Beoordelingen over Hotel Gala 4-sterren

Avenida Arquitecto Gómez Cuesta, 3, 38660 Playa de las Americas, Spanje

#59 van de 209 hotels in Playa de las Americas

Ontbijt geweldig veel keuzemogelijkheden diner geweldig veel

Geen internet op de kamer,

Ontbijt geweldig veel keuzemogelijkheden diner geweldig veel variatie,iedere dag iets anders kamer prachtig en zeer proper onderhouden iedere dag zwembad geweldig zeker een aanrader,indien wij nogmaals tenerife doen zeker dit hotel

Prijs/kwaliteit dik in orde
    • Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Dat we niet op voorrand wisten dat de drank bij de maaltijd niet was inbegrepen en dat we geen 2 kaarten hadden op de kamer te betreden was soms onhandig was als je met meerdere bent.

De kamer was zeer goed gezien wij niet veel hebben betaald. Ondanks we geen zeezicht hebben gevraagd en betaald konden we toch een stukje zien van de zee. Zeer goede bedden! De animatie voor kinderen en ook voor volwassenen was ook goed en ze vallen u niet constant lastig wat zeer aangenaam was. De animatie s'avonds was zeer gevarieerd en zeer leuk!

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Eten was de eerste dagen van een lager niveau.

Hotel opgefrist aan buitenzijde maar dringend nodig de kamers ook eens een beurt te geven. Ouderwetse inrichting en verfrissing van de muren nodig. Animatie flauw. Wel 's avonds goede minidisco maar voor volwassenen maar weinig te doen. Toch af en toe eindelijk nieuwe voorstellingen maar van geen hoog niveau. Overwegen om volgende maal naar ander hotel uit te kijken om iets nieuws te proberen.

Eten was de eerste dagen van een lager niveau. Werd wel beter na +- 3 dagen zoals we na 7 verblijven gewoon waren = zeer goed.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

NIETS

NIET VRIENDELIJK PROBLEMEM MET DEURSLOT KONDEN NIET BINNEN IN KAMER GEEN REACTIE NIEUWE KAART IEDERE KEER VAN BOVEN NAAR BENEDEN NAAR RECEPTIE KOMEN ZEKER NOOIT TERUG

NIETS

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

(Ontbijt- en avond-)Buffet goed gevarieerd en smaakvol.

Wifi was niet gratis op kamer.

(Ontbijt- en avond-)Buffet goed gevarieerd en smaakvol. Kamers in orde. Goed schoongehouden dagelijks. Rustig gelegen kamer met toch nog een beetje uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Niet ver van het busstation en ook niet van de zee en...

Kamer zonder zon. In begin was de kamer ook niet zo proper wat stof betreft. Gelukkig heb ik altijd een zeemvel bij. Het eten was ook niet zo bijzonder. Dikwijls gebrek aan borden, kommen, koffielepels enz...

Niet ver van het busstation en ook niet van de zee en wandelprominade

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

Eten is heel goed.

De eerste nacht een kamer aan de straatzijde veel geluidsoverlast van disco... tot 4uur!! Daarna rustig kamer gekregen aan zwembadzijde. Niet alle receptionisten zijn vriendelijk. Kamers zijn iets gedateerd, renovatie aan de gang maar geen overlast. Internet op kamer kost geld en gratis wi-fi alleen in aparte ruimte maar erg langzaam.

Eten is heel goed. Mooi en schoon zwembad. Kamers en hotel in algemeen heel schoon.

• Beoordeeld op: 18 februari 2015

Spa en sporten

naast het hotel was trammelant, er stond steeds politie vandaar toch een veilig gevoel

Spa en sporten

• Beoordeeld op: 11 februari 2015

Prima ontbijt en diner buffet.

Personeel werkt op een uitzondering na plichtmatig, geen persoonlijke aandacht.

Prima ontbijt en diner buffet.