels overdekte plaatsen.

• Beoordeeld op: 11 mei 2016

fantastisch ontbijt, lekker eten met overvloedige keuze/...

een fitniss-room voor periodes met minder goed weer /+ meer info ivm wandelingen in omgeving.Ligt wel wat verder dan 1 km van het dorpje...

fantastisch ontbijt, lekker eten met overvloedige keuze/ schitterend gelegen

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Ruime kamer met vrij grote badkamer en een mooi terras, aan...

In de kamer zou, rekening houdend met hedendaagse apparatuur, wel een stopcontact meer mogen zijn. De diner-mogelijkheid is uitgebreid (buffet), maar de hoofdschotels zijn beneden alle peil: smakeloos met koude frieten of kroketten. Aan voor- en nagerechten is wel een grote keuze.

Ruime kamer met vrij grote badkamer en een mooi terras, aan een goed meevallende prijs. Uitgebreid buffetontbijt. Vriendelijk personeel. In de nabijheid (binnen 100 m) is een uitstekend restaurant (Los Alamillos).

• Beoordeeld op: 7 april 2016

De buffetten waren overweldigend

Het weer zat een beetje tegen, maar dan kun je toch heerlijk in de lobby zitten

De buffetten waren overweldigend Gelukkig konden wij de enige kamer krijgen met een losse douche De prijs is gewoon niet te geloven zo laag

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Mooie omgeving, hotel met zwembad en whirlpool, beide buiten.

Ontbijtbuffet wel uitgebreid maar brood(jes) droog. Erg harde bedden en uitzicht vanaf kamer op hoge bomen ipv prachtige vallei en bergen. Grazalema zelf stelt niet veel voor. Achteraf gezien hadden wij liever overnacht in hooggelegen plaatsje Zahara, met schitterend uitzicht over meer.

Mooie omgeving, hotel met zwembad en whirlpool, beide buiten. Vriendelijke medewerkers.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

De ligging van het hotel, het mooie uitzicht, de rust, het...

Onze GPS (Tomtom) kende de straat van het hotel niet, we gaven dan maar centrum Grazalema in en kwamen toevallig voorbij het hotel dat wel op 5 km buiten Grazalema ligt.

De ligging van het hotel, het mooie uitzicht, de rust, het super lekkere ontbijt en avondmaal (€18 per persoon als je voor 20 u boekte: uitgebreid lekker buffet) Super vriendelijk onthaal met glaasje cava en enkele gratis drankjes in de mini-bar, uitleg over wandelingen...

• Beoordeeld op: 17 oktober 2015

Zeer fraaie ligging.

Niets. Gewoon een uitstekend hotel.

Zeer fraaie ligging. Uitstekend ontbijtbuffet. Uitstekend dinerbuffet. Zwembad met ligbedden en uitzicht op het dal. Kamers met balkon, stoelen en koelkast.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

de ligging zo midden in de ruige bergen is spectaculair, de...

de ligging zo midden in de ruige bergen is spectaculair, de wekdienst met de kudde grazende schapen voor het terras prachtig landelijk. Het buffet was heerlijk en goed verzorgd, zeker ten opzichte van de tegenvallende vette Spaanse keuken op andere locaties, een frisse verademing!

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Zeer prettig hotel met een fijne relaxte atmosfeer.

Zowel bij ontbijt als diner is er een buffet. De keuze is heel erg uitgebreid, de kwaliteit van het eten was matig.

Zeer prettig hotel met een fijne relaxte atmosfeer. Het zwembad is fantastisch.

Er zijn ook 26 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.