Beoordelingen over Maritim Hotel Galatzo 4-sterren

Carretera de Andratx, Km 20, 07160 Paguera, Spanje

#24 van de 30 hotels in Paguera

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Mooi uitzicht in een onvriendelijk hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het was voor ons een bijzonder verblijf omdat we deze maand 40 jaar samen zijn en hier 39 jaar geleden ons eerste vakantie samen hadden. Nostalgie. Toen we binnen kwamen werd ik er licht emotioneel van. De receptioniste had er geen boodschap aan, liet ons eerst betalen en vertelde toen pas dat ze niet de door ons geboekte kamer met zeezicht had, maar een appartement. Het zou zeezicht hebben. De zeezicht was er alleen als ik uitgerekt op mijn tenen op het balkon ging staan. We hebben het niet geaccepteerd. Er kwam nog een aanbod van een villa maar ook dat hadden we niet geboekt. Pas na 1,5 uur praten en heel boos worden kregen we de kamer die we geboekt hadden. Hij bleek er toch te zijn. Als goedmakertje kregen we de dag erna een fles Cava. Maar ja de manier van binnenkomen was toch vervelend. We hadden niet alleen een mooi hotel in onze herinnering maar ook een gastvrij en klantvriendelijk hotel. Nou dat is het absoluut niet meer. Het behoort nu tot een keten. Als je van het zwembad naar je kamer gaat kom je 6 personeelsleden tegen en langs de receptie. Niemand zegt goede dag. Ook bij het uitchecken zijn ze kil en zakelijk. Er wordt niet naar je verblijf gevraagd en geen goede reis gewenst. Het ontbijt en dinerbuffet is lekker maar behoorlijk beperkt in keuze. Ook een tegenvaller.

Het uitzicht en de mooi aangelegde tuinen zijn prachtig.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Geweldig hotel, moeite waard

Dat je best ver moet lopen naar je hotel kamer, maar je loopt wel door mooi onderhouden tuinen

Heerlijk rustig hotel. Vriendelijke medewerkers. En heel mooi en netjes en heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Het ontbijt was zeer goed het uitzicht

De wat gedateerde staat van de kamers ze zijn redelijk geleefd het personeel aan de desk was niet heel aardig verschilde per persoon

Het ontbijt was zeer goed het uitzicht

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Ruime kamer, mooi complex, schoon!

Eten viel ons eerlijk gezegd wat tegen. Buffet is net te beperkt voor de hoeveelheid mensen die het restaurant moet verstouwen. Resulteert steeds in wachtrijen / lege bakken. Kwaliteit van het eten is opvallend wisselend. Sommige gerechten lekker, andere eerder slecht (met name desserts: bijvoorbeeld ijs te warm / vliegen). Check de factuur bij uitchecken!

Ruime kamer, mooi complex, schoon!

• Beoordeeld op: 15 april 2016

ontbijt en diner waren zeer goed

ontbijt en diner waren zeer goed ook de welness was netjes en goed

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Heerlijk rustig hotel.

Niets viel tegen.

Heerlijk rustig hotel. Fijn zwembad en perfect eten.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2015

Het buffetdiner zeer goed en een villa met veel privacy

De bereikbaarheid is slecht zonder een goede routebeschrijving.

Het buffetdiner zeer goed en een villa met veel privacy

• Beoordeeld op: 19 september 2015

Super leuk hotel, niet het gevoel dat er veel mensen zijn

het personeel aan de zwembar kon vriendelijker zijn

Super leuk hotel, niet het gevoel dat er veel mensen zijn

• Beoordeeld op: 18 september 2015

De service, de rust, de kwaliteit van de accommodatie en het...

De service, de rust, de kwaliteit van de accommodatie en het heerlijke eten.

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

prachtig uitzicht vanuit de tuin

prachtig uitzicht vanuit de tuin

• Beoordeeld op: 10 mei 2015

Service en entertement

Kamers een beetje gedateerd.

Service en entertement